abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2016 @ 10:58:01 #201
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165075459
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dit was dus de tsunami denk ik. Maar ik zal 234e ook vermelden dat het goed is dat je die uitnodiging geaccepteerd hebt. Waarschijnlijk is zo'n kerel banger voor ons dan wij voor hem. Althans. De meesten dan.
Bij ons in de flat was een Syrisch gezin bestaande uit een moderne vader die tenniste :D, moeder met hoofddoek en kindje van 2. Die moeder was heel schichtig was echt verlegen. Was ook eigenlijk wel lastig contact met ze te maken, maar verder waren het hele vriendelijke mensen. Nu zijn ze weer ergens anders naar toe verhuisd. Waren volgens mij mensen die voordat het echt los ging al hier waren en ook daadwerkelijk mensen uit de categorie 'chirurg, wetenschapper', aangezien ze hier gewoon flink veel huur moesten betalen (geen soc. woningbouw).
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_165075467
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Denk het ook wel. Hij heeft ook al een postpakketje voor mij aangenomen toen ik niet thuis was, dus nu sta ik dubbel in het krijt natuurijk. Zal hem ook eens uitnodigen voor een kop koffie :)
Wel wat koekjes bij de koffie doen...
  zondag 4 september 2016 @ 10:58:51 #203
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165075480
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wel wat koekjes bij de koffie doen...
Integratiecursus in de praktijk uitvoeren jah :D!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_165075615
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2016 10:58 schreef Falco het volgende:

[..]

Bij ons in de flat was een Syrisch gezin bestaande uit een moderne vader die tenniste :D, moeder met hoofddoek en kindje van 2. Die moeder was heel schichtig was echt verlegen. Was ook eigenlijk wel lastig contact met ze te maken, maar verder waren het hele vriendelijke mensen. Nu zijn ze weer ergens anders naar toe verhuisd. Waren volgens mij mensen die voordat het echt los ging al hier waren en ook daadwerkelijk mensen uit de categorie 'chirurg, wetenschapper', aangezien ze hier gewoon flink veel huur moesten betalen (geen soc. woningbouw).
Paar weken terug op zo'n buurtfeestje buren gesproken die uit Iran kwamen. Je staat nog met je oren te klepperen wat die lui allemaal hebben meegemaakt.

Maar goed, het begon met wat moddergooien met BD2000 maar nu wordt het wel erg zoetsappig allemaal :P
pi_165075636
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Paar weken terug op zo'n buurtfeestje buren gesproken die uit Iran kwamen. Je staat nog met je oren te klepperen wat die lui allemaal hebben meegemaakt.

Maar goed, het begon met wat moddergooien met BD2000 maar nu wordt het wel erg zoetsappig allemaal :P
Is nog steeds een druppel op de gloeiende plaat van continue Fok-gekanker, dus is niet zo'n ramp voor een keer. :P
pi_165075727
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:05 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Is nog steeds een druppel op de gloeiende plaat van continue Fok-gekanker, dus is niet zo'n ramp voor een keer. :P
Wel een verademing als je aan die vluchtelingen-topics denkt inderdaad. Stilte voor de storm natuurlijk, want over 2,5 maand komt de stoomboot wel weer aan volgens mij en dan in 1 moeite door naar de verkiezingen.
pi_165075808
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Heb jij je eens verdiept in wat de Nederlander meegemaakt heeft met al die overstromingen in het verleden?
pi_165075832
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb jij je eens verdiept in wat de Nederlander meegemaakt heeft met al die overstromingen in het verleden?
Dagelijks John. Het was een hel.
pi_165075851
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat deze post sarcastisch was, maar toen zag ik wie de poster was.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165075857
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:16 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dagelijks John. Het was een hel.
Dan kom niet met wat ze meegemaakt hebben, uiteraard is het erg, maar niet meer als dat, de Nederlander heeft ook genoeg meegemaakt en waar konden die naar toe, behalve opnieuw opbouwen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2016 11:18:10 ]
pi_165075861
Goede actie in deze bazenstad.
  zondag 4 september 2016 @ 11:19:12 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165075874
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:17 schreef john2406 het volgende:

Dan kom niet met wat ze meegemaakt hebben, uiteraard is het erg, maar niet meer als dat, de Nederlander heeft ook genoeg meegemaakt en waar konden die naar toe, behalve opnieuw opbouwen!
:')

Dat zijn de betere een op een vergelijkingen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165075884
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2016 11:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

:')

Dat zijn de betere een op een vergelijkingen.
Indrukwekkend dit ja.
pi_165075893
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2016 11:17 schreef Tem het volgende:
Goede actie in deze bazenstad.
Uiteraard, een kind kan men ook niet terug duwen naar waar het vandaan komt of wel?
pi_165075933
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:17 schreef john2406 het volgende:

[..]

Eigenlijk interesseert het me geen ene ruk die overstromingen van jou.
pi_165075961
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Uiteraard, een kind kan men ook niet terug duwen naar waar het vandaan komt of wel?
Snap er geen reetje van wat je nu wil zeggen, sjon.
pi_165075977
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Eigenlijk interesseert het me geen ene ruk die overstromingen van jou.
Dan weet jij gelijk wat het mij interesseert wat ze meegemaakt hebben toch?
Ze zijn veilig nu dat is het eier eten niet meer als dat!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2016 11:26:41 ]
pi_165076037
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan weet jij gelijk wat het mij interesseert wat ze meegemaakt hebben toch?
Ze zijn veilig nu dat is het eier eten niet meer als dat!
Ik verlang ook niet dat jij hun verhaal interessant vindt. Ik vond het interessant. En ga jij maar een eitje eten nu. Met je overstromingen.
pi_165076076
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik verlang ook niet dat jij hun verhaal interessant vindt. Ik vond het interessant. En ga jij maar een eitje eten nu. Met je overstromingen.
Jij begrijpt wat hij zegt?
pi_165076137
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij begrijpt wat hij zegt?
Volgens mij kwam het er op neer dat wat andere mensen meemaken niet relevant is, want er zijn ook mensen die overstromingen hebben meegemaakt.

Zonder tolk vertaald he :D Gewoon zelf gedaan.
pi_165076190
En zo gaat het al 30 jaar lang. "Wat maken die paar extra nou uit". Inmiddels bestaat Rotterdam uit bijna 40% niet-westerse allochtonen en dan zijn de derde generatie niet-westerse allochtonen nog geeneens meegeteld want die worden als allochtoon gezien en heb je ook nog een groot gedeelte wat westers-allochtoon is. Dan heb ik het nog geeneens over het laagste van het laagste: studentjes en provinciaaltjes die in Rotterdam komen wonen. Zag de studentjes, het toekomstige D66-stemvee, al weer in kuddes door de stad lopen in "olijke, uniforme uitrustingen". :r

Nog even en de stad is een Molenbeek en dan zeggen ze allemaal "aber das haben wir nicht gewusst", "Het is de schuld van de populisten". :')
pi_165076191
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Volgens mij kwam het er op neer dat wat andere mensen meemaken niet relevant is, want er zijn ook mensen die overstromingen hebben meegemaakt.

Zonder tolk vertaald he :D Gewoon zelf gedaan.
Knap hoor.

Ik was me nog aan het afvragen waar die eieren vandaan kwamen, die kippen moeten toch verzopen zijn tijdens de overstroming.
pi_165076212
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 11:38 schreef Braindead2000 het volgende:
En zo gaat het al 30 jaar lang. "Wat maken die paar extra nou uit". Inmiddels bestaat Rotterdam uit bijna 40% niet-westerse allochtonen en dan zijn de derde generatie niet-westerse allochtonen nog geeneens meegeteld want die worden als allochtoon gezien en heb je ook nog een groot gedeelte wat westers-allochtoon is. Dan heb ik het nog geeneens over het laagste van het laagste: studentjes en provinciaaltjes die in Rotterdam komen wonen. Zag de studentjes, het toekomstige D66-stemvee, al weer in kuddes door de stad lopen in "olijke, uniforme uitrustingen".

Nog even en de stad is een Molenbeek en dan zeggen ze allemaal "aber das haben wir nicht gewusst", "Het is de schuld van de populisten". :')
het wordt tijd voor een hutje op de hei voor je...

Maar daar staat ook geen welkomscomite voor je klaar, die zien de stedelingen liever gaan dan komen met hun gezeik.
  zondag 4 september 2016 @ 11:42:01 #224
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165076237
quote:
En zo gaat het al 30 jaar lang. "Wat maken die paar extra nou uit". Inmiddels bestaat Rotterdam uit bijna 40% niet-westerse allochtonen en dan zijn de derde generatie niet-westerse allochtonen nog geeneens meegeteld want die worden als allochtoon gezien en heb je ook nog een groot gedeelte wat westers-allochtoon is. Dan heb ik het nog geeneens over het laagste van het laagste: studentjes en provinciaaltjes die in Rotterdam komen wonen. Zag de studentjes, het toekomstige D66-stemvee, al weer in kuddes door de stad lopen in "olijke, uniforme uitrustingen". :r

Ga dan weg joh :D

Edit: om toch nog constructief te zijn, bel gewoon 088 - 230 3250 voor een goed gesprek.
  zondag 4 september 2016 @ 11:42:08 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165076239
quote:

:D komen er Nederlandse studenten naar de stad die volgens jou ten onder gaat aan de buitenlandertsunami, is het weer niet goed.
Sterker nog; dat vind je nog erger dan de buitenlanders.

Darn, dan heb je echt een heel zwaar leven hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')