Nederland is helemaal niet bom vol. En volgens het vedrag van Genčve zijn we verplicht vluchtelingen op te vangen.quote:Op zondag 4 september 2016 10:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat ze hier niets te zoeken hebben, ze mogen het land officieel volgens alle verdragen niet eens in.. daarnaast is Nederland bomvol en, met name Rotterdam, een toonbeeld van een mislukt immigratiebeleid.
Ik ben er zelfs al geweest. Werd helemaal volgestopt met een soort van Syrische koekjes/broodjesquote:
En dat zijn Marokkaanse hangjongeren? Die mogen niet chillen op straat maar Nederlanders wel?quote:Op zondag 4 september 2016 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die wijk zou de place to be moeten zijn...
Heel veel sociale onrust en een grote aantrekkingskracht op gajes.
Nee maar volgens mij doen ze dat wel als het gaat om statushouders. Al weet ik dat niet zeker.quote:Op zondag 4 september 2016 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontvang jij normaal bericht dan als je nu buren krijgt?
Vet dat je bent gegaan!quote:Op zondag 4 september 2016 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs al geweest. Werd helemaal volgestopt met een soort van Syrische koekjes/broodjes
Verder was hij heel trots op zijn inrichting, het meeste kwam overduidelijk rechtstreeks van de kringloop (geen 10K inrichtingskosten kennelijk in mijn gemeente) en hij is klaarblijkelijk geen conservatief want hij showde allemaal Syrische/Turkse/Arabische tv-programma's en soaps waarin overal modern geklede vrouwen etc rondhuppelden. Kennelijk had ik het slechter kunnen treffen met een Syrische buurman
Chillen mogen ze wel, net als alle andere mensen daar.quote:Op zondag 4 september 2016 10:31 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
En dat zijn Marokkaanse hangjongeren? Die mogen niet chillen op straat maar Nederlanders wel?
quote:Op zondag 4 september 2016 10:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vet dat je bent gegaan!En schattig dat hij zo trots was op zijn inrichting
Ja hmmm nja zo is het niet bedoeldquote:Op zondag 4 september 2016 10:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Syrische koekjes...
Maar over dat schattig... nu lijkt het net een konijntje.
Alsof Marokkanen dat alleen doen. Hou toch op joh. Ik woon in Rotterdam noord en heb nooit ergens last van.quote:Op zondag 4 september 2016 10:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Chillen mogen ze wel, net als alle andere mensen daar.
Mensen overvallen en mishandelen niet, net als de rest van de mensen.
Hij is volgens mij eind 20/begin 30 en nog single, dus grijp jullie kans dames!quote:Op zondag 4 september 2016 10:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Syrische koekjes...
Maar over dat schattig... nu lijkt het net een konijntje.
Heeft die wat verteld over zijn leven in Syriė?quote:Op zondag 4 september 2016 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij is volgens mij eind 20/begin 30 en nog single, dus grijp jullie kans dames!
http://www.metronieuws.nl(...)gd-strand-nesselandequote:Op zondag 4 september 2016 10:34 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Alsof Marokkanen dat alleen doen. Hou toch op joh. Ik woon in Rotterdam noord en heb nooit ergens last van.
Aangezien het met handen en voeten moest vanwege zijn gebrekkige Engels kwam ik niet al te veel verder dan dat hij uit Damascus komt, een broer heeft die in Duitsland woont en taxichauffeur was in Syrie en dat hij nog niet in de gelegenheid was geweest om verder veel van Nederland te bekijken.quote:Op zondag 4 september 2016 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heeft die wat verteld over zijn leven in Syriė?
Er zijn overal wel jongeren die overlast veroorzaken.quote:Op zondag 4 september 2016 10:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)gd-strand-nesselande
en de rest van de bronnen...
https://www.google.nl/sea(...)esselande&aqs=chrome..69i57.12254j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=overlast+Marokkaanse+hangjongeren+nesselande+
en als je meegelezen had, had je juist gezien dat wij hier in Rotterdam "Noord" ook geen last hebben van Marokkanen.
Nou hoop dat hij zijn plekje gaat vinden hier. Vind het super tof dat je op de koffie bent geweest. Denk dat je die man daar een groot plezier mee hebt gedaan.quote:Op zondag 4 september 2016 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aangezien het met handen en voeten moest vanwege zijn gebrekkige Engels kwam ik niet al te veel verder dan dat hij uit Damascus komt, een broer heeft die in Duitsland woont en taxichauffeur was in Syrie en dat hij nog niet in de gelegenheid was geweest om verder veel van Nederland te bekijken.
Hier niet, na 20:00 uur is het stil op straat.quote:Op zondag 4 september 2016 10:43 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Er zijn overal wel jongeren die overlast veroorzaken.
Zijn dit burgerinitiatieven die vervolgens steun vinden bij de gemeente of zo? Wel tof in elk geval.quote:Op zondag 4 september 2016 10:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We hadden hier een buurtborrel, betaald door de gemeente.
Geen blanke azijnpisser te zien, wel een hoop nieuwe Nederlanders, expats uit Zuid-afrika en Amerika en Syrie. Schalenvol lekker eten mee,![]()
Nu gaan we met z'n allen de straat groener maken. Gemeente betaald en natuurlijk een borrel erbij.
Voor die man is de situatie natuurlijk ook verre, verre van ideaal. Top om dan gewoon 'de goede buurman' te zijn. Dat vergt verder niks bijzonders, behalve wat vriendelijkheid en behulpzaamheid (je zou verwachten dat deze eigenschappen überhaupt van Nederlanders verwacht mogen wordenquote:Op zondag 4 september 2016 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs al geweest. Werd helemaal volgestopt met een soort van Syrische koekjes/broodjes
Verder was hij heel trots op zijn inrichting, het meeste kwam overduidelijk rechtstreeks van de kringloop (geen 10K inrichtingskosten kennelijk in mijn gemeente) en hij is klaarblijkelijk geen conservatief want hij showde allemaal Syrische/Turkse/Arabische tv-programma's en soaps waarin overal modern geklede vrouwen etc rondhuppelden. Kennelijk had ik het slechter kunnen treffen met een Syrische buurman
Ja, Opzoomermee en bewonersinitatief.quote:Op zondag 4 september 2016 10:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn dit burgerinitiatieven die vervolgens steun vinden bij de gemeente of zo? Wel tof in elk geval.
Dit was dus de tsunami denk ik. Maar ik zal 234e ook vermelden dat het goed is dat je die uitnodiging geaccepteerd hebt. Waarschijnlijk is zo'n kerel banger voor ons dan wij voor hem. Althans. De meesten dan.quote:Op zondag 4 september 2016 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aangezien het met handen en voeten moest vanwege zijn gebrekkige Engels kwam ik niet al te veel verder dan dat hij uit Damascus komt, een broer heeft die in Duitsland woont en taxichauffeur was in Syrie en dat hij nog niet in de gelegenheid was geweest om verder veel van Nederland te bekijken.
Goede zaak.quote:Op zondag 4 september 2016 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, Opzoomermee en bewonersinitatief.
Die opzoomermee-keetjes zijn ook geweldig.
Klinkt allemaal heel truttig maar maakt Rotterdam wel heel bijzonder.
Gaat van kleine initiatieven tot aan megaprojecten.
Van Halloweenfeesten voor de kinderen tot aan openluchtbioscopen in het water.
Denk het ook wel. Hij heeft ook al een postpakketje voor mij aangenomen toen ik niet thuis was, dus nu sta ik dubbel in het krijt natuurijk. Zal hem ook eens uitnodigen voor een kop koffiequote:Op zondag 4 september 2016 10:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou hoop dat hij zijn plekje gaat vinden hier. Vind het super tof dat je op de koffie bent geweest. Denk dat je die man daar een groot plezier mee hebt gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |