abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165074916
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

:?
Op de uitnodiging? Voor de koffie:p
pi_165074937
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat ze hier niets te zoeken hebben, ze mogen het land officieel volgens alle verdragen niet eens in.. daarnaast is Nederland bomvol en, met name Rotterdam, een toonbeeld van een mislukt immigratiebeleid.
Nederland is helemaal niet bom vol. En volgens het vedrag van Genčve zijn we verplicht vluchtelingen op te vangen.
my ambition is handicapped by my laziness
  zondag 4 september 2016 @ 10:30:32 #178
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165074947
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Ga je er op in?
Ik ben er zelfs al geweest. Werd helemaal volgestopt met een soort van Syrische koekjes/broodjes :D

Verder was hij heel trots op zijn inrichting, het meeste kwam overduidelijk rechtstreeks van de kringloop (geen 10K inrichtingskosten kennelijk in mijn gemeente) en hij is klaarblijkelijk geen conservatief want hij showde allemaal Syrische/Turkse/Arabische tv-programma's en soaps waarin overal modern geklede vrouwen etc rondhuppelden. Kennelijk had ik het slechter kunnen treffen met een Syrische buurman ;)
pi_165074954
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die wijk zou de place to be moeten zijn...
Heel veel sociale onrust en een grote aantrekkingskracht op gajes.
En dat zijn Marokkaanse hangjongeren? Die mogen niet chillen op straat maar Nederlanders wel?
  zondag 4 september 2016 @ 10:31:08 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165074956
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ontvang jij normaal bericht dan als je nu buren krijgt?
Nee maar volgens mij doen ze dat wel als het gaat om statushouders. Al weet ik dat niet zeker.
pi_165074969
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik ben er zelfs al geweest. Werd helemaal volgestopt met een soort van Syrische koekjes/broodjes :D

Verder was hij heel trots op zijn inrichting, het meeste kwam overduidelijk rechtstreeks van de kringloop (geen 10K inrichtingskosten kennelijk in mijn gemeente) en hij is klaarblijkelijk geen conservatief want hij showde allemaal Syrische/Turkse/Arabische tv-programma's en soaps waarin overal modern geklede vrouwen etc rondhuppelden. Kennelijk had ik het slechter kunnen treffen met een Syrische buurman ;)
Vet dat je bent gegaan! :D En schattig dat hij zo trots was op zijn inrichting :D
pi_165074986
Heb hier geen sociale woningbouw in de straat maar ik zou denk ik ook wel gaan ja als ik zo'n uitnodiging ontvang.
pi_165074990
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:31 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

En dat zijn Marokkaanse hangjongeren? Die mogen niet chillen op straat maar Nederlanders wel?
Chillen mogen ze wel, net als alle andere mensen daar.
Mensen overvallen en mishandelen niet, net als de rest van de mensen.
pi_165075011
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vet dat je bent gegaan! :D En schattig dat hij zo trots was op zijn inrichting :D
c_/ Syrische koekjes...

Maar over dat schattig... nu lijkt het net een konijntje.
pi_165075018
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

c_/ Syrische koekjes...

Ja hmmm nja zo is het niet bedoeld :P

Mooi dat die trots is op zijn inrichting dan :P
pi_165075024
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Chillen mogen ze wel, net als alle andere mensen daar.
Mensen overvallen en mishandelen niet, net als de rest van de mensen.
Alsof Marokkanen dat alleen doen. Hou toch op joh. Ik woon in Rotterdam noord en heb nooit ergens last van.
  zondag 4 september 2016 @ 10:36:42 #187
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165075073
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

c_/ Syrische koekjes...

Hij is volgens mij eind 20/begin 30 en nog single, dus grijp jullie kans dames! ;)
pi_165075098
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hij is volgens mij eind 20/begin 30 en nog single, dus grijp jullie kans dames! ;)
Heeft die wat verteld over zijn leven in Syriė?
pi_165075102
Prachtig initiatief.
Ja doei.
pi_165075125
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:34 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Alsof Marokkanen dat alleen doen. Hou toch op joh. Ik woon in Rotterdam noord en heb nooit ergens last van.
http://www.metronieuws.nl(...)gd-strand-nesselande

en de rest van de bronnen...

https://www.google.nl/sea(...)esselande&aqs=chrome..69i57.12254j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=overlast+Marokkaanse+hangjongeren+nesselande+

en als je meegelezen had, had je juist gezien dat wij hier in Rotterdam "Noord" ook geen last hebben van Marokkanen.
  zondag 4 september 2016 @ 10:43:16 #191
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165075205
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heeft die wat verteld over zijn leven in Syriė?
Aangezien het met handen en voeten moest vanwege zijn gebrekkige Engels kwam ik niet al te veel verder dan dat hij uit Damascus komt, een broer heeft die in Duitsland woont en taxichauffeur was in Syrie en dat hij nog niet in de gelegenheid was geweest om verder veel van Nederland te bekijken.
pi_165075218
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

http://www.metronieuws.nl(...)gd-strand-nesselande

en de rest van de bronnen...

https://www.google.nl/sea(...)esselande&aqs=chrome..69i57.12254j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=overlast+Marokkaanse+hangjongeren+nesselande+

en als je meegelezen had, had je juist gezien dat wij hier in Rotterdam "Noord" ook geen last hebben van Marokkanen.
Er zijn overal wel jongeren die overlast veroorzaken.
pi_165075231
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Aangezien het met handen en voeten moest vanwege zijn gebrekkige Engels kwam ik niet al te veel verder dan dat hij uit Damascus komt, een broer heeft die in Duitsland woont en taxichauffeur was in Syrie en dat hij nog niet in de gelegenheid was geweest om verder veel van Nederland te bekijken.
Nou hoop dat hij zijn plekje gaat vinden hier. Vind het super tof dat je op de koffie bent geweest. Denk dat je die man daar een groot plezier mee hebt gedaan.
pi_165075249
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:43 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Er zijn overal wel jongeren die overlast veroorzaken.
Hier niet, na 20:00 uur is het stil op straat.
pi_165075271
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

We hadden hier een buurtborrel, betaald door de gemeente.
Geen blanke azijnpisser te zien, wel een hoop nieuwe Nederlanders, expats uit Zuid-afrika en Amerika en Syrie. Schalenvol lekker eten mee, :Y)

Nu gaan we met z'n allen de straat groener maken. Gemeente betaald en natuurlijk een borrel erbij. ^O^
Zijn dit burgerinitiatieven die vervolgens steun vinden bij de gemeente of zo? Wel tof in elk geval.
pi_165075311
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Voor die man is de situatie natuurlijk ook verre, verre van ideaal. Top om dan gewoon 'de goede buurman' te zijn. Dat vergt verder niks bijzonders, behalve wat vriendelijkheid en behulpzaamheid (je zou verwachten dat deze eigenschappen überhaupt van Nederlanders verwacht mogen worden :P ).
pi_165075332
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:47 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Zijn dit burgerinitiatieven die vervolgens steun vinden bij de gemeente of zo? Wel tof in elk geval.
Ja, Opzoomermee en bewonersinitatief.
Die opzoomermee-keetjes zijn ook geweldig.

Klinkt allemaal heel truttig maar maakt Rotterdam wel heel bijzonder.
Gaat van kleine initiatieven tot aan megaprojecten.
Van Halloweenfeesten voor de kinderen tot aan openluchtbioscopen in het water.
pi_165075354
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dit was dus de tsunami denk ik. Maar ik zal 234e ook vermelden dat het goed is dat je die uitnodiging geaccepteerd hebt. Waarschijnlijk is zo'n kerel banger voor ons dan wij voor hem. Althans. De meesten dan.
pi_165075397
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, Opzoomermee en bewonersinitatief.
Die opzoomermee-keetjes zijn ook geweldig.

Klinkt allemaal heel truttig maar maakt Rotterdam wel heel bijzonder.
Gaat van kleine initiatieven tot aan megaprojecten.
Van Halloweenfeesten voor de kinderen tot aan openluchtbioscopen in het water.
Goede zaak.
  zondag 4 september 2016 @ 10:55:36 #200
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165075410
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou hoop dat hij zijn plekje gaat vinden hier. Vind het super tof dat je op de koffie bent geweest. Denk dat je die man daar een groot plezier mee hebt gedaan.
Denk het ook wel. Hij heeft ook al een postpakketje voor mij aangenomen toen ik niet thuis was, dus nu sta ik dubbel in het krijt natuurijk. Zal hem ook eens uitnodigen voor een kop koffie :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')