Maar heb jij er problemen mee dat er hier in de wijk 200 syrische gezinnen komen wonen?quote:Op zondag 4 september 2016 10:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
nee, niet dingen van 70 jaar geleden erbij halen.
dan moeten zij daar het ook maar gaan opbouwen nadat het "bevrijd is", dan mag je die vergelijking gaan trekken en niet eerder.
Dit.quote:Op zondag 4 september 2016 10:06 schreef SlugGuts het volgende:
Ik heb liever frisse nieuwe Syrische buren dan al die zure Nederlanders die lopen te klagen.
what happens in rotterdam stays in rotterdam.quote:Op zondag 4 september 2016 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar heb jij er problemen mee dat er hier in de wijk 200 syrische gezinnen komen wonen?
Ik las net dat iemand zei dat ze terug moeten. Op basis waarvan heeft diegene geen flauw idee volgens mij.quote:Op zondag 4 september 2016 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar heb jij er problemen mee dat er hier in de wijk 200 syrische gezinnen komen wonen?
Het is hier geen Molenbeek...quote:Op zondag 4 september 2016 10:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
what happens in rotterdam stays in rotterdam.
maar het blijven gasten die je in de gaten moet houden in mijn mening.
Volgens mij is dat best relaxed, want je ziet hem nooit. Gordijntjes zijn dicht en klagen op het internet maar.quote:Op zondag 4 september 2016 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou maar Braindead2000 als buurman hebben. Daar ben je dan mooi klaar mee.
Als hij vervelend wordt iets met Allah roepen. Zie je m een half jaar niet meerquote:Op zondag 4 september 2016 10:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best relaxed, want je ziet hem nooit. Gordijntjes zijn dicht en klagen op het internet maar.
Waar baseer jij je mening op dan?quote:Op zondag 4 september 2016 10:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
what happens in rotterdam stays in rotterdam.
maar het blijven gasten die je in de gaten moet houden in mijn mening.
Er wonen sinds enkele maanden Syrische statushouders in mijn flat. Het is dat ik er een mail van kreeg en toen even contact heb gezocht, maar geen van mijn buren heeft er ooit iets van gemerkt.quote:Op zondag 4 september 2016 10:06 schreef SlugGuts het volgende:
Ik heb liever frisse nieuwe Syrische buren dan al die zure Nederlanders die lopen te klagen.
Ook echt zo'n stuk chagrijn dat zich nooit laat zien bij buurtfeestjes of andere sociale bijeenkomsten.quote:Op zondag 4 september 2016 10:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best relaxed, want je ziet hem nooit. Gordijntjes zijn dicht en klagen op het internet maar.
Het zijn net mensenquote:Op zondag 4 september 2016 10:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er wonen sinds enkele maanden Syrische statushouders in mijn flat. Het is dat ik er een mail van kreeg en toen even contact heb gezocht, maar geen van mijn buren heeft er ooit iets van gemerkt.Geen spiertje last van, ze volgen hier nu een opleiding en krijgen Nederlandse les.
Wat ik begrijp van die stichting is dat ze juist NIET terugmoeten, maar door die woningen een snelle integratie krijgen en dus vlot kunnen meedoen in de maatschappij.quote:Op zondag 4 september 2016 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik las net dat iemand zei dat ze terug moeten. Op basis waarvan heeft diegene geen flauw idee volgens mij.
Ironisch dat dat kunstmatige strandje van Nesselande een uitstekende locatie blijkt te zijn voor Marokkaanse hangjeugd.quote:Op zondag 4 september 2016 10:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat ik begrijp van die stichting is dat ze juist NIET terugmoeten, maar door die woningen een snelle integratie krijgen en dus vlot kunnen meedoen in de maatschappij.
Hier in de wijk is een enorme vergrijzing gaande, en de blanke bange vinnexbewoners trekken naar Nesselande, Nieuwkerk en Lansingerland. Prima ontwikkelingen.
We hadden hier een buurtborrel, betaald door de gemeente.quote:Op zondag 4 september 2016 10:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er wonen sinds enkele maanden Syrische statushouders in mijn flat. Het is dat ik er een mail van kreeg en toen even contact heb gezocht, maar geen van mijn buren heeft er ooit iets van gemerkt.Geen spiertje last van, ze volgen hier nu een opleiding en krijgen Nederlandse les.
Bij mij woont er eentje naast sinds een maand of 4. Nooit bericht gehad van de woningbouw. Dat vond ik trouwens wel gek want normaal communiceren ze alles.quote:Op zondag 4 september 2016 10:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, lekker met de metro naar toe.quote:Op zondag 4 september 2016 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ironisch dat dat kunstmatige strandje van Nesselande een uitstekende locatie blijkt te zijn voor Marokkaanse hangjeugd.
Wat is daar ironisch aan?quote:Op zondag 4 september 2016 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ironisch dat dat kunstmatige strandje van Nesselande een uitstekende locatie blijkt te zijn voor Marokkaanse hangjeugd.
Die wijk zou de place to be moeten zijn...quote:
Dat ze hier niets te zoeken hebben, ze mogen het land officieel volgens alle verdragen niet eens in.. daarnaast is Nederland bomvol en, met name Rotterdam, een toonbeeld van een mislukt immigratiebeleid.quote:Op zondag 4 september 2016 10:14 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Waar baseer jij je mening op dan?
en in welk deel van Nederland woon jij?quote:Op zondag 4 september 2016 10:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat ze hier niets te zoeken hebben, ze mogen het land officieel volgens alle verdragen niet eens in.. daarnaast is Nederland bomvol en, met name Rotterdam, een toonbeeld van een mislukt immigratiebeleid.
quote:Op zondag 4 september 2016 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij mij woont er eentje naast sinds een maand of 4. Nooit bericht gehad van de woningbouw. Dat vond ik trouwens wel gek want normaal communiceren ze alles.
Verder een aardige jongen die Syrier die mij al op de koffie heeft uitgenodigd toen ik hem een keer de hand kwam schudden.
Ontvang jij normaal bericht dan als je nu buren krijgt?quote:Op zondag 4 september 2016 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij mij woont er eentje naast sinds een maand of 4. Nooit bericht gehad van de woningbouw. Dat vond ik trouwens wel gek want normaal communiceren ze alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |