abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165074632
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

nee, niet dingen van 70 jaar geleden erbij halen.

dan moeten zij daar het ook maar gaan opbouwen nadat het "bevrijd is", dan mag je die vergelijking gaan trekken en niet eerder.
Maar heb jij er problemen mee dat er hier in de wijk 200 syrische gezinnen komen wonen?
pi_165074634
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:06 schreef SlugGuts het volgende:
Ik heb liever frisse nieuwe Syrische buren dan al die zure Nederlanders die lopen te klagen.
Dit.
pi_165074649
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar heb jij er problemen mee dat er hier in de wijk 200 syrische gezinnen komen wonen?
what happens in rotterdam stays in rotterdam. :')

maar het blijven gasten die je in de gaten moet houden in mijn mening.
pi_165074652
Je zou maar Braindead2000 als buurman hebben. Daar ben je dan mooi klaar mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165074660
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik las net dat iemand zei dat ze terug moeten. Op basis waarvan heeft diegene geen flauw idee volgens mij.
pi_165074661
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is hier geen Molenbeek...
pi_165074674
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou maar Braindead2000 als buurman hebben. Daar ben je dan mooi klaar mee.
Volgens mij is dat best relaxed, want je ziet hem nooit. Gordijntjes zijn dicht en klagen op het internet maar.
pi_165074686
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:13 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Volgens mij is dat best relaxed, want je ziet hem nooit. Gordijntjes zijn dicht en klagen op het internet maar.
Als hij vervelend wordt iets met Allah roepen. Zie je m een half jaar niet meer :D
pi_165074691
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Waar baseer jij je mening op dan?
my ambition is handicapped by my laziness
pi_165074702
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:06 schreef SlugGuts het volgende:
Ik heb liever frisse nieuwe Syrische buren dan al die zure Nederlanders die lopen te klagen.
Er wonen sinds enkele maanden Syrische statushouders in mijn flat. Het is dat ik er een mail van kreeg en toen even contact heb gezocht, maar geen van mijn buren heeft er ooit iets van gemerkt. :P Geen spiertje last van, ze volgen hier nu een opleiding en krijgen Nederlandse les.
pi_165074704
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:13 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ook echt zo'n stuk chagrijn dat zich nooit laat zien bij buurtfeestjes of andere sociale bijeenkomsten.
pi_165074716
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:15 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Er wonen sinds enkele maanden Syrische statushouders in mijn flat. Het is dat ik er een mail van kreeg en toen even contact heb gezocht, maar geen van mijn buren heeft er ooit iets van gemerkt. :P Geen spiertje last van, ze volgen hier nu een opleiding en krijgen Nederlandse les.
Het zijn net mensen ;)
pi_165074737
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik las net dat iemand zei dat ze terug moeten. Op basis waarvan heeft diegene geen flauw idee volgens mij.
Wat ik begrijp van die stichting is dat ze juist NIET terugmoeten, maar door die woningen een snelle integratie krijgen en dus vlot kunnen meedoen in de maatschappij.

Hier in de wijk is een enorme vergrijzing gaande, en de blanke bange vinnexbewoners trekken naar Nesselande, Nieuwkerk en Lansingerland. Prima ontwikkelingen.
pi_165074778
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 10:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat ik begrijp van die stichting is dat ze juist NIET terugmoeten, maar door die woningen een snelle integratie krijgen en dus vlot kunnen meedoen in de maatschappij.

Hier in de wijk is een enorme vergrijzing gaande, en de blanke bange vinnexbewoners trekken naar Nesselande, Nieuwkerk en Lansingerland. Prima ontwikkelingen.
Ironisch dat dat kunstmatige strandje van Nesselande een uitstekende locatie blijkt te zijn voor Marokkaanse hangjeugd.
pi_165074792
quote:

[..]

We hadden hier een buurtborrel, betaald door de gemeente.
Geen blanke azijnpisser te zien, wel een hoop nieuwe Nederlanders, expats uit Zuid-afrika en Amerika en Syrie. Schalenvol lekker eten mee, :Y)

Nu gaan we met z'n allen de straat groener maken. Gemeente betaald en natuurlijk een borrel erbij. ^O^
  zondag 4 september 2016 @ 10:22:38 #166
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_165074802
quote:

[..]

Bij mij woont er eentje naast sinds een maand of 4. Nooit bericht gehad van de woningbouw. Dat vond ik trouwens wel gek want normaal communiceren ze alles.

Verder een aardige jongen die Syrier die mij al op de koffie heeft uitgenodigd toen ik hem een keer de hand kwam schudden.
pi_165074804
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ironisch dat dat kunstmatige strandje van Nesselande een uitstekende locatie blijkt te zijn voor Marokkaanse hangjeugd.
Ja, lekker met de metro naar toe.
Kunnen ze daar vast inrellen.
pi_165074805
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat is daar ironisch aan?
pi_165074830
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:22 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Die wijk zou de place to be moeten zijn...
Heel veel sociale onrust en een grote aantrekkingskracht op gajes.
pi_165074839
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:14 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Waar baseer jij je mening op dan?
Dat ze hier niets te zoeken hebben, ze mogen het land officieel volgens alle verdragen niet eens in.. daarnaast is Nederland bomvol en, met name Rotterdam, een toonbeeld van een mislukt immigratiebeleid.
pi_165074852
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:22 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Omdat mensen verhuizen omdat ze "de buitenlanders" zat zijn.
pi_165074861
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat ze hier niets te zoeken hebben, ze mogen het land officieel volgens alle verdragen niet eens in.. daarnaast is Nederland bomvol en, met name Rotterdam, een toonbeeld van een mislukt immigratiebeleid.
en in welk deel van Nederland woon jij?
pi_165074871
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Bij mij woont er eentje naast sinds een maand of 4. Nooit bericht gehad van de woningbouw. Dat vond ik trouwens wel gek want normaal communiceren ze alles.

Verder een aardige jongen die Syrier die mij al op de koffie heeft uitgenodigd toen ik hem een keer de hand kwam schudden.
:D

Ga je er op in?
pi_165074904
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Ga je er op in?
:?
pi_165074906
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ontvang jij normaal bericht dan als je nu buren krijgt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')