Wat een onzin...quote:Op zondag 4 september 2016 07:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als import-Rotterdammer kan jij dat niet begrijpen. Waarschijnlijk weet je nog geeneens de naam van de straten 100 meter verder. Weet je nog geeneens de naam van je buren twee huizen verder. Als je in die stad geboren bent en opgegroeid bent dan is het een onderdeel van je en doet het pijn om te zien dat het zo hard achteruit is gegaan.
Waarom?quote:Op zondag 4 september 2016 09:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat een onzin...
Hoe oud ben je dan?
En over welke wijken heb je het?
Oprecht sterkte met je pijn en verdriet in dat geval man. Mijn leven is gek genoeg gewoon leuk en speelt zich bovendien, in tegenstelling tot het jouwe, in Rotterdam af. Tijd om verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen geluk beste Braindead, dan wordt jouw leven misschien ook nog eens leuk en wat minder zuur. Wil best wat tips geven voor hoe je er nog iets van kunt maken.quote:Op zondag 4 september 2016 07:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als import-Rotterdammer kan jij dat niet begrijpen. Waarschijnlijk weet je nog geeneens de naam van de straten 100 meter verder. Weet je nog geeneens de naam van je buren twee huizen verder. Als je in die stad geboren bent en opgegroeid bent dan is het een onderdeel van je en doet het pijn om te zien dat het zo hard achteruit is gegaan.
Rotterdammers vochten ooit tegen de Duitsers. Als je Braindead moet geloven zijn ze verworden tot mensen die bij het zien van een buitenlander gauw met de staart tussen de benen vluchten uit de stad, om de rest van het leven vol zelfmedelijden een beetje te gaan zitten janken en jammeren, wachtend totdat het zware leven eindelijk eens over is. Echt, grow a pair, watjes.quote:Op zondag 4 september 2016 08:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echte Rotterdammers durven de stad nog in als er een feestje is. Zoals het zomer carnaval. Import Rotterdammers trouwens ook. Dat non-stop gejammer van jou is ook niet echt Rotterdams te noemen trouwens.
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:35 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij was hier vorig jaar ook al een redelijk pittige discussie over gevoerd. Of het was een soortgelijk initiatief vorig jaar. Kan er wel waardering voor opbrengen.
De Rotterdamse binnenstad was voor de oorlog inderdaad prachtig...quote:Op zondag 4 september 2016 09:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom?
45
Welke wijken? Wat heeft die vraag met mijn reactie te maken?
Braindead durfde ook niet naar het zomercarnaval had hij toen gepostquote:Op zondag 4 september 2016 09:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rotterdammers vochten ooit tegen de Duitsers. Als je Braindead moet geloven zijn ze verworden tot mensen die bij het zien van een buitenlander gauw met de staart tussen de benen vluchten uit de stad, om de rest van het leven vol zelfmedelijden een beetje te gaan zitten janken en jammeren, wachtend totdat het zware leven eindelijk eens over is. Echt, grow a pair, watjes.Je zou maar zo diep ongelukkig zijn om niks.
Wat?!? Zeg me alsjeblieft dat dit een grap is. Toch?quote:Op zondag 4 september 2016 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Braindead durfde ook niet naar het zomercarnaval had hij toen gepostNiet bepaald het onverzettelijke karakter wat je verwacht bij een Rotterdammer. Deze zomer toch erg veel leuke avonden gehad met de buren hier. Schrik niet: Daar bevonden zich ook moslims tussen. Ondanks wat ik hier allemaal gelezen heb ontploften ze niet.
Valt me op dat men hier snel oordeelt maar totaal niet weet waar het overgaat.quote:Op zondag 4 september 2016 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Braindead durfde ook niet naar het zomercarnaval had hij toen gepostNiet bepaald het onverzettelijke karakter wat je verwacht bij een Rotterdammer. Deze zomer toch erg veel leuke avonden gehad met de buren hier. Schrik niet: Daar bevonden zich ook moslims tussen. Ondanks wat ik hier allemaal gelezen heb ontploften ze niet.
Zie m'n post aan Kaas, als je gewoon een beetje interesse toont en aardig doet kan iemand van een andere nationaliteit net zo aardig zijn als iemand die in Nederland geboren is. Rotterdam is voor mij nog steeds Rotterdam zoals ik het van kinds af aan beleefd heb.quote:Op zondag 4 september 2016 09:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ook.
Die wijk vergrijst en wat nieuwe gezinnen zijn welkom.
D'r wonen 25000 mensen in die wijk. Het overgrote deel zijn blanken, er wonen ook Polen, Turken Spanjaarden, Libanezen, Grieken en Italianen, mensen van de Kaap maar Marokkanen zitten er niet. Of ze verstoppen zich.
Balans in die wijk is goed en multiculti met een dikke Nederlandse Saus. Zwarte Piet is daar Zwart en de enige die problemen hebben met de nieuwe lichting zijn blanke graftakken met een rollator.
Hulde.quote:Op zondag 4 september 2016 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie m'n post aan Kaas, als je gewoon een beetje interesse toont en aardig doet kan iemand van een andere nationaliteit net zo aardig zijn als iemand die in Nederland geboren is. Rotterdam is voor mij nog steeds Rotterdam zoals ik het van kinds af aan beleefd heb.
Ik zie ook voornamelijk leuke dingen.quote:Op zondag 4 september 2016 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie m'n post aan Kaas, als je gewoon een beetje interesse toont en aardig doet kan iemand van een andere nationaliteit net zo aardig zijn als iemand die in Nederland geboren is. Rotterdam is voor mij nog steeds Rotterdam zoals ik het van kinds af aan beleefd heb.
You turned me and you put me outquote:Op zondag 4 september 2016 09:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oprecht sterkte met je pijn en verdriet in dat geval man. Mijn leven is gek genoeg gewoon leuk en speelt zich bovendien, in tegenstelling tot het jouwe, in Rotterdam af. Tijd om verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen geluk beste Braindead, dan wordt jouw leven misschien ook nog eens leuk en wat minder zuur. Wil best wat tips geven voor hoe je er nog iets van kunt maken.
NWS / FBI : Veel meer aanslagen nadat ISIS is verslagenquote:Op zondag 4 september 2016 09:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat?!? Zeg me alsjeblieft dat dit een grap is. Toch?
Niet naar het zomercarnaval durven.__!!!! Mijn hemel.
Moet je je voorstellen hoe de bewoners van je huidige woonplaats zich voelen. Die zitten nu met jouw soort opgescheept.quote:Op zondag 4 september 2016 07:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Straks komt die nog terug,quote:Op zondag 4 september 2016 09:53 schreef ijdod het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe de bewoners van je huidige woonplaats zich voelen. Die zitten nu met jouw soort opgescheept.
Nee joh, deze blijven hier.quote:Op zondag 4 september 2016 10:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarom integreren? Ze zijn hier toch tijdelijk tot het veilig genoeg is in de regio waar ze vandaan komen?
Tja Rotterdam past ondertussen wel volledig bij hun cultuur inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2016 10:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee joh, deze blijven hier.
Te gezellig in Rotterdam.
Wat een interessante ontwikkeling. Hier heb je vast ook wel een bron van?quote:Op zondag 4 september 2016 10:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarom integreren? Ze zijn hier toch tijdelijk tot het veilig genoeg is in de regio waar ze vandaan komen?
Ja ook platgebombardeerd.quote:Op zondag 4 september 2016 10:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tja Rotterdam past ondertussen wel volledig bij hun cultuur inderdaad.
nee, niet dingen van 70 jaar geleden erbij halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |