Niet van toepassing, want dit zijn geen niet-woningen. Voor we de discussie nog meer gaan vervuilen met valse aannames.quote:Op maandag 5 september 2016 17:41 schreef Physsic het volgende:
Iemand die een niet-woning (kantoor bijvoorbeeld, maar containerwoning voldoet ook) ombouwt tot een woning waar 4 statushouder in kunnen, krijgt daarvoor 6300euro per statushouder.
Ik doe geen valse aannames. Ik zeg gewoon iets.quote:Op maandag 5 september 2016 17:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet van toepassing, want dit zijn geen niet-woningen. Voor we de discussie nog meer gaan vervuilen met valse aannames.
Ik gok ook dat er in Monaco zo 1-2-3 niet 200 woningen van een ton te koop stonden.quote:Op maandag 5 september 2016 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
En deze "familie" zorgt er wel voor dat ze niet bij henzelf in de straat komen.
Leg me dan ff uit hoe die losse flodder van je iets te maken heeft met het onderwerp van dit topic? [/aanstellen]quote:Op maandag 5 september 2016 17:45 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik doe geen valse aannames. Ik zeg gewoon iets.
Stel je niet zo aan man.
https://www.amsterdam.nl/(...)euwbouw/bouwgroepen/quote:Op maandag 5 september 2016 17:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Doe eens een linkje. Mijn Google kent dit project namelijk niet.
Dit project doet me erg denken aan Zuckerberg die zogenaamd al zijn vermogen weggaf. Wat bleek: 99% van zijn vermogen ging naar een stichting....in beheer van Zuckerberg zelf. Alsof je een euro uit je linkerbroekzak in je rechterbroekzak stopt.quote:Op maandag 5 september 2016 17:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet van toepassing, want dit zijn geen niet-woningen. Voor we de discussie nog meer gaan vervuilen met valse aannames.
Dat is een privaat gefinancierde woongemeenschap voor homo's en lesbo's van 55+. Zoals je die ook hebt voor bv. Indische ouderen, ouderen met een verstandelijke beperking, ouderen met een boerenachtergrond, etc.quote:Op maandag 5 september 2016 18:02 schreef Homey het volgende:
[..]
https://www.amsterdam.nl/(...)euwbouw/bouwgroepen/
staat niet meer op Funda, denk dat alles verkocht is. Woningen gingen voor een materiele korting van de hand.
Een quote van jou: Voor we de discussie nog meer gaan vervuilen met valse aannames.quote:Op maandag 5 september 2016 18:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is een privaat gefinancierde woongemeenschap voor homo's en lesbo's van 55+. Zoals je die ook hebt voor bv. Indische ouderen, ouderen met een verstandelijke beperking, ouderen met een boerenachtergrond, etc.
Mijn Google vindt over dit project niets over kortingen voor transgenders of speciale subsidies. Bovendien zijn er bij dit soort projecten altijd wel verkoopclausules die speculeren tegengaan.
Voorlopig heb ik heel veel speculatie en zwartmakerij gezien in dit topic. Maar werkelijk nog niemand die ook maar 1 maas in de wet, 1 rare subsidie of 1 rare belastingsconstructie heeft kunnen aandragen die van toepassing is.quote:Op maandag 5 september 2016 18:04 schreef Homey het volgende:
[..]
Dit project doet me erg denken aan Zuckerberg die zogenaamd al zijn vermogen weggaf. Wat bleek: 99% van zijn vermogen ging naar een stichting....in beheer van Zuckerberg zelf. Alsof je een euro uit je linkerbroekzak in je rechterbroekzak stopt.
Resultaat: geweldige PR voor Zuckerberg himself, en nog meer vermogen vanwege de fiscale voordelen als kers op de taart. Tjakka!
Kom maar op met linkjes voor jouw suggesties dat er oneigenlijke kortingen voor transgenders zijn bij dat project.quote:Op maandag 5 september 2016 18:10 schreef Homey het volgende:
[..]
Een quote van jou: Voor we de discussie nog meer gaan vervuilen met valse aannames.
Nogmaals de desbetreffende wijk komt niet naar boven...quote:Op maandag 5 september 2016 17:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je weet wat 200 mensen stuk voor stuk ontvangen hebben? Wow. Hoe kom je aan die informatie? Misschien ook even doorspelen naar de krant of de belastingdienst. Want het lijkt erop dat je een gevalletje oplichting of fraude op het spoor bent. Of op z'n minst het voorliegen van de pers.
Verder is het inderdaad natte vingerwerk. Maar dan voornamelijk omdat ik een enorme berg kosten niet heb meegerekend. In werkelijkheid is het een nog slechtere deal als dit een projectje met winstoogmerk is.
(en kies dan zelf even <100.000 en Rotterdam in Funda, of is dat te veel moeite?)
En wat bewijst dat?quote:Op maandag 5 september 2016 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nogmaals de desbetreffende wijk komt niet naar boven...
Ik ben dan wel benieuwd wat volgens jou wel een rendement is om van te leven??quote:Op maandag 5 september 2016 17:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh echt? Iets met een break-even-punt dat pas in het aller-aller-aller-beste en compleet onrealistische scenario over 23,25 jaar is? Daar haal jij rendement en zekerheid uit?
Ik zou voorlopig in loondienst blijven als ik jou was.
Nogmaals: het betreft wijken verspreid over geheel Rotterdam. Dus als jouw buren een duurder huis hebben verkocht, dan is er ergens anders in de stad een goedkoper pand gekocht. Hoe simpel wil je het hebben?quote:Op maandag 5 september 2016 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nogmaals de desbetreffende wijk komt niet naar boven...
Minstens een jaar of 25-30 je geld wegzetten voordat je uberhaupt ook maar 1 cent winst gaat maken is in elk geval natuurlijk geen enkel rendement.quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:24 schreef JaFFe het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd wat volgens jou wel een rendement is om van te leven??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |