Compenseren met heel erg veelquote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Harry is z,n medicijnen vergeten
Dit doet me goedquote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Harryals zelfs hij een BN'er kan worden.
Pax zou wel een echte pursenelitie zijn voor op tv.
Geen idee, maar in ieder geval een KLIEKJE waar iedereen offtopic gaatquote:
Ken je nog dat programma Geer en Goor over de vloer? waar ze bij mensen gaan slapen en werken. Zoiets een programma voor jou maar dan met 2 andere hele goede vrienden.quote:
google je moederquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Hij is een verkoper jongens. Hij weet niet waar hij het over heeft. Google maar eens trump nuclear triad
Nimmer, schavuit.quote:
Hmm ik ben helaas niet zo over de top gay dus ik ben bang dat dat een flopshow zal wordenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ken je nog dat programma Geer en Goor over de vloer? waar ze bij mensen gaan slapen en werken. Zoiets een programma voor jou maar dan met 2 andere hele goede vrienden.
Het niveau van onze verkiezingen staat dan nog tien treden hoger.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef Szura het volgende:
Amerikaanse verkiezingen zijn sowieso pure aids
En dat zou interessant moeten zijn ?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef superniger het volgende:
Linda en Yolanthe nu bij Humberto Tan
ENGquote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef superniger het volgende:
Linda en Yolanthe nu bij Humberto Tan
Samen met Hans van der Togtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik vermaak me kostelijk met Harry
Die moet echt vaste gast worden
MADquote:Op donderdag 1 september 2016 23:33 schreef Szura het volgende:
Het was Bush die Irak binnenviel achterlijke tyfus Harry
Hilary is een geldwolfquote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Hillary is zelf natuurlijk superbraaf
hoer *kuch kuch*
Waarom zou hij zichzelf afzeiken?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef timmmmm het volgende:
Trumps spotje is beter, gaat over wat ie wil ipv alleen Trump afzeiken
Eens.quote:
""connectie"quote:Op donderdag 1 september 2016 23:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik voel een diepe connectie groeien.
Uit zulke spotjes valt nog wel wat positiefs te halen voor Trump.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:35 schreef timmmmm het volgende:
Trumps spotje is beter, gaat over wat ie wil ipv alleen Trump afzeiken
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Volens mij heeft harry z'n hersenen al gecremeerd.
Volgens mij is het een lijk die bestuurd wordt. Hij heeft er wel zo'n kop voor.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Volens mij heeft harry z'n hersenen al gecremeerd.
Sterf met je Yarden.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:38 schreef tralalala het volgende:
Mam begraven, mam cremeren.
Mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren.
Toen ze stierf lag ik naast haar.
Haar dood leek volstrekt gezond.
Wat kunt u mij zeggen over dood?
Spreekt u de dood?
Of schrijft u of verwenst u de dood?
Klopt de dood aan?
Of valt hij binnen?
Schudde u hem weleens af?
Durft u de dood te omarmen?
Te leren kennen.
Dat als hij komt u hem weet te ontvangen?
Lag u weleens naast de dood?
Wat kunt u mij zeggen over dood?
De dood kan iets zeggen over ons.
We gaan dood… allemaal.
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Cremeren moet weer leuk worden
Harrygod
Door trump bestuurd dan!quote:Op donderdag 1 september 2016 23:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een lijk die bestuurd wordt. Hij heeft er wel zo'n kop voor.
Meld zich.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
Je zal maar net een overleden opa hebben en horen dat cremeren weer leuk moet worden
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
In het kader "hoe verneuk ik een topshow met geweldige gasten"
Dit roep ik al jaren!quote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Anoonumos het volgende:
Ze moeten die kutFreriks vervangen, slechtste presentator ooit
Gewaagde uitspraak waar Mens bij isquote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Anoonumos het volgende:
Ze moeten die kutFreriks vervangen, slechtste presentator ooit
Bij Wipe Out ookquote:Op donderdag 1 september 2016 23:45 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Harry Mens als deelnemer in de slimste mens zou puur genot zijn!
Staaaaaaaaaaaaaaaaaaat niet op de kaartquote:Op donderdag 1 september 2016 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger keek ik altijd naar Francois Boulanger.
Timen we hoe snel je van de supermarkt terug naar huis fietst.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef Tagliano het volgende:
Waarom analyseren we een spel
En als je op vakje 43 bent van ganzenbord, wat dan jongens?
"Die vent met die scheve tanden"quote:Op donderdag 1 september 2016 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger keek ik altijd naar Francois Boulanger.
Ik fiets echter nooit van de supermarkt naar huis, da's loopafstandquote:Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Timen we hoe snel je van de supermarkt terug naar huis fietst.
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik fiets echter nooit van de supermarkt naar huis, da's loopafstand
Laten we dan toch maar de looptijd opmeten, ik kom er binnenkort op terugquote:
Peter R zit nog op Ibiza tot de 11equote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef marcodej het volgende:
Wat zijn dit voor kutitems allemaal joh. Ook bij DWDD. Waardeloos! Slecht! Matig!
quote:Op donderdag 1 september 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is wel het meest treurige item in een talkshow ooit.
Ik wil weer terug naar het feestje dat cremeren heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |