Compenseren met heel erg veelquote:Op donderdag 1 september 2016 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Harry is z,n medicijnen vergeten
Dit doet me goedquote:Op donderdag 1 september 2016 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Harryals zelfs hij een BN'er kan worden.
Pax zou wel een echte pursenelitie zijn voor op tv.
Geen idee, maar in ieder geval een KLIEKJE waar iedereen offtopic gaatquote:
Ken je nog dat programma Geer en Goor over de vloer? waar ze bij mensen gaan slapen en werken. Zoiets een programma voor jou maar dan met 2 andere hele goede vrienden.quote:
google je moederquote:Op donderdag 1 september 2016 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Hij is een verkoper jongens. Hij weet niet waar hij het over heeft. Google maar eens trump nuclear triad
Nimmer, schavuit.quote:
Hmm ik ben helaas niet zo over de top gay dus ik ben bang dat dat een flopshow zal wordenquote:Op donderdag 1 september 2016 23:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ken je nog dat programma Geer en Goor over de vloer? waar ze bij mensen gaan slapen en werken. Zoiets een programma voor jou maar dan met 2 andere hele goede vrienden.
Het niveau van onze verkiezingen staat dan nog tien treden hoger.quote:Op donderdag 1 september 2016 23:32 schreef Szura het volgende:
Amerikaanse verkiezingen zijn sowieso pure aids
En dat zou interessant moeten zijn ?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef superniger het volgende:
Linda en Yolanthe nu bij Humberto Tan
ENGquote:Op donderdag 1 september 2016 23:31 schreef superniger het volgende:
Linda en Yolanthe nu bij Humberto Tan
Samen met Hans van der Togtquote:Op donderdag 1 september 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik vermaak me kostelijk met Harry
Die moet echt vaste gast worden
MADquote:Op donderdag 1 september 2016 23:33 schreef Szura het volgende:
Het was Bush die Irak binnenviel achterlijke tyfus Harry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |