Dan nog.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:34 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
NOS melde net op radio 2 dat NS het pas gisteren gehoord heeft dat de werkzaamheden niet door gingen.
Als iemand een aansteker bij zich heeft heet het bij de Telegraaf meteen al een bom.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:22 schreef _JdM_ het volgende:
Goverwelle plat door bommelding. In een IC zou iemand een bom bij zich hebben... ( http://www.telegraaf.nl/b(...)na_bommelding__.html )
Eten bij Alaturka dikke prima daar.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:41 schreef greavy het volgende:
Serieus. Morgen niet vreemd opkijken bij Terug naar Toen bij de VSM. Een kennis heeft een Renault Maxity hoogwerker gehuurd om mee te gaan hobbyen.
En nee, ik ben er niet bij. Morgen met 11 andere vrienden naar Wuppertal (iemand nog tips om te doen daar, naast Schwebebahn??), en zondagnacht moeder bij de Afsluitdijk Open droppen en dan mijn bed weer opzoeken, want na 24 uur wakker is het wel genoeg
quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:41 schreef greavy het volgende:
Serieus. Morgen niet vreemd opkijken bij Terug naar Toen bij de VSM. Een kennis heeft een Renault Maxity hoogwerker gehuurd om mee te gaan hobbyen.
dat is de overtreffende trap van spottenquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:14 schreef greavy het volgende:
Als ik zo een (deel van) zijn foto bekijk is het dit model geworden:
[ afbeelding ]
Blijkbaar is er dus toestemming voor omleiding van de ICE over de Betuweroute.quote:Beperkingen personenvervoer
De onderstaande spoorwegen kunnen alleen na voorafgaand overleg, zie paragraaf 3.4.1, met ProRail worden gebruikt voor treinen ten behoeve van (besloten) personenvervoer.
Haren – Waterhuizen
[hele lijst met lijnen]
Kijfhoek – Zevenaar (A15-tracé)*
* Dit voorafgaand overleg geldt niet voor de ICE Amsterdam – Frankfurt v.v. op het A15-tracé tussen Meteren en Elst v.v. in het geval van geplande werkzaamheden en bij calamiteiten op het traject Utrecht – Arnhem v.v. die al dan niet planmatig wordt omgeleid.
Dat lost wel een hoop gedoe opquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:02 schreef dennistd het volgende:
In de concept-netverklaring 2018 staat wat over de ICE over de Betuweroute (bijlage 9, pagina 170):
[..]
Blijkbaar is er dus toestemming voor omleiding van de ICE over de Betuweroute.
Oh help. Welke pagina? Ik heb geen zin om er 232 door te spitten maar ben wel benieuwd naar de restquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:02 schreef dennistd het volgende:
In de concept-netverklaring 2018 staat wat over de ICE over de Betuweroute (bijlage 9, pagina 170):
[..]
Blijkbaar is er dus toestemming voor omleiding van de ICE over de Betuweroute.
quote:
Daar zitten toch twee tunnels?quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:45 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Jammer dat Elst-Zevenaar dan weer niet zomaar mag maar dit is al een goede stap vooruit
Een enkel stel (want het liefst de gehele trein door naar Den Haag) en koopavond in Eindhoven, waar Tilburg dat donderdag heeft. Dus: jaquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
Zat vandaag in de IC van Eindhoven naar Den Haag om 21.00 uur, echt druk joh, lijkt net spits en bijna iedereen eruit bij Tilburg. Is dat altijd zo om die tijd op vrijdag?
Eindelijk weer eens een trein die geen jaren nodig heeft om toegelaten te worden...?quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:19 schreef MTL het volgende:
Er is nog geen toelating, maar aangezien inspectie z'n goedkeuring voor deze volgende stap heeft gegeven, verwacht ik niet dat dit nog heel erg lang zal gaan duren
Zaterdagen en zondagen hebben, helemaal met al het geklus overal, gewoon een drukke, brede spits.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:10 schreef Laptop. het volgende:
Pff. Waarom zijn de treinen op zaterdagochtend altijd zo krap gepland ...
Staanplaatsen alom
Ik gok zo dat met een paar weken een voorlopige toelating/ontheffing (of hoe je het ook wilt noemen, ik ben niet echt thuis in deze materie) geregeld is, waarmee er met reizigers getest kan gaan worden. Gaat dat ook goed, dan zal een definitieve toelating verleend worden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een trein die geen jaren nodig heeft om toegelaten te worden...?
Ja precies. En sinds de vorige keer dat er reizigersmaterieel toegelaten werd is er ook een en ander veranderd aan de toelatingsprocedures. Als iets in Duitsland toegelaten is dan kan het hier veel sneller bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:45 schreef MTL het volgende:
[..]
Ik gok zo dat met een paar weken een voorlopige toelating/ontheffing (of hoe je het ook wilt noemen, ik ben niet echt thuis in deze materie) geregeld is, waarmee er met reizigers getest kan gaan worden. Gaat dat ook goed, dan zal een definitieve toelating verleend worden.
Dat geldt niet voor alle aspecten. Nationale bepalingen moet je nog steeds per land aantonen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja precies. En sinds de vorige keer dat er reizigersmaterieel toegelaten werd is er ook een en ander veranderd aan de toelatingsprocedures. Als iets in Duitsland toegelaten is dan kan het hier veel sneller bijvoorbeeld.
Foto op FB van RailMagazine.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:34 schreef dennistd het volgende:
Een VSM-stoomtrein heeft in Lieren een Mercedes geraakt die blijkbaar niet helemaal had begrepen dat je moet stoppen voor de overweg als er een trein aan komt...
Klopt, maar er wordt ook net minimaal materiaal gereden...quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zaterdagen en zondagen hebben, helemaal met al het geklus overal, gewoon een drukke, brede spits.
M'n pa kwam net al een zelfgemaakte foto laten zien Wat een fucking apendebiel ben je dan. Serieus.quote:
Fuck offquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:15 schreef b2py het volgende:
Een van de bejaarden van hier al iets meegekregen van Oei en Knoei van NS voor de Kids?
Auch Mercedes-Benz kann kaputt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
M'n pa kwam net al een zelfgemaakte foto laten zien Wat een fucking apendebiel ben je dan. Serieus.
Mogen wij hem ook zien? Ik zie alleen maar gezeik over een dubbele pagina en een default lulverhaal van wikipedia OVER railmagazinequote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:32 schreef dennistd het volgende:
https://drive.google.com/file/d/0B3I4FUkbmCyjYlJSQW10c3RTRk0/view
Wat?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mogen wij hem ook zien? Ik zie alleen maar gezeik over een dubbele pagina en een default lulverhaal van wikipedia OVER railmagazine
Waarom zeg je partner?quote:Op donderdag 1 september 2016 23:20 schreef Prins_Pils het volgende:
Deur tot deur? Pfoe... was in 2011 Ehm, ging de eerste trein toen om 5:45? Ik nam iig vaak de eerste trein. Vooraf kwartiertje fietsen vanaf het huis van mijn toenmalige partner. Iets van 5:00 opstaan dus. Tweede trein kon ook wel maar dan werd het wat krapper in Rotterdam. Ik reisde naar Alexander en ging dan met de metro naar Coolhaven en dan tien minuutjes lopen. Bij aankomst op Alexander was is zo gaar dat ik graag even de tijd wilde nemen om een beetje te lopen, sigretje te roken en die verdomde Teetjes voorbij te laten gaan.
menig auto had meer in de kreukels gezetenquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:32 schreef dennistd het volgende:
https://drive.google.com/file/d/0B3I4FUkbmCyjYlJSQW10c3RTRk0/view
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |