Dan nog.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:34 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
NOS melde net op radio 2 dat NS het pas gisteren gehoord heeft dat de werkzaamheden niet door gingen.
Als iemand een aansteker bij zich heeft heet het bij de Telegraaf meteen al een bom.quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:22 schreef _JdM_ het volgende:
Goverwelle plat door bommelding. In een IC zou iemand een bom bij zich hebben... ( http://www.telegraaf.nl/b(...)na_bommelding__.html )
Eten bij Alaturkaquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:41 schreef greavy het volgende:
Serieus. Morgen niet vreemd opkijken bij Terug naar Toen bij de VSM. Een kennis heeft een Renault Maxity hoogwerker gehuurd om mee te gaan hobbyen.
En nee, ik ben er niet bij. Morgen met 11 andere vrienden naar Wuppertal (iemand nog tips om te doen daar, naast Schwebebahn??), en zondagnacht moeder bij de Afsluitdijk Open droppen en dan mijn bed weer opzoeken, want na 24 uur wakker is het wel genoeg
quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:41 schreef greavy het volgende:
Serieus. Morgen niet vreemd opkijken bij Terug naar Toen bij de VSM. Een kennis heeft een Renault Maxity hoogwerker gehuurd om mee te gaan hobbyen.
dat is de overtreffende trap van spottenquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:14 schreef greavy het volgende:
Als ik zo een (deel van) zijn foto bekijk is het dit model geworden:
[ afbeelding ]
Blijkbaar is er dus toestemming voor omleiding van de ICE over de Betuweroute.quote:Beperkingen personenvervoer
De onderstaande spoorwegen kunnen alleen na voorafgaand overleg, zie paragraaf 3.4.1, met ProRail worden gebruikt voor treinen ten behoeve van (besloten) personenvervoer.
Haren – Waterhuizen
[hele lijst met lijnen]
Kijfhoek – Zevenaar (A15-tracé)*
* Dit voorafgaand overleg geldt niet voor de ICE Amsterdam – Frankfurt v.v. op het A15-tracé tussen Meteren en Elst v.v. in het geval van geplande werkzaamheden en bij calamiteiten op het traject Utrecht – Arnhem v.v. die al dan niet planmatig wordt omgeleid.
Dat lost wel een hoop gedoe opquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:02 schreef dennistd het volgende:
In de concept-netverklaring 2018 staat wat over de ICE over de Betuweroute (bijlage 9, pagina 170):
[..]
Blijkbaar is er dus toestemming voor omleiding van de ICE over de Betuweroute.
Oh help. Welke pagina? Ik heb geen zin om er 232 door te spitten maar ben wel benieuwd naar de restquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:02 schreef dennistd het volgende:
In de concept-netverklaring 2018 staat wat over de ICE over de Betuweroute (bijlage 9, pagina 170):
[..]
Blijkbaar is er dus toestemming voor omleiding van de ICE over de Betuweroute.
quote:
Daar zitten toch twee tunnels?quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:45 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Jammer dat Elst-Zevenaar dan weer niet zomaar mag maar dit is al een goede stap vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |