Leuk om te zien hoe we door elkaar weer geīnspireerd wordenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik ook nog een tijdje gedaan. Misschien weer eens beginnen.
Ja dat kan ook prima daarbijquote:Op donderdag 1 september 2016 22:24 schreef Sarabi het volgende:
Zentangle lijkt me ook wel iets dat je bij Bullet Journals kan gebruiken
Klopt, dat doe ik wel iigquote:Op donderdag 1 september 2016 22:24 schreef Sarabi het volgende:
Zentangle lijkt me ook wel iets dat je bij Bullet Journals kan gebruiken
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:05 schreef sararaats het volgende:
ik doe aan kleuren voor volwassenen maar hou het niet lang vol. teveel gepriegel
Er heerst aan dit adres een groot gebrek aan volwassenheid, vrees ik, waardoor ik alles kinderachtig maak met gefrübelquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:37 schreef Sarabi het volgende:
Tof! mijn bullet journal is niet zo crea
vooral de tekeningen van Belgie zijn leuk. ik heb een kleurig Atomiumquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk tochEn er staat geen tijdsdruk op, lijkt me. Dus gewoon mee bezig wanneer je zin hebt
Nice! Welk kleurboek heb je? (of heb ik daar per ongeluk overheen gelezen)quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
vooral de tekeningen van Belgie zijn leuk. ik heb een kleurig Atomium
quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice! Welk kleurboek heb je? (of heb ik daar per ongeluk overheen gelezen)
Die gebruik ik ook voor het kleurenquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:29 schreef sararaats het volgende:
ik kleur met Stabilo 68 stiften en dat vind ik beter dan met potloden.
[ afbeelding ]
Jullie zijn er idd vroeg bij!quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dit voor mythisch tijdstip?
D'n Joop moest werken (vrij zeldzaam op zaterdag), dus ik ging er ook maar uit. Beetje voor mijn studie bezig enzo, straks uitgebreid douchen en mijn nagels weer eens doen. Want netjes gelakte nagels.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jullie zijn er idd vroeg bij!
Ik ga alleen ff naar de wc en dan hopelijk nog uurtje slapen
Standaard 7 uur wakker klinkt ergens wel handig. Niet realistisch voor mezelf, maar wel handig.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... Vannacht tot half vier aan het kleuren geweest en toch standaard om zeven uur wakker
Berenklauw plukken? Kom je dan niet compleet onder de blaren te zitten?quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst sinds weken kunnen 'uitslapen', stond om zes uur op om de honden te laten plassen en eten te geven, daarna t bed weer in gedoken tot half tien.
Net een half uur gewandeld met ze, en nu eventjes lekker in de tuin zitten, de hondjes eten een strot en dan naar de rommelmarkt en bereklauw plukken.
Goed ochtendje!quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst sinds weken kunnen 'uitslapen', stond om zes uur op om de honden te laten plassen en eten te geven, daarna t bed weer in gedoken tot half tien.
Net een half uur gewandeld met ze, en nu eventjes lekker in de tuin zitten, de hondjes eten een strot en dan naar de rommelmarkt en bereklauw plukken.
Ze zijn nu uitgedroogd en als je een handschoen aandoet kan je een rank pakken en deze doorzagenquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Berenklauw plukken? Kom je dan niet compleet onder de blaren te zitten?
Klinkt wel als een perfecte ochtend
Het kaartspel?quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ow, dat wist ik niet. Het leek me al een riskante klusKlinkt als een gaaf en mooi plan.
Succes met boeken vinden
Ik ga dadelijk naar een Magicmeeting (jup, I'm a nerd)![]()
![]()
Alleen heb ik geen zin in stoppen met knutselen
Sjiekquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:18 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
En de eerste bereklauw, koperkleur. Mijn zwarte spuitverf is op, dus de andere moet nog even wachten.
Leuk!quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:18 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
En de eerste bereklauw, koperkleur. Mijn zwarte spuitverf is op, dus de andere moet nog even wachten.
waar vind ik die boekenmarkt?quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:40 schreef Samzz het volgende:
Zoooo, leuke aankopen gedaan.
Koning Arthur, Op zoek naar Livingstone, Zwarte tijden, Het mysterie van het huurrijtuig, Don Quichote, Winnetou en Anna Karenina.
Allemaal nieuwstaat, allemaal 1 euro per stuk.
Oostburgquote:
Ik zoek dan wel andere boeken, maar waar ligt Oostburg wel nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oostburg. En die boeken zijn er dus niet meer he
.
Zeeuws-Vlaanderen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zoek dan wel andere boeken, maar waar ligt Oostburg wel niet
Ja! Het was heel erg leuk. En tot mijn verbazing ben ik als minst ervaren speler tweede gewordenquote:Op zaterdag 3 september 2016 12:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het kaartspel?
Ik ga weer kleuren, mijn vingertjes jeuken
Nice! Gefeliciteerd met de buit!quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:40 schreef Samzz het volgende:
Zoooo, leuke aankopen gedaan.
Koning Arthur, Op zoek naar Livingstone, Zwarte tijden, Het mysterie van het huurrijtuig, Don Quichote, Winnetou en Anna Karenina.
Allemaal nieuwstaat, allemaal 1 euro per stuk.
Dat is mooi! Ik wist wel dat Berenklauw een mooie plant was, maar zo gedroogd niet eerder gezien. Creatief en nice!quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:18 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Het is tof geworden!quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:18 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
MtG
Al speel ik eigenlijk niet zo heel vaak.
Ik speel voornamelijk met mijn vriend en af en toe doe ik een prerelease. Spelletjesquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice!
Sowieso elke dag op Steam en bijna elk weekend wel met vrienden. Als ik dan geen DnD heb en zondag een bordspelvereniging. I love games
Dungeons and Dragonsquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice!
Sowieso elke dag op Steam en bijna elk weekend wel met vrienden. Als ik dan geen DnD heb en zondag een bordspelvereniging. I love games
Zit er gaaf uit!quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:33 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net gemaakt voor op de badkamer. Mijn badkamer is roomwit met taupe, dus dat staat beat luxe vind ik
. Over het kruikje komt een washand te liggen als deco. Of ik nog wat met de lange vaas doe weet ik niet. Beide zijn trouwens zelf geschilderd.
Bijna net zo leuk als Creaquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik speel voornamelijk met mijn vriend en af en toe doe ik een prerelease. Spelletjes
Hoe wil je in hemelsnaam zo'n breed spel verfilmen... het idee alleen al klinkt pijnlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dungeons and Dragons!
De verfilming was ruk.
Nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zit er gaaf uit!
[..]
Bijna net zo leuk als Crea
Mijn vriend gamed alleen online en doet soms een spelletje met mij, maar zo'n fan als ik is hij niet helaas. Ach...als dat de enige "klacht" in een relatie is
[..]
Hoe wil je in hemelsnaam zo'n breed spel verfilmen... het idee alleen al klinkt pijnlijk.
Ik heb wel een keer het DnD-bordspel gespeeld, het was heel grappig omdat het zo uitnodigt tot metagaming. Wat dus heel slecht is
Met genoeg alcohol is 'ie wel weer te doen. Om de verkeerde redenen, dat dan wel weer.quote:
Met genoeg alcohol is alles te doenquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol is 'ie wel weer te doen. Om de verkeerde redenen, dat dan wel weer.
Niet alles.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol is alles te doen.
Nee, bepaalde dingen gaan dan niet meer zo makkelijk.quote:
Los daarvan, sommige films zijn zelfs met alcohol niet te redden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, bepaalde dingen gaan dan niet meer zo makkelijk.
Noem een voorbeeldquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Los daarvan, sommige films zijn zelfs met alcohol niet te redden.
Ik heb je nog niet in het bordspeltopic gezien? GAM / Centraal Bordspeltopic #6 pre - Essenquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice!
Ja, sorry... Ik weet dat het bestaat, maar ik speel liever dan dat ik erover praat.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet in het bordspeltopic gezien? GAM / Centraal Bordspeltopic #6 pre - Essen
Sc's leven juist van het offtopic gaan dacht ik hierquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, sorry... Ik weet dat het bestaat, maar ik speel liever dan dat ik erover praat.
Mijn excuses dat ik offtopic ben gegaan
Af en toe een creatieve uitbarsting showen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
OwWist ook al niet precies wat ontopic is
Alles is ontopicquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
OwWist ook al niet precies wat ontopic is
nou... allesquote:
In een SC is alles ontopic, dat is het mooie van SC'squote:
Op Fok krijg je een ban als je het verkeerde post hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een SC is alles ontopic, dat is het mooie van SC's.
Alleen als je tegen de policy post. Maar dat is wat anders dan dat niet alles ontopic isquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Op Fok krijg je een ban als je het verkeerde post hoor.
En positief blijvenquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als je tegen de policy post. Maar dat is wat anders dan dat niet alles ontopic is. Een SC heeft geen onderwerp.
Oh pfff, als ik wil ranten omdat mijn achtergevel eruit moet dan doe ik datquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
En positief blijvenPositiviteitspaleis
Nee dat mag niet meer op Fok!quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh pfff, als ik wil ranten omdat mijn achtergevel eruit moet dan doe ik dat.
Nou, het positieve aan die verrotte achterwand is dat de kans op openslaande deuren groot is. Yayquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat mag niet meer op Fok!![]()
We zijn hier superblij en positief voortaan
O ja, ik had me opgegeven om met een mandala challenge mee te doen, tien dagen lang elke dag een andere mandala maken en niet alleen tekenen. Ben heel benieuwd, want ik heb nog nooit iets met mandala's gedaan naast 1 keer 1 inkleuren.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:23 schreef sararaats het volgende:
Ik ben aan mijn vierde mandala bezig. Weggelegd want hoofdpijn.
Oh en CPAP masker goedgekeurd.
Voor diegenen die het nog niet weten: ik heb slaapapneu.
Verrot? Dan heeft het een goede opknapbeurt nodig.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het positieve aan die verrotte achterwand is dat de kans op openslaande deuren groot is. Yay
Jup. Wordt gesloopt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Verrot? Dan heeft het een goede opknapbeurt nodig.
Je laat je billen verbouwen dus nuquote:
Eigenlijk de achtergevel van mijn huis.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je laat je billen verbouwen dus nu
Van de quote en jouw reactie erop zit ik gewoon letterlijk hardop te lachenquote:Op zondag 4 september 2016 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk de achtergevel van mijn huis.
Ja nouquote:Op zondag 4 september 2016 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van de quote en jouw reactie erop zit ik gewoon letterlijk hardop te lachen
Denken mijn buren ook wel eens. Oh wacht, ik heb geen burenquote:Op zondag 4 september 2016 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Zie het als een compliment
Mijn buren denken vast dat ik gek ben geworden
Leuk hé. Mensen 'bespieden'quote:Op zondag 4 september 2016 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Borduren en kijken hoe mensen door de regen rennen. Een betere zondagochtend kan bijna niet
Hotbot.quote:
Heb je dezelfde boeken besteld als ik? Die in handlettering-topic genoemd werden?quote:Op zondag 4 september 2016 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom kunnen ze niet snel op zondag een pakketje afleveren, ik wil mijn bestelde handletteringboeken nu! Ikke wil mooie lettertjes maken!
Maar goed... wachten tot dinsdag, I can do it
Op een schaal van The Hotty and the Notty tot The Shawschank redemption, waar staat Hotbot?quote:Op zondag 4 september 2016 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hotbot.![]()
En dan kan ik toch veel enorme matigheid hebben.
Jup! Is het wat?quote:Op zondag 4 september 2016 17:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Heb je dezelfde boeken besteld als ik? Die in handlettering-topic genoemd werden?
Op -3 ofzo.quote:Op zondag 4 september 2016 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op een schaal van The Hotty and the Notty tot The Shawschank redemption, waar staat Hotbot?
Oh wowquote:Op zondag 4 september 2016 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op -3 ofzo.En dan ben ik doorgaans gewoon nog gecharmeerd van "slechte" films. The Asylum heeft wel vaak pareltjes.
Zo mogelijk nog slechter en onkijkbaarder is Queer Duck.
Ja ze zijn allebei wel leukquote:
Mijn filmcollectie is indrukwekkend. En niet vanwege de hoeveelheid daadwerkelijk goede films.quote:
Leuk toch. Ik heb geen filmcollectiequote:Op zondag 4 september 2016 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn filmcollectie is indrukwekkend. En niet vanwege de hoeveelheid daadwerkelijk goede films.
Wazige zooi.
Met beide ga ik dus heel erg blij zijnquote:Op zondag 4 september 2016 17:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja ze zijn allebei wel leuk![]()
Alleen die "creatoef handletteren en meer" is echt veel uitgebreider ook qua digitale bewerking en handletteren op krijtborden enzo. Maar heb zelf bijv afgelopen dagen veel voorbeeldalfabetten uit "handletteren doe je zo" geoefend. En die is qua stijl van het boek wel wat leuker vind ik. Maar allebei wel een goede aankoop
Aww, helemaal niet?quote:Op zondag 4 september 2016 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik heb geen filmcollectie.
Dankjewel maar dat kun jij ook wel hoorquote:Op zondag 4 september 2016 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met beide ga ik dus heel erg blij zijn
Dan wordt dat de volgende 30 days challengeAl zal ik het niet zo mooi kunnen als jij. Je maakt er ware kunstwerkjes van
Ow sorry, dat is een automatisme. Ik zal erop lettenquote:Op zondag 4 september 2016 18:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankjewel maar dat kun jij ook wel hoorNiet zo negatief steeds over jezelf
Dat is een compliment voor je werkjes! Leuk en veel succesquote:Op maandag 5 september 2016 15:32 schreef DonnaRush het volgende:
Hop. Vanuit het niks 3 haak opdrachtjes!
Neequote:
Oh leukquote:Op maandag 5 september 2016 15:32 schreef DonnaRush het volgende:
Leukquote:Op maandag 5 september 2016 15:32 schreef DonnaRush het volgende:
Mooi dat nu alles pastquote:Op woensdag 7 september 2016 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor 1,40 euro laatst een andere naaivoethouder besteld en die kwam gisteren binnen. Past perfect en de andere voetjes passen nu ook
Was het toch in totaal 15 euro well spend.
Ben nu al groot fan van het omzoomvoetje.
Fu.quote:Op maandag 5 september 2016 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Mijn externe schijf is gecrasht. Alles weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijvorbeeld via de app van photobucket of imgur (je kunt ook gewoon naar de website gaan in je internetbrowser en dan uploaden) Dan plak je het linkje in CRE / Button art topicquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:07 schreef drakin het volgende:
Vanmorgen iets met button Art gemaakt, foto's staan mobiel.
Ik zit nu mobiel, maar geen idee hoe ik ze nu upload.
Leuk! Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wooooow! Mijn tekentablet is binnen. Ik = blij
Het staat erquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bijvorbeeld via de app van photobucket of imgur (je kunt ook gewoon naar de website gaan in je internetbrowser en dan uploaden) Dan plak je het linkje in CRE / Button art topic
Ik zag het jaquote:Op zondag 11 september 2016 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Het staat er
Kun je ook vertellen waar het string art topic gebleven is?
Nog 1 foto heb ik voor deze chat, van die hartjes, ik had er totaal 5 gemaakt.quote:Op zondag 11 september 2016 21:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Hier: CRE / String art
Echt schattigquote:Op zondag 11 september 2016 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog 1 foto heb ik voor deze chat, van die hartjes, ik had er totaal 5 gemaakt.
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Heerlijk is dat idd, gewoon een beetje schetsen. Ik vind ze leuk!quote:Op zondag 18 september 2016 16:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soms is het heerlijk om talentloos te frummelen
[ afbeelding ]
The Affair? Waar gaat dat over?quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:16 schreef DonnaRush het volgende:
Gaaf Sarabi die kostuums!
Ik heb de boel aan kant, ik kan gaan haken. Eens kijken of ik The Affair tegelijk kan kijken.
In The Affair volgt men Noah Solloway en Alison Bailey en de emotionele impact van hun buitenhuwelijkse relatie. De twee ontmoeten elkaar in het stranddorpje Montauk, New York op Long Island. Hij is een leerkracht die na het schrijven van een debuutroman moeite heeft een vervolg rond te krijgen. Noah is getrouwd en vader van vier kinderen. Alison is een jonge serveerster die haar leven en haar huwelijk terug op de sporen probeert te krijgen nadat haar kind overleed.quote:
Klinkt goed voor van t winterquote:Op maandag 19 september 2016 08:42 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
In The Affair volgt men Noah Solloway en Alison Bailey en de emotionele impact van hun buitenhuwelijkse relatie. De twee ontmoeten elkaar in het stranddorpje Montauk, New York op Long Island. Hij is een leerkracht die na het schrijven van een debuutroman moeite heeft een vervolg rond te krijgen. Noah is getrouwd en vader van vier kinderen. Alison is een jonge serveerster die haar leven en haar huwelijk terug op de sporen probeert te krijgen nadat haar kind overleed.
De serie won in januari 2015 op de 72e Golden Globe Awards een Golden Globe Award for Best Television Series – Drama met ook voor Ruth Wilson een Golden Globe Award for Best Actress – Television Series Drama.
Ik ben fan
Haha ja same here (alleen dan therapie ipv studeren) Had na die intensieve dag met workshop gisteren wel rustig een dagje willen bijkomen. Succes vandaag!quote:Op maandag 19 september 2016 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
*kreun* Ik heb geen zin in maandagen en studeren. Ik heb zin in weekend en knutselen
Gisteren ziek naar huis gestuurd (wist niet dat ze daaraan deden op de uni) en lig nu in bed en wordt vertroeteldquote:
Komt waarschijnlijk van de enorme switch in het weerquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Ow beterschapik hoor weer van veel mensen dat ze ziek zijn
Beterschapquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren ziek naar huis gestuurd (wist niet dat ze daaraan deden op de uni) en lig nu in bed en wordt vertroeteld
Wat staat er op de planning?quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:40 schreef Samzz het volgende:
Beterschap, ChildoftheStars.
Hier de maandag ook overleefd. Nu de dinsdag nog.
Beterschap!quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren ziek naar huis gestuurd (wist niet dat ze daaraan deden op de uni) en lig nu in bed en wordt vertroeteld
Werken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat staat er op de planning?
Ik heb vanmorgen al gesport en het huishouden gedaan dus nu tijd voor hobbies
Spannend! Veel succes!quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beterschap!
Hier was de maandag lekker rustig, vandaag gaat ook relaxed, morgen wordt wat spannender. Nieuwe school enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:12 schreef Sylvana het volgende:
Terug naar de kleuterschoolOw my... Knap dat je er in mee kan gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja moet wel. Maar dat blok met groepsactiviteiten is echt niet mijn ding.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow my... Knap dat je er in mee kan gaan
quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:12 schreef Sylvana het volgende:
Terug naar de kleuterschoolOh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Helpt het?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja moet wel. Maar dat blok met groepsactiviteiten is echt niet mijn ding.
Het lukte bij mijn volgende adres wel gelukkig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:14 schreef Sylvana het volgende:
Ja aan de andere blokken heb ik wel wat aan. En dit is gelukkig maar 1x in de 2 weken zo'n groepsactiviteit. Andere week gaat het over werk en reīntegreren, das een stuk nuttiger
Ijsdraakje balen van Postnl
Ik krijg als het goed is vandaag nieuwe kleren binnen
Hopelijk heeft 1 van mn buren pakketje aangenomen
Neequote:Op dinsdag 20 september 2016 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lukte bij mijn volgende adres wel gelukkig.![]()
En, pakje al binnen?
Aws... wat balen van je schouder *knuffel*quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:44 schreef Patapon het volgende:
Hier heel veel werken. De voorbereidingen voor de 3 oktoberviering zijn in volle gang. En ook nog een ontsteking in mijn schouder. Dus weinig hobbyen.
Postbode kwam gisteren om half 6 nog. 1 trui moest ik sowieso al ruilen omdat ik verkeerde maat besteld had ( maat 32/34quote:
Verder wel toffe, goed zittende dingen erbij?quote:Op woensdag 21 september 2016 13:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Postbode kwam gisteren om half 6 nog. 1 trui moest ik sowieso al ruilen omdat ik verkeerde maat besteld had ( maat 32/34) En 1 andere jurk zit niet fijn en 1 vest wordt nog nageleverd. Dus moest sowieso 2 dingen terugsturen, maar als het goed is krijg ik die trui vandaag al in goede maat binnen (had ik meteen opnieuw laten bestellen)
Sterkte met je schouder en arm Patapon!
Ja, 2 goed zittende longsleeves, zodat ik weer van die "trui-jurken" met korte mouwen aankan (andere longsleeves waren te klein), 1 leuk wikkelvestje en 1 goed zittend jurkjequote:Op woensdag 21 september 2016 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder wel toffe, goed zittende dingen erbij?
Paar uurtjes school gehad en nu ben ik gaar.Vanavond lekker niksen/borduren/kleuren denk ik.
quote:Op woensdag 21 september 2016 17:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, 2 goed zittende longsleeves, zodat ik weer van die "trui-jurken" met korte mouwen aankan (andere longsleeves waren te klein), 1 leuk wikkelvestje en 1 goed zittend jurkje
Yay kledingquote:Op woensdag 21 september 2016 17:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, 2 goed zittende longsleeves, zodat ik weer van die "trui-jurken" met korte mouwen aankan (andere longsleeves waren te klein), 1 leuk wikkelvestje en 1 goed zittend jurkje
Oh daar kun je heel veel mee ja!quote:Op woensdag 21 september 2016 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yay kleding.
Ik heb een toffe schildersladder. Wordt leuke decoratie voor in m'n huis.
Zeker, mooie zware trap en een herinnering aan de verbouwing hierquote:Op woensdag 21 september 2016 19:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh daar kun je heel veel mee ja!
In wikkelvestje zit gaatje bij naad aan zijkant
Eerst maar mee naar schoonmoeder nu of zij kan maken. Dat scheelt terugsturen. Maar wel stom
Edit: whahaha stomme ik
Kom bij mn schoonmoeder, laat dat gaatje zien. Zij kijken. Blijkt daar dat ene lint doorheen te moeten
Maar goed dat ik niet teruggestuurd heb dus
Haha je zou het denken hequote:Op woensdag 21 september 2016 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker, mooie zware trap en een herinnering aan de verbouwing hier.
En omg, blond
?
Dat zou heel goed kunnen, dat je onbewust al je spieren loopt aan te spannen *knuffel*quote:Op woensdag 21 september 2016 21:55 schreef Samzz het volgende:
Bluh, geen idee wat er aan de hand is, maar m'n hele lichaam doet pijn.
Kan dat van de stress komen?
Hahah ja man. Ik heb natte kranten botte scharen en een lege penquote:Op zondag 25 september 2016 17:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier vriend, wat een gezelligheid he? Heb jij de knutselspullen meegenomen?
Klinkt als het materiaal waarmee ik vroeger propjes schoot (alleen ik scheurde en knipte niet)quote:Op zondag 25 september 2016 17:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hahah ja man. Ik heb natte kranten botte scharen en een lege pen
Wat kunnen we daarmee?
Ja, het is prachtigquote:Op maandag 26 september 2016 12:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Yay
Duurt ff maar dan heb je ook wat
Jazekerquote:Op dinsdag 27 september 2016 09:38 schreef SteekjesLos het volgende:
Oo gaaf! Heb je gevraagd om een foto als de tattoo is gezet?
Even relaxen en je hoofd leegmakenquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pfffft... weer beginnen met de studie is heel leuk. Alleen mijn hoofd zit na school elke keer te vol om te kunnen knutselen. Ach... vanavond weer
Jup, even mijn tekenpotloden uit de oude doos gepakt en talentloos een eekhoorntje geschetstquote:Op dinsdag 27 september 2016 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even relaxen en je hoofd leegmaken.
Dank je welquote:
Leuk hoorquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jup, even mijn tekenpotloden uit de oude doos gepakt en talentloos een eekhoorntje geschetst
[ afbeelding ]
En dat noemt ze talentloosquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jup, even mijn tekenpotloden uit de oude doos gepakt en talentloos een eekhoorntje geschetst
[ afbeelding ]
quote:
Dank jullie wel!quote:
Nice! Veel succes ermee!quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:58 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu mijn woonkamer eindelijk klaar is, kan ik me bezig houden met nog meer decoratie en fröbeltjes.
Heb besloten in de Riverdale vaas, die naast m'n vaas met pluimen staat, een slanke berenklauw te steken. Mooi contrast denk ik.
Mijn excusesquote:Op vrijdag 30 september 2016 13:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En dat noemt ze talentloos![]()
Weet je nog wat we hadden afgesproken
Samzz, lekker hoor dat je daar nu eindelijk meer tijd voor hebt. Het weer is er nu ook meer naar.
Ik ben klaar met mn 30-dagen challenge
Heb bij de Action zo'n vilten uil- pakketje gekocht om in elkaar te zetten. Ben benieuwd of me dat lukt
Ah, bah... dat is naar. Hopelijk heb je genoeg energiequote:Op vrijdag 30 september 2016 16:25 schreef Shandaly het volgende:
Ik ben vandaag (en gister) druk bezig geweest om onze trap te voorzien van een likje verf. Wat een *beep*-klus!![]()
Had mezelf gisteren al beloofd dat ik dan 's avonds lekker op de bank een paar uur mocht borduren, maar ik was zo moe... vanavond maar eens kijken of ik wat meer energie over heb...
Dankje en nee heb nog geen idee.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn excusesIk neem het bij deze terug/
Weet je al een volgende challenge?
Succes met je uil!
Ornamentjes voor in de kerstboom. Allemaal vrij simpel en natuurlijk (geen kitsch), denk dat t wel mooi staat met al mijn andere kerstballen en ornamenten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:41 schreef DonnaRush het volgende:
Wat voor kerstdingetjes heb je gekocht?
Leuk. Wat voor kleur heb je altijd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ornamentjes voor in de kerstboom. Allemaal vrij simpel en natuurlijk (geen kitsch), denk dat t wel mooi staat met al mijn andere kerstballen en ornamenten.
Geen specifieke kleur. Eigenlijk alle kleuren van de regenboog, maar niet fel of vol met glittersquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:44 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Leuk. Wat voor kleur heb je altijd?
Ik ben al aan het speuren naar zwarte ornamenten. We hebben weer wit, zilver en zwart en heb nog niet zoveel zwarte dingetjes.
Same herequote:Op maandag 3 oktober 2016 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is echt heel gaaf Samzz
Ik kan niet wachten tot ik weer met de kerstliedjes kan meebrullen en mijn huisje in de kerstsferen kan brengen
Tofquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nergens een kapstok kunnen vinden die me behaagde, dus er zelf maar 1 gemaakt. Heel blij mee, hij is 1.50m breed x 20cm hoog x 20cm diep. Lekker groot maar niet te.
Super!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nergens een kapstok kunnen vinden die me behaagde, dus er zelf maar 1 gemaakt. Heel blij mee, hij is 1.50m breed x 20cm hoog x 20cm diep. Lekker groot maar niet te.
Super leuk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Yayquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:05 schreef DonnaRush het volgende:
Gisteren bij de Kringloop 14 zwarte kerstballen voor 1.50 gescoord. Jeej
Wauw! Goed gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2016 09:05 schreef DonnaRush het volgende:
Is dat in Tilburg? Ik ga laatste weekend van deze maand wel in Tilburg naar een grote creabeurs. Maar weet ff niet hoe die heetquote:
Nice!quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:05 schreef DonnaRush het volgende:
Oke nee daar ga ik dan dus niet heen. Ff opgezocht waar ik heen ga en dat is deze:quote:
Haha ja voor mij eigenlijk ook hoorquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:09 schreef Patapon het volgende:
Ziet er ook leuk uit. Maar Utrecht is voor mij handiger/dichterbij.
Valt mij vaak op, tegenwoordig vragen ze echt bizarre prijzen...quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:00 schreef Athenais het volgende:
[..]
Nice!![]()
De kringloop hier in de buurt had alleen maar afgeragde meuk voor een te hoge prijs. Is ook de laatste keer dat ik daar nog kom.
Nog sneeuw erbij en het is compleet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is echt heel gaaf Samzz
Ik kan niet wachten tot ik weer met de kerstliedjes kan meebrullen en mijn huisje in de kerstsferen kan brengen
Simpel, goedkoop en natuurlijkquote:
quote:
Ik ook, heel mooi!quote:
Een voorbeeldje: een H&M basicrokje die destijds ¤4.99 was (Het zegt genoeg over mij dat ik het zo herkenquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt mij vaak op, tegenwoordig vragen ze echt bizarre prijzen...
Wowquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:13 schreef Athenais het volgende:
[..]
Een voorbeeldje: een H&M basicrokje die destijds ¤4.99 was (Het zegt genoeg over mij dat ik het zo herken) met een gigantische vetvlek geprijsd voor ¤3,- Eh ja, sommige dingen zijn gewoon ouwe meuk en moet je niet meer verkopen.
Er zijn hier genoeg tweedehandswinkels en kringlopen gelukkig, maar dit vond ik wel jammer. In het verleden heb ik bij deze wel een leuke kroonluchter gekocht.
Die vaas met pluimen(?) is leuk!
Oh wauw dat is wel heel erg jaquote:Op zondag 9 oktober 2016 16:13 schreef Athenais het volgende:
[..]
Een voorbeeldje: een H&M basicrokje die destijds ¤4.99 was (Het zegt genoeg over mij dat ik het zo herken) met een gigantische vetvlek geprijsd voor ¤3,- Eh ja, sommige dingen zijn gewoon ouwe meuk en moet je niet meer verkopen.
Er zijn hier genoeg tweedehandswinkels en kringlopen gelukkig, maar dit vond ik wel jammer. In het verleden heb ik bij deze wel een leuke kroonluchter gekocht.
Die vaas met pluimen(?) is leuk!
Uhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |