Leuk om te zien hoe we door elkaar weer geïnspireerd wordenquote:Op donderdag 1 september 2016 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik ook nog een tijdje gedaan. Misschien weer eens beginnen.
Ja dat kan ook prima daarbijquote:Op donderdag 1 september 2016 22:24 schreef Sarabi het volgende:
Zentangle lijkt me ook wel iets dat je bij Bullet Journals kan gebruiken
Klopt, dat doe ik wel iigquote:Op donderdag 1 september 2016 22:24 schreef Sarabi het volgende:
Zentangle lijkt me ook wel iets dat je bij Bullet Journals kan gebruiken
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 2 september 2016 13:05 schreef sararaats het volgende:
ik doe aan kleuren voor volwassenen maar hou het niet lang vol. teveel gepriegel
Er heerst aan dit adres een groot gebrek aan volwassenheid, vrees ik, waardoor ik alles kinderachtig maak met gefrübelquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:37 schreef Sarabi het volgende:
Tof! mijn bullet journal is niet zo crea
vooral de tekeningen van Belgie zijn leuk. ik heb een kleurig Atomiumquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk tochEn er staat geen tijdsdruk op, lijkt me. Dus gewoon mee bezig wanneer je zin hebt
Nice! Welk kleurboek heb je? (of heb ik daar per ongeluk overheen gelezen)quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
vooral de tekeningen van Belgie zijn leuk. ik heb een kleurig Atomium
quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice! Welk kleurboek heb je? (of heb ik daar per ongeluk overheen gelezen)
Die gebruik ik ook voor het kleurenquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:29 schreef sararaats het volgende:
ik kleur met Stabilo 68 stiften en dat vind ik beter dan met potloden.
[ afbeelding ]
Jullie zijn er idd vroeg bij!quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dit voor mythisch tijdstip?
D'n Joop moest werken (vrij zeldzaam op zaterdag), dus ik ging er ook maar uit. Beetje voor mijn studie bezig enzo, straks uitgebreid douchen en mijn nagels weer eens doen. Want netjes gelakte nagels.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jullie zijn er idd vroeg bij!
Ik ga alleen ff naar de wc en dan hopelijk nog uurtje slapen
Standaard 7 uur wakker klinkt ergens wel handig. Niet realistisch voor mezelf, maar wel handig.quote:Op zaterdag 3 september 2016 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... Vannacht tot half vier aan het kleuren geweest en toch standaard om zeven uur wakker
Berenklauw plukken? Kom je dan niet compleet onder de blaren te zitten?quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst sinds weken kunnen 'uitslapen', stond om zes uur op om de honden te laten plassen en eten te geven, daarna t bed weer in gedoken tot half tien.
Net een half uur gewandeld met ze, en nu eventjes lekker in de tuin zitten, de hondjes eten een strot en dan naar de rommelmarkt en bereklauw plukken.
Goed ochtendje!quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst sinds weken kunnen 'uitslapen', stond om zes uur op om de honden te laten plassen en eten te geven, daarna t bed weer in gedoken tot half tien.
Net een half uur gewandeld met ze, en nu eventjes lekker in de tuin zitten, de hondjes eten een strot en dan naar de rommelmarkt en bereklauw plukken.
Ze zijn nu uitgedroogd en als je een handschoen aandoet kan je een rank pakken en deze doorzagenquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Berenklauw plukken? Kom je dan niet compleet onder de blaren te zitten?
Klinkt wel als een perfecte ochtend
Het kaartspel?quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ow, dat wist ik niet. Het leek me al een riskante klusKlinkt als een gaaf en mooi plan.
Succes met boeken vinden
Ik ga dadelijk naar een Magicmeeting (jup, I'm a nerd)![]()
![]()
Alleen heb ik geen zin in stoppen met knutselen
Sjiekquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:18 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
En de eerste bereklauw, koperkleur. Mijn zwarte spuitverf is op, dus de andere moet nog even wachten.
Leuk!quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:18 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
En de eerste bereklauw, koperkleur. Mijn zwarte spuitverf is op, dus de andere moet nog even wachten.
waar vind ik die boekenmarkt?quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:40 schreef Samzz het volgende:
Zoooo, leuke aankopen gedaan.
Koning Arthur, Op zoek naar Livingstone, Zwarte tijden, Het mysterie van het huurrijtuig, Don Quichote, Winnetou en Anna Karenina.
Allemaal nieuwstaat, allemaal 1 euro per stuk.
Oostburgquote:
Ik zoek dan wel andere boeken, maar waar ligt Oostburg wel nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oostburg. En die boeken zijn er dus niet meer he
.
Zeeuws-Vlaanderen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zoek dan wel andere boeken, maar waar ligt Oostburg wel niet
Ja! Het was heel erg leuk. En tot mijn verbazing ben ik als minst ervaren speler tweede gewordenquote:Op zaterdag 3 september 2016 12:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het kaartspel?
Ik ga weer kleuren, mijn vingertjes jeuken
Nice! Gefeliciteerd met de buit!quote:Op zaterdag 3 september 2016 12:40 schreef Samzz het volgende:
Zoooo, leuke aankopen gedaan.
Koning Arthur, Op zoek naar Livingstone, Zwarte tijden, Het mysterie van het huurrijtuig, Don Quichote, Winnetou en Anna Karenina.
Allemaal nieuwstaat, allemaal 1 euro per stuk.
Dat is mooi! Ik wist wel dat Berenklauw een mooie plant was, maar zo gedroogd niet eerder gezien. Creatief en nice!quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:18 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Het is tof geworden!quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:18 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
MtG
Al speel ik eigenlijk niet zo heel vaak.
Ik speel voornamelijk met mijn vriend en af en toe doe ik een prerelease. Spelletjesquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice!
Sowieso elke dag op Steam en bijna elk weekend wel met vrienden. Als ik dan geen DnD heb en zondag een bordspelvereniging. I love games
Dungeons and Dragonsquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice!
Sowieso elke dag op Steam en bijna elk weekend wel met vrienden. Als ik dan geen DnD heb en zondag een bordspelvereniging. I love games
Zit er gaaf uit!quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:33 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net gemaakt voor op de badkamer. Mijn badkamer is roomwit met taupe, dus dat staat beat luxe vind ik
. Over het kruikje komt een washand te liggen als deco. Of ik nog wat met de lange vaas doe weet ik niet. Beide zijn trouwens zelf geschilderd.
Bijna net zo leuk als Creaquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik speel voornamelijk met mijn vriend en af en toe doe ik een prerelease. Spelletjes
Hoe wil je in hemelsnaam zo'n breed spel verfilmen... het idee alleen al klinkt pijnlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dungeons and Dragons!
De verfilming was ruk.
Nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zit er gaaf uit!
[..]
Bijna net zo leuk als Crea
Mijn vriend gamed alleen online en doet soms een spelletje met mij, maar zo'n fan als ik is hij niet helaas. Ach...als dat de enige "klacht" in een relatie is
[..]
Hoe wil je in hemelsnaam zo'n breed spel verfilmen... het idee alleen al klinkt pijnlijk.
Ik heb wel een keer het DnD-bordspel gespeeld, het was heel grappig omdat het zo uitnodigt tot metagaming. Wat dus heel slecht is
Met genoeg alcohol is 'ie wel weer te doen. Om de verkeerde redenen, dat dan wel weer.quote:
Met genoeg alcohol is alles te doenquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol is 'ie wel weer te doen. Om de verkeerde redenen, dat dan wel weer.
Niet alles.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol is alles te doen.
Nee, bepaalde dingen gaan dan niet meer zo makkelijk.quote:
Los daarvan, sommige films zijn zelfs met alcohol niet te redden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, bepaalde dingen gaan dan niet meer zo makkelijk.
Noem een voorbeeldquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Los daarvan, sommige films zijn zelfs met alcohol niet te redden.
Ik heb je nog niet in het bordspeltopic gezien? GAM / Centraal Bordspeltopic #6 pre - Essenquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice!
Ja, sorry... Ik weet dat het bestaat, maar ik speel liever dan dat ik erover praat.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet in het bordspeltopic gezien? GAM / Centraal Bordspeltopic #6 pre - Essen
Sc's leven juist van het offtopic gaan dacht ik hierquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, sorry... Ik weet dat het bestaat, maar ik speel liever dan dat ik erover praat.
Mijn excuses dat ik offtopic ben gegaan
Af en toe een creatieve uitbarsting showen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
OwWist ook al niet precies wat ontopic is
Alles is ontopicquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
OwWist ook al niet precies wat ontopic is
nou... allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |