abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165016002
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Natuurlijk Ryan.
Je zou ze de kost moeten geven, de lui die via bruinwerken omhoog klimmen. Lekker mee lachen met de domme racistische grapjes van de chef. Overal ja op knikken. Je mond houden als hij overduidelijk poep praat en dingen zegt waarvan hij geen verstand heeft etc. etc.

O, ja, ook altijd leuk zo'n omhoog gevallen chefje die Johan Cruiff-gedrag vertoont, dus allerlei waarheden gaat debiteren die gewoon op het algemeen menselijke vlak liggen en waarbij zijn mening exact evenveel waard is als die van pietje puk bijvoorbeeld.
I´m back.
pi_165016008
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:51 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Laag volk is dat, die hielenlikkers.
Je zou ze de kost moeten geven, echt.
I´m back.
pi_165016048
Leefbaar Rotterdam: "Kick 'm while they're down!".

Goeie genade zeg :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 1 september 2016 @ 18:55:18 #29
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_165016054
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je zou ze de kost moeten geven, de lui die via bruinwerken omhoog klimmen. Lekker mee lachen met de domme racistische grapjes van de chef. Overal ja op knikken. Je mond houden als hij overduidelijk poep praat en dingen zegt waarvan hij geen verstand heeft etc. etc.
Ik zou dat niet kunnen en niet willen. En velen met mij hoop ik. En die mensen naai je enorm met dit wetsvoorstel.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  donderdag 1 september 2016 @ 18:56:17 #30
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_165016079
Leefbaar Rotterdam is een bruinwerkerspartij dus.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_165016100
quote:
3s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die dure auto kun je gewoon huren van de zwarte neveninkomsten.
Dus hebben we het over fraudegevallen, niet over de bijstandsregeling. De uitkering is dus niet zo hoog dat je er een dikke auto van kan rijden. Dat is het punt.
pi_165016110
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:55 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ik zou dat niet kunnen en niet willen. En velen met mij hoop ik. En die mensen naai je enorm met dit wetsvoorstel.
Dit is ook een waardeloos voorstel uiteraard en precies waar het deze rechtse mensen om te doen is, het lekker pakken van zwakkeren, omdat het kan en je er goed bij voelen ook: want iedereen moet toch werken.
Sadisme is het eigenlijk. :).
I´m back.
  Forum Admin donderdag 1 september 2016 @ 19:02:53 #33
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_165016240
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit is ook een waardeloos voorstel uiteraard en precies waar het deze rechtse mensen om te doen is, het lekker pakken van zwakkeren, omdat het kan en je er goed bij voelen ook: want iedereen moet toch werken.
Sadisme is het eigenlijk. :).
"Eigen verantwoordelijkheid"
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_165016274
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

"Eigen verantwoordelijkheid"
Tussen aanhalingstekens idd.
I´m back.
pi_165016331
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Natuurlijk Ryan.
Tegenwoordig hebben we het natuurlijk over 'netwerken' en 'de gunfactor' hebben maar in feite is dat dus gewoon 'vriendjespolitiek'. De promoties, de leuke klussen, de aanbiedingen, die krijg je vaak gewoon alleen als de mensen die erover gaan je mogen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 1 september 2016 @ 19:08:30 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_165016397
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Die zouden dan ook veel meer betaald en gewaardeerd moeten worden inderdaad.

Maar in veel sectoren is een ware race to the bottom aan de gang wat betreft arbeidsvoorwaarden en salarissen.
Gefaciliteerd door het migratiebeleid
The End Times are wild
pi_165016450
Korten op uitkering omdat geen motivatie? Wat? :') Hoe bepaal je zoiets arbritairs?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 1 september 2016 @ 19:10:45 #38
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_165016456
Sowieso klagen over iemands gebrek aan motivatie terwijl je hem zelf het minimumloon betaalt :')
pi_165016494
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tegenwoordig hebben we het natuurlijk over 'netwerken' en 'de gunfactor' hebben maar in feite is dat dus gewoon 'vriendjespolitiek'. De promoties, de leuke klussen, de aanbiedingen, die krijg je vaak gewoon alleen als de mensen die erover gaan je mogen.
Grappige kan nu voorkomen dat een bijstand trekkende PVV-stemmer in een bedrijf komt en dan uiteindelijk ontslagen worden omdat ze in dat bedrijf vinden dat-ie veel te rechts en racistisch is. Dat geven ze dan door aan die wethouder van Leefbaar Rotterdam met paar voorbeelden. En die wethouder dan ---> :? .
I´m back.
pi_165016527
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:10 schreef hugecooll het volgende:
Sowieso klagen over iemands gebrek aan motivatie terwijl je hem zelf het minimumloon betaalt :')
Behoud van uitkering vaak hoor, of met alleen vervoerskosten declaratie. iig de eerste maanden.
I´m back.
pi_165016544
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:10 schreef hugecooll het volgende:
Je moet die werkgever op je blote knietjes danken dat hij je uberhaupt betaald, plebejer :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_165016548
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Correct, de migratie kwam van rechts.
  donderdag 1 september 2016 @ 19:13:47 #43
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_165016553
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Behoud van uitkering vaak hoor, of met alleen vervoerskosten declaratie. iig de eerste maanden.
Gaat volgens de OP toch gewoon over de reden van ontslag (/geen verlenging van contract) van voormalige werknemers?
pi_165016605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:13 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Gaat volgens de OP toch gewoon over de reden van ontslag van voormalige werknemers?
Ja, bij de baantjes die ze als bijstandtrekker toegeworpen krijgen. Dat is meestal eerst zogenaamde werkstage. Zodat deze mensen kunnen wennen aan het arbeidsritme. En meestal met behoud van uitkering.
Worden ze er dan uit gelazerd, dan wordt er gekort op de uitkering indien ze niet gemotiveerd genoeg zijn volgens de werkgever.
I´m back.
pi_165016620
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, ja, ook altijd leuk zo'n omhoog gevallen chefje die Johan Cruiff-gedrag vertoont, dus allerlei waarheden gaat debiteren die gewoon op het algemeen menselijke vlak liggen en waarbij zijn mening exact evenveel waard is als die van pietje puk bijvoorbeeld.
Het klinkt alsof jij jouw werkomgeving niet zo geweldig vindt.
pi_165016644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Klopt, het is de taak van werkgevers de arbeidskosten zo laag mogelijk te houden. Dus voor lekker veel oneerlijke concurrentie zorgen. Daardoor wordt de macht van de vakbonden ook kleiner.
I´m back.
  donderdag 1 september 2016 @ 19:17:29 #47
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_165016655
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Toen ik in de bijstand zat vonden ze ook dat ik mijn brommertje maar moest verkopen want dat was wel 30 euro in de maand. Dat ik er dagelijks dik 50km op reed deed er niet toe.
Lol, dat slaat nergens op.
Maar zoiets mogen ze toch niet verplichten?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_165016661
Worden wel leuke rechtszaken natuurlijk, de oud werkgever aanklagen wegens smaad en laster en de sociale dienst wegens het onterecht korten van de uitkering. Er zit toch wel iets in dit voorstel.
pi_165016663
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het klinkt alsof jij jouw werkomgeving niet zo geweldig vindt.
Mwaoh, moet je luisteren ik werk al een aantal decennia, heb alles wel voorbij zien trekken hoor.
I´m back.
pi_165016704
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:17 schreef Wespensteek het volgende:
Worden wel leuke rechtszaken natuurlijk, de oud werkgever aanklagen wegens smaad en laster en de sociale dienst wegens het onterecht korten van de uitkering. Er zit toch wel iets in dit voorstel.
Ik denk dat advocaten er wel weg mee weten, echter veel mensen kunnen die weer niet betalen hè en op sociale advocatuur wordt alleen maar meer bezuinigd. Zit wel een plan achter hoor.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')