abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165019364
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me een privé-zaak dus. Ik vind dit naar opportuniteit neigen en het lijkt een beetje op een Jakobijnse regressie. Nu ouwehoeren ze tegenwoordig wel mooi mee met de kleptocratie, maar die Jakobijnse bloedgroep zit nog altijd in hun karakter verweven natuurlijk.
Mij lijkt het me ook een privézaak, maar als je zoiets zegt in een krant is het al twijfelachtig. Dan maak je er een openbare zaak van.

Kijk, als hij het tegen een kennis had gezegd en die zou weer klikken dan vind ik het anders dan wanneer je zoiets breed uitdraagt in De Volkskrant.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2016 20:49:40 ]
pi_165019404
Geen leuke tijden om nu politicus van Turkse afkomst te zijn, alles wat je zegt wordt actief alle kanten op gerukt.

En je bent bij voorbaat verdacht.
pi_165019445
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, hoor, het is slechts wat voortvloeit uit het gedrag en gedachtegoed van GroenLinks. :P.
Oké. :P
pi_165019481
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:50 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Oké. :P
:P.
I´m back.
pi_165019493
Wat heeft hij gezegd in de Volkskrant?
pi_165019505
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Geen leuke tijden om nu politicus van Turkse afkomst te zijn, alles wat je zegt wordt actief alle kanten op gerukt.

Bij GroenLinks wel ja.
Moet je maar naar DENK gaan, daar zal actieve sympathie voor ome Erdo wrs een pre zijn. :P.
I´m back.
pi_165019545
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Geen idee. Krijg er geen linkjes over ook. Wrs was hij blij dat de coup poging mislukt was. Toen geen 1Vandaag erachter aan, kennelijk, en toen waren de rapen ineens gaar.
I´m back.
pi_165019551
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bij GroenLinks wel ja.
Moet je maar naar DENK gaan, daar zal actieve sympathie voor ome Erdo wrs een pre zijn. :P.
Dus GroenLinks heeft gelijk? Jij weet ook niet wat je wil. ;)
pi_165019573
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen idee. Krijg er geen linkjes over ook. Wrs was hij blij dat de coup poging mislukt was.
Mag je dat niet zeggen? :D
pi_165019577
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dus GroenLinks heeft gelijk? Jij weet ook niet wat je wil. ;)
Nee, wat beweer ik tot nu toe in dit topic?
Kun je niet lezen?
I´m back.
pi_165019605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kun je niet lezen?
Nee kan ik niet.
  Moderator donderdag 1 september 2016 @ 20:56:52 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165019668
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:54 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nee kan ik niet.
probeer het of ga ff ergens anders irritant zitten doen pls
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_165019682
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:54 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nee kan ik niet.
Lijkt er sterk op idd, als je iemand ziet beweren dat dit lijkt op een Jakobijnse regressie van GrL en dan vragen, ben je het ermee eens...
I´m back.
pi_165019768
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dat hij stemt op Erdogan en dat vindt kunnen samengaan met het zijn van een GroenLinkser in NL:

http://www.volkskrant.nl/(...)4ac393000e3ea1d41aa6
pi_165019771
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt er sterk op idd, als je iemand ziet beweren dat dit lijkt op een Jakobijnse regressie van GrL en dan vragen, ben je het ermee eens...
Omdat je zegt "dan ga je maar bij Denk".

Leek alsof je dus aangaf dat het logisch is dat Groenlinks hem uit de partij gooit.

Maar het was dus ironisch bedoeld?
pi_165019812
quote:
Johan Kinnegin, woordvoerder van het landelijke partijbureau van GroenLinks reageert daarop: ,,Over de manier waarop en de toon kun je je afvragen of dat handig is, maar van vragen of commentaar schrikken we niet. Wij zijn een partij van het open debat en daarbij hoort dat je het soms niet met elkaar eens bent. En als je kijkt naar Ihlans blogs, zie je dat ook hij zich zorgen maakt over de Turkse rechtstaat. Uiteindelijk staat dat niet ver af van hoe de Tweede-Kamerfractie er over denkt, namelijk dat we ons grote zorgen maken over hoe Erdogan de coup gebruikt om de rechtstaat aan te tasten. Het artikel wordt groter gemaakt dan het op het oog lijkt."

http://www.ad.nl/dossier-(...)uitspraken~a2f1c025/
Wat een ongelofelijke draai van GroenLinks. :{
pi_165019854
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

probeer het of ga ff ergens anders irritant zitten doen pls
Is goed papa.

Ten eerste is "kun je niet lezen?" geen serieuze vraag en beantwoord ik het met een grapje.

Ten tweede kunnen twee volwassen mensen prima met elkaar praten zonder jouw bemoeienis.

Een grapje moet kunnen. Het is niet dat het topic wordt kapotgetrolled of ontspoort of dat we elkaar uitschelden of racistische dingen roepen.
pi_165019866
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:59 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Omdat je zegt "dan ga je maar bij Denk".

Leek alsof je dus aangaf dat het logisch is dat Groenlinks hem uit de partij gooit.

Maar het was dus ironisch bedoeld?
Nee, als iedereen denkt zoals GrL is dat de logische gevolgtrekking, dat betekent niet dat ik het er mee eens ben, zie al mijn posts hierboven.
Iig is DENK dan wel pro-Erdo. Of ben je het daar ook niet mee eens?
I´m back.
pi_165019933
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke draai van GroenLinks. :{
Hij beweert op Twitter dat hij geen fatsoenlijk gesprek heeft gehad. Nu weten we niet wie er de waarheid spreekt, maar het kan ook dat GL is gezwicht voor de druk van de 85 Geenstijl-berichten hierover of dat er intern wat Jakobbijnse (Ryan ;) ) hardliners zijn die even hebben ingegrepen.
pi_165019986
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef Kosmoproleet het volgende:

Ze zouden ook gewoon hun Turkse paspoort kunnen inleveren. Dat neemt in ieder geval alle schijn van een verkeerde loyaliteit weg.
pi_165020008
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, als iedereen denkt zoals GrL is dat de logische gevolgtrekking, dat betekent niet dat ik het er mee eens ben, zie al mijn posts hierboven.
Iig is DENK dan wel pro-Erdo. Of ben je het daar ook niet mee eens?
Nou ze zijn ieder geval niet anti-erdogan. Ik denk dat ze onder hun electoraat wel veel Erdoğan sympathisanten hebben, maar Kuzu weigerde aan te geven of hij voor Erdoğan is, zag ik bij Buitenhof.
pi_165020036
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:02 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Hij beweert op Twitter dat hij geen fatsoenlijk gesprek heeft gehad. Nu weten we niet wie er de waarheid spreekt, maar het kan ook dat GL is gezwicht voor de druk van de 85 Geenstijl-berichten hierover of dat er intern wat Jakobbijnse (Ryan ;) ) hardliners zijn die even hebben ingegrepen.
Bijzonder ja... Ik ben wel benieuwd. Wat ik wel heel apart vind is dat het eerst volgens een woordvoerder helemaal prima was, maar dat er nu ineens een "gesprek" over moest komen waarna hij de partij wordt uitgezet.

Eerlijk gezegd denk ik dat ze gezwicht zijn voor de druk. Wat denk jij persoonlijk?
pi_165020059
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ze zouden ook gewoon hun Turkse paspoort kunnen inleveren. Dat neemt in ieder geval alle schijn van een verkeerde loyaliteit weg.
Ik weet het niet, de sfeer in Europa lijkt steeds vijandiger te worden, misschien moet je over 15 jaar wel gedwongen terug. Zit je dan zonder paspoort.
pi_165020084
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:03 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Nou ze zijn ieder geval niet anti-erdogan. Ik denk dat ze onder hun electoraat wel veel Erdoğan sympathisanten hebben, maar Kuzu weigerde aan te geven of hij voor Erdoğan is, zag ik bij Buitenhof.
Ja, dat doet-ie strategisch, maar meneer zal vast wel een pyjama dragen met Erdogan-motief.
I´m back.
  Moderator donderdag 1 september 2016 @ 21:05:50 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165020120
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Is goed papa.

Ten eerste is "kun je niet lezen?" geen serieuze vraag en beantwoord ik het met een grapje.

Ten tweede kunnen twee volwassen mensen prima met elkaar praten zonder jouw bemoeienis.

Een grapje moet kunnen. Het is niet dat het topic wordt kapotgetrolled of ontspoort of dat we elkaar uitschelden of racistische dingen roepen.
dat eerste is een reactie op kosmoproleet die het topic binnenkomt stampen zonder te lezen en met allerlei wilde insinuaties begint te strooien

dat tweede weet ik

dat derde wil ik graag voorkomen dus vandaar de reactie

bedankt
pi_165020157
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Bijzonder ja... Ik ben wel benieuwd. Wat ik wel heel apart vind is dat het eerst volgens een woordvoerder helemaal prima was, maar dat er nu ineens een "gesprek" over moest komen waarna hij de partij wordt uitgezet.

Eerlijk gezegd denk ik dat ze gezwicht zijn voor de druk. Wat denk jij persoonlijk?
Dat denk ik ook, maar is puur speculatie gebaseerd op onderbuik.

En vanuit GL en het beeld wat hier is over Erdoğan (dat overigens niet geheel incorrect is) snap ik wel dat ze vinden dat dat niet past binnen een progressieve liberale partij.
  Moderator donderdag 1 september 2016 @ 21:06:46 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_165020168
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

denk het ook
pi_165020206
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat eerste is een reactie op kosmoproleet die het topic binnenkomt stampen zonder te lezen en met allerlei wilde insinuaties begint te strooien

dat tweede weet ik

dat derde wil ik graag voorkomen dus vandaar de reactie

bedankt
Snap ik. Geen probleem. Fijne avond.
pi_165020220
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar is puur speculatie gebaseerd op onderbuik.

En vanuit GL en het beeld wat hier is over Erdoğan (dat overigens niet geheel incorrect is) snap ik wel dat ze vinden dat dat niet past binnen een progressieve liberale partij.
Ja, dat is waar. Ik heb wel begrip voor de beslissing. Beetje hetzelfde als een PvdA'er of SP'er zegt vierkant achter de republikeinen te staan in de krant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')