Mij lijkt het me ook een privézaak, maar als je zoiets zegt in een krant is het al twijfelachtig. Dan maak je er een openbare zaak van.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me een privé-zaak dus. Ik vind dit naar opportuniteit neigen en het lijkt een beetje op een Jakobijnse regressie. Nu ouwehoeren ze tegenwoordig wel mooi mee met de kleptocratie, maar die Jakobijnse bloedgroep zit nog altijd in hun karakter verweven natuurlijk.
Oké.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, het is slechts wat voortvloeit uit het gedrag en gedachtegoed van GroenLinks..
Bij GroenLinks wel ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Geen leuke tijden om nu politicus van Turkse afkomst te zijn, alles wat je zegt wordt actief alle kanten op gerukt.
En je bent bij voorbaat verdacht.
Geen idee. Krijg er geen linkjes over ook. Wrs was hij blij dat de coup poging mislukt was. Toen geen 1Vandaag erachter aan, kennelijk, en toen waren de rapen ineens gaar.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat heeft hij gezegd in de Volkskrant?
Dus GroenLinks heeft gelijk? Jij weet ook niet wat je wil.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij GroenLinks wel ja.
Moet je maar naar DENK gaan, daar zal actieve sympathie voor ome Erdo wrs een pre zijn..
Mag je dat niet zeggen?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen idee. Krijg er geen linkjes over ook. Wrs was hij blij dat de coup poging mislukt was.
Nee, wat beweer ik tot nu toe in dit topic?quote:Op donderdag 1 september 2016 20:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dus GroenLinks heeft gelijk? Jij weet ook niet wat je wil.
probeer het of ga ff ergens anders irritant zitten doen plsquote:
Lijkt er sterk op idd, als je iemand ziet beweren dat dit lijkt op een Jakobijnse regressie van GrL en dan vragen, ben je het ermee eens...quote:
Dat hij stemt op Erdogan en dat vindt kunnen samengaan met het zijn van een GroenLinkser in NL:quote:Op donderdag 1 september 2016 20:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat heeft hij gezegd in de Volkskrant?
Omdat je zegt "dan ga je maar bij Denk".quote:Op donderdag 1 september 2016 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt er sterk op idd, als je iemand ziet beweren dat dit lijkt op een Jakobijnse regressie van GrL en dan vragen, ben je het ermee eens...
Wat een ongelofelijke draai van GroenLinks.quote:Johan Kinnegin, woordvoerder van het landelijke partijbureau van GroenLinks reageert daarop: ,,Over de manier waarop en de toon kun je je afvragen of dat handig is, maar van vragen of commentaar schrikken we niet. Wij zijn een partij van het open debat en daarbij hoort dat je het soms niet met elkaar eens bent. En als je kijkt naar Ihlans blogs, zie je dat ook hij zich zorgen maakt over de Turkse rechtstaat. Uiteindelijk staat dat niet ver af van hoe de Tweede-Kamerfractie er over denkt, namelijk dat we ons grote zorgen maken over hoe Erdogan de coup gebruikt om de rechtstaat aan te tasten. Het artikel wordt groter gemaakt dan het op het oog lijkt."
http://www.ad.nl/dossier-(...)uitspraken~a2f1c025/
Is goed papa.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
probeer het of ga ff ergens anders irritant zitten doen pls
Nee, als iedereen denkt zoals GrL is dat de logische gevolgtrekking, dat betekent niet dat ik het er mee eens ben, zie al mijn posts hierboven.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat je zegt "dan ga je maar bij Denk".
Leek alsof je dus aangaf dat het logisch is dat Groenlinks hem uit de partij gooit.
Maar het was dus ironisch bedoeld?
Hij beweert op Twitter dat hij geen fatsoenlijk gesprek heeft gehad. Nu weten we niet wie er de waarheid spreekt, maar het kan ook dat GL is gezwicht voor de druk van de 85 Geenstijl-berichten hierover of dat er intern wat Jakobbijnse (Ryanquote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke draai van GroenLinks.
Ze zouden ook gewoon hun Turkse paspoort kunnen inleveren. Dat neemt in ieder geval alle schijn van een verkeerde loyaliteit weg.quote:Op donderdag 1 september 2016 20:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Geen leuke tijden om nu politicus van Turkse afkomst te zijn, alles wat je zegt wordt actief alle kanten op gerukt.
En je bent bij voorbaat verdacht.
Nou ze zijn ieder geval niet anti-erdogan. Ik denk dat ze onder hun electoraat wel veel Erdoğan sympathisanten hebben, maar Kuzu weigerde aan te geven of hij voor Erdoğan is, zag ik bij Buitenhof.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, als iedereen denkt zoals GrL is dat de logische gevolgtrekking, dat betekent niet dat ik het er mee eens ben, zie al mijn posts hierboven.
Iig is DENK dan wel pro-Erdo. Of ben je het daar ook niet mee eens?
Bijzonder ja... Ik ben wel benieuwd. Wat ik wel heel apart vind is dat het eerst volgens een woordvoerder helemaal prima was, maar dat er nu ineens een "gesprek" over moest komen waarna hij de partij wordt uitgezet.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij beweert op Twitter dat hij geen fatsoenlijk gesprek heeft gehad. Nu weten we niet wie er de waarheid spreekt, maar het kan ook dat GL is gezwicht voor de druk van de 85 Geenstijl-berichten hierover of dat er intern wat Jakobbijnse (Ryan) hardliners zijn die even hebben ingegrepen.
Ik weet het niet, de sfeer in Europa lijkt steeds vijandiger te worden, misschien moet je over 15 jaar wel gedwongen terug. Zit je dan zonder paspoort.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze zouden ook gewoon hun Turkse paspoort kunnen inleveren. Dat neemt in ieder geval alle schijn van een verkeerde loyaliteit weg.
Ja, dat doet-ie strategisch, maar meneer zal vast wel een pyjama dragen met Erdogan-motief.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou ze zijn ieder geval niet anti-erdogan. Ik denk dat ze onder hun electoraat wel veel Erdoğan sympathisanten hebben, maar Kuzu weigerde aan te geven of hij voor Erdoğan is, zag ik bij Buitenhof.
dat eerste is een reactie op kosmoproleet die het topic binnenkomt stampen zonder te lezen en met allerlei wilde insinuaties begint te strooienquote:Op donderdag 1 september 2016 21:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Is goed papa.
Ten eerste is "kun je niet lezen?" geen serieuze vraag en beantwoord ik het met een grapje.
Ten tweede kunnen twee volwassen mensen prima met elkaar praten zonder jouw bemoeienis.
Een grapje moet kunnen. Het is niet dat het topic wordt kapotgetrolled of ontspoort of dat we elkaar uitschelden of racistische dingen roepen.
Dat denk ik ook, maar is puur speculatie gebaseerd op onderbuik.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bijzonder ja... Ik ben wel benieuwd. Wat ik wel heel apart vind is dat het eerst volgens een woordvoerder helemaal prima was, maar dat er nu ineens een "gesprek" over moest komen waarna hij de partij wordt uitgezet.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze gezwicht zijn voor de druk. Wat denk jij persoonlijk?
denk het ookquote:Op donderdag 1 september 2016 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bijzonder ja... Ik ben wel benieuwd. Wat ik wel heel apart vind is dat het eerst volgens een woordvoerder helemaal prima was, maar dat er nu ineens een "gesprek" over moest komen waarna hij de partij wordt uitgezet.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze gezwicht zijn voor de druk. Wat denk jij persoonlijk?
Snap ik. Geen probleem. Fijne avond.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat eerste is een reactie op kosmoproleet die het topic binnenkomt stampen zonder te lezen en met allerlei wilde insinuaties begint te strooien
dat tweede weet ik
dat derde wil ik graag voorkomen dus vandaar de reactie
bedankt
Ja, dat is waar. Ik heb wel begrip voor de beslissing. Beetje hetzelfde als een PvdA'er of SP'er zegt vierkant achter de republikeinen te staan in de krant.quote:Op donderdag 1 september 2016 21:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar is puur speculatie gebaseerd op onderbuik.
En vanuit GL en het beeld wat hier is over Erdoğan (dat overigens niet geheel incorrect is) snap ik wel dat ze vinden dat dat niet past binnen een progressieve liberale partij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |