SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 1% gewijzigd door just me op 01-09-2016 06:57:53 ]Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik ben niet uit te zetten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
Ik ga je uit zetten Pietbedankt voor de muziek!
Heb je daarvoor geen secretaresse op je werk?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:35 schreef Fogel het volgende:
Is dan ook niet bepaald de eerste keer dat ik voor mijn werk reis en een hotel uit moet zoeken
Dat, of een reisbureau, maar ik doe het liever zelf.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je daarvoor geen secretaresse op je werk?
Ik zou ook niet anders willen...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat, of een reisbureau, maar ik doe het liever zelf.
Je moet er tenslotte ook verblijven.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat, of een reisbureau, maar ik doe het liever zelf.
Piet gooit nog wel eens wat in de herhaling en draait regelmatig, dus je komt nog wel aan je trekken...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Er is maar een ding echt naar met de shows van Piet....
Ik wil de muziek vaak graag nog een keer luisteren, bv onderweg, maar het is gewoon nergens beschikbaar
Kan wel wat regelen op 100mbit server.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
Er is maar een ding echt naar met de shows van Piet....
Ik wil de muziek vaak graag nog een keer luisteren, bv onderweg, maar het is gewoon nergens beschikbaar
Oh, zeker. Maar daar heb ik onderweg vaak weinig aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet gooit nog wel eens wat in de herhaling en draait regelmatig, dus je komt nog wel aan je trekken...
Aardig aanbod, maar ik moet het helaas afslaan. Want het is hier illegaal, en illegale dingen kunnen me mijn baan kosten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan wel wat regelen op 100mbit server.
Via USB stick of op Blu Ray schijf kan ook via de post.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, zeker. Maar daar heb ik onderweg vaak weinig aan.
[..]
Aardig aanbod, maar ik moet het helaas afslaan. Want het is hier illegaal, en illegale dingen kunnen me mijn baan kosten.
On that note... Slaap lekker allemaal
Bedankt PP
Dit spul komt allemaal van kleine indie labels.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
Dit lijkt qua sound erg veel op de Spencer & Hill remix van de originele Relax...
Lekkere muzikale mix.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit spul komt allemaal van kleine indie labels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |