Sow, maar ik zie Paxcon als iemand met enige smaak.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het heeft balletjes en een hartslag
Dat kan ik louter onderschrijvenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sow, maar ik zie Paxcon als iemand met enige smaak.
En zo is datquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sow, maar ik zie Paxcon als iemand met enige smaak.
Genee wel gelukkigquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef Fylax het volgende:
Wat zijn ze kritisch zeg, gister bij Sylvana niet.
Genee.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef Fylax het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Een burgemeester is toch een beetje een vaderfiguur. Iemand waar je tegenop kijkt.
quote:
In een dorp ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Een burgemeester is toch een beetje een vaderfiguur. Iemand waar je tegenop kijkt.
Behoorlijk verkeerd om dan als burgemeester met jonge jongens aan te pappen en dat met je werkaccount te doen.
Ik weet niet eens wie bij mij de burgemeester is.quote:
Dus een burgemeester mag in het algemeen niet daten?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:21 schreef Onnoman het volgende:
Waarom pakken ze hem eigenlijk zo hard aan?
Het feit is dat de burgervader gewoon smerige praktijken heeft gedaan.
Zo'n persoon heeft een maatschappelijke rol. Als je dat niet aankan moet je geen dergelijk ambt vervullen
Precies.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie bij mij de burgemeester is.
Ik weet geen eens wie mijn burgemeester isquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het mij bommen wat een burgemeester doet, zolang hij zijn werk goed doet binnen gemeente
Al ligt 'ie als een konijn te neuken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het mij bommen wat een burgemeester doet, zolang hij zijn werk goed doet binnen gemeente
Omdat ie blank en rechts isquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:21 schreef Onnoman het volgende:
Waarom pakken ze hem eigenlijk zo hard aan?
Het feit is dat de burgervader gewoon smerige praktijken heeft gedaan.
Zo'n persoon heeft een maatschappelijke rol. Als je dat niet aankan moet je geen dergelijk ambt vervullen
als burgermeester heb je een bepaalde rol. als er niks te schamen was, was hij nog wel burgermeerster gebleven. Berlusconi heeft zich ook vergrepen aan een hoertje..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus een burgemeester mag in het algemeen niet daten?
Gister was ook maar een minuutje of 10 genotquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef Coco98 het volgende:
Ik vind het maar een matige show vergeleken met gisteren.
Hij zat immers bij dat kutzondagavondprogramma. Kun je het al zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef superniger het volgende:
Ajouad is een vervelend mannetje.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef Max23 het volgende:
TOPSHOW
hele inteeltwereld kreeg die mad![]()
![]()
dat weten "jullie" ookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Typisch Marokkaans is je zus/tante pakken
Rankings the starsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef Max23 het volgende:
TOPSHOW
![]()
tongen is vies vind ikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
Vertellen jullie ook tijdens de aardappelen met wie je dat weekend hebt getongd?
En kinderen krijgen met je nichtje.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Typisch Marokkaans is je zus/tante pakken
Hypocrieter kan je ze niet krijgenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat weten "jullie" ook
ok.. dus zij mogen wel generaliseren
Ik eet liever geen (gekookte) aardappelen en ik tong nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
Vertellen jullie ook tijdens de aardappelen met wie je dat weekend hebt getongd?
met jouw nichtje ja haha, wij pakken al jullie meisjes af lolquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En kinderen krijgen met je nichtje.
wat is dat ook alweer?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
ja je houdt meer van rimmen toch
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik eet geen (gekookte) aardappelen en ik tong niet
Dus nee
Hmmmquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik eet geen (gekookte) aardappelen en ik tong niet
Dus nee
lol vetje!!! dat kan geen eensquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Joezi likt liever een anusje.
*linkse anusjesquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Joezi likt liever een anusje.
Zou jij met gestrekt been in Sylvana willen gaan dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:18 schreef Fylax het volgende:
Ik eet wel eens tong.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik eet liever geen (gekookte) aardappelen en ik tong niet
Dus nee
sooooooooooooowquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij jouw simpele gedachtes is alles rechtsch behalve jouzelf.
holy shit wowquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het principe mocro is voor mij uberhaupt nieuwquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik wist niet dat er ook hipstermocro's bestonden.
soowquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
och jeetjequote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Echte mannen zoenen niet voor hun huwelijk.
[ afbeelding ]
Is er geen voetbalwedstrijd?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu wil ik het gifje van die fokker zien van dat BNN kus programmaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Wierd zegt het gewoon.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Vanwege mijn geloof ligt het wat ingewikkelder
Gewoon van het dak gooien of niet ?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt de mod van de onelinersforumquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom word je boos als ik een beetje tegenwind geef aan je onelinerskermis?
VBL heeft wel veel oneliners ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zegt de mod van de onlinersforum
Bedankt Hans
Moet gewoon pijn doen zo hard met elkaars gezichten tegen elkaar knallen.quote:
Die Mexicaanse wil Europa in.quote:
Gewoon doen, rebels zijn en zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:34 schreef Abed het volgende:
Ik ben ook Maroc en mag van mijn ouders geen homo's mee naar huis nemen, sorry DrDrentz.
Probeer een Circassische vrouw te schaken en de hele Caucasus roeit jullie Marokkanen uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
met jouw nichtje ja haha, wij pakken al jullie meisjes af lol
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:24 schreef Max23 het volgende:
TOPSHOW
![]()
Dat was dat filmpje dat ik hier net neerzettequote:
Die termen ken ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Probeer een Circassische vrouw te schaken en de hele Caucasus roeit jullie Marokkanen uit.
Dat duurt een kwartier johquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Dat was dat filmpje dat ik hier net neerzette
Peerdruk?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Peerdruk, opdonderen met je Engelse benamingen.
Naar welk tijdstip moeten we doorspoelen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Dat was dat filmpje dat ik hier net neerzette
Ik zal er eens even een blik op werpen, want nu krijgen we vluchtelingenaidsquote:
Hier een foto van Patty, toen ze nog een mooie huid had. En er nog geen scheermesjes uitgevonden waren.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:36 schreef monkyyy het volgende:
Patty heeft een dunne huid. Thin skinned noob.
bohhhh wie is deze dame?!?!?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hier een foto van Patty, toen ze nog een mooie huid had. En er nog geen scheermesjes uitgevonden waren.
[ afbeelding ]
Mocro of kaaskopquote:
Kijk die gier aasgieren.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Tijd voor de beroemde foto van Kevin Carter, een foto die echt was, over een veel ergere crisis.
[ afbeelding ]
We weten nu wel dat je iedereen zonder NL paspoort haat.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die foto ook de hele tijd in beeld
Wat is dit voor een raar gebrabbel?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:42 schreef Abed het volgende:
[..]
We weten nu wel dat iedereen zonder NL paspoort haat.
Eens zien of ik daar nog wat leuks mee kanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Echt he, die kop van Patty tijdens die discussie![]()
quote:
RT/Ruptly is hilarisch in de vluchtelingen crisis, gewoon camera aan en een 8 uur lange livestream houden die alles laat zien.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[..]
RT/Ruptly is hilarisch in de vluchtelingen crisis, gewoon camera aan en een 8 uur lange livestream houden die alles laat zien.
[ afbeelding ]
hele tafel is tamelijk dom voor de veranderingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:44 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wat is dat wijf dom zeg, de tering...
Geeft niet hoor, kan je ook niks aan doenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[..]
RT/Ruptly is hilarisch in de vluchtelingen crisis, gewoon camera aan en een 8 uur lange livestream houden die alles laat zien.
[ afbeelding ]
Ik was bij die wedstrijd !quote:
Sow.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:47 schreef Fylax het volgende:
wat doet het er toe?Houd je bek joh volkskrantkut
Jij vindt dit vast leukquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Prettige finale gewenst van dit programma
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij vindt dit vast leuk
[ afbeelding ]
Dankquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Prettige finale gewenst van dit programma
Kijk jij toch lekker naar het Jeugdjournaal knul.quote:
Het is de realiteit dat veel kinderen gewoon verdrinken. Het feit dat er een tweede jongetje is op dezelfde dag waarvan gedacht werd dat het misschien dezelfde was en het lijkje dus zo neergelegd was, zegt al genoeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:47 schreef Fylax het volgende:
wat doet het er toe?Houd je bek joh volkskrantkut
Geweldig juist. Ik erger me juist aan die Volkskrantkutquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:50 schreef Wimperkruller het volgende:
God, wat is die gast van AD irritant.
hele saaie cast vandaag sowieso.. ik zou ze allemaal slaan voor de lolquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:50 schreef Wimperkruller het volgende:
God, wat is die gast van AD irritant.
Wie is dienstdoende mod nu?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:51 schreef superniger het volgende:
Modjes zijn weer eens vervelend aanwezig.
Hij gaat liever vragen aan Plasterk of de plas sterk was. Oh nee, dat laat hij Rugter doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:51 schreef marcodej het volgende:
Zodra het over serieuze journalistieke vraagstukken gaat, haakt Weesie af.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:51 schreef Wimperkruller het volgende:
Dat arme kind trouwens. En al die andere kinderen.
Dit klinkt vrij hard.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:52 schreef Onnoman het volgende:
Ik laat me sowieso niet beinvloeden door dergelijke foto's
klinkt hard misschien
maar het is gewoon te ver van mijn bed show
Maar op inhoudelijke vragen ga je niet in, je blijft hier liever je onderbuik uitkotsen en mensen uitscheldenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
Ik vind ook dat deze kinderen worden gebruikt.
Kan een mod deze constante reposts ook weghalen?quote:
hoezoquote:
kneuzen die teveel aandacht krijgenquote:
Doe eens niet zo kinderachtigquote:
Gulen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:54 schreef monkyyy het volgende:
Wat is het standpunt van DENK in dit soort foto manipulaties?
Trap er niet in!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:54 schreef monkyyy het volgende:
Wat is het standpunt van DENK in dit soort foto manipulaties?
Doe ik ook altijd in mijn kelder.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:59 schreef Kijkertje het volgende:
Vrouwen dwingen hun kleren uit te trekken
Mooi was dat hequote:
part time job.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |