Daarom is Kwalbert opgestapt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:56 schreef donald_dick het volgende:
Ergens heeft ze wel gelijk met de macht van de media
In 650 ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:55 schreef Doublepain het volgende:
In 1925 werd er ook een boek geschreven
Vooral dat Anti Turmp/ Anti Erdogan campagnequote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:56 schreef donald_dick het volgende:
Natuurlijk niet joh. Wat ze nu beweert doet de parlementaire journalistiek helemaal niet johquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:56 schreef donald_dick het volgende:
BEDTIJDquote:
en wie betaald hun ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh. Wat ze nu beweert doet de parlementaire journalistiek helemaal niet joh
Geheel volgens Turks voorbeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:57 schreef bombmannl het volgende:
Sylvana pleit voor staatstelevisie?!?!?![]()
EN TERECHTquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:58 schreef Szura het volgende:
Die totale minachting op het gezicht van Genee
Prachtig idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:58 schreef Szura het volgende:
Een kapster uit de Bijlmer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:59 schreef timmmmm het volgende:
Ja, slechte onderzoeksjournalistiek hoor.
De parlementaire pers heeft alleen maar een minister en een staatssecretaris kapotgemaakt door het vinden van een bonnetje. Wat een raar mens joh.
Met die air van alwetendheid terwijl ze maar wat lult
En 12 zwangerschappen, 7 kinderen dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:58 schreef Onnoman het volgende:
Wtf, hoorde ik dat goed?? 5 abortussen???????? Wat een kuthoer!! Een keer ok,maar 5 keer?? Moordenaar
76quote:
Derksen zou haar vernederen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:58 schreef Szura het volgende:
Hoeveel turken zijn er?quote:
En wie zegt niet dat zij gestuurd worden vanaf bovenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:59 schreef timmmmm het volgende:
De parlementaire pers heeft alleen maar een minister en een staatssecretaris kapotgemaakt door het vinden van een bonnetje. Wat een raar mens joh.
Dat zou mooie tv worden zegquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Derksen zou haar vernederen.
Zielig doen levert ook zetels op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:59 schreef Duinen het volgende:
De negativiteit die Sylvana brengt aan zo'n tafel, vreselijk.
Welke bagger denk je dat Pechtold, Wilders, Rutte, Samsom, ELKE POLITICUS elke dag over zichzelf kunnen lezen als ze de social media afstruinen. Die hoor je er toch ook niet over.
Ga eens problemen oplossen in plaats van over jezelf praten.
Wij betalen hen. Mediawet bekijken voor je moppert over invloed van de overheid op het publieke bestel. Daarnaast hebben we nog tal van kranten en bijvoorbeeld RTL die elk jaar weer de miljoenennota te pakken krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
En 12 zwangerschappen, 7 kinderen dus.
Ze liegt dus keihard.quote:De presentatrice heeft twee kinderen: een dochter en een zoon.
Gijp klapt niet eensquote:
slapen, en soms Sylvana dissenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:00 schreef Strani het volgende:
Zeg..maar wat deed Wilfred nou eigenlijk in de show?
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:00 schreef Coco98 het volgende:
Dan gaan we nu Utopia kijken.Dat kijkt onze vriend JoeziSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogelijke reden dat Derksen er niet zat.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Derksen zou haar vernederen.
Anders durft Sylvana niet te komenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:01 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Mogelijke reden dat Derksen er niet zat.
Wie zou hen moeten sturen dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En wie zegt niet dat zij gestuurd worden vanaf boven
Tegengas bieden aan Sylvana, precies waar die voor uitgenodigd was. Wel jammer dat ze hem dan onder valse voorwendselen naar die studio halen want die eerste 3 minuten over de KNVB en Blind hadden dan niet gehoeven.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:00 schreef Strani het volgende:
Zeg..maar wat deed Wilfred nou eigenlijk in de show?
En wie heeft die directeuren in de pocket? Welke grootmachten? Nou allemaal vragen!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij betalen hen. Mediawet bekijken voor je moppert over invloed van de overheid op het publieke bestel. Daarnaast hebben we nog tal van kranten en bijvoorbeeld RTL die elk jaar weer de miljoenennota te pakken krijgt
Sylvana Simons - Los van de inhoudquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:02 schreef luxerobots het volgende:
Los van de inhoud.
Het is moeilijk discussiëren met Sylvana, ze gebruikt zoveel woorden en emotie. Maar moeilijk doorheen te komen.
--> BNWquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En wie heeft die directeuren in de pocket? Welke grootmachten? Nou allemaal vragen!
Ze loog ook over die vrouw die haar huilend omhelsde.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[..]
Ze liegt dus keihard.
vast, maar dit heeft een wel heel hoge calimero gehalte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:56 schreef donald_dick het volgende:
Dat ging idd ook nergens over, Dat nieuws van de KNVB is een beetje verzadigd nieuws wat niemand interesseert.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:02 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Tegengas bieden aan Sylvana, precies waar die voor uitgenodigd was. Wel jammer dat ze hem dan onder valse voorwendselen naar die studio halen want die eerste 3 minuten over de KNVB en Blind hadden dan niet gehoeven.
Miljardairs zoals de partners vam Sylvana? Want zij gaat alleen voor heule rijke kerols.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En wie heeft die directeuren in de pocket? Welke grootmachten? Nou allemaal vragen!
Heeft ze helemaal geen gelijk in. De media dient enkel ter controle van de drie machtenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
vast, maar dit heeft een wel heel hoge calimero gehalte.
Goed idee, de wereld kan wel wat meer verstand en wat minder complottheoriën gebruikenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zal ik tegen Arnoud Karskens zeggen
https://books.google.nl/b(...)journalisten&f=false
Alsof er überhaupt negerettes rondlopen op lowlands.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:03 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ze loog ook over die vrouw die haar huilend omhelsde.
Als je namelijk daarvoor nog aangeeft niemand meer te vertrouwen op straat omdat iedereen een potentiële moordenaar is
Black yolanthe van Kasbergenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Miljardairs zoals de partners vam Sylvana? Want zij gaat alleen voor heule rijke kerols.
Haha nu je het zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat ging idd ook nergens over, Dat nieuws van de KNVB is een beetje verzadigd nieuws wat niemand interesseert.
Mwaoh, in het begin dacht ik, hij gaat haar pakken, later had dat ook makkelijk gekund, maar dan gooit-ie die ouwe het over een andere boeg. Toen had-ie ook kansen, maar man, behoorlijk wat inschietertjes laat-ie vervolgens liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:02 schreef luxerobots het volgende:
Los van de inhoud.
Het is moeilijk discussiëren met Sylvana, ze gebruikt zoveel woorden en emotie. Maar moeilijk doorheen te komen.
Pauw dist alleen Roemerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:06 schreef timmmmm het volgende:
Pauw was wel weer opmerkelijk kritiekloos trouwens
Hoe zou jij het aanpakken, met voorbeelden?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, in het begin dacht ik, hij gaat haar pakken, later had dat ook makkelijk gekund, maar dan gooit-ie die ouwe het over een andere boeg. Toen had-ie ook kansen, maar man, behoorlijk wat inschietertjes laat-ie vervolgens liggen.
Dat was heel even wel leuk tvquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:07 schreef Pedroso het volgende:
Zwak punt trouwens van Genee, die Turk aan tafel hielp ook niet echt mee.
je spreekt jezelf tegen. Een goed onderzoeksjournalist wegzetten als complotbedenker.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goed idee, de wereld kan wel wat meer verstand en wat minder complottheoriën gebruiken
Je kan ze met doorvragen op veel dingen pakken hoor. Syl is helemaal makkelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe zou jij het aanpakken, met voorbeelden?
Ze heeft een hele vrouwelijke manier van discussiëren, anderen beschuldigen van verkeerde vragen. En dan heel veel woorden gebruiken, met dingen die niet kloppen.
Maar het ging natuurlijk om de parlementaire media. De media waar zij deel van uitmaakt is wel goedquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
DE SCHULD VAN DE MEDIA ALDUS HET EXCUUSNEGERINNETJE VAN DE MEDIA SYLVANA SIMONS
Mwoah, hij probeerde er nog een beetje wat uit te halen in plaats van het te laten verworden tot een wedstrijdje schreeuwen. Dat lukte niet echt, aangezien mevrouw Simons nou niet echt een begaafd politicus is.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:06 schreef timmmmm het volgende:
Echt te erg. Je verlangt soms naar isscha of Theoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond haar overigens vanavond opvallend goed uit haar woorden komen, het klasje in de 2e kamer heeft toch geholpen schijnbaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kan ze met doorvragen op veel dingen pakken hoor. Syl is helemaal makkelijk.
Ja, alleen de inhoud is erger dan lachwekkend.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik vond haar overigens vanavond opvallend goed uit haar woorden komen, het klasje in de 2e kamer heeft toch geholpen schijnbaar.
Bij DWDD ook al net voor de verkiezingen in 2012, daar was ie toen ontzetten kwaad over. Hij werd genaaid waar ie bij stond terwijl Samson alle ruimte kreeg. De VARA heeft het niet zo op de SP.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:09 schreef MakkieR het volgende:
Alleen Roemer is de lul bij Pauw haha
Gisteren ook met dat spelletje met ja of nee antwoorden, en dan vragen stellen waarvan je geen goed antwoord kunt geven. Pauw kreeg bijna een stijve plasserquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij DWDD ook al net voor de verkiezingen in 2012, daar was ie toen ontzetten kwaad over. Hij werd genaaid waar ie bij stond terwijl Samson alle ruimte kreeg. De VARA heeft het niet zo op de SP.
Roemer werd hard aangepakt. Terwijl het lachen met Samsom was.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bij DWDD ook al net voor de verkiezingen in 2012, daar was ie toen ontzetten kwaad over. Hij werd genaaid waar ie bij stond terwijl Samson alle ruimte kreeg. De VARA heeft het niet zo op de SP.
GIF?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:58 schreef Szura het volgende:
Ze worden niet voor niks "het rode gevaar"genoemd door MP Ruttequote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Roemer werd hard aangepakt. Terwijl het lachen met Samsom was.
Maarja, Roemer had zich zelf beter moeten verweren, hoe sluw die aanval o.a. van Peter R. ook was.
Yep, Roemer laat het ook gebeuren ook natuurlijk. Bovendien was de SP toen een grote concurrent van de PvdA met in de peilingen zelfs meer stemmen. Dat vinden ze bij de VARA niet zo leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Roemer werd hard aangepakt. Terwijl het lachen met Samsom was.
Maarja, Roemer had zich zelf beter moeten verweren, hoe sluw die aanval o.a. van Peter R. ook was.
Witteman zit helemaal niet meer bij Pauw, Dat is toch wel de domste citaat die ik vanavond heb gelezen. Of denkt Yalcin dat Pauw, Witteman van achternaam heetquote:
Ik geloof dat de daling al eerder ingezet was. En de PvdA alweer boven de SP stond.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, Roemer laat het ook gebeuren ook natuurlijk. Bovendien was de SP toen een grote concurrent van de PvdA met in de peilingen zelfs meer stemmen. Dat vinden ze bij de VARA niet zo leuk.
Misschien wel hij spreekt in enkelvoud, maar taal is niet zijn sterkste puntquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Witteman zit helemaal niet meer bij Pauw, Dat is toch wel de domste citaat die ik vanavond heb gelezen. Of denkt Yalcin dat Pauw Witteman van achternaam heet
Hij wordt als blanke gewoon witte man genoemd, snap dat dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Witteman zit helemaal niet meer bij Pauw, Dat is toch wel de domste citaat die ik vanavond heb gelezen. Of denkt Yalcin dat Pauw, Witteman van achternaam heet
rassist, vond ik ook een leukequote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien wel hij spreekt in enkelvoud, maar taal is niet zijn sterkste punt
Nee joh hij bedoelt Paul Witteman, en hij denkt dat hij Pauw Witteman heet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij wordt als blanke gewoon witte man genoemd, snap dat dan.
En Koerdische strijders (terroristen) Gulen (terroristen) en accepteer geen uitspraken als Zwarte Piet. (Uitspraken als Zwarte Piet?)
Jij dacht dat Pauw het na die drie minuten in het begin wel welletjes vond?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 01:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo te lezen toch nog op het einde Sylvana. Even terugkijken dan maar.
Ik moest ook even weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 01:36 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Jij dacht dat Pauw het na die drie minuten in het begin wel welletjes vond?
twitter:tunahankuzu twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 23:56:07@wilfredgenee heeft blijkbaar nooit onbevooroordeeld naar @selcukozturknl of mij geluisterd. Hij kan het beter houden bij sport. #Pauw reageer retweet
haha verbeter zijn uitspraken en daarna rassiestquote:
Hij zat afgelopen zondag bij Buitenhof zelf te ratelen ‘Trots te zijn op zijn Turkse achtergrond’. Dat hij de de zuivering van tienduizenden rechters, journalisten en activisten kan begrijpen aangezien alle maatregelen die nu worden genomen worden gesteund door de gehele oppositie in Turkije.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:tunahankuzu twitterde op dinsdag 30-08-2016 om 23:56:07@wilfredgenee heeft blijkbaar nooit onbevooroordeeld naar @selcukozturknl of mij geluisterd. Hij kan het beter houden bij sport. #Pauw reageer retweet
Sylvana heeft dagelijks contact met Erdogan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij zat afgelopen zondag bij Buitenhof zelf te ratelen ‘Trots te zijn op zijn Turkse achtergrond’. Dat hij de de zuivering van tienduizenden rechters, journalisten en activisten kan begrijpen aangezien alle maatregelen die nu worden genomen worden gesteund door de gehele oppositie in Turkije.
Dus zo veel gekke dingen zei Genee niet. Maar goed, je kan dit volgens Sylvana allemaal niet weten want er is nog nooit persoonlijk met ze gesproken natuurlijk.
Luisteren naar wat iemand roept in Buitenhof telt niet.
te veel die zich niet aanpassenquote:
Waarom moeten ze zich dan zo nodig aanpassen van jou?quote:
Neuh maar als wij ons maar aanpassen aan Islam toch. Want naveltruitjes zijn Haram en een paar klappen waard.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom moeten ze zich dan zo nodig aanpassen van jou?
Als we de wet maar blijven handhaven, mogen ze van mij gewoon doen wat ze willen ipv in het Nederlandse keurslijf gedwogen worden
Als iemand een ander mishandelt, moet de wet daartegen optreden. Maar ik heb het idee dat het verder gaat dan enkel dat.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:41 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Neuh maar als wij ons maar aanpassen aan Islam toch. Want naveltruitjes zijn Haram en een paar klappen waard.
Volgens mij is dat helemaal niet wat de gemiddelde PVV-stemmer vindt, maar enkel de extreme gevallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als iemand een ander mishandelt, moet de wet daartegen optreden. Maar ik heb het idee dat het verder gaat dan enkel dat.
De gemiddelde PVV-stemmer vindt geloof ik ook dat 'buitenlanders' zo'n beetje hun hele cultuur af moeten zweren en zich als de gemiddelde Nederlander moet gedragen. Wat maakt het mij nou uit of zij graag met Turkse vlaggen wapperen of wat dan ook. als ze zich maar aan de wet houden
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:24 schreef 2dope het volgende:
Was toch wel even genot gisteravond. Ik heb nog een paar keer teruggespoeld om Sylvana's reactie te zien op die man/vrouw/man/vrouw-opmerking van Jeroen. Je ziet gewoon pure nijd en ergernis in die ogen, ze schudt ook even heel subtiel met haar hoofd terwijl ze gemaakt-nonchalant van haar wijntje nipt.
Die blik van Wilfred zegt alles:twitter:pauwnl twitterde op woensdag 31-08-2016 om 00:00:41"Mijn ambitie is om straks een goed Kamerlid te worden en een waardige volksvertegenwoordiger", zegt @SylvanaSimons https://t.co/hZyuDvibqs reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door monkyyy op 31-08-2016 15:16:32 ]You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik hoop het. Als je overal op internet reacties leest op het gevlaggenwapper na de mislukte coup betwijfel ik het echter. Maar ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet wat de gemiddelde PVV-stemmer vindt, maar enkel de extreme gevallen.
omdat ze zich gedragen volgens Turkse maatstaven en schijt hebben aan alles waar wij in NL waarde hechtenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom moeten ze zich dan zo nodig aanpassen van jou?
Als we de wet maar blijven handhaven, mogen ze van mij gewoon doen wat ze willen ipv in het Nederlandse keurslijf gedwogen worden
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]Die blik van Wilfred zegt alles:twitter:pauwnl twitterde op woensdag 31-08-2016 om 00:00:41"Mijn ambitie is om straks een goed Kamerlid te worden en een waardige volksvertegenwoordiger", zegt @SylvanaSimons https://t.co/hZyuDvibqs reageer retweet
[ afbeelding ]Zo kijkt ie normaal altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
Dus is het een goed idee om gedrag aan banden leggen volgens Turkse maatstaven?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
omdat ze zich gedragen volgens Turkse maatstaven en schijt hebben aan alles waar wij in NL waarde hechten
Ik vond dat haar (hoewel nep) wel cool eigenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:54 schreef tong80 het volgende:
Ik wacht op visite. Heb de tv aanstaan zonder geluid. Ik walg alleen al van de aanblik van haar kapsel en haar stuitend domme blik.
En waarom kan je dan niet de wet als ijkpunt houden?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
omdat ze zich gedragen volgens Turkse maatstaven en schijt hebben aan alles waar wij in NL waarde hechten
Ze snapt er ook he-le-maal niks van. Hoe harder ze huilt hoe zielig ze wel niet is, hoe gemener mensen worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:22 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje zielig voor d'r.
Dit spel is veel te hard voor haar.
Wij hopen op El Miloudi vs Weesiequote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajouad El Miloudi
Dominique Weesie
Wierd Duk
Nathalie Righton
Stefan de Vries
Ja, maar mensen die datsoort reacties plaatsen op internet...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als je overal op internet reacties leest op het gevlaggenwapper na de mislukte coup betwijfel ik het echter. Maar ik hoop dat je gelijk hebt
Veel reacties waren niet echt accepterend te noemen maar afwerend. Terwijl ik met de beste wil van de wereld niet begrijp waarom ze dat niet zouden moeten mogen.
Boerkiniverbod is ook weer zo iets. Wat maakt jou het nou uit wat mensen aandoen joh, zolang ze niks verkeerd doen. Maar een paar voorbeelden waardoor ik denk dat de gemiddelde pvv-stemmer heel graag wil dat Turken zich volstrekt aanpassen naar wat wij 'normaal' vinden, de eigen identiteit overboord gooien om mensen in de Nederlandse eenheidsworst te persen. Zolang mensen niks verkeerd doen, mensen kwaad doen dus, zouden ze gewoon moeten doen wat ze willen.
Potentiële topshowquote:Ajouad: Kaaskop of mocro?
Vanaf morgen begint het nieuwe programma van presentator Ajouad El Miloudi op NPO3, Ajouad: Kaaskop of mocro? In 4 delen onderzoekt tv-maker en ondernemer Ajouad zichzelf en zodoende ook de Marokkaanse gemeenschap in Nederland. Hij bespreekt thema's als liefde, seksualiteit, geloof en misdaad, legt de Marokkaanse cultuur bloot en keert terug naar de straten van zijn jeugd in de Amsterdamse Indische buurt. Het is zijn meest persoonlijke programma tot nu toe, een mijlpaal in zijn leven. Vanavond vertelt hij of hij het antwoord heeft gevonden: kaaskop of mocro? En hoe kijkt hij terug op zijn aanvaring met Patty Brard bij Ranking the Stars?
PowNed mocht etentje Onno Hoes wel filmen maar niet uitzenden
PowNews mocht de stiekem gemaakte beelden van een afspraakje van Onno Hoes, voormalig burgemeester van Maastricht, wel filmen met de verborgen camera, maar was niet gerechtigd deze uit te zenden. Dat oordeelt de Amsterdamse rechtbank vandaag in een rechtszaak die Hoes had aangespannen tegen omroep PowNed en Robbie Hasselt, de jongen die in oktober 2014 twee etentjes met Hoes stiekem filmde voor het tv-programma. Te gast: Dominique Weesie, die reageert op de uitspraak van de rechtbank.
1 jaar na Aylan
Een jaar geleden dook een foto op van een aangespoeld Syrisch jongetje aan de kust van de Turkse badplaats Bodrum. Hij werd bekend onder de naam Aylan Kurdi, hij werd drie jaar oud. De foto ging de hele wereld over en had een gigantische impact. De vluchtelingencrisis kreeg die dag een gezicht. Maar klopte dit beeld wel? En stellen we wel genoeg vragen over al die andere iconische foto’s? We praten met journalisten Wierd Duk (AD), Stefan de Vries (RTL Nieuws) en Natalie Righton (de Volkskrant) over de impact van de inmiddels beruchte foto.
Gelukkig maarquote:
Naakt?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Haren gewassen.
Flesje wijn
Wilde Alaska zalm klaar
MacBook op de knietjes
TV op vol volume
Ik ben er klaar voor.
Haha hij gebruikt een macbook jongens.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Haren gewassen.
Flesje wijn
Wilde Alaska zalm klaar
MacBook op de knietjes
TV op vol volume
Ik ben er klaar voor.
Kut... mijn haren. Ik moet ze nog wassen. Brbquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Haren gewassen.
Flesje wijn
Wilde Alaska zalm klaar
MacBook op de knietjes
TV op vol volume
Ik ben er klaar voor.
Ja.quote:
Superieur apparaat, en esthetisch geil.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha hij gebruikt een macbook jongens.
Naakt, op een berenvel, voor de openhaard gok ik.quote:
Ik zat er in 2008. Midden in de Braziliaanse burgeroorlog.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit geweten dat Brazilië zo onrustig was.
Doe normaal man!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:06 schreef Evertjan het volgende:
Is de Tweede Kamer hier nog een braaf schoolklasje
Heel goed. Kutrussenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Anti Rusland commentaar in 1 minuut...Tering.
Camping Powned hatenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun programma's zijn vreselijk.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Overigens ja, want in Latakia bijvoorbeeld is het door aanwezigheid van die enge boze communisten en het 'regime' best veilig.
Daar staan vrouwen zonder sluier op het strand te dansen bij beachparties.
[ afbeelding ]
Life goes on.
Maar Pauw hakt niet omdat hun programma,s vreselijk zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hun programma's zijn vreselijk.
Die had ik ook al gepost. Het normale leven gaat ook door.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Overigens ja, want in Latakia bijvoorbeeld is het door aanwezigheid van die enge boze communisten en het 'regime' best veilig.
Daar staan vrouwen zonder sluier op het strand te dansen bij beachparties.
[ afbeelding ]
Life goes on.
Dat is schaamhaar.quote:
Daar heb je een goed puntquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent daar toch niet ordinair genoeg voor
jij bent dan ook een penishoofdquote:
Nederlanders onder elkaar he.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Pauw is kritisch nu . Wat een verrassing
limbugsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |