Zie mijn topic in KLB......quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
ZoW Sylvana weer eens over de hekel op Fok maar meer nog op Twitter
https://twitter.com/searc(...)ault&q=pauw&src=typd
Net geopendquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Loopt datnog steeds of is het weer een nieuwe?
Chuf het lukt niet!!!!!!!!!!!!!quote:
Fann schatje.. Ik heb nergens om gevraagd dus doe wat je zelf wilt... Perfectionistaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf het lukt niet!!!!!!!!!!!!!
Die verf is echt niet meer te doen![]()
Is het goed als ik wél zelf een kaartje maak, maar zonder verf?![]()
Doe ik het morgen... ik ben moe
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann schatje.. Ik heb nergens om gevraagd dus doe wat je zelf wilt... Perfectionista
Is goed Fannquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]wet ik, mar ik wilde het ook wel doen, maar ja de verf
![]()
ik kan nou geen 10 kleuren potjes verf gaan kopen voor 1 kaartje![]()
maar morgen maak ik een mooi kaartje, zonder verf
Heb je PPs muziek vanui Londen nog gehoord? Dat was echt ongewoon goede kwaliteit en heel Chillquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nog heel even muzik luisteren om te ontspannen
Nee, toen was ik ook druk bezig geweest en moequote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je PPs muziek vanui Londen nog gehoord? Dat was echt ongewoon goede kwaliteit en heel Chill
oh...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:47 schreef chufi het volgende:
Zit ff niet in de muziek mood nu.. Andere keer
Jongeren chatten zo ook op de foon maar dan gestructureerdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:47 schreef FANN het volgende:
toetsnbord komt el weer god als ik di perslucht hb hoop ik,
lijkt wel alsof ik gzopen hb zo
Ja Sylvana heeft een status apartus ... Daar laat ik het bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 01:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Als T80 erover schrijft kan het niet anders dan oninteressant zijn.
We hadden ook niets van jou verwacht Pietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 02:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
In slaap gevallen op de bank vanavond.
Ja en wat doe je nu op.. Dat was niet de bedoeling..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, was gewoon moe, beetje kort geslapen.
Rond 6u weer verder slapen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en wat doe je nu op.. Dat was niet de bedoeling..
Jij bentquote:Op woensdag 31 augustus 2016 01:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Als T80 erover schrijft kan het niet anders dan oninteressant zijn.
Heb je geen Dropbox?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee joh das niet nodig.. Gewoon af en toe een leuk plaatje posten
Nee, wel een koektrommel.quote:
Volgens mij wel, maar ik gebruik het nietquote:
Goeiemorgen.quote:
Hij lult maar wat.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:18 schreef chufi het volgende:
Heeft Piet gedraaid dan afgelopen nacht?
Humor of gesneden brood ?quote:
Tong laat je niet zo opnaaien, je gaat over het hel forum tekeerquote:
Lekker rustig toch.....quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Tong laat je niet zo opnaaien, je gaat over het hel forum tekeer![]()
Strraks heb je weer een ban joh![]()
Wat heb je gegeten?
Ik had een Grieks Pitabroodje met een Vegetarisch braadworstje, tomaten, bosuitjes,
peterselie en tzatziki eropen nog patatjes en het bier is 0 %
![]()
[ afbeelding ]
tzatziki van de Lidl![]()
Het is Griekse week bij de Lidl![]()
http://www.lidl.nl/nl/13050.htm
Heb net ook wat Griekse dingetjes gehaald bij d Lidl .. Griekse worstenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Tong laat je niet zo opnaaien, je gaat over het hel forum tekeer![]()
Strraks heb je weer een ban joh![]()
Wat heb je gegeten?
Ik had een Grieks Pitabroodje met een Vegetarisch braadworstje, tomaten, bosuitjes,
peterselie en tzatziki eropen nog patatjes en het bier is 0 %
![]()
[ afbeelding ]
tzatziki van de Lidl![]()
Het is Griekse week bij de Lidl![]()
http://www.lidl.nl/nl/13050.htm
Ik had Baklava willen hebben maar is ie vergetenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb net ook wat Griekse dingetjes gehaald bij d Lidl .. Griekse worsten
De VBL SC is wel wat voor 'm.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, waarom, ik gun ht Tong om lekker te kunnen posten als ie daar zin in heeft....
Die bans zullen niet voor nop zijn, gedraag je gewoon eens, ipv altijd als een dolle door de porceleinkast te gaan, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, waarom, ik gun ht Tong om lekker te kunnen posten als ie daar zin in heeft....
Niet mijn smaak, maar hopelijk heeft het jou wel gesmaakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had Baklava willen hebben maar is ie vergeten![]()
had ik straks bij de koffie kunnen eten![]()
na, hij gaat nog een keer, morgen ofzo...
Hoe waren de worsten?
Daarom waarschuw ik hem toch ook even?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die bans zullen niet voor nop zijn, gedraag je gewooneens, ipv altijd als een dolle door de porceleinkast te gaan, zo moeilijk is het niet.
Het was HÉÉRLIJKquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, maar hopelijk heeft het jou wel gesmaakt.
Ik ben er vrij goed in.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom waarschuw ik hem toch ook even?![]()
even relax .......................
Heb de worsten nog niet geproefd.. Die gaan strakkies op de bbq/grillquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had Baklava willen hebben maar is ie vergeten![]()
had ik straks bij de koffie kunnen eten![]()
na, hij gaat nog een keer, morgen ofzo...
Hoe waren de worsten?
Ik smeer me zo 2 croissantjes met roomboter en fricandeau.quote:
Ah, oké, verslag en foto's graagquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb de worsten nog niet geproefd.. Die gaan strakkies op de bbq/grill
Je kent me te goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een lui varken, dat is iets anders
Een BBQworst gaat er altijd in, ook al is ie van de electrische BBQ, heb ook zo'n ding, makkelijk, snel, weinig rommel en goed te eten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb de worsten nog niet geproefd.. Die gaan strakkies op de bbq/grill
Het erge is dat ik echt zo vreselijk lui ben, maar ach, ik maak me er echt niet druk om, doe alles rustig aan, uiteindelijk kom ik toch altijd waar ik wezen wil.quote:
Ja super simpel ding idd.. 60 E bij de Blokker niks geen dure machines en ook geen zwarte handen en brandgevaarquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een BBQworst gaat er altijd in, ook al is ie van de electrische BBQ, heb ook zo'n ding, makkelijk, snel, weinig rommel en goed te eten.
Ik had dat al door hoor dat je lui bentquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het erge is dat ik echt zo vreselijk lui ben, maar ach, ik maak me er echt niet druk om, doe alles rustig aan, uiteindelijk kom ik toch altijd waar ik wezen wil.
Waarom zou ik, ik ben zoals ik ben, misschien heb ik ook wel ergens verborgen nog wat positieve eigenschappen.....wie weet...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had dat al door hoor dat je lui bentmaar is wel sportief dat je het ook gewoon toegeeft
en geen smoesjes gaat verzinnen , waardeer ik dan wel weer
Vast welquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik ben zoals ik ben, misschien heb ik ook wel ergens verborgen nog wat positieve eigenschappen.....wie weet...
Hut is een goeie muizenvangerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Vast wel![]()
effe opruimen in de leuken, ik zag vanmorgn en muisje zo'n kleine snelle zwarte![]()
hij schoot achter de koelkast, ik weet niet of er nog zit, maar je kan niks laten staan nu,
deed ik al niet, maar nu extra opletten
Gefeli.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:12 schreef chufi het volgende:
Morgen begint mn dochter weer met een nieuwe baan in Valencia.. En morgen krijgt ze ook weer dr ouwe penthousje met dakterras terug..![]()
![]()
Maak maar vast geld over voor de verhuizingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:12 schreef chufi het volgende:
Morgen begint mn dochter weer met een nieuwe baan in Valencia.. En morgen krijgt ze ook weer dr ouwe penthousje met dakterras terug..![]()
![]()
Het is geen supergrote flat of zo, 2 slaapkamers, badkamer, keuken en woonkamer plus een ruim zonneterras.. Misschien wel handig als ze de 2e slaapkamer ook gaat voorzien van een permanent bed deze keer, er vanuit gaande dat ze er nu wat langer blijft wonen...quote:
Nee niet nodig.. Ze heeft bijna niks en alles uit Madrid is al weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak maar vast geld over voor de verhuizing
dat scheelt weerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet nodig.. Ze heeft bijna niks en alles uit Madrid is al weg.
Klinkt goedquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is geen supergrote flat of zo, 2 slaapkamers, badkamer, keuken en woonkamer plus een ruim zonneterras.. Misschien wel handig als ze de 2e slaapkamer ook gaat voorzien van een permanent bed deze keer, er vanuit gaande dat ze er nu wat langer blijft wonen...
Ik zit aan mijn croissants, jammie.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:35 schreef FANN het volgende:
Koffie met rumbonen, net zo lekker als Baklava
Verschil moet er zijn Moquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn croissants, jammie.
Voorheen was er nog sprake van een eventuele 2e huurder... Maar zou gewoon wel zo praktisch zijn in mijn ogen.. En niet alleen voor mij,maar ook voor eventuele crashersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
dat scheelt weer
[..]
Klinkt goed![]()
Ja, die wil jou daar niet té vaak over de vloer natuurlijk anders had dat bed er allang gestaan Pa
Lijkt mij ook ....quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorheen was er nog sprake van een eventuele 2e huurder... Maar zou gewoon wel zo praktisch zijn in mijn ogen.. En niet alleen voor mij,maar ook voor eventuele crashers
Ik zal het dr voorstellen.. Misschien een echt eigen bed, want nu is het gemeubileerd met bed.. Maar ja daan wordt het wel lastiger met verhuizen in die kleine liftjesquote:
een bed dat je makkelijk in en uit elkaar kan halen denk ik dan...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal het dr voorstellen.. Misschien een echt eigen bed, want nu is het gemeubileerd met bed.. Maar ja daan wordt het wel lastiger met verhuizen in die kleine liftjes
Maar een éénspersoonbed kan toch wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal het dr voorstellen.. Misschien een echt eigen bed, want nu is het gemeubileerd met bed.. Maar ja daan wordt het wel lastiger met verhuizen in die kleine liftjes
Voor als baardaap hier af en toe wil blijven pitten heb ik een luchtbed, zo'n hoge die zichzelf binnen 3 minuten opblaast, ding zit in een tas en hangt in de muurkast.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar een éénspersoonbed kan toch wel?
Of ga je ook bij je dochter als je toevallig iemand meeneemt?
Ja die is jong, Chufi wordt al een dagje ouderquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor als baardaap hier af en toe wil blijven pitten heb ik een luchtbed, zo'n hoge die zichzelf binnen 3 minuten opblaast, ding zit in een tas en hangt in de muurkast.
Daar zit wat in, maar het is hier hooguit af en toe een nachtje, geen weken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja die is jong, Chufi wordt al een dagje ouderik zou ook niet graag twee weken op een luchtbed
liggen hoor, dan kom ik niet meer overeind
Denk het niet.. Ik zie het wel.. Heb nog niets geboektquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar een éénspersoonbed kan toch wel?
Of ga je ook bij je dochter als je toevallig iemand meeneemt?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar het is hier hooguit af en toe een nachtje, geen weken.
Misschien mag je met ons mee in Novemberquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het niet.. Ik zie het wel.. Heb nog niets geboekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo iets heeft mn dochter ook, maar ik vond het niet heell confortabel slapen, maar goed wie ben ikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor als baardaap hier af en toe wil blijven pitten heb ik een luchtbed, zo'n hoge die zichzelf binnen 3 minuten opblaast, ding zit in een tas en hangt in de muurkast.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien mag je met ons mee in Novemberzal eens aan mijn zussen vragen
Die op MAllorca was toch weer single?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ál jaren........... ik denk niet dat die nog zin in heeft vastigheid....quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Die op MAllorca was toch weer single?
Die dingen zijn tegenwoordig ook vrij goed en stevig.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo iets heeft mn dochter ook, maar ik vond het niet heell confortabel slapen, maar goed wie ben ik
Kom op zeg.... het is d'r Pa die al heel veel voor haar doet volgens mij, een goed bed mag er dan wel vanaf als die ouwe van d'r komt slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dingen zijn tegenwoordig ook vrij goed en stevig.
En voor 40 euro heb je er een.
Mn dochter heeft de 120 cm breed versie .. Hier thui heb ik ook nog zo'n ding .. Al jaren niet meer gebruikt, misschien eens kijken of ie het nog doet..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dingen zijn tegenwoordig ook vrij goed en stevig.
En voor 40 euro heb je er een.
Maar ja, baardaap en ik zijn vrij smal gebouwd dat scheelt natuurlijk wel.
dat scheelt zekerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar ja, baardaap en ik zijn vrij slank gebouwd dat scheelt natuurlijk wel.
Na 2 weken ben je gebroken ..........quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn dochter heeft de 120 cm breed versie .. Hier thui heb ik ook nog zo'n ding .. Al jaren niet meer gebruikt, misschien eens kijken of ie het nog doet..
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
dat scheelt zeker![]()
ik denk dat jullie tweën in Chufi passen
Als Shoef 140 kg weegt kan dat.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
dat scheelt zeker![]()
Neh... dat denk ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als Shoef 140 kg weegt kan dat.
Ik gok rond de 100 kg of meer?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:01 schreef chufi het volgende:
Nee zo erg is het nog niet.. Maar er mag zeker wel wat vanaf
55 kg?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:01 schreef FANN het volgende:
Ik pas er denk ik misschien net 2x in dat wel
ik pas makkelijk 2 x in mijn één na oudste zusquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
dat scheelt zeker![]()
En komt Douwe ook weer?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:52 schreef sacha het volgende:
zo, nog één feestje op het eiland en dan kan de rust weer terugkeren
Maar jij bent ook niet bepaald dikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik pas makkelijk 2 x in mijn één na oudste zus
ik voel mij een opgeblazen olifant!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet bepaald dik![]()
Nee, ik heb geen écht dikke zus eigenlijk, de één iets forser dan de ander, en eentje graatmager
Je bent graatmager joh!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ik voel mij een opgeblazen olifant!
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Das ook gezellig mag hij ook profiteren van mn geschenk
Ik voel me 18quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:52 schreef sacha het volgende:
[..]
als je je niet voelt zoals je bent heb je daar niets aan
owquote:
Ja als je maar geen anorexia dinges wordt zoals mijn zus, die zeikt ook altijd, ja maar kijk danquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:52 schreef sacha het volgende:
[..]
als je je niet voelt zoals je bent heb je daar niets aan
nee skat, ik ben geen anorexia dinges, ik heb/neem dermate weinig tijd voor mijzelf dat ik mij niet meer bewust ben hoe ik er uit ziequote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ow
[..]
Ja als je maar geen anorexia dinges wordt zoals mijn zus, die zeikt ook altijd, ja maar kijk dan
wat een buik ik heb![]()
er zit helemaal geen buik
Ik denk dat jij er prima uitziet hoor Sasquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
nee skat, ik ben geen anorexia dinges, ik heb/neem dermate weinig tijd voor mijzelf dat ik mij niet meer bewust ben hoe ik er uit zie
Ik voel me 81quote:
Je kaartje is met de post mee dooie.....quote:
Dank je Fann... Ben benieuwdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kaartje is met de post mee dooie.....maar was ná 5 uur dus dan zijn de postbussen al
geleegd.
is niet veel bijzondrs hoormaar wél zelgemaakt, die andere hou je nog tegoed....
Niks bijzonders verwachten alsjeblieftquote:
Ok dan ga ik niet naast de brievenbus zitten wachtenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Niks bijzonders verwachten alsjeblieftmaar is uit een goed bedoeld
ik wilde geen kaartje kopen dat wat té makkelijk ...
Komt uit een goed hart.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan ga ik niet naast de brievenbus zitten wachten
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan ga ik niet naast de brievenbus zitten wachten
Gefeliciflapstaart en nog vele jarenquote:
Jij bent eerst aan de beurtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart en nog vele jaren
die ventquote:
Waar was je dan ?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:24 schreef sacha het volgende:
en wie heeft de wijn nou weer opgezopen toen ik er eventjes niet was, goffer
als ik in de kroeg was had ik daar wel wijn gezopen, denk je niet?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan had je niet naar de kroeg moeten gaan
Sjoef post eerst en dan denkt ie.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik in de kroeg was had ik daar wel wijn gezopen, denk je niet?
Verzamel je die?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel maar die ligt vol lijken tegenwoordig
Ja dat weet ik , maar daarom juist wil je thuis meer...quote:Op donderdag 1 september 2016 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik in de kroeg was had ik daar wel wijn gezopen, denk je niet?
Wel gebalsemd hoop ik.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:36 schreef sacha het volgende:
[..]
das ondertussen wel een verzameling ja, de kast zat vol dus nu is de kelder aan de beurt
dat heb ik nou weer nietquote:Op donderdag 1 september 2016 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik , maar daarom juist wil je thuis meer...
ik van een drankjequote:Op donderdag 1 september 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet altijd ff bijkomen met een drankje
Dan moet je weer gaan juttenquote:Op donderdag 1 september 2016 00:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen sterke drank in da house
goed idee, treinen zijn eindelijk stil dus ik kan me ook omdraaienquote:
Woon je zo dicht op het station dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 01:43 schreef drakin het volgende:
[..]
goed idee, treinen zijn eindelijk stil dus ik kan me ook omdraaien
als ze zo'n enorm kabaal kunnen maken woon ik er te dichtbij jaquote:Op donderdag 1 september 2016 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Woon je zo dicht op het station dan?
Je bent een beetje pissedquote:Op donderdag 1 september 2016 01:49 schreef drakin het volgende:
[..]
als ze zo'n enorm kabaal kunnen maken woon ik er te dichtbij ja
Maar ik hoef hier geen blerende moskee, luide hele nacht doorgaande kerkklokken of voetbalfanaten aan te horen.
niet meer, het is voorbij nu.quote:
Ik ook en schoten en kut vogels en een tehuis waar elke ochtend de glasbak leeg wordt gestort. Vroege grasmaaiende gemeente-werkers.... Dat soort dingen en vliegtuigen hoor je hier ookquote:
de r zit weer in de maandquote:Op donderdag 1 september 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik haat september, geen idee waarom, maar ik vind het een kutmaand, zal wel zijn omdat de zomer weer bijna voorbij is gok ik zo.
Ja, dat dus, begin alweer naar maart te verlangen.quote:
Reinier Paping is alvast het antwoordquote:Op donderdag 1 september 2016 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat dus, begin alweer naar maart te verlangen.
Ben midden in de strengste winter van de vorige eeuw geboren, misschien heb ik er daarom wel een zo'n hekel aan.
Yeps.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Reinier Paping is alvast het antwoord
Hoe lang deed ie erover?quote:Op donderdag 1 september 2016 12:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger een 11-stedenboek met dat soort weetjes. Ik had er zelfs een spreekbeurt over gehoudenquote:
Toen was ik er nog niet, ik kwam zoals altijd ietsje later aankakken.quote:
11:15?quote:Op donderdag 1 september 2016 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet, ik kwam zoals altijd ietsje later aankakken.
Nee, het scheelde een paar dagen, ben de snelste niet.quote:
Toen was ik 4 maanden oudquote:Op donderdag 1 september 2016 12:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lag met handschoentjes in de wieg. En pa was de waal overgestoken. Iets dat verboden was.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps.
Mijn moeder had moeite om met de taxi tot aan de kliniek te komen is me later verteld.
Die kwam de 'berg' niet op, dus moest ze het laatste stukje lopen.
Verdwijnen die niet als sneeuw voor de zon in zo'n zelfontdooier vriezert?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:03 schreef sacha het volgende:
[..]
in de vriezer verstop ik raketten
nee, ik gooi ze stiekem in de zee, zodat mijn onderdanen mij blijven zien als hun grote leiderquote:Op donderdag 1 september 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Verdwijnen die niet als sneeuw voor de zon in zo'n zelfontdooier vriezert?
Heb je ook al een geheime wijnopslag gecreeerd zodat de volgende keer geen verdere zoektochten hoeven te worden ondernomen?quote:Op donderdag 1 september 2016 22:14 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik gooi ze stiekem in de zee, zodat mijn onderdanen mij blijven zien als hun grote leider
Nee, ik hou er ook niet van, ik las het toen straks voor ik naar het zkh ging en vond het wel grappig, want ik wist het ook niet.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:45 schreef FANN het volgende:
[..]
jawel, maar ik wist niet dat jij van voetbal hield, ik wist het trouwens niet eens
Ach ik vind het grappig omdat het relativeert, iedereen denkt dat oranje zo geweldig is terwijl dat helemaal niet zo is, word wakker, kom uit die droom.quote:
Ik was binnen anderhalf uur al weer terug, alles weer gehad incl. bloedprikken, a.s. 20 sept hoor ik de uitslag van bloed en onderzoek.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:04 schreef chufi het volgende:
IK heb de wedstijd zelfs nauwelijks gevolgd....
Maar alles goed gegaan vanochtend neem ik maar aan
Waar rijden ze dit weekend ?quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:59 schreef chufi het volgende:
Hup Max laat die Ferraris een poeppie ruiken
Nee nog niet. Bij Monza word ik altijd blij en verdrietig.quote:
Wie reed zich daar ook al weer dood? Senna?quote:Op vrijdag 2 september 2016 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Bij Monza word ik altijd blij en verdrietig.
Ahquote:Op vrijdag 2 september 2016 16:43 schreef chufi het volgende:
Ondertussen weekend en Fann-mail ontvangen
ik zag het, kan nu niet luisterenquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor je info... Er worden weer dienstberichten gemaakt
Maar er zijn er nog veel eer in de KSC... Fan had er een samenvattende post van maar niet door gepostquote:
moet ik weer zoeken naar de koffie scquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er zijn er nog veel eer in de KSC... Fan had er een samenvattende post van maar niet door gepost
Gewoon Fann ff vragen die kan je nog een linkje gevenquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:45 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik weer zoeken naar de koffie sc
GC en dan meestal bovenaan.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:45 schreef sacha het volgende:
[..]
Ze is bezopen op het festival into de wide openquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die smilie komt mijn strot uit
Sacha is ok ole ole.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is bezopen op het festival into de wide open
quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die smilie komt mijn strot uit
was het maar waar!quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is bezopen op het festival into de wide open
http://www.radio49.nl/listen.plsquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
ik kom goftedomme niet meer op radio 49
Mobiel?quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
ik kom goftedomme niet meer op radio 49
hoeft niet !quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:45 schreef sacha het volgende:
[..]
Hee Fann, nu wel muziek voor jou op de radio.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
hoeft niet !
GC / [KSC #8417] Heuvel af doet hij het wel!
Suits kijken!
Ik heb hem even aangezet voor op de achtergrond, nog even zappenquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee Fann, nu wel muziek voor jou op de radio.
Dit heb ik in Londen gemaakt tijdens feest daar.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem even aangezet voor op de achtergrond, nog even zappen
is wel effe lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit heb ik in Londen gemaakt tijdens feest daar.
Lekker rustig wel... was al druk genoeg vandaagquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dacht al dat jij dit best wel weet te waarderen.
Met inspreken van vocaroquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker rustig wel... was al druk genoeg vandaag
Je spoort niet helemaalquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ook...
jij hebt nog niks ingesproken trouwens, maar dat ga je zeker niet doen?
Het moet niet ontsporen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
mensen die sporen zijn ook maar saai
Ik ontspoor niet zo snel Piet....quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het moet niet ontsporen natuurlijk.
Er is altijd nog zoiets als de dodemansknop.quote:
Waarom blijf je mij triggerenquote:
Is ook normaal.... de jaren gaan tellenquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nu wat rustiger geworden.
Ga toch professionele hulp zoeken.quote:
Ik vraag er niet omquote:Op zaterdag 3 september 2016 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga toch professionele hulp zoeken.
Er is nu soort van ongeleid projectiel, de kleinzoon.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook normaal.... de jaren gaan tellenbeetje rustiger mag best hoor ....
War vraag je niet om?quote:
Ik ga niet meer reageren en lekker naar de muziek van Piet luisterenquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:00 schreef chufi het volgende:
Meisjes weer .. wees lief en vergeet gewoon alles ...
Wat is dit dan 40+ / [Fok!aroo] dienstmededeling Ahh lieve fann met haar kuikenquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:00 schreef chufi het volgende:
Meisjes weer .. wees lief en vergeet gewoon alles ...
Tuurlijk lief meisjequote:Op zaterdag 3 september 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
War vraag je niet om?
Had iemand je geroepen dan?
Of iemand zei dat je hierheen moest?
Een stemmetje in je hoofd misschien?
Mo Muffigquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vraag me af wat ze in die behanglijm van tegenwoordig stoppen......
quote:Op zaterdag 3 september 2016 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dit dan 40+ / [Fok!aroo] dienstmededeling Ahh lieve fann met haar kuiken
Ik denk dat een heel topic hebt gemistquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dit dan 40+ / [Fok!aroo] dienstmededeling Ahh lieve fann met haar kuiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |