Zie mijn topic in KLB......quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
ZoW Sylvana weer eens over de hekel op Fok maar meer nog op Twitter
https://twitter.com/searc(...)ault&q=pauw&src=typd
Net geopendquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Loopt datnog steeds of is het weer een nieuwe?
Chuf het lukt niet!!!!!!!!!!!!!quote:
Fann schatje.. Ik heb nergens om gevraagd dus doe wat je zelf wilt... Perfectionistaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf het lukt niet!!!!!!!!!!!!!
Die verf is echt niet meer te doen![]()
Is het goed als ik wél zelf een kaartje maak, maar zonder verf?![]()
Doe ik het morgen... ik ben moe
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann schatje.. Ik heb nergens om gevraagd dus doe wat je zelf wilt... Perfectionista
Is goed Fannquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]wet ik, mar ik wilde het ook wel doen, maar ja de verf
![]()
ik kan nou geen 10 kleuren potjes verf gaan kopen voor 1 kaartje![]()
maar morgen maak ik een mooi kaartje, zonder verf
Heb je PPs muziek vanui Londen nog gehoord? Dat was echt ongewoon goede kwaliteit en heel Chillquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
nog heel even muzik luisteren om te ontspannen
Nee, toen was ik ook druk bezig geweest en moequote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je PPs muziek vanui Londen nog gehoord? Dat was echt ongewoon goede kwaliteit en heel Chill
oh...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:47 schreef chufi het volgende:
Zit ff niet in de muziek mood nu.. Andere keer
Jongeren chatten zo ook op de foon maar dan gestructureerdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 00:47 schreef FANN het volgende:
toetsnbord komt el weer god als ik di perslucht hb hoop ik,
lijkt wel alsof ik gzopen hb zo
Ja Sylvana heeft een status apartus ... Daar laat ik het bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 01:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Als T80 erover schrijft kan het niet anders dan oninteressant zijn.
We hadden ook niets van jou verwacht Pietquote:Op woensdag 31 augustus 2016 02:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
In slaap gevallen op de bank vanavond.
Ja en wat doe je nu op.. Dat was niet de bedoeling..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, was gewoon moe, beetje kort geslapen.
Rond 6u weer verder slapen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en wat doe je nu op.. Dat was niet de bedoeling..
Jij bentquote:Op woensdag 31 augustus 2016 01:21 schreef mrspoeZ het volgende:
Als T80 erover schrijft kan het niet anders dan oninteressant zijn.
Heb je geen Dropbox?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee joh das niet nodig.. Gewoon af en toe een leuk plaatje posten
Nee, wel een koektrommel.quote:
Volgens mij wel, maar ik gebruik het nietquote:
Goeiemorgen.quote:
Hij lult maar wat.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:18 schreef chufi het volgende:
Heeft Piet gedraaid dan afgelopen nacht?
Humor of gesneden brood ?quote:
Tong laat je niet zo opnaaien, je gaat over het hel forum tekeerquote:
Lekker rustig toch.....quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Tong laat je niet zo opnaaien, je gaat over het hel forum tekeer![]()
Strraks heb je weer een ban joh![]()
Wat heb je gegeten?
Ik had een Grieks Pitabroodje met een Vegetarisch braadworstje, tomaten, bosuitjes,
peterselie en tzatziki eropen nog patatjes en het bier is 0 %
![]()
[ afbeelding ]
tzatziki van de Lidl![]()
Het is Griekse week bij de Lidl![]()
http://www.lidl.nl/nl/13050.htm
Heb net ook wat Griekse dingetjes gehaald bij d Lidl .. Griekse worstenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Tong laat je niet zo opnaaien, je gaat over het hel forum tekeer![]()
Strraks heb je weer een ban joh![]()
Wat heb je gegeten?
Ik had een Grieks Pitabroodje met een Vegetarisch braadworstje, tomaten, bosuitjes,
peterselie en tzatziki eropen nog patatjes en het bier is 0 %
![]()
[ afbeelding ]
tzatziki van de Lidl![]()
Het is Griekse week bij de Lidl![]()
http://www.lidl.nl/nl/13050.htm
Ik had Baklava willen hebben maar is ie vergetenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb net ook wat Griekse dingetjes gehaald bij d Lidl .. Griekse worsten
De VBL SC is wel wat voor 'm.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, waarom, ik gun ht Tong om lekker te kunnen posten als ie daar zin in heeft....
Die bans zullen niet voor nop zijn, gedraag je gewoon eens, ipv altijd als een dolle door de porceleinkast te gaan, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, waarom, ik gun ht Tong om lekker te kunnen posten als ie daar zin in heeft....
Niet mijn smaak, maar hopelijk heeft het jou wel gesmaakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had Baklava willen hebben maar is ie vergeten![]()
had ik straks bij de koffie kunnen eten![]()
na, hij gaat nog een keer, morgen ofzo...
Hoe waren de worsten?
Daarom waarschuw ik hem toch ook even?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die bans zullen niet voor nop zijn, gedraag je gewooneens, ipv altijd als een dolle door de porceleinkast te gaan, zo moeilijk is het niet.
Het was HÉÉRLIJKquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, maar hopelijk heeft het jou wel gesmaakt.
Ik ben er vrij goed in.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Daarom waarschuw ik hem toch ook even?![]()
even relax .......................
Heb de worsten nog niet geproefd.. Die gaan strakkies op de bbq/grillquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had Baklava willen hebben maar is ie vergeten![]()
had ik straks bij de koffie kunnen eten![]()
na, hij gaat nog een keer, morgen ofzo...
Hoe waren de worsten?
Ik smeer me zo 2 croissantjes met roomboter en fricandeau.quote:
Ah, oké, verslag en foto's graagquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb de worsten nog niet geproefd.. Die gaan strakkies op de bbq/grill
Je kent me te goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een lui varken, dat is iets anders
Een BBQworst gaat er altijd in, ook al is ie van de electrische BBQ, heb ook zo'n ding, makkelijk, snel, weinig rommel en goed te eten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb de worsten nog niet geproefd.. Die gaan strakkies op de bbq/grill
Het erge is dat ik echt zo vreselijk lui ben, maar ach, ik maak me er echt niet druk om, doe alles rustig aan, uiteindelijk kom ik toch altijd waar ik wezen wil.quote:
Ja super simpel ding idd.. 60 E bij de Blokker niks geen dure machines en ook geen zwarte handen en brandgevaarquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een BBQworst gaat er altijd in, ook al is ie van de electrische BBQ, heb ook zo'n ding, makkelijk, snel, weinig rommel en goed te eten.
Ik had dat al door hoor dat je lui bentquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het erge is dat ik echt zo vreselijk lui ben, maar ach, ik maak me er echt niet druk om, doe alles rustig aan, uiteindelijk kom ik toch altijd waar ik wezen wil.
Waarom zou ik, ik ben zoals ik ben, misschien heb ik ook wel ergens verborgen nog wat positieve eigenschappen.....wie weet...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had dat al door hoor dat je lui bentmaar is wel sportief dat je het ook gewoon toegeeft
en geen smoesjes gaat verzinnen , waardeer ik dan wel weer
Vast welquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik ben zoals ik ben, misschien heb ik ook wel ergens verborgen nog wat positieve eigenschappen.....wie weet...
Hut is een goeie muizenvangerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Vast wel![]()
effe opruimen in de leuken, ik zag vanmorgn en muisje zo'n kleine snelle zwarte![]()
hij schoot achter de koelkast, ik weet niet of er nog zit, maar je kan niks laten staan nu,
deed ik al niet, maar nu extra opletten
Gefeli.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:12 schreef chufi het volgende:
Morgen begint mn dochter weer met een nieuwe baan in Valencia.. En morgen krijgt ze ook weer dr ouwe penthousje met dakterras terug..![]()
![]()
Maak maar vast geld over voor de verhuizingquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:12 schreef chufi het volgende:
Morgen begint mn dochter weer met een nieuwe baan in Valencia.. En morgen krijgt ze ook weer dr ouwe penthousje met dakterras terug..![]()
![]()
Het is geen supergrote flat of zo, 2 slaapkamers, badkamer, keuken en woonkamer plus een ruim zonneterras.. Misschien wel handig als ze de 2e slaapkamer ook gaat voorzien van een permanent bed deze keer, er vanuit gaande dat ze er nu wat langer blijft wonen...quote:
Nee niet nodig.. Ze heeft bijna niks en alles uit Madrid is al weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak maar vast geld over voor de verhuizing
dat scheelt weerquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet nodig.. Ze heeft bijna niks en alles uit Madrid is al weg.
Klinkt goedquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is geen supergrote flat of zo, 2 slaapkamers, badkamer, keuken en woonkamer plus een ruim zonneterras.. Misschien wel handig als ze de 2e slaapkamer ook gaat voorzien van een permanent bed deze keer, er vanuit gaande dat ze er nu wat langer blijft wonen...
Ik zit aan mijn croissants, jammie.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:35 schreef FANN het volgende:
Koffie met rumbonen, net zo lekker als Baklava
Verschil moet er zijn Moquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn croissants, jammie.
Voorheen was er nog sprake van een eventuele 2e huurder... Maar zou gewoon wel zo praktisch zijn in mijn ogen.. En niet alleen voor mij,maar ook voor eventuele crashersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
dat scheelt weer
[..]
Klinkt goed![]()
Ja, die wil jou daar niet té vaak over de vloer natuurlijk anders had dat bed er allang gestaan Pa
Lijkt mij ook ....quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorheen was er nog sprake van een eventuele 2e huurder... Maar zou gewoon wel zo praktisch zijn in mijn ogen.. En niet alleen voor mij,maar ook voor eventuele crashers
Ik zal het dr voorstellen.. Misschien een echt eigen bed, want nu is het gemeubileerd met bed.. Maar ja daan wordt het wel lastiger met verhuizen in die kleine liftjesquote:
een bed dat je makkelijk in en uit elkaar kan halen denk ik dan...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal het dr voorstellen.. Misschien een echt eigen bed, want nu is het gemeubileerd met bed.. Maar ja daan wordt het wel lastiger met verhuizen in die kleine liftjes
Maar een éénspersoonbed kan toch wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal het dr voorstellen.. Misschien een echt eigen bed, want nu is het gemeubileerd met bed.. Maar ja daan wordt het wel lastiger met verhuizen in die kleine liftjes
Voor als baardaap hier af en toe wil blijven pitten heb ik een luchtbed, zo'n hoge die zichzelf binnen 3 minuten opblaast, ding zit in een tas en hangt in de muurkast.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar een éénspersoonbed kan toch wel?
Of ga je ook bij je dochter als je toevallig iemand meeneemt?
Ja die is jong, Chufi wordt al een dagje ouderquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor als baardaap hier af en toe wil blijven pitten heb ik een luchtbed, zo'n hoge die zichzelf binnen 3 minuten opblaast, ding zit in een tas en hangt in de muurkast.
Daar zit wat in, maar het is hier hooguit af en toe een nachtje, geen weken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja die is jong, Chufi wordt al een dagje ouderik zou ook niet graag twee weken op een luchtbed
liggen hoor, dan kom ik niet meer overeind
Denk het niet.. Ik zie het wel.. Heb nog niets geboektquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar een éénspersoonbed kan toch wel?
Of ga je ook bij je dochter als je toevallig iemand meeneemt?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar het is hier hooguit af en toe een nachtje, geen weken.
Misschien mag je met ons mee in Novemberquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het niet.. Ik zie het wel.. Heb nog niets geboekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |