quote:
quote:
Ik ben nog steeds te retarded om foto's te uploaden.........quote:
Ik hou nu al van je met al je gebreken, ben benieuwd naar je ben je blond? xxquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds te retarded om foto's te uploaden.........
Ja ik zeg ook altijd, een ongeluk zit in een klein broekje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou nu al van je met al je gebreken, ben benieuwd naar je ben je blond? xx
wow, sta zelfs in de OP nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mijn dank is enorm
Minimaal 30 cm
Blauwe ogen???quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook altijd, een ongeluk zit in een klein broekje.
Donkerblond ja
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blauwe ogen???
Wij gaan trouwen
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:41 schreef Rozevla het volgende:
![]()
Ik heb een hele boerenmet worst opgegeten
Zit ik naar die verpakking te kijken staat erop " Vel verwijderen "
Niet gedaan
Ga ik nu dood?
mss luiertje aanschaffenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:25 schreef Rozevla het volgende:
Ik moest vannacht om 03:21 uit bed om te piesen.
Nog nooit gehad
Voelde me net een bejaarde
Ik heb ook even een beetje gegild
Ieee
Ik dacht een katheter te nemen.quote:
hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik dacht een katheter te nemen.
Noem ik mezelf Koby Katheter, ik weet niet beter
oh sorry, willen jij en je kloon alleen zijn?quote:
Ja, dus ga wegquote:Op woensdag 31 augustus 2016 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh sorry, willen jij en je kloon alleen zijn?
Ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:49 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Dit is wel de beste SC waar ik vandaag in gepost heb.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:49 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Dit is wel de beste SC waar ik vandaag in gepost heb.
quote:
MLIG?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:25 schreef Rozevla het volgende:
Ik moest vannacht om 03:21 uit bed om te piesen.
Nog nooit gehad
Voelde me net een bejaarde
Ik heb ook even een beetje gegild
Ieee
Alles is beter met vogels eronderquote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:28 schreef Murdera het volgende:
Elke post is leuker als er zo'n vogeltje onderstaat trouwens.
apotheose, jij?quote:Op donderdag 1 september 2016 07:23 schreef Rozevla het volgende:
Ik ook
Waar denken jullie aan de hele dag?
Ik denk vrij veel aan poep.quote:
Aan FOK!quote:Op donderdag 1 september 2016 07:23 schreef Rozevla het volgende:
Ik ook
Aan mezelfquote:Op donderdag 1 september 2016 07:23 schreef Rozevla het volgende:
Ik ook
Ik ookquote:Op donderdag 1 september 2016 14:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Tevens denk ik veel aan pinman.
Of rozevla wel goed gescheten heeft. Gelukkig bestaat deze reeks.quote:Op donderdag 1 september 2016 07:23 schreef Rozevla het volgende:
Ik ook
Hihiquote:Op donderdag 1 september 2016 14:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Of rozevla wel goed gescheten heeft. Gelukkig bestaat deze reeks.
Zo balen man zeg, hopelijk morgen beter.quote:Op donderdag 1 september 2016 15:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hihi
Nou, eigenlijk had ik vandaag geen chille crappa gemacht![]()
Ik had verdomme gerekend op een flinke hoop, bleek het klein te zijn en ook nog is net kitik heb bijna een hele rol nodig gehad om m'n reet schoon te krijgen
Hoop ik ook, zal weer foto's naar je sturenquote:Op donderdag 1 september 2016 15:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo balen man zeg, hopelijk morgen beter.
Mag ik ze ook zien?quote:Op donderdag 1 september 2016 15:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoop ik ook, zal weer foto's naar je sturen
IK WIL OOK IK BEN JE ALLERGROOTSTE FANquote:Op donderdag 1 september 2016 15:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoop ik ook, zal weer foto's naar je sturen
nou ja zegquote:Op donderdag 1 september 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK WIL OOK IK BEN JE ALLERGROOTSTE FAN
dit is de schaduw klb sc, rozevla beheert deze indien bij calamiteiten de eigenlijke klb sc de deuren moet sluitenquote:Op donderdag 1 september 2016 18:03 schreef Superthomas het volgende:
Waarom staat de klb sc in onz?
ik ben een aantal jaar weggeweest, heb ik wat gemist?
Kloptquote:Op donderdag 1 september 2016 18:06 schreef Drug het volgende:
[..]
dit is de schaduw klb sc, rozevla beheert deze indien bij calamiteiten de eigenlijke klb sc de deuren moet sluiten
dank overigens aan rozevla hiervoor
Dat zien we.quote:
GEKREGEN !!!quote:Op donderdag 1 september 2016 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb je je eigen plekje gekregen ja?
Zaten ze je te pesten !!!! Klootzakken!!!quote:
Daar word je hard vanquote:Op zaterdag 3 september 2016 01:18 schreef Rozevla het volgende:
Allemaal blauwe plekken op m'n rug van t paintballen
Ik viel ook keihard op de bek om vervolgens kapot geschoten te worden
Ik kwijlquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee groen
Zelfde als deze knaap
https://www.google.nl/sea(...)rc=amuoNAivSJWDZM%3A
Telt dat?
Wat een tering homo'squote:
Huh ik kreeg geen quote alertquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee goos
WHO IN THE HELL OF KOAN IS THIS !!!
GOFFFEDOMMME !!!quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:15 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Huh ik kreeg geen quote alert![]()
![]()
Vast gemene hackers![]()
![]()
Nu kreeg ik er wel eenquote:
Naar school, en als ik thuis kom FOK!ken en Transformers kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2016 09:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?
Ait oké. Opleiding tot transformer?quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:42 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Naar school, en als ik thuis kom FOK!ken en Transformers kijkenen Google+
quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ait oké. Opleiding tot transformer?
Dit inderdaadquote:Op zondag 11 september 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar in deze SC blijft het tenminste wel gezellig
Mwa, afgelopen dagen alleen maar feest bier en vette hap gehad.quote:
Ja, dat is wel minder jaquote:Op dinsdag 13 september 2016 08:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mwa, afgelopen dagen alleen maar feest bier en vette hap gehad.
Als ik nu een ruft laat ruikt het naar kattenbak in m'n auto en blijft het heel lang hangen![]()
En na het schijten moet ik minimaal een halve rol gebruiken om het schoon te krijgenHelemaal kut
Oh lekker.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hier
Was beschuiten maken en eten
Viesdikquote:Op donderdag 15 september 2016 22:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
5 X kaas
3 X hagelslag
2 X grillworst
Daarnaast ook nog radler gedronken en nu limoncelloquote:
wat is patat ruzie? Net zoiets als patatje oorlog?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:15 schreef Rozevla het volgende:
Zit nou te denken dat ik vanaag ook nog 2 broodjes kroket en patat ruzie op heb.
En saucijzen broodjes
Echt alleen maar shit
Gordon Ramsey deze manquote:Op donderdag 15 september 2016 22:17 schreef Rozevla het volgende:
Ik maak nu een vitamine bruistablet klaar
Is alles weer goed
quote:Op zondag 25 september 2016 12:07 schreef TARDIS. het volgende:
En Niels weet niet dat wij hier zitten
Niet zo hard, sst.quote:Op zondag 25 september 2016 12:07 schreef TARDIS. het volgende:
En Niels weet niet dat wij hier zitten
quote:Op zondag 25 september 2016 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh sorry.
Niels weet niet dat wij hier zitten
Kunnen we misschien wel voorstellen aan Dannyquote:Op zondag 25 september 2016 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
Konden we maar ons eigen subforum krijgen.
KLH voor KliekjesHoek en het enige topic is de [KLH SC] waar we met een select groepje posten. Hoink doet Radio KLH voor de spectaculaire opening en Specularium is niet welkom.
Sneller posten danquote:Op zondag 25 september 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje jammer dat rozevla nog in TT staat
Waarom heet dit ook echt de KLB SCquote:Op zondag 25 september 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje jammer dat rozevla nog in TT staat
Klaaghoink SC?quote:Op zondag 25 september 2016 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom heet dit ook echt de KLB SC
Het wordt de KLH SC
omdat 100% pure male dominancequote:Op zondag 25 september 2016 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom heet dit ook echt de KLB SC
Het wordt de KLH SC
Ik ben een policor humanist hoor maar het is godverdomme wel lekker om een man te zijn of niet.quote:
oh man en het stopt niet bij het staand plassen heh, daar begint het pasquote:Op zondag 25 september 2016 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een policor humanist hoor maar het is godverdomme wel lekker om een man te zijn of niet.
Huh? Hormonaal disbalans? Wat is dat?quote:Op zondag 25 september 2016 12:32 schreef zeer het volgende:
[..]
oh man en het stopt niet bij het staand plassen heh, daar begint het pas
1x per maand gigantisch bloeden? Voor ons heeft het wél zin om naar de dokter te gaanquote:Op zondag 25 september 2016 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huh? Hormonaal disbalans? Wat is dat?
GEEN IDEE HAHA
vond je dat ik kaal werd?quote:Op zondag 25 september 2016 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
Oh jij hebt al je haar nog als je 40 bent? Nou ik niet hoor
oh
Beetje inhammetjes misschien toch. Maar niet zoveel inham als ik. Ik keek meer een beetje verliefd naar je baardquote:
oh pfiew kan niet zo goed wennen aan veranderende haargrenzen ;squote:Op zondag 25 september 2016 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beetje inhammetjes misschien toch. Maar niet zoveel inham als ik. Ik keek meer een beetje verliefd naar je baard
Goed zo.quote:Op zondag 25 september 2016 12:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik hecht ook veel waarde aan grenzen
Dan bouw je een muur, zodat men het respecteert.quote:Op zondag 25 september 2016 12:39 schreef zeer het volgende:
oh pfiew kan niet zo goed wennen aan veranderende haargrenzen ;s
en thnx
been there done thatquote:Op zondag 25 september 2016 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan bouw je een muur, zodat men het respecteert.
YouTube is dolblij met zulke trouwe userquote:Op zondag 25 september 2016 12:47 schreef hoink581 het volgende:
Braddie heeft alweer een dashcam kanaal gestart.
Ik haat alles wat Braddie doet.quote:Op zondag 25 september 2016 12:47 schreef hoink581 het volgende:
Braddie heeft alweer een dashcam kanaal gestart.
Ik zou een kort geding aanspannen om te zorgen dat hij het verandert in 'De Allerslechtste Vlogger'quote:Op zondag 25 september 2016 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik ook veel erger vind dan zou moeten is dat hij de Muzikale Vlogger heet en geen FUCK met muziek doet. Nou daar maak ik mij druk over op zondag.
Hij koopt toch keyboards.quote:Op zondag 25 september 2016 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik ook veel erger vind dan zou moeten is dat hij de Muzikale Vlogger heet en geen FUCK met muziek doet. Nou daar maak ik mij druk over op zondag.
Ik dm je zoquote:Op zondag 25 september 2016 12:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vertel me eerst eens even wat er is gebeurd?
Zal wel Yiha zijnquote:Op zondag 25 september 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
WEB / Braddie-TV (De Muzikale Vlogger) deel 2
Lol, demuzikalevIogger is weer bezig met oplichtingspraktijken hoor.
Waar las je dat van dat dashcamkanaal dan hoink?
edit: nvm
Dat doe ik maar ben onderweg naat werkquote:Op zondag 25 september 2016 12:37 schreef zeer het volgende:
[..]
hier kan Crip posten
niet dat ze dat ook doet gvd
Goed zo. Niet FOK!ken tijdens het autorijden.quote:Op zondag 25 september 2016 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat doe ik maar ben onderweg naat werk
Treinen.quote:Op zondag 25 september 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed zo. Niet FOK!ken tijdens het autorijden.
Nounounou haten doe je maar in de klb sc.quote:Op zondag 25 september 2016 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom stel je zo godverdomme veel vragen altijd. Onnozele hals.
Stik in zaad.quote:Op zondag 25 september 2016 14:37 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nounounou haten doe je maar in de klb sc.
Braddie we zijn weggegaan uit de KLB SC om ons niet met jou bezig te houden. Wil je dat alsjeblieft respecteren?quote:
vertel dan verdommequote:Op zondag 25 september 2016 13:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je mij die dm stuurt zal ik het je vertellen.
Lool?quote:Op zondag 25 september 2016 15:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Hee Chai.
Wat hoorde ik? Dat je mij niet mocht woowowow
jaa vernomen van betrouwbare bronnen jwzquote:Op zondag 25 september 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Lool?Ik zou mijn favoriete FOK!ster niet mogen?
ja maar here we meet againquote:Op zondag 25 september 2016 15:10 schreef Chai het volgende:
Ja het is waar. Ben ook expres geband geraakt om van je af te zijn.
Two faced bitch.quote:Op zondag 25 september 2016 15:10 schreef Chai het volgende:
Ja het is waar. Ben ook expres geband geraakt om van je af te zijn.
Haha deze keer wil je er alvast zijn voordat ik geband word? Zodat het niet lijkt alsof je alleen post wanneer ik geband ben.quote:
jaquote:Op zondag 25 september 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha deze keer wil je er alvast zijn voordat ik geband word? Zodat het niet lijkt alsof je alleen post wanneer ik geband ben.
hoezo dan lolquote:Op zondag 25 september 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Crip heeft een KLB ban, dus kan niet posten in dat subforum.
We zijn hier omdat Crip een KLB ban heeft, dus weet niet of het slim is als jij dan ook hierheen verschuift.quote:
Jeuj trammelantsquote:Op zondag 25 september 2016 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
We zijn hier omdat Crip een KLB ban heeft, dus weet niet of het slim is als jij dan ook hierheen verschuift.
Ik heb geen ONZ-ban dus ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 25 september 2016 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
We zijn hier omdat Crip een KLB ban heeft, dus weet niet of het slim is als jij dan ook hierheen verschuift.
quote:Op zondag 25 september 2016 16:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb geen ONZ-ban dus ik zie het probleem niet.
quote:Op zondag 25 september 2016 16:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb geen ONZ-ban dus ik zie het probleem niet.
Moest van Tardis.quote:Op zondag 25 september 2016 16:23 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Mooi kaalgeschoren daar bene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |