Goed zo.quote:Op zondag 25 september 2016 12:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik hecht ook veel waarde aan grenzen
Dan bouw je een muur, zodat men het respecteert.quote:Op zondag 25 september 2016 12:39 schreef zeer het volgende:
oh pfiew kan niet zo goed wennen aan veranderende haargrenzen ;s
en thnx
been there done thatquote:Op zondag 25 september 2016 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan bouw je een muur, zodat men het respecteert.
YouTube is dolblij met zulke trouwe userquote:Op zondag 25 september 2016 12:47 schreef hoink581 het volgende:
Braddie heeft alweer een dashcam kanaal gestart.
Ik haat alles wat Braddie doet.quote:Op zondag 25 september 2016 12:47 schreef hoink581 het volgende:
Braddie heeft alweer een dashcam kanaal gestart.
Ik zou een kort geding aanspannen om te zorgen dat hij het verandert in 'De Allerslechtste Vlogger'quote:Op zondag 25 september 2016 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik ook veel erger vind dan zou moeten is dat hij de Muzikale Vlogger heet en geen FUCK met muziek doet. Nou daar maak ik mij druk over op zondag.
Hij koopt toch keyboards.quote:Op zondag 25 september 2016 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik ook veel erger vind dan zou moeten is dat hij de Muzikale Vlogger heet en geen FUCK met muziek doet. Nou daar maak ik mij druk over op zondag.
Ik dm je zoquote:Op zondag 25 september 2016 12:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vertel me eerst eens even wat er is gebeurd?
Zal wel Yiha zijnquote:Op zondag 25 september 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
WEB / Braddie-TV (De Muzikale Vlogger) deel 2
Lol, demuzikalevIogger is weer bezig met oplichtingspraktijken hoor.
Waar las je dat van dat dashcamkanaal dan hoink?
edit: nvm
Dat doe ik maar ben onderweg naat werkquote:Op zondag 25 september 2016 12:37 schreef zeer het volgende:
[..]
hier kan Crip posten
niet dat ze dat ook doet gvd
Goed zo. Niet FOK!ken tijdens het autorijden.quote:Op zondag 25 september 2016 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat doe ik maar ben onderweg naat werk
Treinen.quote:Op zondag 25 september 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed zo. Niet FOK!ken tijdens het autorijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |