quote:Op zondag 25 september 2016 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh sorry.
Niels weet niet dat wij hier zitten
Kunnen we misschien wel voorstellen aan Dannyquote:Op zondag 25 september 2016 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
Konden we maar ons eigen subforum krijgen.
KLH voor KliekjesHoek en het enige topic is de [KLH SC] waar we met een select groepje posten. Hoink doet Radio KLH voor de spectaculaire opening en Specularium is niet welkom.
Sneller posten danquote:Op zondag 25 september 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje jammer dat rozevla nog in TT staat
Waarom heet dit ook echt de KLB SCquote:Op zondag 25 september 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje jammer dat rozevla nog in TT staat
Klaaghoink SC?quote:Op zondag 25 september 2016 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom heet dit ook echt de KLB SC
Het wordt de KLH SC
omdat 100% pure male dominancequote:Op zondag 25 september 2016 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom heet dit ook echt de KLB SC
Het wordt de KLH SC
Ik ben een policor humanist hoor maar het is godverdomme wel lekker om een man te zijn of niet.quote:
oh man en het stopt niet bij het staand plassen heh, daar begint het pasquote:Op zondag 25 september 2016 12:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een policor humanist hoor maar het is godverdomme wel lekker om een man te zijn of niet.
Huh? Hormonaal disbalans? Wat is dat?quote:Op zondag 25 september 2016 12:32 schreef zeer het volgende:
[..]
oh man en het stopt niet bij het staand plassen heh, daar begint het pas
1x per maand gigantisch bloeden? Voor ons heeft het wél zin om naar de dokter te gaanquote:Op zondag 25 september 2016 12:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huh? Hormonaal disbalans? Wat is dat?
GEEN IDEE HAHA
vond je dat ik kaal werd?quote:Op zondag 25 september 2016 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
Oh jij hebt al je haar nog als je 40 bent? Nou ik niet hoor
oh
Beetje inhammetjes misschien toch. Maar niet zoveel inham als ik. Ik keek meer een beetje verliefd naar je baardquote:
oh pfiew kan niet zo goed wennen aan veranderende haargrenzen ;squote:Op zondag 25 september 2016 12:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Beetje inhammetjes misschien toch. Maar niet zoveel inham als ik. Ik keek meer een beetje verliefd naar je baard
Goed zo.quote:Op zondag 25 september 2016 12:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik hecht ook veel waarde aan grenzen
Dan bouw je een muur, zodat men het respecteert.quote:Op zondag 25 september 2016 12:39 schreef zeer het volgende:
oh pfiew kan niet zo goed wennen aan veranderende haargrenzen ;s
en thnx
been there done thatquote:Op zondag 25 september 2016 12:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan bouw je een muur, zodat men het respecteert.
YouTube is dolblij met zulke trouwe userquote:Op zondag 25 september 2016 12:47 schreef hoink581 het volgende:
Braddie heeft alweer een dashcam kanaal gestart.
Ik haat alles wat Braddie doet.quote:Op zondag 25 september 2016 12:47 schreef hoink581 het volgende:
Braddie heeft alweer een dashcam kanaal gestart.
Ik zou een kort geding aanspannen om te zorgen dat hij het verandert in 'De Allerslechtste Vlogger'quote:Op zondag 25 september 2016 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik ook veel erger vind dan zou moeten is dat hij de Muzikale Vlogger heet en geen FUCK met muziek doet. Nou daar maak ik mij druk over op zondag.
Hij koopt toch keyboards.quote:Op zondag 25 september 2016 12:52 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ik ook veel erger vind dan zou moeten is dat hij de Muzikale Vlogger heet en geen FUCK met muziek doet. Nou daar maak ik mij druk over op zondag.
Ik dm je zoquote:Op zondag 25 september 2016 12:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vertel me eerst eens even wat er is gebeurd?
Zal wel Yiha zijnquote:Op zondag 25 september 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
WEB / Braddie-TV (De Muzikale Vlogger) deel 2
Lol, demuzikalevIogger is weer bezig met oplichtingspraktijken hoor.
Waar las je dat van dat dashcamkanaal dan hoink?
edit: nvm
Dat doe ik maar ben onderweg naat werkquote:Op zondag 25 september 2016 12:37 schreef zeer het volgende:
[..]
hier kan Crip posten
niet dat ze dat ook doet gvd
Goed zo. Niet FOK!ken tijdens het autorijden.quote:Op zondag 25 september 2016 13:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat doe ik maar ben onderweg naat werk
Treinen.quote:Op zondag 25 september 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed zo. Niet FOK!ken tijdens het autorijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |