Klopt.quote:
wow dit heb ik lang niet gezienquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Triviale feit:
Barry sprak de stem in van dit tekenfilmfiguur. (de linker)
[ afbeelding ]
Erwten in je hart!?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste nummer van de Earrings is sowieso Just a little bit of peas in my heart
Ja, lekker he?quote:
Helemaal eens met jouw. Golden Earring zijn mijn heldenquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste nummer van de Earrings is sowieso Just a little bit of peas in my heart
Dan was ze nu niet in de race geweest voor president.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Dit had Hillary jaren geleden al moeten doen.
En dan betrokken zijn bij een seksschandaalquote:
En Roy?quote:
De broer van Roos.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:21 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de zanger van Direct was
Geen idee wie dit is
"Wit" meisje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:35 schreef Karina het volgende:
Raar wit meisje.
Wel een heel interessant muziekinstrument in beeld net, iets met kralen.
Casper het spookje heeft meer kleurquote:
Meeste wel ja, ze schreeuwen altijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:37 schreef Bolasie het volgende:
wanneer leren ze het nou?
NEDERLANDSE FILMS ZIJN KUT
Behalve Flodderquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:37 schreef Bolasie het volgende:
wanneer leren ze het nou?
NEDERLANDSE FILMS ZIJN KUT
Oh, nee viel me inderdaad niet op eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zag wat bleekjes ja, heb je die witte benen gezien?
Of ze zijn niet genomineerd en ze hadden dit wel verwacht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:44 schreef showtimer het volgende:
Wat doen Sigrid en Victoria daar dan?
Ow, bijrol kan nog.
Omdat er geen 'beste neger'-categorie is zeker.quote:
Veel belangrijker, Wilfred Genee.quote:
Tja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of ze zijn niet genomineerd en ze hadden dit wel verwacht?
Dat kan je van De Helleveeg wel zeggen ja.quote:
Daar mogen WIJ de BELASTINGBETALER voor opdraaien. TRAP ER NIET IN.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:49 schreef richolio het volgende:
Dit zijn dus van die films die ik nooit kijk. Vraag me altijd af waar ze aan verdienen, vooral zo'n film die 6 miljoen heeft gekost
Subsidie gok ik zo. En soms crowdfunding.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:49 schreef richolio het volgende:
Dit zijn dus van die films die ik nooit kijk. Vraag me altijd af waar ze aan verdienen, vooral zo'n film die 6 miljoen heeft gekost
Nou ik zat precies hetzelfde te denken. Allemaal met van die flubberige t-shirts en ouwe spijkerbroeken, ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Wat een stelletje landlopers aan tafel.
Een mooi Spaans vlaggetje naast je username.quote:
Had die niet iets van 150.000/200.000 toeschouwers? Dat is dan idd een goede vraag, als je dan 5 euro per toeschouwer verdiend (lijkt mij al een hoge schatting) dan heb je nog maar een miljoen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:49 schreef richolio het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar mogen WIJ de BELASTINGBETALER voor opdraaien. TRAP ER NIET IN.
Godverdommequote:
Misschien nog wat inkomsten als de film op Videoland o.i.d. wordt aangeboden of op tv komt, dan heb je het wel gehad qua inkomsten ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had die niet iets van 150.000/200.000 toeschouwers? Dat is dan idd een goede vraag, als je dan 5 euro per toeschouwer verdiend (lijkt mij al een hoge schatting) dan heb je nog maar een miljoen.
Het NOS Journaal wacht op niemand.quote:
De Fabeltjeskrant mag nooit te laat zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het NOS Journaal wacht op niemand.
videolandquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien nog wat inkomsten als de film op Videoland o.i.d. wordt aangeboden of op tv komt, dan heb je het wel gehad qua inkomsten ja.
Ja nou dat was de enige die ik zo snel kon bedenken die vast wel veel Nederlandse films in hun aanbod zouden hebbenquote:
De rol van Donald Trump zou na mijn mening Bill Clinton moeten gaan spelen tegen zijn vrouw. Dat lijkt me een inkoppertje voor de democraten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Dit had Hillary jaren geleden al moeten doen.
Ja wat verwacht je ?? ... DieWetenDusDat.... niet ...quote:Op woensdag 31 augustus 2016 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk nu de herhaling over die films ik ken er geen een.
Wie?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 07:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond een special rond Michiel van Erp omdat deze 25 jaar in het vak zit als documentairemaker
wie?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Michiel werkt 25 jaar als documentairemaker.
twitter:HuuMoar twitterde op woensdag 31-08-2016 om 19:37:30Maartje komt wat warrig over ? #dwdd reageer retweet
twitter:WillemLumey twitterde op woensdag 31-08-2016 om 19:37:33Is Maartje aangeschoven of aangeschoten? #dwdd reageer retweet
twitter:marcelslieker twitterde op woensdag 31-08-2016 om 19:37:43Warrig verhaal van mevrouw Van Wegen. Ik ben volledig de draad kwijt. #dwdd reageer retweet
twitter:sigrid66 twitterde op woensdag 31-08-2016 om 19:38:07Geen touw aan vast te knopen #maartjevanweegen. Is ze dronken ofzo!!! #dwdd reageer retweet
En zo gaat het maar doortwitter:LisaUzi twitterde op woensdag 31-08-2016 om 19:39:13Is Maartje van Weegen dronken? Zo onduidelijk en onsamenhangend? #dwdd reageer retweet
Vreemd idd,quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Erg onsamenhangend inderdaad, eigenaardig.
Mooie aflevering met dit talentvolle man als van Erpquote:Op woensdag 31 augustus 2016 20:32 schreef ato het volgende:
Ik vond het wel een prima aflevering.
Michiel heeft goede programma's gemaakt en is misschien wel de beste programma maker van Nederland.
Maartje kwam inderdaad warrig over, raar dat er niet ingegrepen werd.
Kom to the point, Maartje.
Zoiets was hetquote:Op donderdag 1 september 2016 19:06 schreef richolio het volgende:
God- godverdomme ik heb de filmpjes gemist.
Niet gekliktquote:
Dat is dan ook haar schuld. Zij zorgt daarvoor. Kutmerkelquote:Op donderdag 1 september 2016 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Merkel praat stoer maar doet niks aan verkrachtingen in zwembaden etc.
Hitler had dat tuig gewoon linea recta laten douchen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is dan ook haar schuld. Zij zorgt daarvoor. Kutmerkel
Allemaal wegkijkers
Dat zou ik niet direct stellen. Hitler importeerde toch aardige wat gastarbeiders.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
meh als hitler had gewonnen had je nooit die gastarbeiders hier gehad.
Oranjequote:Op donderdag 1 september 2016 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja jongens wat moet ik straks kijken?
Eh je weet dat gastarbeiders van die rechtschmenschen komenquote:Op donderdag 1 september 2016 19:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
meh als hitler had gewonnen had je nooit die gastarbeiders hier gehad.
Ik ga voor Belspa denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2016 19:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oranje
De Verenigde Staten van Eva
Pauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |