Nu ga je te ver.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:59 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind dit oude NOS muziekje zelfs nog beter dan de muziek van Match of the Day.
Niet mee eensquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:59 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind dit oude NOS muziekje zelfs nog beter dan de muziek van Match of the Day.
Geldwolfquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
YOURI MULDER ZAT BIJ ZIGGO IN DE STUDIO
Ik sluit het niet uit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord wordt kampioen
Als je niet scoort, win je nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als die goal niet valt voor rust krijgt Feyenoord het minder makkelijk.
Hey wat leuk jou ook te zien hierquote:
waarom praat je engels?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Feyenoord nog verder vooruit wil, moet het bij de terugkeer van Elia Kuyt eruit gooien, but won't happen.
Verrassing tijdens het EKquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt Sander fucking Westerveld opeens uitgenodigd?
Dat hoop ik niet want Kuyt is mijn scorito-troefquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Feyenoord nog verder vooruit wil, moet het bij de terugkeer van Elia Kuyt eruit gooien, but won't happen.
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord wordt kampioen
Nederlandse budgetspitsen genottwitter:Sporting_CP twitterde op zondag 28-08-2016 om 22:59:33Luc, quais são as tuas novas cores? 💚🦁 #BemvindoCastaignos https://t.co/gPY2pc7RRJ reageer retweet
Luc en Bas, topduoquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:04 schreef Anoonumos het volgende:
Nederlandse budgetspitsen genottwitter:Sporting_CP twitterde op zondag 28-08-2016 om 22:59:33Luc, quais são as tuas novas cores? 💚🦁 #BemvindoCastaignos https://t.co/gPY2pc7RRJ reageer retweet
Meespelen bij Scorito voor de Eredivisie, hoe durf je.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet want Kuyt is mijn scorito-troef
Rashford bezorgt Botteghin de nachtmerrie van zijn leven.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord kan die drie best hebben.
Je hoeft er geen flikker voor te doen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meespelen bij Scorito voor de Eredivisie, hoe durf je.
Welke middenvelders heb je wel?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft er geen flikker voor te doen.
Ik doe natuurlijk ook mee op FOK!, maar daar is Dirk geen middenvelder volgens mij
Falkenburg, Sanusi en Suk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke middenvelders heb je wel?
Hoe heb jij die stront gelezen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tom Egbers had trouwens een nietszeggend interview in dat Voetbal Inside blaadje
Hoezo komende week? Ajax, Feyenoord en Heracles hebben geen makkelijke tegenstander.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Falkenburg, Sanusi en Suk.
Ik heb op dit moment de koop-een-goede-defensie tactiek. Waarbij ik komende week een speler van PSV, Ajax, Feyenoord, AZ en Heracles wil hebben.(en uiteraard Jones op doel)
Dat hij achterlijk is?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef JeffreyH93 het volgende:
Tom doet net of ie achterlijk is.
Zit natuurlijk ook wel een kern van waarheid in.
Ja, iedereen doet ook net alsof het "10 a 20 supporters" zijn die het voor de rest verpesten, maar er zit voor 90% idioot in die Kuip. Allemaal doorgedraaide josties.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef TheTraveler het volgende:
Ik denk dat het gewoon alsnog misgaat, ondanks die maatregelen
Zlatan gaat niet spelen , nemen de EL toch niet serieusquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef Brammess het volgende:
HET LEGIOEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die maken het verschil tegen Zlatan
Ik bekeek de letters en die formeerde samen een woord. En die woorden formeerden samen een zin. Zodoende.quote:
Zlatan blijft lekker thuis.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef Brammess het volgende:
HET LEGIOEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die maken het verschil tegen Zlatan
Dat wordt een grote ZlatanGOD showquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef bombmannl het volgende:
Feyenoord - Man united wordt gewoon verkrachting
Studio Randzaak.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind praten over dit soort dingen altijd heel stom en saai.
Rashford wel. Die is nog steeds veel te goed.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zlatan gaat niet spelen , nemen de EL toch niet serieus
Defensie is lange termijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo komende week? Ajax, Feyenoord en Heracles hebben geen makkelijke tegenstander.
4-0 inderdaad, dat is behoorlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef bombmannl het volgende:
Feyenoord - Man united wordt gewoon verkrachting
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Dat wordt een grote ZlatanGOD show
Is ook een elftal dat waar Feyenoord kansloos tegen isquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rashford wel. Die is nog steeds veel te goed.
Mkhitaryan kan ook best gaan spelen samen met Depay, Schneiderlin, Herrera etc.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Dat wordt een grote ZlatanGOD show
Misschien dat er enkele basisklanten spelen, zou best in de defensie het geval kunnen zijn. Rooney, Ibra, Pogba, Bailly, DDG hoef je iig niet te verwachten gok ik zo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is ook een elftal dat waar Feyenoord kansloos tegen is
Ik vind dat Heitinga spandoek eigenlijk veel schandaliger dan die pop.quote:
Welke 3 topclubs?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Wel opvallend dat 2 van de 3 topclubs dit weekend een strafschop missen.
welk heitinga spandoekquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind dat Heitinga spandoek eigenlijk veel schandaliger dan die pop.
Plus dat Ajax nu een penaltykiller heeft ipv Cillesen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Dat zei meer iets over de basiself waar Mourinho mee startte.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef TheTraveler het volgende:
ManU had tegen Hull wel een last minute goaltje nodig, ze waren overigens wel beter, alleen weinig echte kansen
ado topclub?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ja, en feyenoord kreeg er geen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Geen goede basiself?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zei meer iets over de basiself waar Mourinho mee startte.
Dus Cillesen is niet goed?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:13 schreef Joezi het volgende:
Een goede keeper kan elke penalty houden
Dat gaat nooit gebeuren. Hebben veel te veel kwaliteit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:15 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk gaat ADO nu op 1 punt na play-offs promotie/degradatie spelen.
Ja, wist wat je bedoelde, was benieuwd of je helemaal de moeite zou nemen om naar boven te scrollen en hem op te zoeken.quote:
Sparta blijft er met speels gemak in.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Hebben veel te veel kwaliteit.
Onderaan gaat het tussen PEC, Sparta, GAE, Willem II en Roda JC zou ik zeggen op basis van de eerste 4 potjes.
Hadden ze vroeger toch?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Coco98 het volgende:
Elleboog van de week was leuker geweest.
excelsior hoort daar ook bijquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onderaan gaat het tussen PEC, Sparta, GAE, Willem II en Roda JC zou ik zeggen op basis van de eerste 4 potjes.
Brogno maakt er 40quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta blijft er met speels gemak in.
Sparta en PEC blijven normaliter gewoon makkelijk bij.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij dat zegt zullen ze in maart wel gedegradeerd zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta blijft er met speels gemak in.
Die vind ik eigenlijk (helaasquote:
Oké, erg ludiek weer van je.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wist wat je bedoelde, was benieuwd of je helemaal de moeite zou nemen om naar boven te scrollen en hem op te zoeken.
De laatste keer dat jij een gewaagde uitspraak deed, ging je er finaal af met een Jack Spijkerman-gif.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij dat zegt zullen ze in maart wel gedegradeerd zijn.
PEC is echt nergens voorlopig. Hebben wel de kwaliteit om het net te redden denk ik, maar wat ze nu laten zien is rommel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sparta en PEC blijven normaliter gewoon makkelijk bij.
Van Drongelen speelt volgend jaar ook wel bij een leuk clubje. Die Brogno vind ik wel overrated overigens.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dumfries gaat een transfer maken naar PSV of FC Utrecht zegt mijn gevoel.
Ik heb alle wedstrijden gezien dit seizoen van PEC. Mag wel wat beter worden, anders komt er sowieso wel play-offs voor degradatie, want het is om te janken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sparta en PEC blijven normaliter gewoon makkelijk bij.
Wat lul jij nou weer. Ik heb sinds de aanstelling van Bosz geroepen dat het niets werd met Ajax.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij een gewaagde uitspraak deed, ging je er finaal af met een Jack Spijkerman-gif.
Dat heb je helemaal niet geroepen sinds zijn aanstelling want toen was je dit niet op dit forum.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer. Ik heb sinds de aanstelling van Bosz geroepen dat het niets werd met Ajax.
Ik ben meer fan van Goodwin. Zeer goed gescout.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Drongelen speelt volgend jaar ook wel bij een leuk clubje. Die Brogno vind ik wel overrated overigens.
Ik heb het ook niet op het forum geroepen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal niet geroepen sinds zijn aanstelling want toen was je dit niet op dit forum.
Jeetje.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet op het forum geroepen.
Gewoon, in mijn huiskamer.
Is het een gewaagde uitspraak dat het onder Bosz niks wordt?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer. Ik heb sinds de aanstelling van Bosz geroepen dat het niets werd met Ajax.
Nou ja, volgens sommige idioten is het de ideale trainer voor Ajax.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:20 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Is het een gewaagde uitspraak dat het onder Bosz niks wordt?
STERKquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:21 schreef Pascalus het volgende:
Lengte fysiek kracht aanspeelpunt
bingo
Was dat ook met die legendarische dag dat niemand de koppositie wilde? Of was dat een jaar eerder?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:20 schreef Brammess het volgende:
2013/14 was echt genot toen de top 8 3 punten los stond van elkaar
Dit zei ik trouwens tijdens de statistiek maar mijn FOK liep vast
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STERK
FYSIEK
LENGTE
KRACHT
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
OVERMIJNLIJKMENTALITEIT
WINNAARSMENTALITEIT
VOETBALGOGME
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STERK
FYSIEK
LENGTE
KRACHT
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
OVERMIJNLIJKMENTALITEIT
WINNAARSMENTALITEIT
VOETBALGOGME
Oh dan past hij er prima bij.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee
https://en.wikipedia.org/wiki/Nicolai_Brock-Madsen
Ideaal?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, volgens sommige idioten is het de ideale trainer voor Ajax.
OVERMIJNLIJKMENTALITEIT is mijn favorietquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STERK
FYSIEK
LENGTE
KRACHT
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
OVERMIJNLIJKMENTALITEIT
WINNAARSMENTALITEIT
VOETBALGOGME
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:22 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ideaal?
Ideaal om het naar de klote te helpen ja.
Tja, degene die dit zei heeft gewoon niet zoveel kijk op het spelletje.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:22 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ideaal?
Op basis waarvan? Ik vind alleen dat hij bij Heracles debiele dingen deed.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:22 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ideaal?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind dat Heitinga spandoek eigenlijk veel schandaliger dan die pop.
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:23 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb de Ajax wedstrijd niet gezien, speelde Ajax goed?
Niet echt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:23 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb de Ajax wedstrijd niet gezien, speelde Ajax goed?
Zegt hij vaak, ook dat handhaving de doelstelling is. Onderhands is dat wel realistisch.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jans heeft dat inderdaad wel een paar keer gezegd. Overigens hoort dit PEC gewoon rond P10-12 thuis.
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat ook met die legendarische dag dat niemand de koppositie wilde? Of was dat een jaar eerder?
Met Vitesse - FC Groningen als toppunt?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat ook met die legendarische dag dat niemand de koppositie wilde? Of was dat een jaar eerder?
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 28-08-2016 om 23:24:23#PSV heeft zich bij #Chelsea gemeld om de Braziliaan Robert Kenedy (20) te huren. Loopt al tijdje, ligt even stil. Morgen: #ED #cfc reageer retweet
Ik wist niet dat 10 minuten ook de andere tachtig weerspiegelen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden na 10 minuten met 2-0 achter kunnen staan.
Tegen Go Ahead Eagles.
Dat zijn sommige clubs wel eens overkomen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen Go Ahead Eagles.
Dit overdrijf je.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen Go Ahead Eagles.
Op basis van de uitslagen tot nu.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Ik vind alleen dat hij bij Heracles debiele dingen deed.
Ja, toen waren we wel zeker dat Vitesse de leiding ging pakken, scoorde Groningen ineens nog 2 koolsquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Vitesse - FC Groningen als toppunt?
Tijd voor Ajax om ook een Kennedy te huren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:24 schreef Brammess het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 28-08-2016 om 23:24:23#PSV heeft zich bij #Chelsea gemeld om de Braziliaan Robert Kenedy (20) te huren. Loopt al tijdje, ligt even stil. Morgen: #ED #cfc reageer retweet
GGMM heeft hier (weer eens) gelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 10 minuten ook de andere tachtig weerspiegelen?
WIE?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:24 schreef Brammess het volgende:
2e helft was ook niet goed meer, sure toen stonden we voor, maar over het geheel gezien was het niet best. Je komt gewoon heel goed weg dat die keeper een strafschop stopt en Sanches z'n 2e geel niet pakt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 10 minuten ook de andere tachtig weerspiegelen?
Jij bent niet zo'n Bosz-fan hequote:Op zondag 28 augustus 2016 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen Go Ahead Eagles.
Nwuh, na die 0-1 vond ik Ajax goed spelen op een kleine stormwals van GAE na waar weinig bijzonders uitkwamquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
GGMM heeft hier (weer eens) gelijk.
Wij zitten de laatste tijd steeds vaker op één lijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
GGMM heeft hier (weer eens) gelijk.
Bakircioglu dan wel te verstaanquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor Ajax om ook een Kennedy te huren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |