Ja, wist wat je bedoelde, was benieuwd of je helemaal de moeite zou nemen om naar boven te scrollen en hem op te zoeken.quote:
Sparta blijft er met speels gemak in.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Hebben veel te veel kwaliteit.
Onderaan gaat het tussen PEC, Sparta, GAE, Willem II en Roda JC zou ik zeggen op basis van de eerste 4 potjes.
Hadden ze vroeger toch?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Coco98 het volgende:
Elleboog van de week was leuker geweest.
excelsior hoort daar ook bijquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onderaan gaat het tussen PEC, Sparta, GAE, Willem II en Roda JC zou ik zeggen op basis van de eerste 4 potjes.
Brogno maakt er 40quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta blijft er met speels gemak in.
Sparta en PEC blijven normaliter gewoon makkelijk bij.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij dat zegt zullen ze in maart wel gedegradeerd zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta blijft er met speels gemak in.
Die vind ik eigenlijk (helaasquote:
Oké, erg ludiek weer van je.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wist wat je bedoelde, was benieuwd of je helemaal de moeite zou nemen om naar boven te scrollen en hem op te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |