Zlatan blijft lekker thuis.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef Brammess het volgende:
HET LEGIOEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die maken het verschil tegen Zlatan
Dat wordt een grote ZlatanGOD showquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef bombmannl het volgende:
Feyenoord - Man united wordt gewoon verkrachting
Studio Randzaak.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind praten over dit soort dingen altijd heel stom en saai.
Rashford wel. Die is nog steeds veel te goed.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zlatan gaat niet spelen , nemen de EL toch niet serieus
Defensie is lange termijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo komende week? Ajax, Feyenoord en Heracles hebben geen makkelijke tegenstander.
4-0 inderdaad, dat is behoorlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:09 schreef bombmannl het volgende:
Feyenoord - Man united wordt gewoon verkrachting
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Dat wordt een grote ZlatanGOD show
Is ook een elftal dat waar Feyenoord kansloos tegen isquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rashford wel. Die is nog steeds veel te goed.
Mkhitaryan kan ook best gaan spelen samen met Depay, Schneiderlin, Herrera etc.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Dat wordt een grote ZlatanGOD show
Misschien dat er enkele basisklanten spelen, zou best in de defensie het geval kunnen zijn. Rooney, Ibra, Pogba, Bailly, DDG hoef je iig niet te verwachten gok ik zo.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is ook een elftal dat waar Feyenoord kansloos tegen is
Ik vind dat Heitinga spandoek eigenlijk veel schandaliger dan die pop.quote:
Welke 3 topclubs?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Wel opvallend dat 2 van de 3 topclubs dit weekend een strafschop missen.
welk heitinga spandoekquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vind dat Heitinga spandoek eigenlijk veel schandaliger dan die pop.
Plus dat Ajax nu een penaltykiller heeft ipv Cillesen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Dat zei meer iets over de basiself waar Mourinho mee startte.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef TheTraveler het volgende:
ManU had tegen Hull wel een last minute goaltje nodig, ze waren overigens wel beter, alleen weinig echte kansen
ado topclub?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ja, en feyenoord kreeg er geen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Geen goede basiself?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zei meer iets over de basiself waar Mourinho mee startte.
Dus Cillesen is niet goed?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:13 schreef Joezi het volgende:
Een goede keeper kan elke penalty houden
Dat gaat nooit gebeuren. Hebben veel te veel kwaliteit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:15 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk gaat ADO nu op 1 punt na play-offs promotie/degradatie spelen.
Ja, wist wat je bedoelde, was benieuwd of je helemaal de moeite zou nemen om naar boven te scrollen en hem op te zoeken.quote:
Sparta blijft er met speels gemak in.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren. Hebben veel te veel kwaliteit.
Onderaan gaat het tussen PEC, Sparta, GAE, Willem II en Roda JC zou ik zeggen op basis van de eerste 4 potjes.
Hadden ze vroeger toch?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Coco98 het volgende:
Elleboog van de week was leuker geweest.
excelsior hoort daar ook bijquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onderaan gaat het tussen PEC, Sparta, GAE, Willem II en Roda JC zou ik zeggen op basis van de eerste 4 potjes.
Brogno maakt er 40quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta blijft er met speels gemak in.
Sparta en PEC blijven normaliter gewoon makkelijk bij.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij dat zegt zullen ze in maart wel gedegradeerd zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta blijft er met speels gemak in.
Die vind ik eigenlijk (helaasquote:
Oké, erg ludiek weer van je.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wist wat je bedoelde, was benieuwd of je helemaal de moeite zou nemen om naar boven te scrollen en hem op te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |