abonnement Unibet Coolblue
pi_164918742
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:33 schreef Allures het volgende:

[..]

super aardig richting het meisje ook dit :')

Ik gok dat mensen je niet aantrekkelijk vinden vanwegen je innerlijk
Die zit toch niet op fok, en wat is er onaardig aan? zij gebruikte mij omdat haar relatie net was afgelopen voor één keertje, ze had er gewoon spijt van hoor toen ze weer nuchter was de volgende dag.

En je gokt compleet verkeerd. Ik word er zo kwaad door als mensen dit beweren, want de werkelijkheid zit compleet anders in elkaar. Niet overwegen dat wat ik zeg direct al niet juist kan zijn...
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 18:38:31 #102
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164918805
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:33 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar goed ik ga wel een afspraak met de arts om de mogelijkheden te bespreken, ga er deze keer werk van maken.
Zou tijd worden maar dat ga je toch niet doen want naast een crybaby ben je ook een mietje dat liever tig topics nog hierover opent.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164918852
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:33 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar goed ik ga wel een afspraak met de arts om de mogelijkheden te bespreken, ga er deze keer werk van maken.
Ik hoop dat die arts verstandig is een dit weigert. Jouw probleem zit niet in jouw testosteron of lust, maar tussen je oren. Ik hoop dat ze je daar aan kunnen behandelen..
Whatever...
  zondag 28 augustus 2016 @ 18:47:46 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_164918945
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:34 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Die zit toch niet op fok, en wat is er onaardig aan? zij gebruikte mij omdat haar relatie net was afgelopen voor één keertje, ze had er gewoon spijt van hoor toen ze weer nuchter was de volgende dag.

En je gokt compleet verkeerd. Ik word er zo kwaad door als mensen dit beweren, want de werkelijkheid zit compleet anders in elkaar. Niet overwegen dat wat ik zeg direct al niet juist kan zijn...
Geneukt is geneukt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_164919600
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zou tijd worden maar dat ga je toch niet doen want naast een crybaby ben je ook een mietje dat liever tig topics nog hierover opent.
Ik zou jou wel eens willen horen praten als je jarenlang vernederd word en afgewezen op uiterlijk door welke vrouw dan ook en ze doen alsof je niet bestaat.
Dat je 1000 keer te horen krijgt dat je hun type niet bent, dat vrienden je proberen te koppelen (tegen je wil in maar omdat ze het anders blijkbaar lullig vinden of zo) en dat je altijd te horen krijgt dat je hun type niet bent. Dat vriendinnen van vrienden vragen waarom ze met zo'n lelijke kneus als jij omgaat. Dat je op elke datingsite nooit de vleeskeuring komt. Dat je kwaad word als je jezelf ziet in de spiegel.
Dat je je nooit genoeg voelt en vrouwen als heilige onbereikbare wezens gaat ervaren omdat ze walgen van je.
Dat je jezelf gaat wegcijferen om maar niemand tot last te zijn.
Dat iedereen van je vrienden geen problemen heeft met relaties opbouwen.
Dat je de enige bent in je appartement die altijd alleen is en dat je vrouwelijke personen naar de boven buurman ziet gaan omdat hij aantrekkelijk is en je afvraagt hoe het zou zijn.
Dat je met 50% van de bevolking sowieso niet kan omgaan.
Dat je opmerkingen krijgt of je je wel goed verzorgt of niet ziek bent omdat genen je een extreem wit uiterlijk hebben gegeven.
Dat je altijd het gevoel hebt dat er iets mis is met je.
Dat je er altijd als een loser bij zit als gesprekken over relaties en dergelijke gaan tijdens werkpauzes.
Dat je nooit kan deelnemen in het leven alleen maar kan toekijken vanaf de zijlijn
Dat je alles probeert te veranderen aan je uiterlijk maar er altijd kut blijft uitzien.
Dat je 14 jaar lang op jezelf woont en niemand je de moeite waard vind om te bezoeken.
Dat vrouwen je dagelijks compleet negeren.
Dat je overal stellen ziet lopen en je de feiten op je neus gedrukt krijgt.
Dat je gaat geloven dat je niet menselijk bent.
Dat random vrouwen je een walgelijke blik terug geven als je ze per ongeluk aankijkt
Dat vrouwen zicht beledigd voelen als je interesse toont.
Kan zo nog wel even doorgaan.


Laat maar zitten, iedereen denkt hier dat het aan instelling , houding , gedrag etc moet liggen :')
Sluiten per definitie uit dat je er niet gewoon zwaar kut kan uitzien, volledig onaantrekkelijk 0/10 aesthetics zonder uitstraling om het te compenseren.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164919718
50.5% zelfs in Nederland
De ellende
pi_164919919
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:24 schreef Allures het volgende:
50.5% zelfs in Nederland
De ellende
Ik ga vanaf nu niet meer reageren op posts van vrouwelijke users. Als een groep hyena's storten jullie je op een bloedend gewond dier om aan flarden te scheuren.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164919963
Er is niet echt een standaardleeftijd. Verschilt heel erg per persoon en bovendien is er nog een verschil tussen de gedachten en effectief ernaar kunnen handelen. Vijf keer op een nacht zal je op je 75e waarschijnlijk niet meer doen.

Je zei eerder in dit topic iets over (chemische) castratie. Ik weet niet hoe serieus je daarin bent, maar dat heeft een heleboel nadelen. Een ervan is dat het vaak na een bepaalde tijd alleen nog een fysiek effect heeft en geen psychisch effect meer. M.a.w. de gedachten zijn er wel, je wordt wel nog geil, maar je bent wel impotent. Daarnaast heeft het nog een heleboel andere bijwerkingen, zoals brozere botten, ontwikkeling van borstweefsel, depressie en zelfmoordneigingen, hot flashes,...

Ik weet niet in hoeverre het klopt, wat je als reden aanhaalt om zoiets te overwegen, maar ik neem aan dat het voor jou alleszins helemaal de waarheid is. Als je er echt over denkt, probeer dan ook alle nadelen goed op een rij te zetten.

Veel succes alvast bij de arts.
pi_164919970
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik ga vanaf nu niet meer reageren op posts van vrouwelijke users. Als een groep hyena's storten jullie je op een bloedend gewond dier om aan flarden te scheuren.
Ha... ha... ha... Jelly much?
pi_164919990
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik ga vanaf nu niet meer reageren op posts van vrouwelijke users. Als een groep hyena's storten jullie je op een bloedend gewond dier om aan flarden te scheuren.
Ow. Okee dan...
pi_164920210
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:33 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ha... ha... ha... Jelly much?
nope
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164920313
Het punt is helemaal niet dat je de eenvoudige oplossing wil hebben door maar niet meer geil te worden. Je wil het hele plaatje. Je wil alle 'dats' die je een paar posts terug plaatste opgelost hebben. En dat lost een pil of castratie of wat dan ook echt niet op.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_164920376
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:45 schreef nostra het volgende:
Het punt is helemaal niet dat je de eenvoudige oplossing wil hebben door maar niet meer geil te worden. Je wil het hele plaatje. Je wil alle 'dats' die je een paar posts terug plaatste opgelost hebben. En dat lost een pil of castratie of wat dan ook echt niet op.
Nee maar ik kan er een paar van het lijstje wegstrepen.... dat verlicht het lijden.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164920407
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:48 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee maar ik kan er een paar van het lijstje wegstrepen.... dat verlicht het lijden.
Dat vraag ik me af, want dan heb je nog steeds geen leven.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 28 augustus 2016 @ 20:03:19 #115
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_164920758
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Nja, ik hoop eigenlijk gewoon dat het komt door het warme weer en ik veel in de zon ben dat het libido verhogend werkt of zo....

Waarom kunnen we niet gewoon als andere dieren zijn en gewoon paringsdrang hebben in bepaalde periodes :/
Omdat wij afstammen van de apen en die neuken ook gewoon wanneer die zin hebben.
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 20:18:50 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164921116
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:48 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee maar ik kan er een paar van het lijstje wegstrepen.... dat verlicht het lijden.
Voor een trein springen ook. Gaat ook nog eens veel sneller, maar dat doe je ook niet, dus ik denk dat er erg veel drama bij zit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164923209
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Voor een trein springen ook. Gaat ook nog eens veel sneller, maar dat doe je ook niet, dus ik denk dat er erg veel drama bij zit.
Volgens mijn regel is dat hoe langer ik dit leven volhoud des te beter de omstandigheden zullen zijn in een volgend leven.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164923302
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:49 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af, want dan heb je nog steeds geen leven.
Ik heb al sinds mijn 17de geen leven dus dat is niets nieuws voor mij. Ik probeer alleen het dagelijks lijden te minimaliseren.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 21:15:13 #119
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164923318
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:12 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Volgens mijn regel is dat hoe langer ik dit leven volhoud des te beter de omstandigheden zullen zijn in een volgend leven.
Echt kut als het dan zo is dat het de bedoeling was dat je dit leven zo goed mogelijk moest leven ipv wat jij doet het jezelf zo makkelijk mogelijk proberen te maken en je het dan in je volgende leven nog veel zwaarder krijgt. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164923357
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:03 schreef Digi_Djeff het volgende:

[..]

Omdat wij afstammen van de apen en die neuken ook gewoon wanneer die zin hebben.
Dat snap ik,maar waarom zijn jullie mensen de enige uitzonderingen in het dierenrijk zover ik weet?

Trouwens jullie stammen niet af van de apen geloof ik. Ik heb altijd geleerd dan mensen en apen een gezamenlijke voorouder hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Deluzion- op 28-08-2016 21:27:08 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164923487
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:48 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee maar ik kan er een paar van het lijstje wegstrepen.... dat verlicht het lijden.
De enige manier om minder te lijden is de moeilijkeweg kiezen. Dus stop met je zeflmedelijden. Hoe erg je er ook uitziet, je zelfmedelijden is je grootste probleem. De manier waarop je je hier aanstelt maakt je tot een looser, niet je uiterlijk.

Dus doe niet zo triest en man the fuck up. En zoek een goede psycholoog om over dit probleem te praten, want het lijkt me dat je een beetje hulp wel kunt gebruiken. Echter uiteindelijk is er maar één persoon die jou kan helpen en dat ben jezelf.

Een vlucht voor je eigen slechte zelfbeeld in pillen, chemische castratie of whatever heftigs is geen oplossing. De enige manier is met jezelf leren leven en dat leven onder ogen zien en er wat van maken. Al het andere vind ik laf, zeker als je bedenkt dat er mensen zijn die die kans op een goed leven niet eens krijgen.
Whatever...
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 21:30:37 #122
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164924023
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:18 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

De enige manier om minder te lijden is de moeilijkeweg kiezen. Dus stop met je zeflmedelijden. Hoe erg je er ook uitziet, je zelfmedelijden is je grootste probleem. De manier waarop je je hier aanstelt maakt je tot een looser, niet je uiterlijk.

Dus doe niet zo triest en man the fuck up. En zoek een goede psycholoog om over dit probleem te praten, want het lijkt me dat je een beetje hulp wel kunt gebruiken. Echter uiteindelijk is er maar één persoon die jou kan helpen en dat ben jezelf.

Een vlucht voor je eigen slechte zelfbeeld in pillen, chemische castratie of whatever heftigs is geen oplossing. De enige manier is met jezelf leren leven en dat leven onder ogen zien en er wat van maken. Al het andere vind ik laf, zeker als je bedenkt dat er mensen zijn die die kans op een goed leven niet eens krijgen.
Damn fucking right.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164924148
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat snap ik,maar waarom zijn jullie mensen de enige uitzonderingen in het dierenrijk zover ik weet?

Trouwens jullie stammen niet af van de apen geloof ik. Ik heb altijd geleerd dan mensen en apen een gezamenlijke voorouder hebben.
Lees ik dit nu goed :')
Ook jij behoort tot de mensen
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 22:09:00 #124
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164925662
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:33 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Lees ik dit nu goed :')
Ook jij behoort tot de mensen
Nee dat vindt hij niet. Wat ook is wat ik bedoel met drama. Hij is gewoon een mens. Dat huilen en opgeklopt drama met dat hij geen mens is. Het is precies dat toneelspelen en drama wat hem een fucking jankbal maakt. Spanky78 slaat de spijker op zn kop.

Deluzion wil ook heel graag het slachtoffer zijn. Dat zie je ook in zijn topics. Hij wil vooral laten hoe zwaar hij het heeft, met allerlei zwaar aangezette bewoordingen maar zodra hij kritiek krijgt dan is t van 'laat maar zitten'. Hij wil alleen maar bevestiging krijgen.

Ik vraag me ook écht af wat hij hier dan wil bereiken. Hier krijgt ie ook steeds meer tegengas, dus niet alleen in t echte leven wordt ie met de nek aangekeken, maar hier ook steeds meer. Hij zoekt de shit gewoon op, want het levert m blijkbaar iéts op, anders deed ie t niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164926074
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee dat vindt hij niet. Wat ook is wat ik bedoel met drama. Hij is gewoon een mens. Dat huilen en opgeklopt drama met dat hij geen mens is. Het is precies dat toneelspelen en drama wat hem een fucking jankbal maakt. Spanky78 slaat de spijker op zn kop.

Deluzion wil ook heel graag het slachtoffer zijn. Dat zie je ook in zijn topics. Hij wil vooral laten hoe zwaar hij het heeft, met allerlei zwaar aangezette bewoordingen maar zodra hij kritiek krijgt dan is t van 'laat maar zitten'. Hij wil alleen maar bevestiging krijgen.

Ik vraag me ook écht af wat hij hier dan wil bereiken. Hier krijgt ie ook steeds meer tegengas, dus niet alleen in t echte leven wordt ie met de nek aangekeken, maar hier ook steeds meer. Hij zoekt de shit gewoon op, want het levert m blijkbaar iéts op, anders deed ie t niet.
Weet je wat vaak het typische is aan zulke gasten, dat zie je ook bij de andere bekenden op fok. Ze willen alleen bevestiging, maar aan zichzelf werken met de verkregen tips is weer te moeilijk. Ach ja, een fluwelen handschoentje is tijdelijk lekker, maar op de lange termijn schiet je er geen fuck mee op. Beter gewoon de ijzeren vuist en met je luie flikker van de bank af. Maar ja, buiten de comfortzone hè :')
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 23:01:07 #126
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164927850
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:18 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Weet je wat vaak het typische is aan zulke gasten, dat zie je ook bij de andere bekenden op fok. Ze willen alleen bevestiging, maar aan zichzelf werken met de verkregen tips is weer te moeilijk. Ach ja, een fluwelen handschoentje is tijdelijk lekker, maar op de lange termijn schiet je er geen fuck mee op. Beter gewoon de ijzeren vuist en met je luie flikker van de bank af. Maar ja, buiten de comfortzone hè :')
Das een slimme gozer die je dat ooit verteld heeft.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164928231
Ongelooflijk dat men hier denkt dat ik de hele dag op mijn luie reet zit terwijl ik werk + sport + al het huishouden zelf doe. Bovendien laat ik honden uit voor mensen met kanker 2 keer per week.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 23:28:51 #128
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164928849
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Ongelooflijk dat men hier denkt dat ik de hele dag op mijn luie reet zit terwijl ik werk + sport + al het huishouden zelf doe. Bovendien laat ik honden uit voor mensen met kanker 2 keer per week.

Het is precies dit soort opgeklopt drama dat je een loser maakt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164928926
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is precies dit soort opgeklopt drama dat je een loser maakt.
Ik ontkracht enkel het beeld dat veel mensen hier van mij hebben.
Die denken dat ik alleen maar klaag en er niks aan probeer te doen. Terwijl ik er juist teveel aan probeer te doen zonder enig succes.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zondag 28 augustus 2016 @ 23:54:11 #130
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_164929525
Het enige wat je zou kunnen doen is medicatie slikken en het lijkt me niet dat een arts je dat voor gaat schrijven om enkel en alleen je gezonde libido te onderdrukken.
  Moderator maandag 29 augustus 2016 @ 00:59:51 #131
441859 crew  Lenny77
pi_164930518
Kan een psychiater je geen degelijke medicatie voorschrijven?
De huisarts weet hier te weinig van vrees ik.
Wie weet zelfs een neuroloog ofzo? Die zal vast weten met wat je je libido in de hersenen flink kan laten zakken.
Echt castreren zit er vrees ik niet in. Dat zullen ze niet snel doen.

Ik denk wel evenzeer dat je je problemen in je hoofd wel uitvergroot hebt. Stel nou eens dat je qua uiterlijk een 5 bent. Jij zal altijd denken dat je een 0 bent. Terwijl de rest toch een 5 ziet.

Dus ik weet het niet zo. Het zou zonde zijn om je te laten misvormen voor u iets wat grotendeels in je hoofd zit.

En ivm je reïncarnatie verhaal: als je hier in gelooft dan kan je je idd ook zo in dit leven opstellen dat dit een les is. Dat je in je vorig leven seksueel iets heel ergs hebt gedaan en dat dit nu je karma is. Dus er vrede mee hebben helpt misschien om het rustig te maken. Ik dacht dat er bij het hindoeïsme of boeddhisme zelfs manieren waren om je seksuele energie om te buigen naar andere energie.

Hoe dan ook: spring niet van een brug ofzo. Dat was zo wat het slechtste en domste advies wat iemand kan geven. In mijn ogen kan zoiets echt niet gezegd worden. Je leest genoeg over drama's van mensen die toch zelfmoord plegen omdat er genoeg anderen waren die het aanmoedigden.
Dat wil je toch niet op je geweten hebben zeg...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 29 augustus 2016 @ 03:51:04 #132
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164931486
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 15:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ben inmiddels in de 30, en ik had gehoopt dat de drang minder zou zijn dat het sneller zou afnemen. Na een lange periode waarbij mijn libido compleet nihil was en ik me heerlijk voelde is het in deze maand sterk toegenomen en ik merk dat dat frustrerend is.
Vanaf welke leeftijd blijft mijn libido nul of is dat voor elk persoon verschillend?
Ik ben inm 40 en mijn libido word alleen maar sterker. :D
Scheur ik door de brennerpas.
pi_164931488
Ben jij iemand die altijd streeft naar perfectie? Daarin kan de onzekerheid ook een grote rol spelen. Ik ben wel zo iemand die altijd alles perfect probeert te hebben, niemand is perfect natuurlijk, maar daardoor ben ik onzeker over mijn lichaam. Terwijl ik mezelf eigenlijk niet lelijk vind. Het zijn de kleine dingen die me onzeker maken. Als mijn vriend me lang blijft aanstaren dan word ik zenuwachtig, omdat ik bang ben dat hij dan mijn imperfecties bekijkt. Als hij dat merkt aan me, stelt hij me altijd weer gerust. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je niet te streng moet zijn voor jezelf en jezelf zeker niet moet gaan verlagen. Er kan altijd iets gedaan worden aan je uiterlijk, het is het innerlijk dat telt. Desnoods laat je iemand jou een make over geven als jij je daar beter bij zou voelen. Je bent nu 30 jaar, dat is veel te jong om nu al alle hoop verloren te laten gaan. Waar ik in geloof is dat iedereen zijn/haar wederhelft heeft ergens op deze wereld.

Wat betreft het castreren, hier zou je echt spijt van kunnen krijgen. Het kan gewoon zo zijn dat je volgende maand ineens iemand ontmoet hebt, en wie weet wat de plannen verder zijn.
Het enige waar je nu het hardst aan moet werken is dat je zelfverzekerder wordt. Wij vrouwen vinden dat aantrekkelijk aan een man. Na alles wat je hebt doorstaan is dat natuurlijk moeilijk, maar dit is zo belangrijk! Als je hieraan werkt, moet je zelfmedelijden echt vermijden. Het is lekker makkelijk om daarin op te gaan, ik heb het ook gedaan. Maar het helpt je helemaal nergens mee. Denk aan de voordelen in je leven, ik weet dat deze er zijn! En hou daaraan vast. Schrijf ze desnoods op. Dat zal echt verbetering brengen.

Ik weet dat ik zeker niet hetzelfde doormaak als jij, maar ik wil je graag helpen. Jouw verhaal heeft me echt geraakt en ik vind het heel erg dat iemand zoiets doormaakt en zo over zichzelf kan denken. Sorry dat mijn verhaal misschien een beetje onduidelijk is of dat jij je er helemaal niet in kan plaatsen, maar ik moest dit even kwijt aan je. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
pi_164931508
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 03:51 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:

[..]

Ik ben inm 40 en mijn libido word alleen maar sterker. :D
Jongens van d'n bouw hebben dat wel vaker.
  maandag 29 augustus 2016 @ 04:59:57 #135
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164931525
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:19 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik zou jou wel eens willen horen praten als je jarenlang vernederd word en afgewezen op uiterlijk door welke vrouw dan ook en ze doen alsof je niet bestaat.
Dat je 1000 keer te horen krijgt dat je hun type niet bent, dat vrienden je proberen te koppelen (tegen je wil in maar omdat ze het anders blijkbaar lullig vinden of zo) en dat je altijd te horen krijgt dat je hun type niet bent. Dat vriendinnen van vrienden vragen waarom ze met zo'n lelijke kneus als jij omgaat. Dat je op elke datingsite nooit de vleeskeuring komt. Dat je kwaad word als je jezelf ziet in de spiegel.
Jaren lang vernederd... ja dat ben ik ook. Getreiterd op de middelbare en zelfs op mijn beroeps opleiding erna...
Vaak vonden vrouwen mij te lief of hun type niet en dus geen relatie potentieel. Te lief.... :') Mja toch gebeurt het. En dan? Jaar na jaar, keer na keer eindeloos kreeg ik het weer te horen.... 1000x zoals jij zegt.

Moet ik dan een klootzak worden om maar een kans op een relatie te krijgen of geef ik op en snij ik mijn polsen door? Ben ik te lelijk? Wat? Wat is dat met vrouwen als kut smoes...

Nu, ben ik een zelfverzekerd man die geen vrouw nodig heeft. Ik dop mijn boontjes wel alleen. En wat wil, er komen de afgelopen jaren ineens vrouwen met interesse naar mij toe... :')

Sorry not interested. Zelfs niet voor een nachtje want ik wil ze niet het verkeerde idee geven.

Voor jou als tip, ga niet denken aan vrouwen en evt een relatie als je zelf nog niet eens weet wat en hoe, je zit zo in de knoop met je zelf dat je dat eerst op een rijtje moet hebben wil je uberhoubd een kans maken op een gelukkig leven.

quote:
Dat je je nooit genoeg voelt en vrouwen als heilige onbereikbare wezens gaat ervaren omdat ze walgen van je.
Als je een mens bent en je een knape vrouw ziet, in mijn ogen is het dan normaal dat je denkt dat je haar niet waard bent. Maar elke vrouw heeft een man nodig en dus ook jou. Hoe lelijk je jezelf ook vind. :* Dat laatste zijn jou woorden, niemand walgt van jou!
quote:
Dat je jezelf gaat wegcijferen om maar niemand tot last te zijn.
Dat heb ik ook gedaan ja... Totdat ik alleen overbleef... Ik heb atm 0 vrienden of kennisen om over de vloer te gaan ofzo. Als je dat wil, keep up the good work. :Y
quote:
Dat iedereen van je vrienden geen problemen heeft met relaties opbouwen.
Bekend probleem en niets mis mee, 9 van de 10 relaties is toch bs en gaan binnen een jaar weer uit elkaar.
quote:
Dat je de enige bent in je appartement die altijd alleen is en dat je vrouwelijke personen naar de boven buurman ziet gaan omdat hij aantrekkelijk is en je afvraagt hoe het zou zijn.
Vraag het hem eens en als je hem aantrekkelijk vind zou je je ook kunnen afvragen, wil ik wel met een vrouw een relatie...
quote:
Dat je met 50% van de bevolking sowieso niet kan omgaan.
Gast, ik kan met meer dan 70% van de bevolking niet omgaan. WTF is iedereen nep, ja en amen en oh het gaat goed hoor.... BS!
quote:
Dat je opmerkingen krijgt of je je wel goed verzorgt of niet ziek bent omdat genen je een extreem wit uiterlijk hebben gegeven.
Maak je daar dan helemaal niet druk om. :D Als jij weet dat je je zelf naar behoren verzorgd. Fuck hun. :Y :D
quote:
Dat je altijd het gevoel hebt dat er iets mis is met je.
Jaren lang gehad ja... Vroeg me al sinds de middelbare (94 diploma) af dat ik iets miste, een stofje ofzo in mijn hersenen waardoor ik net de klok mis sloeg. Keer op keer miste ik weer... Tot ik wakker werd in 2015... Dat is evt een verhaal voor later.
quote:
Dat je er altijd als een loser bij zit als gesprekken over relaties en dergelijke gaan tijdens werkpauzes.
9 van die gesprekken zijn verzinsels en bs. Dus jij bent de enige die eerlijk is.
quote:
Dat je nooit kan deelnemen in het leven alleen maar kan toekijken vanaf de zijlijn
Dat is aan jezelf! Jij bent regiseur in je eigen leven. Doe wat jij wil, niemand houd je tegen alleen jijzelf!
quote:
Dat je alles probeert te veranderen aan je uiterlijk maar er altijd kut blijft uitzien.
Beauty is in the eye of the beholder! Jij mag jezelf dan misschien atm niet mooi vinden maar andere zullen daar anders over denken. Onderschat jezelf niet!
quote:
Dat je 14 jaar lang op jezelf woont en niemand je de moeite waard vind om te bezoeken.
Met zo een negative vibe hebben idd weinig mensen zin om bij je langs te komen. Ik ken het probleem. Helaas ben jij enige die dat kan veranderen.
quote:
Dat vrouwen je dagelijks compleet negeren.
Vrouwen geven andere signalen af, als je die niet oppakt in het begin zijn ze daarna vrij koud ja. Betekend niet dat jij hun moet negeren. ;) Niet elke vrouw zit er op te wachten maar als jij haar dat kleine beetje extra aandacht geeft kunnen ze over je beginners fouten heen kijken.
quote:
Dat je overal stellen ziet lopen en je de feiten op je neus gedrukt krijgt.
Thats life! get over it. Iedere vrijgezel heeft dat.
quote:
Dat je gaat geloven dat je niet menselijk bent.
Kan ik het mee eens zijn en ja ook ik heb die gedachte gehad maar dat is niet iets voor dit topic om op in te gaan. :P
quote:
Dat random vrouwen je een walgelijke blik terug geven als je ze per ongeluk aankijkt
Hoe slechter jij in je vel zit hoe negatiever de enge buitenwereld ook lijkt. 9 van de 10x is dit een foute interpretatie van je brein en niet een werkelijkhied. Je ziet in feite op dat moment wat je wil zien. Niet wat de werkelijkheid is.
quote:
Dat vrouwen zicht beledigd voelen als je interesse toont.
Hoe kan jij voelen wat een vrouw voelt als jij interesse toont? Meer een feitje ala het punt hiervoor.
quote:
Kan zo nog wel even doorgaan.
Ik ook ;)

quote:
Laat maar zitten, iedereen denkt hier dat het aan instelling , houding , gedrag etc moet liggen :')
Sluiten per definitie uit dat je er niet gewoon zwaar kut kan uitzien, volledig onaantrekkelijk 0/10 aesthetics zonder uitstraling om het te compenseren.
Allemaal aannames van jezelf, ooit met een psych gepraat? En dat bedoel ik niet omdat je gek bent want je bent in mijn ogen juist helemaal normaal. Je zou alleen wat meer uitleg ed kunnen gebruiken over bepaalde aannames die jij hebt en daar is niets mis mee.
Scheur ik door de brennerpas.
  maandag 29 augustus 2016 @ 05:01:38 #136
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164931529
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2016 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Jongens van d'n bouw hebben dat wel vaker.
Ik ben niet van de bouw. :D ATM zelfs koos. -O-
Scheur ik door de brennerpas.
  maandag 29 augustus 2016 @ 05:05:41 #137
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164931538
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 03:54 schreef ladyy__ het volgende:
Ben jij iemand die altijd streeft naar perfectie? Daarin kan de onzekerheid ook een grote rol spelen. Ik ben wel zo iemand die altijd alles perfect probeert te hebben, niemand is perfect natuurlijk, maar daardoor ben ik onzeker over mijn lichaam. Terwijl ik mezelf eigenlijk niet lelijk vind. Het zijn de kleine dingen die me onzeker maken. Als mijn vriend me lang blijft aanstaren dan word ik zenuwachtig, omdat ik bang ben dat hij dan mijn imperfecties bekijkt. Als hij dat merkt aan me, stelt hij me altijd weer gerust. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je niet te streng moet zijn voor jezelf en jezelf zeker niet moet gaan verlagen. Er kan altijd iets gedaan worden aan je uiterlijk, het is het innerlijk dat telt. Desnoods laat je iemand jou een make over geven als jij je daar beter bij zou voelen. Je bent nu 30 jaar, dat is veel te jong om nu al alle hoop verloren te laten gaan. Waar ik in geloof is dat iedereen zijn/haar wederhelft heeft ergens op deze wereld.

Wat betreft het castreren, hier zou je echt spijt van kunnen krijgen. Het kan gewoon zo zijn dat je volgende maand ineens iemand ontmoet hebt, en wie weet wat de plannen verder zijn.
Het enige waar je nu het hardst aan moet werken is dat je zelfverzekerder wordt. Wij vrouwen vinden dat aantrekkelijk aan een man. Na alles wat je hebt doorstaan is dat natuurlijk moeilijk, maar dit is zo belangrijk! Als je hieraan werkt, moet je zelfmedelijden echt vermijden. Het is lekker makkelijk om daarin op te gaan, ik heb het ook gedaan. Maar het helpt je helemaal nergens mee. Denk aan de voordelen in je leven, ik weet dat deze er zijn! En hou daaraan vast. Schrijf ze desnoods op. Dat zal echt verbetering brengen.

Ik weet dat ik zeker niet hetzelfde doormaak als jij, maar ik wil je graag helpen. Jouw verhaal heeft me echt geraakt en ik vind het heel erg dat iemand zoiets doormaakt en zo over zichzelf kan denken. Sorry dat mijn verhaal misschien een beetje onduidelijk is of dat jij je er helemaal niet in kan plaatsen, maar ik moest dit even kwijt aan je. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Mooie post! _O_
Scheur ik door de brennerpas.
  maandag 29 augustus 2016 @ 05:16:17 #138
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164931548
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zou tijd worden maar dat ga je toch niet doen want naast een crybaby ben je ook een mietje dat liever tig topics nog hierover opent.
Ja en jij bent zo een Cool Guy die anderen die niet goed in hun vel zitten, zoals jij overduidelijk wel zit, maar even verder de grond in moet trappen... Stoere flinke gast ben jij zeg! Held :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Bertus_Steigerpijp op 29-08-2016 05:52:38 ]
Scheur ik door de brennerpas.
  maandag 29 augustus 2016 @ 05:19:27 #139
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164931550
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is precies dit soort opgeklopt drama dat je een loser maakt.
En het zijn precies dit soort reacties die er voor zorgen dat sommige over het randje gaan. Denk goffer eens na voor je wat plaatst!
Scheur ik door de brennerpas.
  maandag 29 augustus 2016 @ 05:36:47 #140
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164931556
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 22:18 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Weet je wat vaak het typische is aan zulke gasten, dat zie je ook bij de andere bekenden op fok. Ze willen alleen bevestiging, maar aan zichzelf werken met de verkregen tips is weer te moeilijk. Ach ja, een fluwelen handschoentje is tijdelijk lekker, maar op de lange termijn schiet je er geen fuck mee op. Beter gewoon de ijzeren vuist en met je luie flikker van de bank af. Maar ja, buiten de comfortzone hè :')
Ik heb jaren lang dit soort adviezen gekregen maar ik was er heilig van overtuigd dat het niet aan mij lag. Ik had immers adhd, add, borderline symptomen.... keer op keer was ik weer op zoek naar een excuus waarom het me niet lukte. Puur omdat het niet aan mij lag! En niet omdat ik lui was maar omdat ik serieus dacht dat ik iets mankeerde. In mijn kop. Pas vorig jaar werd ik wakker geschud door een stuk in de Metro. Heel onschuldig over een film. Maar wat er werd beschreven deed bij mij de ogen open.... Gvd.... dat ben ik. :o Hoe blind ben ik geweest al die jaren... :@

Hoe stom kan het lopen... Je kan jaren lang verteld worden dat je het zelf moet doen maar oogkleppen ophebben ofzo... Tot je dat ene verhaaltje leest en poef je bent wakker.... En zo voelde het ook serieus. Alsof ik net ontwaakt was van een hele lange slaap... Vervolgens vond ik een opleiding, stage en kreeg daardoor een baan. Helaas is dit maar een unikum. 9 van de 10 mensen die hier mee zitten kan je 1000000x vertellen dat ze het zelf moeten doen maar als het kwartje nooit valt zal er ook nooit wat gebeuren.

Je kan ze veroordelen door ze lui te noemen oid maar wat bereik je daarmee?
Help je ze ook maar voor 1%?
Het beste wat je kan doen is ze stimuleren en heel veel te praten. En ze te laten praten, frustraties uiten is de beste uitlaatklep als het maar door te praten blijft.
Scheur ik door de brennerpas.
  maandag 29 augustus 2016 @ 05:42:11 #141
384782 Bertus_Steigerpijp
Met de vlammen in de pijp,
pi_164931558
Ok er zijn nog tig posts in dit topic waar ik op wil reageren maar ik stop even. :P

Laat, bedtijd en teveel posts van mij achter elkaar..... :@
Scheur ik door de brennerpas.
pi_164931561
Wat praktische tips;

-Koude/koele douche i.p.v. warme/hete douche.

-Koop wat glijmiddel en latex-handschoentjes en ga lekker masturberen man, geniet van je gezonde libido en je man-zijn.

-Blijf lekker actief op sociaal vlak met werken, sporten en honden uitlaten, zorg goed voor jezelf, maar focus jezelf niet meer op het uiterlijk, het innerlijk heeft juist veel meer te bieden.

Succes!!!
With a Song in my heart and a smile on my face...
  maandag 29 augustus 2016 @ 06:42:33 #143
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_164931613
quote:
13s.gif Op maandag 29 augustus 2016 05:19 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:

[..]

En het zijn precies dit soort reacties die er voor zorgen dat sommige over het randje gaan. Denk goffer eens na voor je wat plaatst!
Niet dat het mijn woordkeuze zou zijn maar in feite legt hij de vinger wel op de wond en dat recht heeft hij op een forum ook. Wil je dat soort reacties niet dan kan je beter een forum met lotgenoten opzoeken zodat je fijn met elkaar kunt meeleven en niet van andere hoeft te lezen dat ze je een zielig hoopje mens vinden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_164932262
quote:
12s.gif Op zondag 28 augustus 2016 23:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Das een slimme gozer die je dat ooit verteld heeft.
Haha :D
  maandag 29 augustus 2016 @ 12:31:16 #145
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164935729
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:00 schreef LeesFoknl het volgende:

Aan ts-er, een serieuze vraag. Ik begrijp jij vindt jezelf lelijk. Anderen, die jou niet gezien hebben, zeggen dat is niet zo. Ja, dat kunnen die dus helemaal niet weten !!
Maar mijn vraag, mensen in jouw omgeving, die jou kennen, je zien, vinden die jou ook echt zo lelijk. Misschien niet je moeder of zus, die houden teveel van je om dat ooit te zeggen. Maar wat zeggen mensen die toch wat verder van je af staan. Zeggen die; ja verschrikkelijk (maak je svp weg) of meer van .... het valt wel mee.
Overigens, heb 2 maal meegemaakt (M en een V) dat een man en een vrouw een zeer ontsierd gelaat hadden, en opeens zagen ze er 10 x beter uit. Bleek in beide gevallen een kleine ingreep te zijn geweest, een keer een wrat en de andere keer een moedervlek of zo iets laten weghalen.
Kun je daar niets mee? Of een huidspecialist (dermatoloog) vragen?

:W :W
Beste Deluzion, op deze bijdrage van mij heb je (nog) niet gereageerd. Ben toch echt heel nieuwsgierig naar je reaktie, en hoop eigenlijk dat je je realiseert of je er echt zo slecht uitziet. En dat daar ook helemaal niks aan te doen is.
Las iets van "wit". Nu, er zijn hele continenten waar wit zijn als uiterst mooi wordt gezien!
Kan je zonnebanken? Enz enz, is het nou allemaal echt zo hopeloos?

Dus graag een serieuze reaktie, probeer namelijk ook serieus jou te helpen (zoals overigens velen hier, zowel mannen als vrouwen).

^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_164941430
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:31 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Beste Deluzion, op deze bijdrage van mij heb je (nog) niet gereageerd. Ben toch echt heel nieuwsgierig naar je reaktie, en hoop eigenlijk dat je je realiseert of je er echt zo slecht uitziet. En dat daar ook helemaal niks aan te doen is.
Las iets van "wit". Nu, er zijn hele continenten waar wit zijn als uiterst mooi wordt gezien!
Kan je zonnebanken? Enz enz, is het nou allemaal echt zo hopeloos?

Dus graag een serieuze reaktie, probeer namelijk ook serieus jou te helpen (zoals overigens velen hier, zowel mannen als vrouwen).

^O^ :W
Sorry, ik had je post niet gezien denk ik. Ik zal straks reageren als ik klaar ben met dingen.

Wat betreft zonnen, nee ik heb huid type 1 waardoor ik niet kan zonnen maar daar heb ik misschien een oplossing voor gevonden.

Zie hier mijn melanotan topic: LIF / Melanotan Kuur

Sorry, ik ben ignorant geweest.... waarschijnlijk is het gewoon de melanotan bijwerking die mijn libido naar een gezond niveau tilt.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164941639
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:31 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Beste Deluzion, op deze bijdrage van mij heb je (nog) niet gereageerd. Ben toch echt heel nieuwsgierig naar je reaktie, en hoop eigenlijk dat je je realiseert of je er echt zo slecht uitziet. En dat daar ook helemaal niks aan te doen is.
Las iets van "wit". Nu, er zijn hele continenten waar wit zijn als uiterst mooi wordt gezien!
Kan je zonnebanken? Enz enz, is het nou allemaal echt zo hopeloos?

Dus graag een serieuze reaktie, probeer namelijk ook serieus jou te helpen (zoals overigens velen hier, zowel mannen als vrouwen).

^O^ :W
Ik ben hier ook benieuwd naar. Ik ken veel mensen die niet in de categorie "standaard mooi" vallen en die gewoon leuke relaties hebben (ik vind iemand lelijk noemen nogal naar en smaken verschillen). Ik heb het dan onder andere over mensen met gezichtverminkende ziektes en dergelijke.

Ik snap heel goed dat het een stuk moeilijker is als je niet enorm gezegend bent qua uiterlijk, maar het is niet de enige doorslaggevende factor. Gebruik je het niet ook als excuus naar jezelf? of zoek je op de verkeerde manier? Of verschiet je je pijlen aan vrouwen die buiten jouw league vallen?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_164941672
Ga naar de huisarts en waarschijnlijk doorverwijzing naar psych. Er zijn libidoremmers namelijk, alleen worden die voornamelijk verstrekt in combi met therapie.
Misschien blijk je ze niet nodig te hebben en zijn er andere wegen om de frustratie tegen te gaan, misschien zijn ze wel "nodig" als ondersteuning en krijg je ze dan ook gewoon.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164951301
Wat relaties betreft. Ik wil geen relatie, ik ben daar niet goed genoeg voor dat is overduidelijk en degene die beweren dat dat niet zo is leven in een andere realiteit, dit besef ik me ook heel goed, maar buiten het feit dat ik er niet goed genoeg voor ben wil ik het zelf ook niet.
Ik ben geïnstitutionaliseerd in het single bestaan, na 14 jaar lang op jezelf wonen zonder dates, zonder vrouwelijke contacten en zo wil ik niet meer anders.

Het was een ander verhaal geweest als ik net als een normaal persoon wel de mogelijkheden en kansen had om relaties op te bouwen vanaf jongere leeftijd. Dat je uitgaat als jong bent 18- 24 of zo af en toe wat relaties hebt en wat ervaring opbouwt in de loop der jaren, misschien gaat samenwonen en levenservaring opdoet, dingen leert en je kennis opdoet hoe je relaties in stand kan houden en wat er voor nodig is. Dat je er zeg maar op een natuurlijke manier in rolt.

Maar nu ik dit allemaal heb overgeslagen heeft ook weinig zin om hier verder over na te denken of het anders te willen.

Daarom was de enige vraag hoe ik mijn libido kon uitschakelen, de rest boeit mij niet.
Ik weet nu dat melanotan in combinatie met zonnig weer waarschijnlijk de boosdoener is.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164951670
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:00 schreef LeesFoknl het volgende:
Aan ts-er, een serieuze vraag. Ik begrijp jij vindt jezelf lelijk. Anderen, die jou niet gezien hebben, zeggen dat is niet zo. Ja, dat kunnen die dus helemaal niet weten !!
Maar mijn vraag, mensen in jouw omgeving, die jou kennen, je zien, vinden die jou ook echt zo lelijk. Misschien niet je moeder of zus, die houden teveel van je om dat ooit te zeggen. Maar wat zeggen mensen die toch wat verder van je af staan. Zeggen die; ja verschrikkelijk (maak je svp weg) of meer van .... het valt wel mee.
Overigens, heb 2 maal meegemaakt (M en een V) dat een man en een vrouw een zeer ontsierd gelaat hadden, en opeens zagen ze er 10 x beter uit. Bleek in beide gevallen een kleine ingreep te zijn geweest, een keer een wrat en de andere keer een moedervlek of zo iets laten weghalen.
Kun je daar niets mee? Of een huidspecialist (dermatoloog) vragen?

:W :W
Sommigen vinden mij wel daadwerkelijk lelijk, 1 psych vond mij onaantrekkelijk kwa uiterlijk en heeft dit ook zo verteld en begon een verhaal over "andere kwaliteiten bezitten om er werk van te maken", de rest van de mensen zeggen vaak"valt wel mee" of "ik zie niks bijzonders"
Op dating sites of single vriendinnen van vroegere vrienden vonden mij wel altijd onaantrekkelijk kwa uiterlijk en dit werd mij ook letterlijk verteld.
Een vrouw op kantoor vond mij er op mijn 26ste een puber figuur hebben en eruit zien als 16- 18 met een skinny gezicht.
Verder krijg ik heel vaak opmerkingen of mij zelf wel goed verzorg omdat ik heel wit ben met een zeer mager uiterlijk en smal gezicht. Dit is zeker 15 keer gebeurd. De laatste keer was door een homo uit mijn therapie groep, een hele aardige kerel. Ik vroeg aan hem wat het probleem was aan mijn uiterlijk en hij zei onder andere dat mijn huid spierwit was. (ginger genen) en adviseerde me om een paar keer onder de zonnebank te gaan. Dit is dus niet mogelijk met huidtype 1 en dus probeer ik nu melanotan.
Melanotan lijkt een beetje te werken maar ik ben er niet zeker van. Ik heb veel sproeten in mijn gezicht nu maar ook een beetje gebruind.... een beetje brons/bruin. ik ben iig van een 1/10 na een 3/10 kwa uiterlijk gegaan.
Verder kan ik nog overwegen om mijn kaak recht te zetten want die is erg scheef gegroeid.

Verder ken ik niemand, ik ben geen vrienden, kennissen , familie etc. Ik weet dat ik hier zelf voor gekozen heb. Ik ken alleen mensen van de hulpverlening.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164952010
Dit is toch allemaal niet bepaald het zelfde als 'afstotelijk'
pi_164952084
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2016 03:51 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:

[..]

Ik ben inm 40 en mijn libido word alleen maar sterker. :D
Dat is vervelend, ik dacht altijd dat het testosteron niveau ging dalen na je 30ste en dat je seksdrive daar automatisch minder sterk door werd.
Volgens mij zijn er ook studies over die dit bevestigen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164952128
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:20 schreef Allures het volgende:
Dit is toch allemaal niet bepaald het zelfde als 'afstotelijk'
Onzichtbaar, dat is geloof ik ook bijna net zo lastig.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164952489
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 04:59 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:

[..]

Jaren lang vernederd... ja dat ben ik ook. Getreiterd op de middelbare en zelfs op mijn beroeps opleiding erna...
Vaak vonden vrouwen mij te lief of hun type niet en dus geen relatie potentieel. Te lief.... :') Mja toch gebeurt het. En dan? Jaar na jaar, keer na keer eindeloos kreeg ik het weer te horen.... 1000x zoals jij zegt.

Moet ik dan een klootzak worden om maar een kans op een relatie te krijgen of geef ik op en snij ik mijn polsen door? Ben ik te lelijk? Wat? Wat is dat met vrouwen als kut smoes...

Nu, ben ik een zelfverzekerd man die geen vrouw nodig heeft. Ik dop mijn boontjes wel alleen. En wat wil, er komen de afgelopen jaren ineens vrouwen met interesse naar mij toe... :')

Sorry not interested. Zelfs niet voor een nachtje want ik wil ze niet het verkeerde idee geven.

Voor jou als tip, ga niet denken aan vrouwen en evt een relatie als je zelf nog niet eens weet wat en hoe, je zit zo in de knoop met je zelf dat je dat eerst op een rijtje moet hebben wil je uberhoubd een kans maken op een gelukkig leven.

[..]

Als je een mens bent en je een knape vrouw ziet, in mijn ogen is het dan normaal dat je denkt dat je haar niet waard bent. Maar elke vrouw heeft een man nodig en dus ook jou. Hoe lelijk je jezelf ook vind. :* Dat laatste zijn jou woorden, niemand walgt van jou!

[..]

Dat heb ik ook gedaan ja... Totdat ik alleen overbleef... Ik heb atm 0 vrienden of kennisen om over de vloer te gaan ofzo. Als je dat wil, keep up the good work. :Y

[..]

Bekend probleem en niets mis mee, 9 van de 10 relaties is toch bs en gaan binnen een jaar weer uit elkaar.

[..]

Vraag het hem eens en als je hem aantrekkelijk vind zou je je ook kunnen afvragen, wil ik wel met een vrouw een relatie...

[..]

Gast, ik kan met meer dan 70% van de bevolking niet omgaan. WTF is iedereen nep, ja en amen en oh het gaat goed hoor.... BS!

[..]

Maak je daar dan helemaal niet druk om. :D Als jij weet dat je je zelf naar behoren verzorgd. Fuck hun. :Y :D

[..]

Jaren lang gehad ja... Vroeg me al sinds de middelbare (94 diploma) af dat ik iets miste, een stofje ofzo in mijn hersenen waardoor ik net de klok mis sloeg. Keer op keer miste ik weer... Tot ik wakker werd in 2015... Dat is evt een verhaal voor later.

[..]

9 van die gesprekken zijn verzinsels en bs. Dus jij bent de enige die eerlijk is.

[..]

Dat is aan jezelf! Jij bent regiseur in je eigen leven. Doe wat jij wil, niemand houd je tegen alleen jijzelf!

[..]

Beauty is in the eye of the beholder! Jij mag jezelf dan misschien atm niet mooi vinden maar andere zullen daar anders over denken. Onderschat jezelf niet!

[..]

Met zo een negative vibe hebben idd weinig mensen zin om bij je langs te komen. Ik ken het probleem. Helaas ben jij enige die dat kan veranderen.

[..]

Vrouwen geven andere signalen af, als je die niet oppakt in het begin zijn ze daarna vrij koud ja. Betekend niet dat jij hun moet negeren. ;) Niet elke vrouw zit er op te wachten maar als jij haar dat kleine beetje extra aandacht geeft kunnen ze over je beginners fouten heen kijken.

[..]

Thats life! get over it. Iedere vrijgezel heeft dat.

[..]

Kan ik het mee eens zijn en ja ook ik heb die gedachte gehad maar dat is niet iets voor dit topic om op in te gaan. :P

[..]

Hoe slechter jij in je vel zit hoe negatiever de enge buitenwereld ook lijkt. 9 van de 10x is dit een foute interpretatie van je brein en niet een werkelijkhied. Je ziet in feite op dat moment wat je wil zien. Niet wat de werkelijkheid is.

[..]

Hoe kan jij voelen wat een vrouw voelt als jij interesse toont? Meer een feitje ala het punt hiervoor.

[..]

Ik ook ;)

[..]

Allemaal aannames van jezelf, ooit met een psych gepraat? En dat bedoel ik niet omdat je gek bent want je bent in mijn ogen juist helemaal normaal. Je zou alleen wat meer uitleg ed kunnen gebruiken over bepaalde aannames die jij hebt en daar is niets mis mee.
Klinkt inderdaad alsof je hetzelfde hebt meegemaakt. Waarschijnlijk een onzichtbaar of onaantrekkelijk uiterlijk in combinatie met een zachte vriendelijke persoonlijkheid dat niemand tot last wil zijn. Dat je te vriendelijk bent, dit is waarschijnlijk teken van een beta persoonlijkheid. Een houding, verlegenheid en onzekerheid dat daar bij past.Dan zien vrouwen (zeker als ze jong zijn) je sowieso over het hoofd tenzij je dit kwa uiterlijk of uitzonderlijke talenten kan compenseren.
Ik ben blij dat je verhaal geen Hollywood wending kreeg, dat alles toch zogenaamd goed is gekomen door hard te werken aan jezelf.
dat vrouwen je nu wel zien staan kan ook te maken hebben dat ze er klaar mee zijn om de badguys en foute mannen te chasen. Dit gebeurd vaak als ze wat ervaringen hebben opgebouwd. Meestal rond de 30 of zo gaan ze dit inzien.
Ken inderdaad het gevoel alsof er iets vreselijks mis met je moet zijn, dat je een magisch iets mist wat anderen wel hebben maar dat je er nooit achter kan komen wat dit precies is.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164952614
quote:
13s.gif Op maandag 29 augustus 2016 05:19 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:

[..]

En het zijn precies dit soort reacties die er voor zorgen dat sommige over het randje gaan. Denk goffer eens na voor je wat plaatst!
Nah hier trek ik mij serieus niets van aan. Denk ook wel dat hij het goed bedoeld met zijn "hardere aanpak"
Maar de reacties hier zouden mij nooit tot het uiterste kunnen drijven.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164952763
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:23 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Onzichtbaar, dat is geloof ik ook bijna net zo lastig.
nee want je hebt dus een karakter om je zichtbaar mee te maken
pi_164952856
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nah hier trek ik mij serieus niets van aan. Denk ook wel dat hij het goed bedoeld met zijn "hardere aanpak"
Maar de reacties hier zouden mij nooit tot het uiterste kunnen drijven.
omdat het niet 'echt' is. Het is een houding, een identiteit, een cppingsmechanisme waarbij je je juist veilig voelt. Geen eind van je Latijn wanhoop maat een slachtofferrol. Aangeleerd gedrag
pi_164953561
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Sommigen vinden mij wel daadwerkelijk lelijk, 1 psych vond mij onaantrekkelijk kwa uiterlijk en heeft dit ook zo verteld en begon een verhaal over "andere kwaliteiten bezitten om er werk van te maken", de rest van de mensen zeggen vaak"valt wel mee" of "ik zie niks bijzonders"
Op dating sites of single vriendinnen van vroegere vrienden vonden mij wel altijd onaantrekkelijk kwa uiterlijk en dit werd mij ook letterlijk verteld.
Een vrouw op kantoor vond mij er op mijn 26ste een puber figuur hebben en eruit zien als 16- 18 met een skinny gezicht.
Verder krijg ik heel vaak opmerkingen of mij zelf wel goed verzorg omdat ik heel wit ben met een zeer mager uiterlijk en smal gezicht. Dit is zeker 15 keer gebeurd. De laatste keer was door een homo uit mijn therapie groep, een hele aardige kerel. Ik vroeg aan hem wat het probleem was aan mijn uiterlijk en hij zei onder andere dat mijn huid spierwit was. (ginger genen) en adviseerde me om een paar keer onder de zonnebank te gaan. Dit is dus niet mogelijk met huidtype 1 en dus probeer ik nu melanotan.
Melanotan lijkt een beetje te werken maar ik ben er niet zeker van. Ik heb veel sproeten in mijn gezicht nu maar ook een beetje gebruind.... een beetje brons/bruin. ik ben iig van een 1/10 na een 3/10 kwa uiterlijk gegaan.
Verder kan ik nog overwegen om mijn kaak recht te zetten want die is erg scheef gegroeid.

Verder ken ik niemand, ik ben geen vrienden, kennissen , familie etc. Ik weet dat ik hier zelf voor gekozen heb. Ik ken alleen mensen van de hulpverlening.
Mensen die je irl afkraken op je uiterlijk hebben sws zelf problemen. Ik begin zelf redelijk lekker in mijn vel te zitten en het valt me geeneens meer heel erg op hoe iemand er uitziet. Alleen als het een lekker mokkeltje is, maar als ik jou zie lopen en je ziet er uit zoals je beschrijft zou ik waarschijnlijk echt niet op of om kijken. Ik ken overigens mensen die zelfvertrouwen lijken te hebben, maar wel mensen volledig afkraken/minderwaardig aankijken. Is dat zelfvertrouwen? Ik gok van niet. Dat is een ander omlaag halen om jezelf beter te voelen.
  Moderator maandag 29 augustus 2016 @ 23:05:08 #159
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164953611
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:43 schreef Allures het volgende:

[..]

omdat het niet 'echt' is. Het is een houding, een identiteit, een cppingsmechanisme waarbij je je juist veilig voelt. Geen eind van je Latijn wanhoop maat een slachtofferrol. Aangeleerd gedrag
Dit ja.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164953678
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:43 schreef Allures het volgende:

[..]

omdat het niet 'echt' is. Het is een houding, een identiteit, een cppingsmechanisme waarbij je je juist veilig voelt. Geen eind van je Latijn wanhoop maat een slachtofferrol. Aangeleerd gedrag
Een copingsmechanisme om om te gaan met harde pesterijen van vrouwelijke personen uit mijn jeugd en eigenlijk tot op de dag van vandaag wel doorgaat.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164954105
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 23:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Een copingsmechanisme om om te gaan met harde pesterijen van vrouwelijke personen uit mijn jeugd en eigenlijk tot op de dag van vandaag wel doorgaat.
Als iemand iets zegt over je uiterlijk, en je weet dat het zo bedoeld is en het niet alleen je eigen achterdochtige interpretatie is, maak je gewoon een harde sneer terug :) Wordt doorgaans niet verwacht en laat zien dat je je niet laat kennen.
pi_164955512
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 23:21 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Als iemand iets zegt over je uiterlijk, en je weet dat het zo bedoeld is en het niet alleen je eigen achterdochtige interpretatie is, maak je gewoon een harde sneer terug :) Wordt doorgaans niet verwacht en laat zien dat je je niet laat kennen.
Uiteraard, maar het probleem is, ik maak nooit die andere kant mee no matter how hard I try.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 05:11:17 #163
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164957022
Je laatste regel: ...................... Ik ken alleen mensen van de hulpverlening.
En zitten daar geen lekkere meiden bij? _O- _O- _O-
Sorry Deluzion, ik kon het niet laten. Je klinkt zo treurig, ik moest er iets geestigs tegenover zetten.

Tja, als je echt niets wilt doen, wil veranderen, en alleen je libido kwijt wil, dan kan je alleen bij de farmaceutische industrie (met receptje van arts psychiater of zo natuurlijk) terecht. Dan kunnen wij, hoe goed bedoeld dan ook, jou niet helpen.
Vraag mij dan af, waarom je hier een topic opent. Of wil je er gewoon eens over praten? Want de antwoorden die je hier kunt krijgen, kun je ook zelf bedenken. Van je libido af; gooi een bekertje benzine in je kruis en steek dan je schaamhaar aan. Of laat je eens voor 100 euro een kwartiertje in je kruis trappen, zoals die ene in die Dirty Harry film die zich helemaal lens laat slaan om daarna officer Dirty Harry aan te klagen alsof die dat gedaan heeft. Zo reageren de pubers.
En de goedmensen die zeggen: ga voor hulp, psycholoog of arts, doe training, neem zonnebank, eet meer eiwitten en ga krachttraining doen. Maar dan zeg jij .... Ja, maar (ik ben te wit, te dun ... ) En ja maar betekent nee.
Sorry, maar jij wentelt je in zelfmedelijden. Dan ben je niet te helpen en maak je jouw probleem ons probleem. Nu, er zal zeler wel een pilletje voor je zijn, en als je met je probleem bij de juiste mensen aanklopt (arts / psych) zul je dat wel voorgeschreven krijgen. Zeker als je ebij zegt (zoals je in een van je posten schreef) dat je wel eens huilt van ellende EN tegen een boom wil rijden.
Dat (pilletje) gaat wel lukken. En dan ben je iemand zonder zin in seks? Tja, daar zijn e meer van. Meer vrouwen dan mannen weliswaar, maar toch ook mannen. En een leven zonder sex kan best Zonder eten, zonder drinken of zonder slaap, hou je maximaal 3 weken uit. Zonder drinken zelfs maar een week hooguit. Zonder zin in sex kun je heel oud mee worden.
Maar persoonlijk zou ik toch proberen open te staan voor een goede gerichte begeleiding.

Dan, ik heb het al in andere topics hier geschreven, zijn er vrouwen die minder-validen en andere op de een of andere manier gehandicapte mensen sex willen geven, van een snelle neukpartij (hoertjes) tot een paar uurtjes incl. beetje knuffelen, praatje en sex.

Ik gooi "sex voor gehandicapten" in google en vind ONDER ANDERE !! een stukje over een 27 jarige vrouw, waarbij hier de link. Dus denk dat je met een uurtje googlen er wel uit bent.
Tja, als jij denkt dat je te lelijk bent en er nooit eentje zult vinden, dan zul je er iets voor moeten betalen. Maar ja, je bent de enige niet, het beroep van prostituee (of sexzorgverleenster wat veel sympathieker klinkt en ook veel sympathieker is want dan zit er toch een andere motivatie achter) wordt niet voor niks het oudste beroep van de wereld genoemd.

*; :Y :Z :W

[ Bericht 8% gewijzigd door LeesFoknl op 30-08-2016 05:31:12 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 05:31:46 #164
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164957039
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 05:33:58 #165
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164957041
Nog een, verder moet je zelf maar eens googlen:

http://www.flekszorg.nl/nieuws.html
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 05:40:49 #166
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164957052
Heb een documentaire gezien maar vind die nu even niet zo snel terug, van 2 vrouwen uit Goes die ook bij minder validen op bezoek gingen, 2 uurtjes 175 euro.
Maakte een goede en serieuze indruk.

^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_164958542
_O-

Zoals ik al eerder aangaf was mijn verhoogde libido het resultaat van een bijwerking door het middel melanotan LIF / Melanotan Kuur

Ben gestopt met het inspuiten en zowaar is mijn libido weer geheel 0.

En zowaar voel ik me direct niet meer zo slecht. Ben in staat functioneel te overleven nu. Alles kost minder energie.

Zoals een kerel op een melanotan forum hierover schreef:

"For me, I would give this a sound 10 out of 10. Very easy to use. No undesireable side effects and sex is absolutely incredible. Huge.............HUGE spike in libido and erections that could split diamonds. If these first four days are any indication of the tanning possibilities too, I will be ethnic very shortly."

Eheheh :)

Toegeven in mijn geval ervaarde ik het lang niet zo als die user maar ik had een sexdrive terug van hoe het was in mijn begin twintiger jaren.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164958800
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Sommigen vinden mij wel daadwerkelijk lelijk, 1 psych vond mij onaantrekkelijk kwa uiterlijk en heeft dit ook zo verteld en begon een verhaal over "andere kwaliteiten bezitten om er werk van te maken", de rest van de mensen zeggen vaak"valt wel mee" of "ik zie niks bijzonders"
Op dating sites of single vriendinnen van vroegere vrienden vonden mij wel altijd onaantrekkelijk kwa uiterlijk en dit werd mij ook letterlijk verteld.
Een vrouw op kantoor vond mij er op mijn 26ste een puber figuur hebben en eruit zien als 16- 18 met een skinny gezicht.
Verder krijg ik heel vaak opmerkingen of mij zelf wel goed verzorg omdat ik heel wit ben met een zeer mager uiterlijk en smal gezicht. Dit is zeker 15 keer gebeurd. De laatste keer was door een homo uit mijn therapie groep, een hele aardige kerel. Ik vroeg aan hem wat het probleem was aan mijn uiterlijk en hij zei onder andere dat mijn huid spierwit was. (ginger genen) en adviseerde me om een paar keer onder de zonnebank te gaan. Dit is dus niet mogelijk met huidtype 1 en dus probeer ik nu melanotan.
Melanotan lijkt een beetje te werken maar ik ben er niet zeker van. Ik heb veel sproeten in mijn gezicht nu maar ook een beetje gebruind.... een beetje brons/bruin. ik ben iig van een 1/10 na een 3/10 kwa uiterlijk gegaan.
Verder kan ik nog overwegen om mijn kaak recht te zetten want die is erg scheef gegroeid.

Verder ken ik niemand, ik ben geen vrienden, kennissen , familie etc. Ik weet dat ik hier zelf voor gekozen heb. Ik ken alleen mensen van de hulpverlening.
Vrienden of kennissen kijken niet naar je uiterlijk toch? Maakt mij helemaal niets uit hoe mijn vrienden of vriendinnen er uitzien.

Verder hoor ik niks uitzonderlijke - ik ken mensen die een gezichtsverminking hebben die gewoon daten (en dan heb ik het over neurofybromatose of teacher collins, zoek maar eens op) en relaties hebben.

Als je minder mager wilt worden kun je naar een diëtist gaan en gaan sporten - maar mager hoeft helemaal niet per se lelijk te zijn.

Ik heb een beetje het gevoel dat je ieder excuus aangrijpt om er voor te zorgen dat je niet de regie over je eigen leven neemt. Je klinkt als iemand die het leven ondergaat, niet als iemand die leeft. Het leven is maakbaar - je kunt er zelf iets van maken.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_164959006
Ik heb dit topic doorgelezen, en ik wil TS het volgende zeggen: Ik denk dat je met de verkeerde mensen omging. Je bent zó gefixeerd op uiterlijk! Als ik zelf kijk naar de personen waarop ik verliefd ben geworden, dan was dat in meer dan de helft van de gevallen omdat we een inhoudelijke klik hadden. Ik vind het aantrekkelijk als iemand straalt, plezier heeft in het leven, passies voor z'n hobbies en zo. Het lijkt erop alsof jij zó gefixeerd bent geweest op het uiterlijk, dat je de interne kant hebt verwaarloosd. En dat lijkt me eerder de reden dat je geen partner kunt vinden.

Ten tweede: denk alsjeblieft niet dat je je hele leven al kan uitstippelen. Je kan letterlijk mórgen iemand ontmoeten die je leven verandert.
pi_164990001
quote:
4s.gif Op zondag 28 augustus 2016 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de mazzel dat ik die lust eigenlijk niet heb.
En ook nooit echt gehad.

Kun je de lust beschrijven? Is het meer dat je seks zou willen hebben, of is het dat je zou willen klaarkomen?
Nja, nee niet echt. Ik denk dat mijn liefdeloos bestaan een stuk vervelender voelt. Opgewondenheid is alleen af en toe frustrerend, ik mis aanrakingen, intimiteit of zo... ik weet niet wat het is... maar ondanks dat ik dus niet zeker kan weten of ik iets mis voelt het wel zo.

Mja mijn libido is normaal gesproken extreem laag omdat als ik mezelf zie in de spiegel 100% zeker weet dat er geen enkele vrouw op aarde bestaat die mijn de moeite waard zou vinden, die door mijn uiterlijk heen kan kijken. Daardoor ben ik ook impotent want ik vind mezelf te lelijk om aan seksulateit te doen.
Bovendien komt het bij van twee kanten, zowel ik zelf als anderen vinden mij een onaantrekkelijk uiterlijk hebben.

Als ik het geld had , dan had ik mijn gehele gezicht verbouwd tot ik onherkenbaar was.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164990074
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:13 schreef Toeps het volgende:
Ik heb dit topic doorgelezen, en ik wil TS het volgende zeggen: Ik denk dat je met de verkeerde mensen omging. Je bent zó gefixeerd op uiterlijk! Als ik zelf kijk naar de personen waarop ik verliefd ben geworden, dan was dat in meer dan de helft van de gevallen omdat we een inhoudelijke klik hadden. Ik vind het aantrekkelijk als iemand straalt, plezier heeft in het leven, passies voor z'n hobbies en zo. Het lijkt erop alsof jij zó gefixeerd bent geweest op het uiterlijk, dat je de interne kant hebt verwaarloosd. En dat lijkt me eerder de reden dat je geen partner kunt vinden.

Ten tweede: denk alsjeblieft niet dat je je hele leven al kan uitstippelen. Je kan letterlijk mórgen iemand ontmoeten die je leven verandert.
Deels wel mee eens. vanaf mijn 17de ben ik gestopt met mezelf ontwikkelen omdat de obsessie over mijn uiterlijk alles overheerste.
Hoe ik mezelf zie, kreeg ik ook vaak te horen van anderen, het zit echt niet alleen tussen mijn oren.
Ik kan gewoon niet met mijn uiterlijk leven... dat is het probleem, het lukt gewoon echt niet, ik haat mijn uiterlijk zo ongelooflijk veel. Ik kan letterlijk overgeven als ik mezelf zie in reflecties.
En dat was 15 jaar geleden zo en dat is nu nog steeds zo.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164990173
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Deels wel mee eens. vanaf mijn 17de ben ik gestopt met mezelf ontwikkelen omdat de obsessie over mijn uiterlijk alles overheerste.
Hoe ik mezelf zie, kreeg ik ook vaak te horen van anderen, het zit echt niet alleen tussen mijn oren.
Ik kan gewoon niet met mijn uiterlijk leven... dat is het probleem, het lukt gewoon echt niet, ik haat mijn uiterlijk zo ongelooflijk veel. Ik kan letterlijk overgeven als ik mezelf zie in reflecties.
En dat was 15 jaar geleden zo en dat is nu nog steeds zo.
Dat is niet normaal. Ik geloof direct dat je misschien niet beeldschoon bent, maar overgeven van je eigen reflectie slaat nergens op. Ik heb ook niets gehoord wat daar aanleiding toe zou geven.

Bovendien ken ik mensen die precies dezelfde uiterlijke kenmerken hebben die jij omschrijft en ook gewoon relaties aangaan. Uiterlijk is niet alles.

Waarom doe je jezelf dit aan en waarom doe je niet iets aan dat gevoel? Je hebt zo te horen meer een geestelijk probleem dan een uiterlijk probleem: ga naar een professional en zorg dat je dat gevoel wegneemt.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_164995885
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nja, nee niet echt. Ik denk dat mijn liefdeloos bestaan een stuk vervelender voelt. Opgewondenheid is alleen af en toe frustrerend, ik mis aanrakingen, intimiteit of zo... ik weet niet wat het is... maar ondanks dat ik dus niet zeker kan weten of ik iets mis voelt het wel zo.

Mja mijn libido is normaal gesproken extreem laag omdat als ik mezelf zie in de spiegel 100% zeker weet dat er geen enkele vrouw op aarde bestaat die mijn de moeite waard zou vinden, die door mijn uiterlijk heen kan kijken. Daardoor ben ik ook impotent want ik vind mezelf te lelijk om aan seksulateit te doen.
Bovendien komt het bij van twee kanten, zowel ik zelf als anderen vinden mij een onaantrekkelijk uiterlijk hebben.

Als ik het geld had , dan had ik mijn gehele gezicht verbouwd tot ik onherkenbaar was.
Toch apart dat er vrouwen vrijwillig met je naar bed zijn geweest. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_164998299
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Toch apart dat er vrouwen vrijwillig met je naar bed zijn geweest. :)
Precies dit.
pi_165073103
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Toch apart dat er vrouwen vrijwillig met je naar bed zijn geweest. :)
:W
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_165076541
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 02:43 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

:W
Heerlijk, ontkennen om in je slachtofferrol te blijven. Super aantrekkelijk ook :)
  Meest relativerende user 2022 zondag 4 september 2016 @ 22:59:57 #177
357044 Budapestenaar
pi_165095108
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 17:43 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, 100 % Amerikaans. (of dat nou een plus- of minpunt is ...... :?

Maar ze moeten heel lief zijn en ook sociaal. Met maandelijkse updates enz. over de laatste aktuele zaken (brexit, Trump enz.) En nogmaals, je kunt ze afzetten of in de stand "companion" zetten, dus gewoon alleen wat small talk. Als je haar in die stand kruisgericht aanraakt zegt ze: not now dear, I have a headache. Of in een van de andere talen.
Dus ook mannen die bv gescheiden zijn zullen zich al snel bij haar thuis voelen!
Verdere voordelen: nooit jaloers en (mits in de juiste modus) ook in voor triootje, orgie en ruilen. Voor de eigenaren is er een soort ruilbeurs zodat je eens kunt ruilen en je een heel ander type krijgt (uiterlijk maar ook karakter en zo want ze worden customized aangeleverd). Ook hierbij het voordeel, ze zullen nooit op die andere man verliefd worden en niet naar je terug willen komen.

*O* O-) :W
Zo vind ik het leuk dat als ik thuiskom mijn vrouw vraagt: darling, what u like, whiskey, thea or me !!. Kunt ook een waakprogramma installeren laten, dan (ze "hoort") doet ze s-nachts bij onraad blaffen om zo schoren en dieventuig weg te jagen. Ze heeft een super goede geluidsinstallatie ingebouwd en is wifi verbonden met het internet. Ze kan dus ook jou, je kindje, je Alzheimer moeder de HELE nacht (slaap) liedjes zingen. Echt ideaal!
Dat bedrijf is niet eens in staat een fatsoenlijke site te maken... :')
pi_165113783
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 11:56 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Heerlijk, ontkennen om in je slachtofferrol te blijven. Super aantrekkelijk ook :)
Jij was erbij of zo toen het gebeurde :')? Kan je al vertellen dat er niets van klopt.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_165113845
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:08 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Jij was erbij of zo toen het gebeurde :')? Kan je al vertellen dat er niets van klopt.
Volgens jou was het niet met een prostituee, dus ontmaagd=ontmaagd
pi_165113971
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:09 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Volgens jou was het niet met een prostituee, dus ontmaagd=ontmaagd
Heb jij al een kat versierd?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165114214
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 21:14 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Heb jij al een kat versierd?
Nee, maar das niet relevant in deze
pi_165114349
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:08 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Jij was erbij of zo toen het gebeurde :')? Kan je al vertellen dat er niets van klopt.
Vertel eens, wat klopt er niet aan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_165114423
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:21 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Nee, maar das niet relevant in deze
User Atak had een keer sjans met een kat.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165114450
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:28 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

User Atak had een keer sjans met een kat.
Je bedoelt een negerin toch? En ja, laat hem er vooral van genieten :)
pi_165114481
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:29 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Je bedoelt een negerin toch? En ja, laat hem er vooral van genieten :)
Nee, een kat. Tegenwoordig is dat blijkbaar normaal, om met dieren te 'daten'.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165114501
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:30 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee, een kat. Tegenwoordig is dat blijkbaar normaal, om met dieren te 'daten'.
Zal wel. Ik versier iig geen katten
pi_165115471
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vertel eens, wat klopt er niet aan.
Waarom zou ik jou dat vertellen?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_165117318
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 22:01 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Waarom zou ik jou dat vertellen?
Leuk hè, er omheen draaien :) Lekker alles ontkennen om jezelf zielig te vinden en zo vooral willen overkomen. Maar wat wil je nou eigenlijk bereiken jongen :? Het lijkt erop dat jij het allemaal wel lekker veilig vindt zo, weg van de boze buitenwereld :')
pi_165117906
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 22:56 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Leuk hè, er omheen draaien :) Lekker alles ontkennen om jezelf zielig te vinden en zo vooral willen overkomen. Maar wat wil je nou eigenlijk bereiken jongen :? Het lijkt erop dat jij het allemaal wel lekker veilig vindt zo, weg van de boze buitenwereld :')
Ik bevestig, noch ontken deze gebeurtenis die hier wordt beweerd , ik vind het alleen niet zo relevant.
Ik had slechts een vraag die ik stelde in de openingspost maar dan zijn er altijd sensatiebeluste trollen die de boel willen laten escaleren.

En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_165123782
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik bevestig, noch ontken deze gebeurtenis die hier wordt beweerd , ik vind het alleen niet zo relevant.
Ik had slechts een vraag die ik stelde in de openingspost maar dan zijn er altijd sensatiebeluste trollen die de boel willen laten escaleren.

En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Antwoord op de op. Als je bejaard bent
  dinsdag 6 september 2016 @ 12:17:39 #191
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165124633
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:31 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Dat is niet normaal. Ik geloof direct dat je misschien niet beeldschoon bent, maar overgeven van je eigen reflectie slaat nergens op. Ik heb ook niets gehoord wat daar aanleiding toe zou geven.

Bovendien ken ik mensen die precies dezelfde uiterlijke kenmerken hebben die jij omschrijft en ook gewoon relaties aangaan. Uiterlijk is niet alles.

Waarom doe je jezelf dit aan en waarom doe je niet iets aan dat gevoel? Je hebt zo te horen meer een geestelijk probleem dan een uiterlijk probleem: ga naar een professional en zorg dat je dat gevoel wegneemt.
Aqua heeft met haar laaste alinea volledig gelijk. Jouw probleem (geen relatie kunnen krijgen) is voor minstens 80 % geestelijk, 5 % misschien ligt aan status, geld opleiding inkomen, en hooguit 15 % aan je uiterlijk. Nu, ik kan je zeggen dat het bij mij vooral aan mijn uiterlijk lag en nog ligt dat 95 % van de vrouwen mij niet aantrekkelijk vinden. Maar aan die 5 % die mij wel eluk vinden heb ik zat, hoef er maar een paar, stuk of 3 is zat.

Het is vervelend als anderen je een stempel opdrukken, maar veel erger als jij het zelf bent die je deze stempel opdrukt. Dat is al heel moeilijk vechten, tegen jezelf en je sterke innerlijke overtuigingen over jezelf.

Maar, je hoeft dat niet alleen. Je kunt hulp zoeken op zoveel verschillende manieren. Ga praten met psych of therapeut. Naar mijn idee liefst een man die jou de ogen opent door eerlijk maar ook wat hard tegen je te zijn: wat zeiver je nou weer.

Of lees boeken en artikels.
Heb ooit eens gelezen over reframing. simpel gezegd "met andere ogen zien.
Vooorbeeld: feit: jij bent zo wit. Jij vindt dat niks. Dan -of doe er iets aan, of realiseer je (kijk met andere ogen) dat in het grootste deel van de wereld wit zijn het ultieme doel is, een bussiness van miljarden euro´s. En jij bent het, zomaar, gratis.
Jij bent slank, mager. Is geaccepteerd, zelfs gewenst en wordt naar gestreefd door het gros van de mensen. Ook weer een business van miljarden euro´s !! .... en weer, jij bet het.
Studeren en iets bereiken kan je, je bent nog jong, kunt je leven een richting geven. Je lijkt me ook geen verkeerde, geen klootzak. Niet naar mannen, ook niet voor vrouwen.

Tja, je gezicht, nu, dan heb je daar pech mee. Kan er wat aan gedaan worden? En anders, en ook: dan ben jij een van die heel veel !! mensen die "men moet leren kennen om te waarderen". Die het niet van hun leuk uiterlijk, lekker smoeltje en zo hebben. Dus zeg maar zoals 80 % van je leeftijdsgenoten (die dus OOK niet zo knap zijn).

Is toch heel normaal dat je hunkert naar een relatie, niet alleen sex maar ook die "kleine" dingen" en gewoon samen zijn. En mijn ervaring (40 jaar ouder dan jou en ook een echte laatbloeier) is: het komt beslist goed. Als je iets wil gebeurt het ook, dat is mijn ervaring.Alles wat je ECHT wil, werkt ook je onderbewustzijn aan mee, Je leert wegen en mogelijkheden herkennen en zien. Komt goed!

^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 6 september 2016 @ 12:33:21 #192
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165124861
Hoe oud was jij ook alweer? En had je al sex met een vrouw? Heb geen zin al die 8 bladzijden te herlezen. Maar als je al eens sex met een vrouw had (die geen prostituee was die je op dat moment moest betalen) dan weet je toch ook dat het wel degelijk mogelijk is!

:? :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165125260
Ik denk dat je je teveel focust op de onderdelen die minder mooi zijn in je ogen. Vergeet niet dat echt iedereen, zelfs de mensen die er perfect lijken uit te zien, niet perfect zijn.
Je moet je richten op je mooie onderdelen. Iedereen heeft iets moois, soms zijn het de ogen, soms de handen, soms de neus. Er is altijd wel iets aan je wat mooi is.

Dwing jezelf om te kijken naar je spiegelbeeld (in je blootje) en benoem wat je mooi vindt aan jezelf. Probeer mensen aan te spreken, niet per se flirten of met de bedoeling iemand te versieren, maar gewoon een gezellig praatje mee maken als vrienden.

Veel mensen vinden mij schattig en vinden dat ik mooie grote ogen heb. Ondanks dat ik weet dat mensen mij aantrekkelijk vinden, ben ik ook weleens onzeker (geweest). Ik ben bijvoorbeeld best klein, namelijk 1,54m en ik vind mijn voeten ook niet mooi. Daar richt ik mij echter niet meer op, want ja misschien ben ik dan best klein en heb ik lelijke voeten, maar ik heb wel heel mooi haar, mooie grote ogen en een schattig neusje. Zo moet jij ook leren om je mooie kanten te zien.

Lukt misschien niet gelijk, maar als je dagelijks een kwartier verplicht naar jezelf kijkt en jezelf dwingt om je mooie onderdelen op te noemen, zal je daar veel profijt van hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Highlighter op 06-09-2016 15:38:55 (1,54m geen 1,54cm gelukkig :p) ]
pi_165125698
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:33 schreef LeesFoknl het volgende:
Hoe oud was jij ook alweer? En had je al sex met een vrouw? Heb geen zin al die 8 bladzijden te herlezen. Maar als je al eens sex met een vrouw had (die geen prostituee was die je op dat moment moest betalen) dan weet je toch ook dat het wel degelijk mogelijk is!

:? :?
31
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_165126412
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:01 schreef Highlighter het volgende:
Ik denk dat je je teveel focust op de onderdelen die minder mooi zijn in je ogen. Vergeet niet dat echt iedereen, zelfs de mensen die er perfect lijken uit te zien, niet perfect zijn.
Je moet je richten op je mooie onderdelen. Iedereen heeft iets moois, soms zijn het de ogen, soms de handen, soms de neus. Er is altijd wel iets aan je wat mooi is.

Dwing jezelf om te kijken naar je spiegelbeeld (in je blootje) en benoem wat je mooi vindt aan jezelf. Probeer mensen aan te spreken, niet per se flirten of met de bedoeling iemand te versieren, maar gewoon een gezellig praatje mee maken als vrienden.

Veel mensen vinden mij schattig en vinden dat ik mooie grote ogen heb. Ondanks dat ik weet dat mensen mij aantrekkelijk vinden, ben ik ook weleens onzeker (geweest). Ik ben bijvoorbeeld best klein, namelijk 1,54cm en ik vind mijn voeten ook niet mooi. Daar richt ik mij echter niet meer op, want ja misschien ben ik dan best klein en heb ik lelijke voeten, maar ik heb wel heel mooi haar, mooie grote ogen en een schattig neusje. Zo moet jij ook leren om je mooie kanten te zien.

Lukt misschien niet gelijk, maar als je dagelijks een kwartier verplicht naar jezelf kijkt en jezelf dwingt om je mooie onderdelen op te noemen, zal je daar veel profijt van hebben.
Prachtig deze post. Zoveel waarheid _O_ Dit heeft mij namelijk ook erg veel geholpen
pi_165127743
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:08 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Prachtig deze post. Zoveel waarheid _O_ Dit heeft mij namelijk ook erg veel geholpen
Echt fijn O+

We leven maar één keer, waarom op een negatieve manier doorbrengen als het ook positief kan zijn :)

We kunnen niets aan ons uiterlijk doen, dus het beste is om te accepteren wat your mommy or daddy gave you ;) En er het beste van te maken.

Ik weiger het gewoon om ongelukkig te zijn, ik wil het mooiste in het leven zien en een gelukkig leven leiden :)
pi_165130691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:33 schreef LeesFoknl het volgende:
Hoe oud was jij ook alweer? En had je al sex met een vrouw? Heb geen zin al die 8 bladzijden te herlezen. Maar als je al eens sex met een vrouw had (die geen prostituee was die je op dat moment moest betalen) dan weet je toch ook dat het wel degelijk mogelijk is!

:? :?
Als hoge uitzondering ooit, kunstmatig als er veel alcohol wordt geconsumeerd.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_165131518
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:31 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Echt fijn O+

We leven maar één keer, waarom op een negatieve manier doorbrengen als het ook positief kan zijn :)

We kunnen niets aan ons uiterlijk doen, dus het beste is om te accepteren wat your mommy or daddy gave you ;) En er het beste van te maken.

Ik weiger het gewoon om ongelukkig te zijn, ik wil het mooiste in het leven zien en een gelukkig leven leiden :)
Inderdaad. En negatieve gedachten komen soms, maar laat ze gewoon passeren en maak plaats voor positieve gedachten. En bedenk, kritiek weegt net zo zwaar als de waarde die je er zelf aan hecht
  woensdag 7 september 2016 @ 00:26:21 #199
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165143143
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:01 schreef Highlighter het volgende:
Ik denk dat je je teveel focust op de onderdelen die minder mooi zijn in je ogen. Vergeet niet dat echt iedereen, zelfs de mensen die er perfect lijken uit te zien, niet perfect zijn.
Je moet je richten op je mooie onderdelen. Iedereen heeft iets moois, soms zijn het de ogen, soms de handen, soms de neus. Er is altijd wel iets aan je wat mooi is.

Dwing jezelf om te kijken naar je spiegelbeeld (in je blootje) en benoem wat je mooi vindt aan jezelf. Probeer mensen aan te spreken, niet per se flirten of met de bedoeling iemand te versieren, maar gewoon een gezellig praatje mee maken als vrienden.

Veel mensen vinden mij schattig en vinden dat ik mooie grote ogen heb. Ondanks dat ik weet dat mensen mij aantrekkelijk vinden, ben ik ook weleens onzeker (geweest). Ik ben bijvoorbeeld best klein, namelijk 1,54m en ik vind mijn voeten ook niet mooi. Daar richt ik mij echter niet meer op, want ja misschien ben ik dan best klein en heb ik lelijke voeten, maar ik heb wel heel mooi haar, mooie grote ogen en een schattig neusje. Zo moet jij ook leren om je mooie kanten te zien.

Lukt misschien niet gelijk, maar als je dagelijks een kwartier verplicht naar jezelf kijkt en jezelf dwingt om je mooie onderdelen op te noemen, zal je daar veel profijt van hebben.
Volgens mij ben jij in gewone mannentaal gewoon "een lekker ding!".
Heb je al een vriendje? Ooit gehad? Op een ouwe fiets moet je het leren, dus ...... hou mij warm aanbevolen hehe (=vettig lachje).

*; *; *;
Nb. laten mijn voeten nou het enige zijn dat ECHT mooi aan mij is. Danseressenvoetjes!! >:O *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door LeesFoknl op 07-09-2016 00:39:10 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 7 september 2016 @ 00:29:03 #200
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165143179
mis-take
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')