Een klein jaar geleden had ik melanotan besteld en heb besloten om dit te testen.
Wat is melanotan 2 ?
Melanotan is een soort hormoon dat je helpt snel een bruine huid te krijgen
zonder daarvoor in de ‘gevaarlijke zon’ of onder de zonnebank te hoeven.
Je spuit het zelf in je lichaam door middel van een injectienaald.
Het is oorspronkelijk ooit ontwikkeld als medicijn tegen huidkanker, maar mede door de positieve effecten van het bruin worden van melanotan 2 word het gebruikt om bruin te worden.
Bron:
http://plazilla.com/page/4295101399/melanotan-de-barbie-drug-hypeBijwerkingen van melanotan kunnen o.a zijn
Huidpigmentatie
Misselijkheid
Eetlust onderdrukking
Blozen
Hoofdpijn
Lethargie
Duizeligheid
Moedervlekken
Hyperpigmentatie
Witte vlekken
Verhoogd libido
Fysieke seksuele opwinding
Anafylactische shock
Bovendien zijn de lange termijns bijwerkingen nog niet bekend en daardoor is het afgekeurd door de FDA
![2lkczmo.jpg]()
Op de fitzpatrick scale ben ik een sub huid type 1. Ik ben een semi ginger, mijn moeder was een echte ginger huidtype 1 en mijn vader heeft zwart haar en huid type 3 en daardoor ben ik extreem bleek met behoorlijk wat sproeten in gezicht en op mijn schouders al zijn ze met uitzondering van mijn neus behoorlijk klein en vallen ze niet heel erg op. Mijn haar kleur is donkerblond/rood (indoors lijkt het donker blond en outdoors rood), met een rode baard en zwarte snor, en zwart borsthaar.
Al mijn gehele leven word ik melkfles, geest, casper etc genoemd of vraagt men zich regelmatig af of ik mij goed verzorg of niet toevallig ziek ben.
Ik kan onmogelijk een kleur krijgen in de zon en verbrand enkel en sproeten openbaren zich.
En dus heb ik besloten om wat melanotan te bestellen en dit te injecteren sinds afgelopen dinsdag.
Mijn doel is om een gezonde kleur in mijn gezicht te krijgen en het zeker niet te overdrijven.
Ik ben me ervan bewust dat je lichaam 2 type melanine aanmaakt, rood/geel en bruin/zwart, als je lichaam teveel rood/geel pigment aanmaakt dan krijg je een oranje kleur. Mocht dit gebeuren dan stop ik uiteraard meteen. En ik weet dat dit een reële mogelijkheid is met mijn haarkleur en huid type.
Overigens heb ik geen flauw idee of ik de real deal heb en weet ik niet wat ik daadwerkelijk in mijn lichaam injecteer.
Ik heb 10mg melanotan gemengd met 1 ml bacterieel water en ben sinds woensdag begonnen met injecteren met 200mcg per dag. Maandag ga ik onder de zonnebank voor 5 minuten en als ik niet verbrand dan weet ik dus zeker dat het echte melanotan is.
Woensdag, Dosis: 200mcg, bijwerkingen: lichte misselijkheid
Donderdag, Dosis: 200mcg, bijwerkingen: lichte misselijkheid, licht in hoofd, verminderde eetlust
Vrijdag, Dosis: 200mcg, bijwerkingen: lichte misselijkheid (paar keer kokhalzen), licht in hoofd, 1keer een random boner, verminderde eetlust
Zaterdag, Dosis: 250mcg, bijwerkingen: lichte misselijkheid(paar keer kokhalzen), verminderde eetlust.
Waar ik geen last van heb is een increased sexdrive en veel random erecties, of nieuwe ontwikkeling van moedervlekken of sproeten.
Bijwerkingen waar bijna elke man mee te maken krijgt en dat is wel verdacht omdat ik dus niet weet of dit echte melanotan is. Maar het kan ook komen dat ik deze bijwerkingen niet krijg omdat de dosis erg laag is, of ik ben simpelweg immuun.
Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat dit slechte kwaliteit melanotan is. Ik lees op veel websites dat gebruikers die melanotan bestellen vaak oude vials krijgen toegestuurd. Dit omdat aanbieders jaren geleden melanotan hadden ingekocht en nu dus kwijt willen. Terwijl de maximale houdbaarheid van ongebruikte melanotan zo'n jaar is.
Ik ben er (te) laat mee begonnen maar mocht dit middel werken dan begin ik er volgend jaar vroeger mee.
Maandag volgt een update naar een korte zonnebank sessie.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ