abonnement Unibet Coolblue
pi_164712505
Een klein jaar geleden had ik melanotan besteld en heb besloten om dit te testen.

Wat is melanotan 2 ?

Melanotan is een soort hormoon dat je helpt snel een bruine huid te krijgen
zonder daarvoor in de ‘gevaarlijke zon’ of onder de zonnebank te hoeven.
Je spuit het zelf in je lichaam door middel van een injectienaald.
Het is oorspronkelijk ooit ontwikkeld als medicijn tegen huidkanker, maar mede door de positieve effecten van het bruin worden van melanotan 2 word het gebruikt om bruin te worden.
Bron: http://plazilla.com/page/4295101399/melanotan-de-barbie-drug-hype

Bijwerkingen van melanotan kunnen o.a zijn

Huidpigmentatie
Misselijkheid
Eetlust onderdrukking
Blozen
Hoofdpijn
Lethargie
Duizeligheid
Moedervlekken
Hyperpigmentatie
Witte vlekken
Verhoogd libido
Fysieke seksuele opwinding
Anafylactische shock

Bovendien zijn de lange termijns bijwerkingen nog niet bekend en daardoor is het afgekeurd door de FDA



Op de fitzpatrick scale ben ik een sub huid type 1. Ik ben een semi ginger, mijn moeder was een echte ginger huidtype 1 en mijn vader heeft zwart haar en huid type 3 en daardoor ben ik extreem bleek met behoorlijk wat sproeten in gezicht en op mijn schouders al zijn ze met uitzondering van mijn neus behoorlijk klein en vallen ze niet heel erg op. Mijn haar kleur is donkerblond/rood (indoors lijkt het donker blond en outdoors rood), met een rode baard en zwarte snor, en zwart borsthaar.

Al mijn gehele leven word ik melkfles, geest, casper etc genoemd of vraagt men zich regelmatig af of ik mij goed verzorg of niet toevallig ziek ben.
Ik kan onmogelijk een kleur krijgen in de zon en verbrand enkel en sproeten openbaren zich.

En dus heb ik besloten om wat melanotan te bestellen en dit te injecteren sinds afgelopen dinsdag.

Mijn doel is om een gezonde kleur in mijn gezicht te krijgen en het zeker niet te overdrijven.
Ik ben me ervan bewust dat je lichaam 2 type melanine aanmaakt, rood/geel en bruin/zwart, als je lichaam teveel rood/geel pigment aanmaakt dan krijg je een oranje kleur. Mocht dit gebeuren dan stop ik uiteraard meteen. En ik weet dat dit een reële mogelijkheid is met mijn haarkleur en huid type.

Overigens heb ik geen flauw idee of ik de real deal heb en weet ik niet wat ik daadwerkelijk in mijn lichaam injecteer.

Ik heb 10mg melanotan gemengd met 1 ml bacterieel water en ben sinds woensdag begonnen met injecteren met 200mcg per dag. Maandag ga ik onder de zonnebank voor 5 minuten en als ik niet verbrand dan weet ik dus zeker dat het echte melanotan is.

Woensdag, Dosis: 200mcg, bijwerkingen: lichte misselijkheid

Donderdag, Dosis: 200mcg, bijwerkingen: lichte misselijkheid, licht in hoofd, verminderde eetlust

Vrijdag, Dosis: 200mcg, bijwerkingen: lichte misselijkheid (paar keer kokhalzen), licht in hoofd, 1keer een random boner, verminderde eetlust

Zaterdag, Dosis: 250mcg, bijwerkingen: lichte misselijkheid(paar keer kokhalzen), verminderde eetlust.

Waar ik geen last van heb is een increased sexdrive en veel random erecties, of nieuwe ontwikkeling van moedervlekken of sproeten.
Bijwerkingen waar bijna elke man mee te maken krijgt en dat is wel verdacht omdat ik dus niet weet of dit echte melanotan is. Maar het kan ook komen dat ik deze bijwerkingen niet krijg omdat de dosis erg laag is, of ik ben simpelweg immuun.
Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat dit slechte kwaliteit melanotan is. Ik lees op veel websites dat gebruikers die melanotan bestellen vaak oude vials krijgen toegestuurd. Dit omdat aanbieders jaren geleden melanotan hadden ingekocht en nu dus kwijt willen. Terwijl de maximale houdbaarheid van ongebruikte melanotan zo'n jaar is.

Ik ben er (te) laat mee begonnen maar mocht dit middel werken dan begin ik er volgend jaar vroeger mee.

Maandag volgt een update naar een korte zonnebank sessie.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:21:42 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164712706
Hou ons op de hoogte. ^O^
Niet dat ik het zelf moet gebruiken ofzo, ik wordt altijd wel een beetje bruin (huidtype 2).

Maar ben benieuwd of je veel bijwerkingen krijgt, of dat het mee zal gaan vallen.
Bij te veel bijwerkingen zou ik er wel mee kappen als ik jou was, lijkt me niet zo gezond.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164712902
Best riskant lijkt me. Is zelfbruiner smeren geen optie?
pi_164713027
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:21 schreef Harvest89 het volgende:
Hou ons op de hoogte. ^O^
Niet dat ik het zelf moet gebruiken ofzo, ik wordt altijd wel een beetje bruin (huidtype 2).

Maar ben benieuwd of je veel bijwerkingen krijgt, of dat het mee zal gaan vallen.
Bij te veel bijwerkingen zou ik er wel mee kappen als ik jou was, lijkt me niet zo gezond.
Not nu toe vallen de bijwerkingen erg mee, het enige is eigenlijk lichte misselijkheid en iets verminderde eetlust. Ik ben wel begonnen met een hele lage dosis.

Het enige waar ik bang voor ben is dat ik oranje word ipv. van brons/bruin. En soms vraag ik me af of het echte melanotan is en niet toevallig suikerwater of zo :P

Maar goed zodra je stopt met melanotan verdwijnt de kleur die je hebt opgebouwd ook weer, alleen wel iets langzamer dan door de normale zon.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164713138
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:30 schreef empa1010 het volgende:
Best riskant lijkt me. Is zelfbruiner smeren geen optie?
Paar keer geprobeerd maar dat ziet er echt te onnatuurlijk uit.
En zo'n spray tan is ook leuk en aardig maar binnen een week is het alweer weg.

Ik weet dat het best riskant is en dat bijwerkingen zich ook pas kunnen openbaren na een X aantal jaren.
Maar tot nu toe, alle horror verhalen die ik heb gelezen zijn door mensen die het middel verkeerd gebruikt hebben.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:41:47 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164713147
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:36 schreef -Deluzion- het volgende:
Het enige waar ik bang voor ben is dat ik oranje word
Als dat het geval is, graag pics posten. _O_

Omdat je een lage dosering gebruikt, kan toch ook de kans bestaan dat je er niets van zult zien?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164713269
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Als dat het geval is, graag pics posten. _O_

Omdat je een lage dosering gebruikt, kan toch ook de kans bestaan dat je er niets van zult zien?
Het ligt eraan welke huid type je hebt. Een lagere huid type vereist een hogere dosering dan mensen met huid type 2 of 3.
Na mezelf goed ingelezen te hebben beginnen de meeste mensen juist veel te hoog en is een hele kleine hoeveelheid al effectief. De bijwerkingen zijn niet mis bij een hoge dosering, ik merk nu al dat ik vrij misselijk ben dus voorlopig laat ik het even zo.
Het duurt een week voordat je resultaat begint te zien en gedurende deze tijd dien je je ook bloot te stellen aan UV om het proces te versnellen.

Dus maandag kan ik meteen weten of het middel inderdaad werkt als ik naar de zonnebank ben geweest. 5 minuten onder de laagste zonnebank is al genoeg voor mij om te verbranden. Verbrand ik dus niet dan is het de real deal.

Tevens zit mijn gehele zicht onder de sproeten als ik onder de zon ben geweest, maar die verdwijnen weer na een paar uur, dat zijn echt mijn ginger genen die zich dan openbaren.
Als die dus niet verdwijnen dan stop ik uiteraard ook direct met melanotan.


Ja een oranje kleur is natuurlijk faal, als dat zou gebeuren zal ik wel balen maar het verdwijnt ook weer vanzelf na een paar weken.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Deluzion- op 20-08-2016 19:00:36 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164722876
Ik heb het ook 2x gebruikt. De eerste keer was ik na een vakantie in Thailand echt enorm bruin geworden (huidtype 1). De tweede keer ging het bruin worden veel sneller. Echter ben ik tot de conclusie gekomen dat bruin me niet staat. :') Ik kan geen goede haarkleur vinden, mijn eigen haaarkleur heeft bijna dezelfde tint als mijn gebruinde huid, dus dat staat niet. Ook weet ik me geen raad met make up. Tevens kreeg ik sproetjes op mijn lippen en dat vond ik echt vreselijk lelijk.

Beide keren duurde het ca 4 a 6 maanden voor de kleur weg was. Ik ben ook nooit meer zo wit geworden als ervoor. Dit weet ik zeker omdat ik een pigmentlozevlek op mijn heup blijk te hebben welke tijdens de eerste cycle zichtbaar werd. :D Nu zie ik hem nogsteeds vaag. Ben blij dat het hele witte er wel af is. :)

Ik gebruikte ook lage dosissen, dus bijna geen bijwerkingen. Succes!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_164725696
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:27 schreef Rebubbled het volgende:
Ik heb het ook 2x gebruikt. De eerste keer was ik na een vakantie in Thailand echt enorm bruin geworden (huidtype 1). De tweede keer ging het bruin worden veel sneller. Echter ben ik tot de conclusie gekomen dat bruin me niet staat. :') Ik kan geen goede haarkleur vinden, mijn eigen haaarkleur heeft bijna dezelfde tint als mijn gebruinde huid, dus dat staat niet. Ook weet ik me geen raad met make up. Tevens kreeg ik sproetjes op mijn lippen en dat vond ik echt vreselijk lelijk.

Beide keren duurde het ca 4 a 6 maanden voor de kleur weg was. Ik ben ook nooit meer zo wit geworden als ervoor. Dit weet ik zeker omdat ik een pigmentlozevlek op mijn heup blijk te hebben welke tijdens de eerste cycle zichtbaar werd. :D Nu zie ik hem nogsteeds vaag. Ben blij dat het hele witte er wel af is. :)

Ik gebruikte ook lage dosissen, dus bijna geen bijwerkingen. Succes!
Fijn dat het zo goed werkte. Sproeten op lip schijnt een zeldzaam verschijnsel te zijn.
Had je al voordat je het gebruikte sproeten in je gezicht? Kreeg je er door melanotan meer sproeten erbij of werden ze donkerder of bleef dit hetzelfde?
Hoelang injecteerde je melanotan en welke doseringen? En wanneer begon je de kleurverandering op te merken?
Ik kan me voorstellen dat als je bruin word en je hebt huidtype 1 met licht haar dat je wimpers dan niet staan omdat ze te licht zijn.
Tot nu toe vermoed ik dat mijn melanotan fake is omdat ik geen nieuwe sproeten en moedervlekken erbij krijg en volgens mij krijgt iedereen dit die melanotan gebruikt en schijnt dit al direct in werking te worden gesteld na eerste keer gebruik.
Iig fijn dat je niet meer extreem wit bent... maybe duurt het nog langer voordat je weer echt je oude kleur terug hebt aangezien melanotan je dna niet kan veranderen.
Ik heb het gevoel dat mij wel gaat staan, dat ik van een 3/10 naar een 5 of misschien wel 6/10 ga kwa aesthetics. Alleen jammer dat ik zoveel sproeten heb in mijn gezicht :(
Altijd lastig als je te zelfbewust bent. Ik voel me voor lul lopen met mijn lijken gezicht midden in de zomer -.- en altijd die opmerkingen of je je wel goed verzorgt.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Deluzion- op 21-08-2016 03:11:46 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164728749
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 03:03 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Fijn dat het zo goed werkte. Sproeten op lip schijnt een zeldzaam verschijnsel te zijn.
Had je al voordat je het gebruikte sproeten in je gezicht? Kreeg je er door melanotan meer sproeten erbij of werden ze donkerder of bleef dit hetzelfde?
Hoelang injecteerde je melanotan en welke doseringen? En wanneer begon je de kleurverandering op te merken?
Ik kan me voorstellen dat als je bruin word en je hebt huidtype 1 met licht haar dat je wimpers dan niet staan omdat ze te licht zijn.
Tot nu toe vermoed ik dat mijn melanotan fake is omdat ik geen nieuwe sproeten en moedervlekken erbij krijg en volgens mij krijgt iedereen dit die melanotan gebruikt en schijnt dit al direct in werking te worden gesteld na eerste keer gebruik.
Iig fijn dat je niet meer extreem wit bent... maybe duurt het nog langer voordat je weer echt je oude kleur terug hebt aangezien melanotan je dna niet kan veranderen.
Ik heb het gevoel dat mij wel gaat staan, dat ik van een 3/10 naar een 5 of misschien wel 6/10 ga kwa aesthetics. Alleen jammer dat ik zoveel sproeten heb in mijn gezicht :(
Altijd lastig als je te zelfbewust bent. Ik voel me voor lul lopen met mijn lijken gezicht midden in de zomer -.- en altijd die opmerkingen of je je wel goed verzorgt.
Ja ik heb sproeten, vooral gezicht en armen. Had gehoopt dat ze weg zouden vallen tegen een donkerdere achtergrond, maar dat viel tegen. Ze werden donkerder, wat logisch is, er kwamen nieuwe opzetten. Kreeg ook ineens sproeten op mijn benen die daarvoor enkel egaal lelieblank waren. Ik geloof echter dat die sproeten niet nieuw zijn, maar normaal gewoon minder zichtbaar. Tweede cycle waren het namelijk dezelfde die weg waren getrokken, maar weer terugkwamen.

De eerste ronde begon ik met 0.1 mg en werkte heel langzaam naar 0.35 ng per keer. Na ca. 30 mg begon ik het echt te zien. Merkte het eerst vooral aan dat ik niet verbrandde onder de zonnebank. De sproeten en kleuring kwamen tegelijk. Heb wel een awkward fase gehad waarbij mijn gezicht een beetje viezig leek doordat het niet gelijk bruinde overal. Voornamelijk rond mijn mond donkerder. Gelukkig kon ik dat corrigeren met foundation, een luxe die jij als man niet hebt. :P Ben doorgegaan tot ca. 50 mg.

De tweede cycle deed ik meer zodat ik niet zou verbranden. Toen heb ik max 20mg in totaal genomen. Ik was toen lichtjes bruin, incl sproeten. Maar het is zoo fijn om niet panisch met de zon om te hoeven gaan.

Omdat een foto meer zegt, voor:

Witter dan wit, dec 2013. Mijn sproeten zijn in de winter praktisch onzichtbaar.

Na:

Juli 2014


Augustus 2014, tijdens mijn vakantie. Disclaimer, ik ben hier de gezichtsverbeterstand van mijn telefoon aan het testen. Die verwijdert rimpels e.d. Dit is de onverbeterde versie waar ik hard mijn best doe op rimpels. :')

Nu:

Juli 2016

Ik ben 10x liever lelieblank dan besproet heb ik geleerd. :) en ik heb wel het idee dat deze kleur blijvend is. Je hebt ook van die mensen die altijd zonnen en nu soort van van leer zijn, die kleuren ook niet terug. Maar dit is pure broscience. Kans is wel aanwezig dat ik volgende zomer weer een minicycle doe tegen verbranden. Deze vakantie was echt hels. :(

Overigens, mijn vriend (huidtype 2, geen sproeten) gebruikt het ook ca. 2 weken in juni max 15mg, en die is dan egaal zonvakantie bruin. Krijgt ook geen moedervlekken enzo erbij. Heb het idee dat huidtype 2 ideaal is voor dit spul.

[ Bericht 9% gewijzigd door Rebubbled op 21-08-2016 11:21:36 ]
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_164732009
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 11:13 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Ja ik heb sproeten, vooral gezicht en armen. Had gehoopt dat ze weg zouden vallen tegen een donkerdere achtergrond, maar dat viel tegen. Ze werden donkerder, wat logisch is, er kwamen nieuwe opzetten. Kreeg ook ineens sproeten op mijn benen die daarvoor enkel egaal lelieblank waren. Ik geloof echter dat die sproeten niet nieuw zijn, maar normaal gewoon minder zichtbaar. Tweede cycle waren het namelijk dezelfde die weg waren getrokken, maar weer terugkwamen.

De eerste ronde begon ik met 0.1 mg en werkte heel langzaam naar 0.35 ng per keer. Na ca. 30 mg begon ik het echt te zien. Merkte het eerst vooral aan dat ik niet verbrandde onder de zonnebank. De sproeten en kleuring kwamen tegelijk. Heb wel een awkward fase gehad waarbij mijn gezicht een beetje viezig leek doordat het niet gelijk bruinde overal. Voornamelijk rond mijn mond donkerder. Gelukkig kon ik dat corrigeren met foundation, een luxe die jij als man niet hebt. :P Ben doorgegaan tot ca. 50 mg.

De tweede cycle deed ik meer zodat ik niet zou verbranden. Toen heb ik max 20mg in totaal genomen. Ik was toen lichtjes bruin, incl sproeten. Maar het is zoo fijn om niet panisch met de zon om te hoeven gaan.

Omdat een foto meer zegt, voor:
[ afbeelding ]
Witter dan wit, dec 2013. Mijn sproeten zijn in de winter praktisch onzichtbaar.

Na:
[ afbeelding ]
Juli 2014

[ afbeelding ]
Augustus 2014, tijdens mijn vakantie. Disclaimer, ik ben hier de gezichtsverbeterstand van mijn telefoon aan het testen. Die verwijdert rimpels e.d. Dit is de onverbeterde versie waar ik hard mijn best doe op rimpels. :')

Nu:
[ afbeelding ]
Juli 2016

Ik ben 10x liever lelieblank dan besproet heb ik geleerd. :) en ik heb wel het idee dat deze kleur blijvend is. Je hebt ook van die mensen die altijd zonnen en nu soort van van leer zijn, die kleuren ook niet terug. Maar dit is pure broscience. Kans is wel aanwezig dat ik volgende zomer weer een minicycle doe tegen verbranden. Deze vakantie was echt hels. :(

Overigens, mijn vriend (huidtype 2, geen sproeten) gebruikt het ook ca. 2 weken in juni max 15mg, en die is dan egaal zonvakantie bruin. Krijgt ook geen moedervlekken enzo erbij. Heb het idee dat huidtype 2 ideaal is voor dit spul.
Wow zeg, ik vind die kleur je juist super goed staan op foto 2 en 3 en ik kan inderdaad zien dat je huid er nog steeds verkleurd uitziet op foto 4 t.o.z van foto 1 zonder zichtbare sproeten. Maar het ziet er heel natuurlijk uit.
In foto 4 lijkt het alsof je huid type 2 hebt of zo.

Ik denk nadat ik dit heb gelezen dat ik dosering iets ga opvoeren naar 350mcg, ik heb op dit moment slechts 1.5mg geinjecteerd met minimale bijwerkingen. Ik merk nog steeds geen verandering in sproeten of moedervlekken.

Maar ik heb denk ik dezelfde huidtype als jij dus ik ga de dosering vanaf morgen iets opvoeren.


Idd erg fijn om gewoon op vakantie te kunnen gaan zonder rekening te moeten houden met de zon. Ik hoef maar iets van 5 minuten onbeschermd in de zon te lopen en ik word een kreeft :/

Zal best kunnen dat je nooit meer die echte witte kleur terug krijgt, ik heb geloof ik wel een paar ervaringen gelezen van mensen die dat ook zo hadden.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Deluzion- op 21-08-2016 14:08:54 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164733395
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:42 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Wow zeg, ik vind die kleur je juist super goed staan op foto 2 en 3 en ik kan inderdaad zien dat je huid er nog steeds verkleurd uitziet op foto 4 t.o.z van foto 1 zonder zichtbare sproeten. Maar het ziet er heel natuurlijk uit.
In foto 4 lijkt het alsof je huid type 2 hebt of zo.

Ik denk nadat ik dit heb gelezen dat ik dosering iets ga opvoeren naar 350mcg, ik heb op dit moment slechts 1.5mg geinjecteerd met minimale bijwerkingen. Ik merk nog steeds geen verandering in sproeten of moedervlekken.

Maar ik heb denk ik dezelfde huidtype als jij dus ik ga de dosering vanaf morgen iets opvoeren.


Idd erg fijn om gewoon op vakantie te kunnen gaan zonder rekening te moeten houden met de zon. Ik hoef maar iets van 5 minuten onbeschermd in de zon te lopen en ik word een kreeft :/

Zal best kunnen dat je nooit meer die echte witte kleur terug krijgt, ik heb geloof ik wel een paar ervaringen gelezen van mensen die dat ook zo hadden.
Gewoon langzaam opbouwen. Opzich zijn de bijwerkingen niet onoverkomelijk. Ik werd er best misselijk van, maar het hielp als ik het s avonds deed. Dan sliep ik door het ergste heen.

Ohja, ga niet direct na het prikken onder de zonnebank. Dan krijg je op de plek waar je prikt een bruin rondje. :') Beter spuit je de dag voor de zonnebank niet. Ik had na een tijdje 4 of 5 van die rondjes hahaha. Trekt wel weer bij op termijn.

Of je echt spul hebt weet ik niet. Voel je vrij om dat via PM te bespreken.. :)
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_164788418
Zojuist een uur in de zon gezeten op mijn balkon en straks kijken wat er gebeurd, meestal komt het verbrande in de avond hevig opzetten.

Nog steeds injecteer ik 250mcg per dag.

Zondag kreeg ik voor het eerst te maken met random boners met een ongelooflijke seksdrive.Gelukkig was dit maandag weer verdwenen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_165002740
Je gebruikt MT2 ipv mt1 hoop ik?
pi_165004218
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 02:52 schreef Hoxyz het volgende:
Je gebruikt MT2 ipv mt1 hoop ik?
Of niet en is nu overleden.
pi_165731550
Hoi,

Ik ben gestopt met melanotan 2 vanwege een bijwerking. Zo'n 4 weken geleden ben ik gestopt met inspuiten maar ik merk nu alsnog het resultaat... ik ben bruiner dan ik ooit geweest ben en mijn baard en snor zijn zwart geworden ;d. Mijn haarkleur is hetzelfde gebleven.
Volgend jaar rond mei ga ik weer overwegen of ik aan een kuur begin.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_167836275
Vanaf maart ga ik weer beginnen met melanotan 2 maar deze keer als doel om mijn huid permanent te veranderen in paar tinten donkerder dan het extreem bleke huid wat ik nu heb
Vanaf maart volgen hier updates.

[ Bericht 22% gewijzigd door -Deluzion- op 03-01-2017 19:06:43 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_167852879
Dit topic is het lezen waard
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_173354543
Geen melanotan en geen zon meer voor mij.

Nu ik halverwege de dertig ben , ben ik mijn huid meer gaan waarderen. Vergeleken met veel leeftijdsgenoten ziet mijn huid er nog zeer soepel en gezond uit. Je kan nu echt het resultaat zien bij mensen die altijd onbeschermd de zon in zijn gegaan, die lijken oprecht 10 jaar ouder dankzij de beschadiging van de huid door UV straling.

Ik word nog steeds halverwege de 20 geschat, dit komt vanwege mijn levensstijl, ik drink zelden tot nooit alcohol, ik ga nooit onbeschermd de zon in, ik rook niet en ik eet gezond. Dit in combinatie met gunstige genen zorgen ervoor dat het natuurlijke verouderings-proces trager verloopt dan gemiddeld. Ook heb ik het geluk dat mijn haar nog steeds groeit als dat van een 16 jarige jongen en ook nog geen grijze haren te ontdekken. Maar dat moet gewoon meezitten.

Voor mij geen melanotan meer, nooit meer.

Ok vrouwen moeten mij nog steeds niet en daar gaat waarschijnlijk geen verandering in komen maar dat boeit mij echt geen fuck meer. Ik ben trots op wie ik ben en zal mijn lichaam zo goed mogelijk blijven verzorgen en uiteindelijk met een glimlach het leven te verlaten.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')