Zelfde volgorde als toen het afgevlagd werd. Tijdverschillen worden niet meegenomen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:29 schreef Operc het volgende:
Starten ze zo weer op de grid in dezelfde volgorde als ze gestopt zijn, of inclusief alle tijdverschillen enzo?
mag wel weer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Sky mogen ze nog steeds banden wisselen onder rood, maar dat mocht toch niet meer
Nope.quote:
Yep. Toen gingen er maar 6 over de finish.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ha!
We hebben de tijd om dat weer terug te zien op YouTube ofzo.
Won Hill toen niet in een gele Jordan?
Gunstig voor Raikonnen dus?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfde volgorde als toen het afgevlagd werd. Tijdverschillen worden niet meegenomen.
Maar Vettel kon niet zien dat Verstappen daar ook nog zat. Ik zie het dus als pech voor alledrie, race incident.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook. Dus denk ik dat Horners uitleg wel klopt dat Vettel Raikkonen tegen Max aanduwde.
Ja, op podium.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef franklop het volgende:
Iemand Verstappen al in beeld gezien?
neequote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef franklop het volgende:
Bijvoorbeeld.quote:
Wat niet?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef TwenteFC het volgende:
Iets te laat ingetuned, wat is er allemaal loos?
Omdat het een normaal race-incident is moet hij er maar om lachen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef beantherio het volgende:
Verstappen lijkt aardig over de rooie. Waarom? Normaal race-incident toch? Wel jammer van de mooie plek.
Niet echtquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef beantherio het volgende:
Verstappen lijkt aardig over de rooie. Waarom? Normaal race-incident toch? Wel jammer van de mooie plek.
gisteren nog afschaffen die regel. Je moet maar rekening houden met alle omstandigheden. Doe je dat niet, dan heb je pechquote:
Alonso op P4. Startte achter Hamilton.quote:
Balen dat ie weer pech heeft. Is normaal.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef beantherio het volgende:
wiequote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef franklop het volgende:
ziggo.nlquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef SkrinX het volgende:
Ik versta geen Duits, is er ergens een Nederlandse stream te vinden ?
Sky zegt dat Vettel geen ruimte had hoeven laten, maar dat je vanuit ervaring en verstand dat in die bocht wel moet doen. Gaat daar ieder jaar mis, dus minder risico nemen is wel verstandigquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar Vettel kon niet zien dat Verstappen daar ook nog zat. Ik zie het dus als pech voor alledrie, race incident.
Ziet ook niet in dat hij zelf ook iets van gas had gekund, gat werd alleen maar kleiner plus dat hij er niet volledig naast zat..quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef beantherio het volgende:
Lekker achteraf praten natuurlijk. Dom gelul.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Sky zegt dat Vettel geen ruimte had hoeven laten, maar dat je vanuit ervaring en verstand dat in die bocht wel moet doen. Gaat daar ieder jaar mis, dus minder risico nemen is wel verstandig
Inderdaad. Je zag duidelijk dat Vettels achterband Kimi raakt en daarna Kimi tegen Max aan kwam.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Zonder contact tussen Vettel en Kimi was het Verstappen waarschijnlijk wel gelukt.
Die was episch. Het halve veld uitschakelen met één crash.quote:
Sporza.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef SkrinX het volgende:
belg zend het uitquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef SkrinX het volgende:
Omdat hij er niets aan kon doen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef beantherio het volgende:
Vettel kan hier niet echt rekening mee houden, alleen met Raikonnen die naast hem zit. Hoewel dat ook al krap was.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Sky zegt dat Vettel geen ruimte had hoeven laten, maar dat je vanuit ervaring en verstand dat in die bocht wel moet doen. Gaat daar ieder jaar mis, dus minder risico nemen is wel verstandig
Kan altijd.quote:
quote:
Hier zie je het duidelijk ja. Raikkonen en Vettel raken elkaar en dan is Max helaas het derde slachtoffer.quote:
Hij had ook gewoon iets minder risico kunnen nemen, maar hij wilde natuurlijk z'n slechte start goed makenquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat hij er niets aan kon doen.
Ik herhaal alleen maar wat de experts op de Sky stream zeggenquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vettel kan hier niet echt rekening mee houden, alleen met Raikonnen die naast hem zit. Hoewel dat ook al krap was.
Crash der crashes. En iedereen kon het navertellen.quote:
Volgens Mol was het een goede startquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon iets minder risico kunnen nemen, maar hij wilde natuurlijk z'n slechte start goed maken
Ik vond het vooral een domino effect. De een tikt de ander aan etc...quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:32 schreef marcodej het volgende:
Max was te enthousiast, maar nu ik de herhaling terug kijk is het vooral Vettel die dat gat ook wel erg klein maakt voor Kimi en Max. Als Vettel ze daar laat leven, konden ze er alledrie zonder schade door volgens mij.
2.41quote:
Lag al veel te ver achter.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef UltraR het volgende:
Waarom staat Max nou nog steeds 14e? Er gingen toch een hele rits auto's de pit in toen de SC kwam?
Verstappen lag te ver naar achteren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef UltraR het volgende:
Waarom staat Max nou nog steeds 14e? Er gingen toch een hele rits auto's de pit in toen de SC kwam?
Beter startenquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat hij er niets aan kon doen.
vettel geen ruimte hoeven laten? Hij rost kimi z'n frontendplate eraf en daardoor beukt kimi max z'n vleugel eraf.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Huh. Is Mol blind?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens Mol was het een goede start
Maar door de pits tijdens SC geeft hier maar een klein verlies. PLus dat Max nog niet was aangesloten toen de rest de pits indook.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef UltraR het volgende:
Vooral door Rosset die als er mongool in komt rijden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was episch. Het halve veld uitschakelen met één crash.
Mollen staan bekend om hun slechte zichtquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe meer ik de herhaling terugkijk, hoe meer ik de 'schuld' naar Ferrari verschuif eigenlijk. Vond het eerst puur Max zijn fout, nu zie ik dat het ook door Vettel komt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef Meike26 het volgende:
Als ik dat gifje zo Bekijk is het indd niet echt logisch om de Ferrari de schuld te geven.
Daarom kijk ik dus niet naar Ziggo. Leuk commentaar als het om emotie gaat, maar verder zo slechtquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik snap dat je een grote Max bril op hebt, maar Vettel had hier meer ruimte KUNNEN laten en niet moeten laten. Hij hoeft enkel rekening te houden met Raikkonen en kan onmogelijk zien dat Max nog half naast de wagen van RAI zat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
vettel geen ruimte hoeven laten? Hij rost kimi z'n frontendplate eraf en daardoor beukt kimi max z'n vleugel eraf.
Geen ruimte hoeven laten my ass. Tegen iemand aanrijden is causing a collission. Vettel had ruimt zat.
Zou mij verbazen als Red Bull niet even bij Charlie langsgaat.
Verstappen zit maar half naast Raikkonen en maar half op de baan. Daar was gewoon geen gat, daar kan Vettel niet op rekenen. Het is Rosberg niet dus Verstappen zal wel geen straf krijgen, maar daarvoor mag hij in zijn handjes knijpen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gek, vettel ramt kimi waardoor hij tegen max aan botst
Thanks. Kan ik nog even voetbal kijken.quote:
vertel ramt kimis endplate eraf ja. 100% vertel z'n schuld dit. En altijd maar mekkeren op anderen. Met z'n kutvingertje.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hier zie je het duidelijk ja. Raikkonen en Vettel raken elkaar en dan is Max helaas het derde slachtoffer.
Dat had gekund. Maar een topper doet dat niet en duikt in het gat. Als Vettel niet tegen Raikkonen was gereden was er niets aan de hand.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon iets minder risico kunnen nemen, maar hij wilde natuurlijk z'n slechte start goed maken
Ah, zoals altijd is Welschmerz er weer om de grootst mogelijke onzin te verkondigenquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen zit maar half naast Raikkonen en maar half op de baan. Daar was gewoon geen gat, daar kan Vettel niet op rekenen. Het is Rosberg niet dus Verstappen zal wel geen straf krijgen, maar daarvoor mag hij in zijn handjes knijpen.
En wat WD40 en gaan met die handel.quote:
Vettel gaf hier te weinig ruimte, want hij rikt Kimi aan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik snap dat je een grote Max bril op hebt, maar Vettel had hier meer ruimte KUNNEN laten en niet moeten laten. Hij hoeft enkel rekening te houden met Raikkonen en kan onmogelijk zien dat Max nog half naast de wagen van RAI zat.
Dat uitschakelen viel toch tegen. Het halve veld had schade ja, maar ze hadden toen nog reserve wagens, en die mochten ze gewoon gebruiken bij de herstart als ik het mij goed herinner...quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was episch. Het halve veld uitschakelen met één crash.
Ik vind het ook een race-incident. Niemand hoeft hier een straf voor te krijgen, en Kimi is, zeker gezien zijn prima start, het meest de lul.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe meer ik de herhaling terugkijk, hoe meer ik de 'schuld' naar Ferrari verschuif eigenlijk. Vond het eerst puur Max zijn fout, nu zie ik dat het ook door Vettel komt.
Uiteindelijk gewoon een race-incident. Drie rijders die niet voor elkaar onder willen doen.
vettel rijdt tegen kimi aan! Dat is causing a collission. Kimi rijdt niet tegen vettel aan!quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik snap dat je een grote Max bril op hebt, maar Vettel had hier meer ruimte KUNNEN laten en niet moeten laten. Hij hoeft enkel rekening te houden met Raikkonen en kan onmogelijk zien dat Max nog half naast de wagen van RAI zat.
dat. Zeker in Turn1. Herpakken en knokken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef Fopje het volgende:
Lekker boeiend wie meer schuld heeft.
Het is verdomme motorsport, kan gebeuren. Gewoon doorgaan.
Effectief gezien heeft ook niemand schuld. Vettel laat genoeg ruimte voor Kimi, als er niemand naast Kimi had gezeten. Kimi moest echter rekening houden met Max en daar ging het dus mis.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat had gekund. Maar een topper doet dat niet en duikt in het gat. Als Vettel niet tegen Raikkonen was gereden was er niets aan de hand.
Volgens mij ook ja.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:35 schreef Greys het volgende:
En ik dacht aan het gezicht van Horner te zien dat hij het ook onnodig risico vond maar het net maar even niet zei omdat er nog een deel race volgt.. Maar overtuigd klonk ie niet toen hij zei dat het zijn schuld niet was.
had VET bij het insturen van de bocht moeten bedenken, dat er nog 1 iemand tegelijk met hem en RAI de bocht wil nemen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe meer ik de herhaling terugkijk, hoe meer ik de 'schuld' naar Ferrari verschuif eigenlijk. Vond het eerst puur Max zijn fout, nu zie ik dat het ook door Vettel komt.
Uiteindelijk gewoon een race-incident. Drie rijders die niet voor elkaar onder willen doen.
Ook alleen maar omdat Kimi niet normaal in kan sturen door verstappenquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
vettel rijdt tegen kimi aan! Dat is causing a collission. Kimi rijdt niet tegen vettel aan!
Ja er waren uiteindelijk maar 3 coureurs die niet konden herstarten geloof ik.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat uitschakelen viel toch tegen. Het halve veld had schade ja, maar ze hadden toen nog reserve wagens, en die mochten ze gewoon gebruiken bij de herstart als ik het mij goed herinner...
Dit jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief gezien heeft ook niemand schuld. Vettel laat genoeg ruimte voor Kimi, als er niemand naast Kimi had gezeten. Kimi moest echter rekening houden met Max en daar ging het dus mis.
Klopt, maar er waren wel een stuk of 10 wagens afgeschreven. En niet iedereen had een reserverwagen, dus er stonden wel een stuk of drie minder bij de herstart.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat uitschakelen viel toch tegen. Het halve veld had schade ja, maar ze hadden toen nog reserve wagens, en die mochten ze gewoon gebruiken bij de herstart als ik het mij goed herinner...
Tja, toen had je ook nog T-carsquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:37 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja er waren uiteindelijk maar 3 coureurs die niet konden herstarten geloof ik.
Ja, en toen hadden we de crash tussen Coulthard (die een ronde achter lag) en Schumi nog te goed. Plus een knettergekke Eddie Jordan, die een dubbel viert. Geweldige race.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hij volgt de normale lijn, maar komt tegen Kimi aan omdat Max naast Kimi zit en dat kan Vettel niet zien. Race incident, klaar.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
vettel rijdt tegen kimi aan! Dat is causing a collission. Kimi rijdt niet tegen vettel aan!
twitter:F1 twitterde op zondag 28-08-2016 om 14:36:21Time to return to your seats, folksRace will restart at 1441 local time (five minutes' time) ⏰#BelgianGP 🇧🇪 https://t.co/AQZ55zoT2T reageer retweet
Sowieso doen ze dat niet in de eerste bocht na de start. Of het moet echt over de schreef gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen zit maar half naast Raikkonen en maar half op de baan. Daar was gewoon geen gat, daar kan Vettel niet op rekenen. Het is Rosberg niet dus Verstappen zal wel geen straf krijgen, maar daarvoor mag hij in zijn handjes knijpen.
Een kwart is al gereden nu.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:38 schreef Greys het volgende:
We hebben bijna de hele race nog tegoed dus er komt vast een grote Max Inhaal Actie.
Na het lezen van deze post kom ik 1 facepalm tekortquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:35 schreef Greys het volgende:
En ik dacht aan het gezicht van Horner te zien dat hij het ook onnodig risico vond maar het net maar even niet zei omdat er nog een deel race volgt
Dan kan je net zo goed FOK afschaffen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die het gemist hebben en vragen wat er gebeurd is, er zijn live posts op sites als F1.com enzo. Allemaal chronologische updates.
2 minuten. Kan je nog ff snel bier gaan halenquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:39 schreef VacaLoca het volgende:
Schiet op verdomme.
Lekker mazzel voor Ricciardo trouwens. En maximale pech voor Max zeg. Niets zit mee. Alleen uitvallen was erger geweest dan huidige situatie
half op de baan is 100% legaalquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een racincident. Verstappen duikt wat enthousiast in een verdwijnend gat. Vettel geeft Kimi wat weinig ruimte. Doordat die twee tegelijk gebeuren, gaat het mis.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sowieso doen ze dat niet in de eerste bocht na de start. Of het moet echt over de schreef gaan.
Sssssht... Tis nog niet klaarquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:39 schreef VacaLoca het volgende:
Schiet op verdomme.
Lekker mazzel voor Ricciardo trouwens. En maximale pech voor Max zeg. Niets zit mee. Alleen uitvallen was erger geweest dan huidige situatie
Ach, als Ricciardo wint is het ook niet eens zo erg. Punten voor het team en Ferrari valt verder weg. Volgend jaar gaat het erop, dan kan Max WDC worden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:39 schreef VacaLoca het volgende:
Schiet op verdomme.
Wat een walgelijke figuren die VET en RAI.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
had VET bij het insturen van de bocht moeten bedenken, dat er nog 1 iemand tegelijk met hem en RAI de bocht wil nemen?
amenquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een racincident. Verstappen duikt wat enthousiast in een verdwijnend gat. Vettel geeft Kimi wat weinig ruimte. Doordat die twee tegelijk gebeuren, gaat het mis.
Vettel kon niet zien dat Verstappen aan de binnenkant zat. Verstappen kon denk ik wel zien dat Vettel aan de buitenkant van Kimi zat, en had daar rekening mee kunnen houden.
Nee. Hij moet rekening houden met RAI en deed dat blijkbaar te weinig, want hij tikte RAI aan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
had VET bij het insturen van de bocht moeten bedenken, dat er nog 1 iemand tegelijk met hem en RAI de bocht wil nemen?
max en kimi xaten al helemaal aan de binnenkant. Vettel stuurt tegen kimi aan en niet andersomquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij volgt de normale lijn, maar komt tegen Kimi aan omdat Max naast Kimi zit en dat kan Vettel niet zien. Race incident, klaar.
Oké joh.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:39 schreef eight het volgende:
[..]
Na het lezen van deze post kom ik 1 facepalm tekort
maakt het besluit om voor volgend jaar andere coureurs te contracteren wel makkelijkerquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:41 schreef VacaLoca het volgende:
Weer een Renault crash trouwens, honderdste dit seizoen
Je zou dat pak maar aanhebben heel dit weekendquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft geen zin in file?
Die zit normaal in de ArenAquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel legaal maar het is gewoon niet slim om op het allerlaats nog erin te duiken en met 3 wijd erin te gaan. Hij had beter zijn verlies even kunnen nemen en op kemmel proberen terug te pakken.quote:
Verdwijnend? Kimi gaf hem gewoon genoeg ruimte. Hij wist dat Max daar zat. Het ging pas mis toen Vettel en Kimi elkaar raakten. Niet daar voor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een racincident. Verstappen duikt wat enthousiast in een verdwijnend gat.
We gaan het niet weer uitleggen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:42 schreef Fylax het volgende:
ik snap er geen kut van tho. is max nou van p2 naar p14 gegaaan??
ja, dat kwam er na een potje dobbelen uitquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:42 schreef Fylax het volgende:
ik snap er geen kut van tho. is max nou van p2 naar p14 gegaaan??
Nattekatquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
omdat hij niet ziet dat Max nog aan binnenkant zit waardoor Kimi niet naar binnen kan..quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Hij moet rekening houden met RAI en deed dat blijkbaar te weinig, want hij tikte RAI aan.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, dat kwam er na een potje dobbelen uit
twitter:F1 twitterde op zondag 28-08-2016 om 14:39:56F1 = one of the most technologically advanced sports in the world ⚙ 🔌 🎛But never, ever forget your duct tape 👌 https://t.co/jYZ7NsoCIG reageer retweet
Verstappen rijdt tegen de sidepod van Kimi aan terwijl hij nauwelijks een wiel binnen de baan heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen rijdt tegen de sidepod van Kimi aan terwijl hij nauwelijks een wiel binnen de baan heeft.
Natuurlijk doet hij datquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:43 schreef BrandX het volgende:
nou we gaan weer van start. Enige voordeel wat max heeft gekregen is dat het veld weer wat bij elkaar zit. Hopelijk weet hij e.e.a. netjes in te halen
het maakt niet uit of vettel kan zien dat kimi niet verder kan opschuiven, hij schuift niet en vettel knalt er gewoon op. Je kan niet gewoon insturen en verwachten dat die ander maar weggaat. Zo werkt dat spelletje dus niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een racincident. Verstappen duikt wat enthousiast in een verdwijnend gat. Vettel geeft Kimi wat weinig ruimte. Doordat die twee tegelijk gebeuren, gaat het mis.
Vettel kon niet zien dat Verstappen aan de binnenkant zat. Verstappen kon denk ik wel zien dat Vettel aan de buitenkant van Kimi zat, en had daar rekening mee kunnen houden.
Goede racer, nare vent. Kan er geen respect voor opbrengen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Iets mee respect mag wel dan
Die was gewoon iets te enthousiast op de hypetrain gestapt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat Max even daarvoor al zijn banden heeft gewisseldquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:46 schreef Smoofie het volgende:
Waarom heeft ves geen banden gewisseld?
drie keer een tow en hij is er aanquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan wordt de Formule 1 een lachertje
Houden het langer vol dan de softs en op 2x soft ga je het niet redden.quote:
Medium banden zijn nog niet warm gok ikquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:46 schreef Greys het volgende:
Max kan de rest niet echt goed bijhouden..
Banden nog niet warm denk ik?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:47 schreef Greys het volgende:
Hij is al ingehaald ook. Wat gaat er mis, de banden?
Ja, maar denk dat hij hem wel gaat uitrijden hiermee, dus geen pits meer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:47 schreef Greys het volgende:
Hij is al ingehaald ook. Wat gaat er mis, de banden?
Dus? Je kon in de pit wisselen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Max even daarvoor al zijn banden heeft gewisseld
Hij volgt automatisch zijn lijn ervan uitgaande dat Kimi ook zijn eigen lijn kan volgen. Daar kun je niet automatisch van uit gaan. Wel begrijpelijk, maar het kan niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
omdat hij niet ziet dat Max nog aan binnenkant zit waardoor Kimi niet naar binnen kan..
Het werkt ook precies andersom hoor. Zonder bandenwissels hadden degenen die er net een vers setje opgegooid hadden een nog groter voordeel gehad (nieuwere banden én de achterstand weg).quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zonde, want je geeft zo een gratis stop cadeau ...
Dan moet ie alsnog wel een beetje spoedig een knappe pace gaan vinden nu..quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar denk dat hij hem wel gaat uitrijden hiermee, dus geen pits meer.
Onzin.quote:
Jawelquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:49 schreef Yaku het volgende:
Max, ben groot fan maar dit is volgens mij niet volgens de regels.
Zullen wel veel Ajax fans tussen zitten dan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:49 schreef Syntix het volgende:
max kan er niks van![]()
![]()
heerlijk dat het nationalisme/chauvinisme wordt afgestraft![]()
max is wel een talentje![]()
Staat op veel oudere banden. Volgens sommigen maakte dat nauwelijks uit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:46 schreef Greys het volgende:
Max kan de rest niet echt goed bijhouden..
Zijn zusje heeft al klappen gehad. Anders kijk je ook niet zo dom uit je ogen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:50 schreef Toby56 het volgende:
Verstappen moet uitkijken dat-ie de botheid van z'n pa niet teveel toelaat. Hij kan wel ff een pak rammel van z'n moedertje gebruiken.
Er zijn geen regels voor later verdedigen dan degene die achter ligt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:50 schreef beantherio het volgende:
Kimi heeft helaas wel gelijk. Wat Max doet is gevaarlijk en dat blocken was niet reglementair.
Zegt welke regel?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:50 schreef beantherio het volgende:
Kimi heeft helaas wel gelijk. Wat Max doet is gevaarlijk en dat blocken was niet reglementair.
er staat nog niks op de computer.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn zusje heeft al klappen gehad. Anders kijk je ook niet zo dom uit je ogen.
Asjemenou.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn zusje heeft al klappen gehad. Anders kijk je ook niet zo dom uit je ogen.
Dima, kap eens met janken alsjeblieft. Je act is vermoeiendquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die mensen hier kijken pas f1 sinds barcelona cker
Waarom? Omdat ze terecht iets zeggen van hoe Max rijdt?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
OS is afgelopen, nu komen ze hier maar wat trollen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Asjemenou.
Ik zal er eens op letten.
Ja, jij hebt Jochen Rindt nog zien racen zeker.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
Al die jankerds hier, het is geen fucking theekransje, het is racen om te winnen.
Hij rijdt 14dequote:Op zondag 28 augustus 2016 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
Al die jankerds hier, het is geen fucking theekransje, het is racen om te winnen.
Dit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
Dit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
lekker winnen op p14quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
en de 11 daarvoor?quote:
Da's nog geen reden om andere coureurs regelrecht van de baan proberen te rijdenquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
Crash van Magnussen in Eau Rouge.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:53 schreef Vallon het volgende:
Ik schakel net in... wil/kan iemand vertellen wat de reden was voor de red-flag...... ik zie teruglezend een hoop reacties maar kan niet destilleren waarom.....
Was er een aanrijding, crash ?, (brand)probleem in de pits of iemand die dwarslag ?
P.S. Olav Mol is/klinkt afstandelijk of dat ie een badminton (niet mis mee) wedstrijd becommentarieerd.
Dit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Da's nog geen reden om andere coureurs regelrecht van de baan proberen te rijden
matige grapquote:
Dan zit je wel op een heel grijs gebied. Dit zijn acties die serieus fout kunnen gaan en je ziet dat Max reageert op Kimi, waarna Kimi er bijna op klapt. Dat is dus gewoon je tegenstander blocken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:51 schreef icloud het volgende:
[..]
De sport is niet netjes, max zoekt netjes de binnenkant van de regels op.
Schumacher is er ook groot mee geworden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Da's nog geen reden om andere coureurs regelrecht van de baan proberen te rijden
Wat hij dus ook niet doet. Mag volgens de regels.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar als je snelheid verliest door te veel te verdedigen is dat niet per se altijd slim.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al reed hij 20e, het gaat om een plek.
ga toch weg, trollquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:54 schreef Fokker89 het volgende:
De trollen houden zich normaal stil, maar nu Max 14e rijdt komen ze ineens tevoorschijn hoor
sorry, zit me hier ook te verbijten.quote:
Dan heb je niet goed gelezenquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:53 schreef Vallon het volgende:
Ik schakel net in... wil/kan iemand vertellen wat de reden was voor de red-flag...... ik zie teruglezend een hoop reacties maar kan niet destilleren waarom.....
Was er een aanrijding, crash ?, (brand)probleem in de pits of iemand die dwarslag ?
P.S. Olav Mol is/klinkt afstandelijk of dat ie een badminton (niet mis mee) wedstrijd becommentarieerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |