Zelfde volgorde als toen het afgevlagd werd. Tijdverschillen worden niet meegenomen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:29 schreef Operc het volgende:
Starten ze zo weer op de grid in dezelfde volgorde als ze gestopt zijn, of inclusief alle tijdverschillen enzo?
mag wel weer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Sky mogen ze nog steeds banden wisselen onder rood, maar dat mocht toch niet meer
Nope.quote:
Yep. Toen gingen er maar 6 over de finish.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ha!
We hebben de tijd om dat weer terug te zien op YouTube ofzo.
Won Hill toen niet in een gele Jordan?
Gunstig voor Raikonnen dus?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Zelfde volgorde als toen het afgevlagd werd. Tijdverschillen worden niet meegenomen.
Maar Vettel kon niet zien dat Verstappen daar ook nog zat. Ik zie het dus als pech voor alledrie, race incident.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook. Dus denk ik dat Horners uitleg wel klopt dat Vettel Raikkonen tegen Max aanduwde.
Ja, op podium.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef franklop het volgende:
Iemand Verstappen al in beeld gezien?
neequote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef franklop het volgende:
Iemand Verstappen al in beeld gezien?
Bijvoorbeeld.quote:
Wat niet?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef TwenteFC het volgende:
Iets te laat ingetuned, wat is er allemaal loos?
Omdat het een normaal race-incident is moet hij er maar om lachen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef beantherio het volgende:
Verstappen lijkt aardig over de rooie. Waarom? Normaal race-incident toch? Wel jammer van de mooie plek.
Niet echtquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:30 schreef beantherio het volgende:
Verstappen lijkt aardig over de rooie. Waarom? Normaal race-incident toch? Wel jammer van de mooie plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |