Gewoon zomaar? Nu?quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:16 schreef hugecooll het volgende:
Net ff tien km gefietst, wel lekker fris zo
ben je niet bang om ontvoerd te worden op dit tijdstipquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja nu is het niet meer zo heel warm dus wel lekker om ff te fietsen
Braddie roept hier midden in de nacht ik ga een fiets fiksen en jij denkt laat ik gewoon even 's nachts 10 km fietsen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja nu is het niet meer zo heel warm dus wel lekker om ff te fietsen
nou neequote:Op zondag 28 augustus 2016 03:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben je niet bang om ontvoerd te worden op dit tijdstip
ik zei dat ie moest gaan fietsen hèquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie roept hier midden in de nacht ik ga een fiets fiksen en jij denkt laat ik gewoon even 's nachts 10 km fietsen.
Ja dat heb ik ook al 10x gezegd. En nu?quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik zei dat ie moest gaan fietsen hè
als hij het niet doet ...quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al 10x gezegd. En nu?
Binnenkort wel weer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nu heb je het excuus dat je naar hardlopen gaat kijken tuulk niet meer
Soms hebben mensen rare gedachtes rond dat tijdstipquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Braddie roept hier midden in de nacht ik ga een fiets fiksen en jij denkt laat ik gewoon even 's nachts 10 km fietsen.
Nog een halfuurtjequote:Op zondag 28 augustus 2016 03:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
S
[..]
Soms hebben mensen rare gedachtes rond dat tijdstip
Upload binnenkort wel een vlogjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OSquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:35 schreef Amarantha het volgende:
Oh. Ging hardlopen over de OS of Braddie? Damn verwarrend allemaal.
Ik snap de referentie nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeen dan is het vijf over vier
aahhquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zag 'm vandaag pas, vandaar dat ik eraan dacht
Hoe oud ben jij eigenlijk als ik mag vragen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zag 'm vandaag pas, vandaar dat ik eraan dacht
ik ben vet oudquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk als ik mag vragen?
26.quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:40 schreef hugecooll het volgende:
dat vraag ik toch ook niet aan jou pff
Hoe oud is Frank?quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat je ongeveer net zo oud bent als Frank.
Is Frank niet al heeeuulll oud? (Weet niet of hij het op prijs stelt als z`n leeftijd hier neer gezet wordquote:
Frank is 100 jaarquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is Frank niet al heeeuulll oud? (Weet niet of hij het op prijs stelt als z`n leeftijd hier neer gezet word)
ONZ / Aan welk woord heb je een hekel?quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hou oud Frank ook is, hij is tof
Ok Chaiquote:Op zondag 28 augustus 2016 03:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga deze informatie allemaal opslaan in mijn FOK! logboek.
Ik heb al gereageerd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ONZ / Aan welk woord heb je een hekel?
Doe eens even niet zo tof Hugequote:Op zondag 28 augustus 2016 03:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ONZ / Aan welk woord heb je een hekel?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:53 schreef Amarantha het volgende:
Lol daar ging het niet om.
Shit, ben wel lekker bezig.
Nou nou.. Haat...quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ging niet over je Iwaniushaat nee
hun?quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het eigenlijk best knap van hun dat ze één van de weinige zijn hier op FOK! die ik echt niet mag. (En andersom)
Tong is ook mijn grote vriend. En ik zijn beste vriendin hier op FOK!.quote:
Dat ik lief ben? of dat Tong mijn beste vriend is?quote:Op zondag 28 augustus 2016 04:02 schreef hugecooll het volgende:
Maar is dat ook zo? Vragen, vragen ...
Gibson wel. Als hij wilt. Althans als het omdat eerste gaat.quote:
Ooooh furrtelquote:Op zondag 28 augustus 2016 04:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gibson wel. Als hij wilt. Althans als het omdat eerste gaat.
nog een minuutquote:Op zondag 28 augustus 2016 04:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vind Ama wel liefEn ze is chill!
Verstand komt met de jaren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 03:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hou oud Frank ook is, hij is tof
OOOOOOOOOOOOOOOOOO STORY TIMEquote:Op zondag 28 augustus 2016 04:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken hem nog van de middelbare school.
heeft hij je gekraaktquote:Op zondag 28 augustus 2016 04:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken hem nog van de middelbare school.
is ookquote:Op zondag 28 augustus 2016 04:06 schreef Kaas- het volgende:
Elke avond is dit volgens mij het enige in MyAT dat gewoon de hele nacht doorgaat.
Over paar uur naar Notting Hill Carnivalquote:Op zondag 28 augustus 2016 04:25 schreef Amarantha het volgende:
Volgend jaar misschien naar Zwarte Cross. Maar fack dan moet ik kamperen.
Nice.quote:Op zondag 28 augustus 2016 04:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over paar uur naar Notting Hill Carnival
Baas.quote:Op zondag 28 augustus 2016 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst Reggae BBQ en daarna Reggae club. En nu zit ik beetje te kloten in Reggae studio.
het is hier net 8 uur in de avondquote:
Een uur kan ik nog wel bolwerken maar zoveel verschil raak ik de kluts kwijt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
het is hier net 8 uur in de avond
Nicequote:Op zondag 28 augustus 2016 05:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik na maandag zeer waarschijnlijk.
ken ik nietquote:Op zondag 28i augustus 2016 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komende 2 dagen in Notting Hill rondhangen.
Je went er snel aan, nachtje goed slapen doet wonderen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een uur kan ik nog wel bolwerken maar zoveel verschil raak ik de kluts kwijt.
Tof man!quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komende 2 dagen in Notting Hill rondhangen.
Dinsdag weer naar huis met de trein.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tof man!
Tot wanneer ben je daar?
Aah oke!quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee joh, uurtje of 5 maar. En val ook op een stoel in slaap zeer waarschijnlijk.
Ja prima weer, beetje wolken, veel zon en graadje of 25 zoiets.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aah oke!
Ik kan nooit slapen in bus, trein of vliegtuig. Is het lekker weer daar btw?
Lekkah, enjoy!quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja prima weer, beetje wolken, veel zon en graadje of 25 zoiets.
Vandaag meer bewolkt, vind ik niet zo erg eerlijk gezegd, wordt aardig wat lopen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Lekkah, enjoy!
Hier 30 graden, das niet leuk meer.
Prima toch, als je je maar vermaakt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vandaag meer bewolkt, vind ik niet zo erg eerlijk gezegd, wordt aardig wat lopen.
Er staan op elke straathoek Soundsystems te draaien.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Prima toch, als je je maar vermaakt.
Wat zijn de ' hotspots' daar?
Aight, wens je fijne tijd daar nog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staan op elke straathoek Soundsystems te draaien.
Smeer 'm nu ook. Over uurtje of 7 weer opstaan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aight, wens je fijne tijd daar nog.
Wel rustig met z' n 2e in de SC.
Oke, tot werderziens, have a good night.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Smeer 'm nu ook. Over uurtje of 7 weer opstaan.
quote:
Jij bent toch nie dik?quote:Op zondag 28 augustus 2016 07:49 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt knuffelbaar al zeg ik het zelf, fattie voordeel.
you know it gurlquote:Op zondag 28 augustus 2016 07:49 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt knuffelbaar al zeg ik het zelf, fattie voordeel.
doe jij nog iets bijzonders voor vitamin b12?quote:
komt goed je moet gewoon hun inner beast unleashen en volgens mij kan jij dat wel ;$quote:Op zondag 28 augustus 2016 08:34 schreef Crip het volgende:
waar ik mee kan eindigen bedoel ik.
sws zijn er mensen die meer sick zijn dn ik
quote:Op zondag 28 augustus 2016 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal weet meer aanwezig zijn. Ik ben gemist hier.
we gebruiken sinds kort allebei van die zuigtablettenquote:Op zondag 28 augustus 2016 08:35 schreef Drug het volgende:
[..]
doe jij nog iets bijzonders voor vitamin b12?
lees dat je het alleen haalt uit producten die ermee versterkt zijn, maar die gebruik ik niet. mss supplementje dan ;s
waarom jezelf zien als twistedquote:Op zondag 28 augustus 2016 08:33 schreef Crip het volgende:
[..]
soms vraag ik me af of iemand zo twisted is als ik
ja zie daarnaast ook dat het onder vleeseters veel voorkomt maar ja beter veilig dan spijtigquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:12 schreef zeer het volgende:
[..]
we gebruiken sinds kort allebei van die zuigtabletten
kweenie of het helpt, b12 tekort symptomen is haast hetzelfde als stress symptomen dus beetje lastig te pin pointen
b12 is raar ding inderdaad, je intake is niet per se de waardes in je lichaam. Veel diabetici nemen b12 ook bijna niet op.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:13 schreef Drug het volgende:
[..]
ja zie daarnaast ook dat het onder vleeseters veel voorkomt maar ja beter veilig dan spijtig
ja ik eet nu 3 a 4 weken plantaardig. voelt op zich goed, niet echt anders dan voorheen. wel energieker, maar dat kan ook door drastisch gereduceerde suikerinname en veel gevarieerder dieet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:16 schreef zeer het volgende:
[..]
b12 is raar ding inderdaad, je intake is niet per se de waardes in je lichaam. Veel diabetici nemen b12 ook bijna niet op.
Ik heb altijd mega last van restless legs syndrome en heb het idee dat het wel iets minder is nu ik er over nadenk.
Maar je hoeft je echt nog niet druk te maken over b12 te kort in het stadium waarin je nu zit hoor. Ga eerst maar eens veganistisch eten en voelen hoe dat voor jou voelt. Er zijn ook mensen die veganistisch eten en geen b12 sikken/tekort hebben.
picsquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zo lkkr eruit zien dat mensen je verdenken als hoe
rare mensen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
hoiquote:
Je hebt lekker en lekker. Niet te ordinair?quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik vond het wel normaalquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hebt lekker en lekker. Niet te ordinair?
Je hebt meer dan 2 ogen? Dan snap ik wel dat men naar jou kijktquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:01 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik vond het wel normaalmaar wel veel ogen
Zonder pic kan ik natuurlijk niet oordelen. Misschien wat minder/subtieler make up gebruiken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:01 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik vond het wel normaalmaar wel veel ogen
Jaa ik heb ook eentje op m'n voorhoofdquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt meer dan 2 ogen? Dan snap ik wel dat men naar jou kijkt
respect, je weetquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaa ik heb ook eentje op m'n voorhoofd
'luminatiquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik weet ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zonder pic kan ik natuurlijk niet oordelen. Misschien wat minder/subtieler make up gebruiken.
uh huhquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:05 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik weet ook nietdoe amper makeup op
Was niet eens zo kort of zo
Ah, hindoestaanse. Vaak kleurrijk gekleed. Mooi hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben ik niet wrm denk je datquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ah, hindoestaanse. Vaak kleurrijk gekleed. Mooi hoor.
Eh ja, dat dacht ik.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:08 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben ik niet wrm denk je dat
Omdat zij stip op voorhoofd hebben?
doe er wat aanquote:
erquote:
je schreef dit laatst ook al maar dat is echt dikke onzin man, kcal's zijn kcal's, je wordt te dik van te veel energie binnen krijgenquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:51 schreef Drug het volgende:
[..]
(want als ik te veel carbs eet word ik gewoon viesdik)
K ga geen pics hier posten ben je leipquote:
dm dan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
K ga geen pics hier posten ben je leip
En zoek ook geen aandacht of zo wisf niet dat iedereen direct zo zou reageren
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
K ga geen pics hier posten ben je leip
En zoek ook geen aandacht of zo
ploxquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:20 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
En zoek ook geen aandacht of zo wisf niet dat iedereen direct zo zou reageren
Van koolhydraten heb je maar een beperkte glycogeen of zo en als je meer carbs eet dan sla je dat op als vet dacht ikquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:20 schreef zeer het volgende:
[..]
je schreef dit laatst ook al maar dat is echt dikke onzin man, kcal's zijn kcal's, je wordt te dik van te veel energie binnen krijgen
daarom veel bewegen als je denkt dat je te veel binnen krijgt of gewoon veel eten eten met lage kcal intensiteit
en als je maar genoeg groenten eet heb je geen last van macro's
Gedraag jullie ff manquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dm dan.
nee, de aandachtzoeker is opso
ik denk dat je beter geen woorden kunt gebruiken waarvan je de betekenis niet kent want dit is niet te begrijpenquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:22 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Van koolhydraten heb je maar een beperkte glycogeen of zo en als je meer carbs eet dan sla je dat op als vet dacht ik
Iig komt erop neer niet te veel suikers eten want niet alle carbs zijn hetzelfde toggg
op zondag ochtend? nehquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:24 schreef kdricklamar het volgende:
K wil weer gymen en lkkr worden wnnr stopt dit warme weer
Omdat het warm is kan je niet naar gym?quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:24 schreef kdricklamar het volgende:
Ga zwemmen dan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:24 schreef kdricklamar het volgende:
Ahahahaha neejoh Hoezo nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat je beter geen woorden kunt gebruiken waarvan je de betekenis niet kent want dit is niet te begrijpen
Mij ook hoor, maar ga dat ook niet delen hierquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meh, zit me wel iets dwars, maar laat maar.
Mijn Gym is 1 uur van mn huis en ga normaal fietsen maar met dit weer pfffquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat het warm is kan je niet naar gym?
Wat is dat voor rare redenering
woon je gvd in middle of nowhere of watquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:27 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Mijn Gym is 1 uur van mn huis en ga normaal fietsen maar met dit weer pfff
njah verschillende macro's hebben metabolisch verschillende werking. mijn ervaring is dat een carb heavy diet me dik maakt. en kan ook komen omdat het me meer laat craven en ik daardoor kcal overschot krijg. maar dan voorkom ik die cravings liever door m'n dieet erop aan te passen, dan dat ik honger ga lopen lijequote:Op zondag 28 augustus 2016 10:20 schreef zeer het volgende:
[..]
je schreef dit laatst ook al maar dat is echt dikke onzin man, kcal's zijn kcal's, je wordt te dik van te veel energie binnen krijgen
daarom veel bewegen als je denkt dat je te veel binnen krijgt of gewoon veel eten eten met lage kcal intensiteit
en als je maar genoeg groenten eet heb je geen last van macro's
Ahhhhhhj mond houden johquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
woon je gvd in middle of nowhere of wat
En 1 uur fietsen is geen excuus, dan heb je gelijk je warming up gedaan
Blijf dan maar 'zware botten' houdenquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahhhhhhj mond houden joh
Met dig weer ga ik geen 2 ur fietsen en les hebben en dan nog eens gym
Je kunt toch ook gewoon thuis workouts doen? Doe ik ook. Hoef ik echt niet voor naar een sportschool.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahhhhhhj mond houden joh
Met dig weer ga ik geen 2 ur fietsen en les hebben en dan nog eens gym
Ja dat deed ik ook sws als ik sportschool ging maar ook met dit weer ga ik dat niet doenquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon thuis workouts doen? Doe ik ook. Hoef ik echt niet voor naar een sportschool.
's morgens vroeg dan. Is het nog niet zo warm.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:33 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook sws als ik sportschool ging maar ook met dit weer ga ik dat niet doen
Laat me met rust ik sta al om 6 op voor scorroquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
's morgens vroeg dan. Is het nog niet zo warm.
lol, rustig maar.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:37 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Laat me met rust ik sta al om 6 op voor scorro
Nee, 10 oktober pas.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:31 schreef Drug het volgende:
[..]
ben je al beetje gesetteld in je nwe osso trouwens
Nee heb ik ook hoor maar ik zeg niet wat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mij ook hoor, maar ga dat ook niet delen hier
Hee damequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee heb ik ook hoor maar ik zeg niet wat.
Goed goed laatste dagje vakantiequote:
Nu lekker nat zeker hahhehequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
omg mn neefje spoot net water op me met de tuinslang
ben nu als een half natte hond taart aan het makenquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu lekker nat zeker hahhehe
met je tong uit je mond en half hijgend?quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nu als een half natte hond taart aan het maken
Nat of niet je maakt sowieso lekkere taartenquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nu als een half natte hond taart aan het maken
ja en halsbandjequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:37 schreef zeer het volgende:
[..]
met je tong uit je mond en half hijgend?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nat of niet je maakt sowieso lekkere taarten
omdat we een kliekje zijnquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:40 schreef kdricklamar het volgende:
Wrm negeren jullie zelfs mijn vraag waarom jullie mij negeren
jank eens niet zo om aandachtquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:40 schreef kdricklamar het volgende:
Wrm negeren jullie zelfs mijn vraag waarom jullie mij negeren
Ahahahahahahah doe rustig manquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
jank eens niet zo om aandacht
Cuteeeequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:39 schreef Crip het volgende:
ikga outtttttttttttttttttttttttttt mn neefje keihard betrapt toen hij op mn playlist aan het dansen was in zn badje
NEEEEEE CRIPPP NEEEE
ik ben voor jouquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahahahahahahah doe rustig man
Wil ff antwoord op die vraag alleen
Je hoeft niet voor mij te zijn ik kan iedereen aanquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben voor jou
anders is het weer met z'n allen tegen 1
daar gaat het niet omquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor mij te zijn ik kan iedereen aan
Als iemand het wist dan had die dat wel verteldquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahahahahahahah doe rustig man
Wil ff antwoord op die vraag alleen
Ohokequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als iemand het wist dan had die dat wel verteld
omdat je eerst iedereen verleidt maar dan geen pics laat zien. plus je hele persona hier is 1 grote leugen, dus jah dan moet je niet veel verwachtenquote:
ze stuurt mij wel altijd foto's eigenlijkquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:46 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat je eerst iedereen verleidt maar dan geen pics laat zien. plus je hele persona hier is 1 grote leugen, dus jah dan moet je niet veel verwachten
omdat jij zo betrouwbaar lijkt, wolfquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:46 schreef zeer het volgende:
[..]
ze stuurt mij wel altijd foto's eigenlijk
Verleidt????????? Fakaquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:46 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat je eerst iedereen verleidt maar dan geen pics laat zien. plus je hele persona hier is 1 grote leugen, dus jah dan moet je niet veel verwachten
okquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Verleidt????????? Faka
En bedoel je dat ik ene keer helemaal straat praat en andere x normaal
Zo ben ik ook inrl en het is totaal niet de bedoeling om vreemden op internetforim te verleiden plssssss
Maar wel vaker gehoord dat ik een tease ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |