quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nat of niet je maakt sowieso lekkere taarten
omdat we een kliekje zijnquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:40 schreef kdricklamar het volgende:
Wrm negeren jullie zelfs mijn vraag waarom jullie mij negeren
jank eens niet zo om aandachtquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:40 schreef kdricklamar het volgende:
Wrm negeren jullie zelfs mijn vraag waarom jullie mij negeren
Ahahahahahahah doe rustig manquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
jank eens niet zo om aandacht
Cuteeeequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:39 schreef Crip het volgende:
ikga outtttttttttttttttttttttttttt mn neefje keihard betrapt toen hij op mn playlist aan het dansen was in zn badje
NEEEEEE CRIPPP NEEEE
ik ben voor jouquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahahahahahahah doe rustig man
Wil ff antwoord op die vraag alleen
Je hoeft niet voor mij te zijn ik kan iedereen aanquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben voor jou
anders is het weer met z'n allen tegen 1
daar gaat het niet omquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:42 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor mij te zijn ik kan iedereen aan
Als iemand het wist dan had die dat wel verteldquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahahahahahahah doe rustig man
Wil ff antwoord op die vraag alleen
Ohokequote:Op zondag 28 augustus 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als iemand het wist dan had die dat wel verteld
omdat je eerst iedereen verleidt maar dan geen pics laat zien. plus je hele persona hier is 1 grote leugen, dus jah dan moet je niet veel verwachtenquote:
ze stuurt mij wel altijd foto's eigenlijkquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:46 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat je eerst iedereen verleidt maar dan geen pics laat zien. plus je hele persona hier is 1 grote leugen, dus jah dan moet je niet veel verwachten
omdat jij zo betrouwbaar lijkt, wolfquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:46 schreef zeer het volgende:
[..]
ze stuurt mij wel altijd foto's eigenlijk
Verleidt????????? Fakaquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:46 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat je eerst iedereen verleidt maar dan geen pics laat zien. plus je hele persona hier is 1 grote leugen, dus jah dan moet je niet veel verwachten
okquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Verleidt????????? Faka
En bedoel je dat ik ene keer helemaal straat praat en andere x normaal
Zo ben ik ook inrl en het is totaal niet de bedoeling om vreemden op internetforim te verleiden plssssss
Maar wel vaker gehoord dat ik een tease ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |