Je hebt meer dan 2 ogen? Dan snap ik wel dat men naar jou kijktquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:01 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik vond het wel normaalmaar wel veel ogen
Zonder pic kan ik natuurlijk niet oordelen. Misschien wat minder/subtieler make up gebruiken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:01 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik vond het wel normaalmaar wel veel ogen
Jaa ik heb ook eentje op m'n voorhoofdquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt meer dan 2 ogen? Dan snap ik wel dat men naar jou kijkt
respect, je weetquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaa ik heb ook eentje op m'n voorhoofd
'luminatiquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik weet ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zonder pic kan ik natuurlijk niet oordelen. Misschien wat minder/subtieler make up gebruiken.
uh huhquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:05 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik weet ook nietdoe amper makeup op
Was niet eens zo kort of zo
Ah, hindoestaanse. Vaak kleurrijk gekleed. Mooi hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben ik niet wrm denk je datquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ah, hindoestaanse. Vaak kleurrijk gekleed. Mooi hoor.
Eh ja, dat dacht ik.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:08 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben ik niet wrm denk je dat
Omdat zij stip op voorhoofd hebben?
je schreef dit laatst ook al maar dat is echt dikke onzin man, kcal's zijn kcal's, je wordt te dik van te veel energie binnen krijgenquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:51 schreef Drug het volgende:
[..]
(want als ik te veel carbs eet word ik gewoon viesdik)
K ga geen pics hier posten ben je leipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |