Je hebt meer dan 2 ogen? Dan snap ik wel dat men naar jou kijktquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:01 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik vond het wel normaalmaar wel veel ogen
Zonder pic kan ik natuurlijk niet oordelen. Misschien wat minder/subtieler make up gebruiken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:01 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik vond het wel normaalmaar wel veel ogen
Jaa ik heb ook eentje op m'n voorhoofdquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt meer dan 2 ogen? Dan snap ik wel dat men naar jou kijkt
respect, je weetquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaa ik heb ook eentje op m'n voorhoofd
'luminatiquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik weet ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zonder pic kan ik natuurlijk niet oordelen. Misschien wat minder/subtieler make up gebruiken.
uh huhquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:05 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik weet ook nietdoe amper makeup op
Was niet eens zo kort of zo
Ah, hindoestaanse. Vaak kleurrijk gekleed. Mooi hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben ik niet wrm denk je datquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ah, hindoestaanse. Vaak kleurrijk gekleed. Mooi hoor.
Eh ja, dat dacht ik.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:08 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben ik niet wrm denk je dat
Omdat zij stip op voorhoofd hebben?
doe er wat aanquote:
erquote:
je schreef dit laatst ook al maar dat is echt dikke onzin man, kcal's zijn kcal's, je wordt te dik van te veel energie binnen krijgenquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:51 schreef Drug het volgende:
[..]
(want als ik te veel carbs eet word ik gewoon viesdik)
K ga geen pics hier posten ben je leipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |