is ookquote:Op zondag 28 augustus 2016 04:06 schreef Kaas- het volgende:
Elke avond is dit volgens mij het enige in MyAT dat gewoon de hele nacht doorgaat.
Over paar uur naar Notting Hill Carnivalquote:Op zondag 28 augustus 2016 04:25 schreef Amarantha het volgende:
Volgend jaar misschien naar Zwarte Cross. Maar fack dan moet ik kamperen.
Nice.quote:Op zondag 28 augustus 2016 04:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over paar uur naar Notting Hill Carnival
Baas.quote:Op zondag 28 augustus 2016 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst Reggae BBQ en daarna Reggae club. En nu zit ik beetje te kloten in Reggae studio.
het is hier net 8 uur in de avondquote:
Een uur kan ik nog wel bolwerken maar zoveel verschil raak ik de kluts kwijt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
het is hier net 8 uur in de avond
Nicequote:Op zondag 28 augustus 2016 05:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik na maandag zeer waarschijnlijk.
ken ik nietquote:Op zondag 28i augustus 2016 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komende 2 dagen in Notting Hill rondhangen.
Je went er snel aan, nachtje goed slapen doet wonderen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een uur kan ik nog wel bolwerken maar zoveel verschil raak ik de kluts kwijt.
Tof man!quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komende 2 dagen in Notting Hill rondhangen.
Dinsdag weer naar huis met de trein.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tof man!
Tot wanneer ben je daar?
Aah oke!quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee joh, uurtje of 5 maar. En val ook op een stoel in slaap zeer waarschijnlijk.
Ja prima weer, beetje wolken, veel zon en graadje of 25 zoiets.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aah oke!
Ik kan nooit slapen in bus, trein of vliegtuig. Is het lekker weer daar btw?
Lekkah, enjoy!quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja prima weer, beetje wolken, veel zon en graadje of 25 zoiets.
Vandaag meer bewolkt, vind ik niet zo erg eerlijk gezegd, wordt aardig wat lopen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Lekkah, enjoy!
Hier 30 graden, das niet leuk meer.
Prima toch, als je je maar vermaakt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vandaag meer bewolkt, vind ik niet zo erg eerlijk gezegd, wordt aardig wat lopen.
Er staan op elke straathoek Soundsystems te draaien.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Prima toch, als je je maar vermaakt.
Wat zijn de ' hotspots' daar?
Aight, wens je fijne tijd daar nog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er staan op elke straathoek Soundsystems te draaien.
Smeer 'm nu ook. Over uurtje of 7 weer opstaan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aight, wens je fijne tijd daar nog.
Wel rustig met z' n 2e in de SC.
Oke, tot werderziens, have a good night.quote:Op zondag 28 augustus 2016 05:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Smeer 'm nu ook. Over uurtje of 7 weer opstaan.
quote:
Jij bent toch nie dik?quote:Op zondag 28 augustus 2016 07:49 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt knuffelbaar al zeg ik het zelf, fattie voordeel.
you know it gurlquote:Op zondag 28 augustus 2016 07:49 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt knuffelbaar al zeg ik het zelf, fattie voordeel.
doe jij nog iets bijzonders voor vitamin b12?quote:
komt goed je moet gewoon hun inner beast unleashen en volgens mij kan jij dat wel ;$quote:Op zondag 28 augustus 2016 08:34 schreef Crip het volgende:
waar ik mee kan eindigen bedoel ik.
sws zijn er mensen die meer sick zijn dn ik
quote:Op zondag 28 augustus 2016 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal weet meer aanwezig zijn. Ik ben gemist hier.
we gebruiken sinds kort allebei van die zuigtablettenquote:Op zondag 28 augustus 2016 08:35 schreef Drug het volgende:
[..]
doe jij nog iets bijzonders voor vitamin b12?
lees dat je het alleen haalt uit producten die ermee versterkt zijn, maar die gebruik ik niet. mss supplementje dan ;s
waarom jezelf zien als twistedquote:Op zondag 28 augustus 2016 08:33 schreef Crip het volgende:
[..]
soms vraag ik me af of iemand zo twisted is als ik
ja zie daarnaast ook dat het onder vleeseters veel voorkomt maar ja beter veilig dan spijtigquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:12 schreef zeer het volgende:
[..]
we gebruiken sinds kort allebei van die zuigtabletten
kweenie of het helpt, b12 tekort symptomen is haast hetzelfde als stress symptomen dus beetje lastig te pin pointen
b12 is raar ding inderdaad, je intake is niet per se de waardes in je lichaam. Veel diabetici nemen b12 ook bijna niet op.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:13 schreef Drug het volgende:
[..]
ja zie daarnaast ook dat het onder vleeseters veel voorkomt maar ja beter veilig dan spijtig
ja ik eet nu 3 a 4 weken plantaardig. voelt op zich goed, niet echt anders dan voorheen. wel energieker, maar dat kan ook door drastisch gereduceerde suikerinname en veel gevarieerder dieet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:16 schreef zeer het volgende:
[..]
b12 is raar ding inderdaad, je intake is niet per se de waardes in je lichaam. Veel diabetici nemen b12 ook bijna niet op.
Ik heb altijd mega last van restless legs syndrome en heb het idee dat het wel iets minder is nu ik er over nadenk.
Maar je hoeft je echt nog niet druk te maken over b12 te kort in het stadium waarin je nu zit hoor. Ga eerst maar eens veganistisch eten en voelen hoe dat voor jou voelt. Er zijn ook mensen die veganistisch eten en geen b12 sikken/tekort hebben.
picsquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zo lkkr eruit zien dat mensen je verdenken als hoe
rare mensen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
hoiquote:
Je hebt lekker en lekker. Niet te ordinair?quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik vond het wel normaalquote:Op zondag 28 augustus 2016 09:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hebt lekker en lekker. Niet te ordinair?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |