iedereen weet , altijd via Antwerpenquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:01 schreef Nattekat het volgende:
GODDINGESDOMME
File op de A2 op ring-Eindhoven
Welnee, dat is verschrikkelijk om.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iedereen weet , altijd via Antwerpen
Lekker zeg! Nu eerst twee uur van de parkeerplaats bij les combes naar de afslag bij malmedy.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een toestand. In 2014 zat ik om 19:00 lokale tijd alweer thuis aan de keukentafel.
Er stond een bord, dat je over de N2 moest, de binnenring.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, dat is verschrikkelijk om.
Nou, het ging anders verdomd makkelijk. Goed, blijkbaar is er een mindervalidentribune en hadden we een kaartje voor VIP parking, dus was maar 3 minuten lopen/rollen. Tribune was wel overbooked, maar zelf geen last van gehad.quote:
Het was geen asfalt. Come to think of it weet ik niet eens of het officieel VIP heet, maar het stond voornamelijk vol met gehandicaptenvervoer en de wat prijzigere autos. Nog geen 50m lopen van gold 7.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:50 schreef Fer het volgende:
Wat ik zeg de parkings aan afrit Francorchamps waren veel sneller en beter. Is VIP die asfaltparking. Ik heb nog even geholpen toen twee mensen met veel moeite een rolstoel omhoog duwden dat stuk net achter het toegangshek. Maar die invalide was nogal zwaar,
Nou dat was kut. Op 10 km van het circuit gaf de bus de geest. Afgesleept na twee en een half uur . Maar we moesten alsnog 7 km lopen waarvan twee over de vluchtstrook... Op de terug weg moesten we uren wachten op de reserve bus.twitter:vid twitterde op zondag 28-08-2016 om 09:58:00Zielig: @bjleuvelink en vrienden zijn met bus en al gestrand op weg naar Spa. Hopen op een nieuwe bus... #Verstappen https://t.co/wKtYpin7wt reageer retweet
ugh, das nasty, gewoon iemand je tent in geweest, bah. Gelukkig nog een top weekend gehad!quote:Op maandag 29 augustus 2016 02:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tot 2200 was het kansloos van de camping af te komen, in 3 uur tijd was de rij 5 auto's opgeschoven. 0100 was ik thuis, top weekend gehad, kut organisatie, in mijn tent tijdens het slapen beroofd van mijn rugzak/telefoon/geld maar dat heeft mijn weekend niet verpest al is het behoorlijk klote dat iemand gewoon in mijn tent was terwijl ik sliep.
Nu mijn bed in, morgen weer een nieuwe dag
Sfeer was helemaal geweldig, weet nu wat ik volgend jaar moet verbeteren en mee moet nemenquote:Op maandag 29 augustus 2016 07:49 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
ugh, das nasty, gewoon iemand je tent in geweest, bah. Gelukkig nog een top weekend gehad!
Afhakerquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:31 schreef heywoodu het volgende:
Volgend jaar kijk ik lekker thuis vanaf de bank
Tja, ik heb echt geen zin meer om volgend jaar weer weet ik het hoe lang in zo'n menigte centimeter voor centimeter naar de ingang te schuifelen om je daar de tyfus te lopen om nog een heel klein beetje op tijd te zijn voor een fatsoenlijke plek, waar je vervolgens de hele dag weg staat te branden etc, ben er wel even klaar meequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |