Merk er niks van.quote:
je moest watertrappelen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Merk er niks van.
Heb net in een plas modder gestaan die iets dieper was dan ie eruit ziet
telefoon is ook gelijk uitgevallenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is nu een natte Nattekat
Natteschoenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is nu een natte Nattekat
was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
telefoon is ook gelijk uitgevallen
twitter:BelPoliceEvent twitterde op zondag 28-08-2016 om 16:35:14Einde #BelgianGP #F1. Grote uitstroom van toeschouwers. Stel indien mogelijk uw vertrek uit om de wachttijden in de file te doen dalen. reageer retweet
ooit als het meezit een Fok! F1 meet ergens op silverstone met jou erbij. Feest gegarandeerdquote:
dat merk ik jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 16:55 schreef THEFXR het volgende:
twitter:BelPoliceEvent twitterde op zondag 28-08-2016 om 16:35:14Einde #BelgianGP #F1. Grote uitstroom van toeschouwers. Stel indien mogelijk uw vertrek uit om de wachttijden in de file te doen dalen. reageer retweet
sowieso. Want bier. En bier. Wolve is ook wel gezellig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ooit als het meezit een Fok! F1 meet ergens op silverstone met jou erbij. Feest gegarandeerd
128, ver bovenaanquote:Op zondag 28 augustus 2016 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaststaan op de parkeerplaats
Waar stond je geparkeerd?
Bij de uitgang bij les combes en dan een parkeerplaats naar onder lopen eigenlijkquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar is dat?
Ik stond ten oosten van Rivage.
Lekker plekje. En richting Aken?quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:03 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Bij de uitgang bij les combes en dan een parkeerplaats naar onder lopen eigenlijk
hier hardcore priklimonadequote:Op zondag 28 augustus 2016 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sowieso. Want bier. En bier. Wolve is ook wel gezellig.
Zonder dollen: lijkt me sowieso baas, F1 circuit meet.
Hier gaat het anders primaquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:36 schreef Abdus18 het volgende:
Dit is wel echt belachelijk, er is nieteens beweging in.....
quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:50 schreef heywoodu het volgende:
We zijn net toch maar in de auto gestapt (tijd zitten wachten eerst) en we zijn zowaar binnen 6 autolengten van het verlaten van het grasveld
Ik rij nu weer van Malmedy af, ze sturen je gewoon onder de snelweg afslag door weer het dal inquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier gaat het anders prima![]()
Waar zit je?
Maleisiė alleen de vliegreis is duurquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat betreft de nog komende wedstrijden. Voor een weekendje F1 welke zou dan qua tickets/hotel het goedkoopste zijn?
En dan te bedenken dat er helden zijn die denken dat Zandvoort dit allemaal aan kan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:36 schreef Abdus18 het volgende:
Dit is wel echt belachelijk, er is nieteens beweging in.....
die route heb ik ook gedaan. Ook geen aanrader. Net thuis, en zat om 17.00 in de wagenquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:07 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Geen idee nog, denk dat ik binnendoor naar eupen rij en dan verder binnendoor naar Maastricht
Denk ik nog steeds.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er helden zijn die denken dat Zandvoort dit allemaal aan kan.
Daar reed ik allang door?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Wij staan nog bij die rotonde waar je van de snelweg (afrit 11) naar het circuit gaat
We gingen niet richting circuit neequote:Op zondag 28 augustus 2016 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar reed ik allang door?
Of kwam je nog uit de richting van het circuit?
Weet ik tochquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gingen niet richting circuit nee
En je mag niet posten als je rijdt.
Met je "ik rij nu hier" en "ik rij nu daar"quote:
Ik heb ook wat geredenquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met je "ik rij nu hier" en "ik rij nu daar"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |