Lekker plekje. En richting Aken?quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:03 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Bij de uitgang bij les combes en dan een parkeerplaats naar onder lopen eigenlijk
hier hardcore priklimonadequote:Op zondag 28 augustus 2016 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sowieso. Want bier. En bier. Wolve is ook wel gezellig.
Zonder dollen: lijkt me sowieso baas, F1 circuit meet.
Hier gaat het anders primaquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:36 schreef Abdus18 het volgende:
Dit is wel echt belachelijk, er is nieteens beweging in.....
quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:50 schreef heywoodu het volgende:
We zijn net toch maar in de auto gestapt (tijd zitten wachten eerst) en we zijn zowaar binnen 6 autolengten van het verlaten van het grasveld
Ik rij nu weer van Malmedy af, ze sturen je gewoon onder de snelweg afslag door weer het dal inquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier gaat het anders prima![]()
Waar zit je?
Maleisië alleen de vliegreis is duurquote:Op zondag 28 augustus 2016 20:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat betreft de nog komende wedstrijden. Voor een weekendje F1 welke zou dan qua tickets/hotel het goedkoopste zijn?
En dan te bedenken dat er helden zijn die denken dat Zandvoort dit allemaal aan kan.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:36 schreef Abdus18 het volgende:
Dit is wel echt belachelijk, er is nieteens beweging in.....
die route heb ik ook gedaan. Ook geen aanrader. Net thuis, en zat om 17.00 in de wagenquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:07 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Geen idee nog, denk dat ik binnendoor naar eupen rij en dan verder binnendoor naar Maastricht
Denk ik nog steeds.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er helden zijn die denken dat Zandvoort dit allemaal aan kan.
Daar reed ik allang door?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Wij staan nog bij die rotonde waar je van de snelweg (afrit 11) naar het circuit gaat
We gingen niet richting circuit neequote:Op zondag 28 augustus 2016 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar reed ik allang door?
Of kwam je nog uit de richting van het circuit?
Weet ik tochquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gingen niet richting circuit nee
En je mag niet posten als je rijdt.
Met je "ik rij nu hier" en "ik rij nu daar"quote:
Ik heb ook wat geredenquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met je "ik rij nu hier" en "ik rij nu daar"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |