Modderquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
De weg die tussen het hek en de modderhelling bij Pouhon ligt staat straks natuurlijk hartstikke vol maar daar moet om de zoveel tijd een EHBO-ploeg en een auto met hamburgers-voorraad door.
Zal straks vol zitten ja, nu is het nog lekker rustig.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
De weg die tussen het hek en de modderhelling bij Pouhon ligt staat straks natuurlijk hartstikke vol maar daar moet om de zoveel tijd een EHBO-ploeg en een auto met hamburgers-voorraad door.
Ik vind het niet echt onderdeel van de sfeer dat er bijvoorbeeld drie kleine toegangspoortjes zijn om drie grote mensenmassa's door te laten. Die toegangen zijn gemaakt voor een wedstrijdje met 5000 toeschouwers ofzo, niet voor dit.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:02 schreef Geralt het volgende:
Dat is part of the atmosphere toch?
Ik vind het altijd beregezellig op Spa.
En voor de mensen die er nu zitten post eens wat meer fotootjes en alles
Dit was de eerste keer ooit dat ik in de rij stond hier.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt onderdeel van de sfeer dat er bijvoorbeeld drie kleine toegangspoortjes zijn om drie grote mensenmassa's door te laten. Die toegangen zijn gemaakt voor een wedstrijdje met 5000 toeschouwers ofzo, niet voor dit.
Ja, maar dat vind ik dus irritant en niet "leuk joh, hoort erbij"quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:05 schreef Geralt het volgende:
Nee okay, maar het hoort er daar gewoon een beetje bij, dat bedoel ik. Je weet van te voren dat het nog altijd kut gaat zijn qua dat soort dingen daar.
Zitten best ver uit elkaarquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:15 schreef Geralt het volgende:
Dat jullie geen meet hebben daar zeg. Er zijn behoorlijk wat FOK!kers daar volgens mij
Nou het is je plekje zoeken, zeker bij brons, en je dan niet meer verroeren anders ben je hem kwijt..quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:15 schreef Geralt het volgende:
Dat jullie geen meet hebben daar zeg. Er zijn behoorlijk wat FOK!kers daar volgens mij
Ik hoef niet eens op te staan om m'n plek te verliezenquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:17 schreef Justevo het volgende:
[..]
Nou het is je plekje zoeken, zeker bij brons, en je dan niet meer verroeren anders ben je hem kwijt..
Voor anderen bepalen dat ze hier niks te zoeken hebben is pas asociaalquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huismoeders die hier niks te zoeken hebben
Nou, ze heeft het niet erg naar haar zinquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor anderen bepalen dat ze hier niks te zoeken hebben is pas asociaal
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:31 schreef Abdus18 het volgende:
Blijven die eettentjes nog open na de finish van de F1? Heeft nu weinig nut om ergens te gaan eten, nu je je plekje moet campen
Kan ookquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:33 schreef Fer het volgende:
En om met deze hitte naar Pouhon te lopen... doe ik ook liever niet vanaf la Source. Ik kan hem wel net zien...
Zal ik na de race over het hek klimmen?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor anderen bepalen dat ze hier niks te zoeken hebben is pas asociaal
Dat wordt een grotere bundel nemen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde ook een panorama maken. Plotseling was ik door mijn databundel![]()
Was blijkbaar 24mb
[ afbeelding ]
Merk er niks van.quote:
je moest watertrappelen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Merk er niks van.
Heb net in een plas modder gestaan die iets dieper was dan ie eruit ziet
telefoon is ook gelijk uitgevallenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is nu een natte Nattekat
Natteschoenquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is nu een natte Nattekat
was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
telefoon is ook gelijk uitgevallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |