abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:27:26 #151
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164908764
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:23 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat, ik kan immers ook googlen dude.

Misschien moet je iets specifieker zijn. Waar precies heb je het over met je "Al die andere bommen en mensenlevens"?
Je wijzigt de tekst naar genocidale slavendrijvers, alsof er vanuit Nederland als overheid enkel gerechtvaardigde bommen op IS zouden vallen. Dit zie ik toch echt anders.
wooblabalurg
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:28:29 #152
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164908776
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:26 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik realiseer me drommels goed dat forums dienen als uitlaadklep. Dat hou je niet tegen. Maar dat hoeft een goede inhoudelijke discussie niet te belemmeren. Fatsoen moet je doen. Uiteindelijk krijg je daar op de langere termijn meer voor terug dan wanneer je het tegenovergestelde doet. (zo, nu ga ik echt afsluiten :) )
Ik doe ook de klep naar beneden, even wat uitladen.
wooblabalurg
pi_164908797
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:27 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je wijzigt de tekst naar genocidale slavendrijvers, alsof er vanuit Nederland als overheid enkel gerechtvaardigde bommen op IS zouden vallen. Dit zie ik toch echt anders.
Natuurlijk. 1) De grootste Nederlandse militaire actie is in Syrie en 2) alle Halal-boys die ik zie klagen heben het over Syrie. Dus natuurlijk neem ik aan dat "Homey" het over Syrie heeft. Nederland bombardeert Syrie niet, Nederland bombardeert ISIS in Syrie.

Anyway, je ontwijkt de vraag. Jij beschuldigd Nederland mbt "Al die andere bommen en mensenlevens". Waar heb je het over? Kennelijk niet Syrie.
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:35:07 #154
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164908892
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:24 schreef Homey het volgende:

[..]

Politiek-correct links ziet moslims als kleine kinderen die toevallig stemrecht hebben (en 'toevallig' bijna altijd op links stemmen). Kleine kinderen hebben geen verantwoordelijkheden en zijn altijd onschuldig. Ze moeten 'beschermd' worden, iets dat alleen die zogenaamde zo sociale linkse medemens doet.
We moeten de linkse mens ook zo gaan behandelen. Blijkbaar vinden ze dat fijn.

Geef Gia de tijd, ze weet niet beter. De achterlijkheid zit bij haar al generaties in de familie. Van Gia kun je nu gewoon niks verwachten. Ze moet spelenderwijs de wereld nog ontdekken, zet net haar eerste stapjes buiten de deur op FOK! Haar moeder was nog veel erger en haar oma helemaal, Gia is in dat opzicht al een vooruitgang maar je kunt haar niet als volwassen persoon behandelen of verwachten dat ze normaal functioneert zoals jij en ik. Geef het nog 70 jaar. Haar kinderen zullen al weer ietsje minder kansloos zijn en zo zal het elke generatie weer wat verbeteren. Gewoon op een uitkering zetten die Gia, wordt toch niks meer met haar.
pi_164908932
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:07 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Over moslims praten alsof het debieltjes zijn, wat jij doet, is fout. Ze als volwassen individuen behandelen en op hun verantwoordelijkheden aanspreken is normaal.
Maar ondanks dat heb jij toch wel even voor elke moslima besloten dat het dragen van een hoofddoek een product is van indoctrinatie, en nooit gebaseerd kan zijn op hun eigen vrije keuze?

Man, je hele standpunt is niets meer dan 'ik bepaal voor anderen, want, omdat, etc ...'. Ze als volwassen individuen behandelen. Serieus, hoe krijg je het nog uit je toetsenbord na al die kleinerende posts waarin je Moslims wegzet als barbaren en beesten waarbij jij een van de weinige bent die wel weet hoe zij moeten leven.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:38:55 #156
452947 frietenstamp
pi_164908986
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:36 schreef probeer het volgende:
Maar ondanks dat heb jij toch wel even voor elke moslima besloten dat het dragen van een hoofddoek een product is van indoctrinatie, en nooit gebaseerd kan zijn op hun eigen vrije keuze?

:{w Ik vertrouw geen enkele moslim of non-moslim over islam, alleen ex-moslims.
pi_164909003
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dus jij omarmt dit soort vrouw onderdrukkende maatregelingen die op aantoonbaar onjuiste religieuze gronden worden gerechtvaardigd door orthodoxen en radicalen? Duidelijk waar jij als mens staat.
Ik omarm de vrijheid van mensen on hun eigen mening te hebben en uit te dragen als men een ander daarmee geen schade toebrengt. Verder zie ik geen vrouwonderdrukkende maatregelen in onze wetgeving alleen maar zaken om de vrijheid te regelen. Als mensen zelf van opvatting zijn dat vrouwen een hoofddoek om moeten kan ik ze proberen met argumenten te overtuigen daar is de discussie voor maar als het mij niet lukt vind ik het behoorlijk zwak om dan maar te gaan verbieden.
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:39:58 #158
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164909014
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:29 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Natuurlijk. 1) De grootste Nederlandse militaire actie is in Syrie en 2) alle Halal-boys die ik zie klagen heben het over Syrie. Dus natuurlijk neem ik aan dat "Homey" het over Syrie heeft. Nederland bombardeert Syrie niet, Nederland bombardeert ISIS in Syrie.

Anyway, je ontwijkt de vraag. Jij beschuldigd Nederland mbt "Al die andere bommen en mensenlevens". Waar heb je het over? Kennelijk niet Syrie.
Je geeft net aan over genoeg info te beschikken en te kunnen googlen, dan heb je mij dus niet nodig om je te vertellen wat voor ander leed er op de wereld is en wie daar een dikke vinger in heeft.
wooblabalurg
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:40:58 #159
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164909039
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:38 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

:{w Ik vertrouw geen enkele moslim of non-moslim over islam, alleen ex-moslims.
Ik vertrouw niemand over niets, werkt veel beter, aanrader.
wooblabalurg
pi_164909081
quote:
5s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:39 schreef Baconbus het volgende:
Je geeft net aan over genoeg info te beschikken en te kunnen googlen, dan heb je mij dus niet nodig om je te vertellen wat voor ander leed er op de wereld is en wie daar een dikke vinger in heeft.
Jij doet de beschuldiging, de bewijslast ligt bij jou. Ze werkt het in volwassen discussies.
pi_164909135
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:14 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Met oud en nieuw grote ophef maken wánt de debieltjes zouden wel eens getriggerd kunnen worden.

Maar andersom is dat natuurlijk anders want van de debieltjes kun je niks verwachten.

Niet serieus te nemen, mensen die zo redeneren.
Dat constante beledigen, waarom?

Ik ben oprecht geinteresseerd. Want als je graag een vruchtbare discussie wilt waarin mensen elkaar serieus nemen en ook daadwerkelijk aandacht schenken aan elkaars argumenten, dan zal je er toch echt mee op moeten houden om mensen zo weg te zetten.

Het doet namelijk serieus af aan enige inhoudelijke kracht van je berichten. En als het daadwerkelijk je doel is om te overtuigen, dan werkt het ontzettend averechts. Mensen luisteren niet als je ze beledigt.

Het kan natuurlijk zijn dat je dat taalgebruik alleen bezigt om te provoceren. Maar dat lijkt me nogal vreemd wanneer je juist zo afgeeft op externe groepen die hier de boel op stelten willen zetten.

Blijft over .. de klaagzang. En dan is een discussietopic in NWS niet echt de correcte plaats om 'te zeiken om het zeiken' en kan je beter naar KLB.

Just my two cents.
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:45:53 #162
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164909154
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:42 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Jij doet de beschuldiging, de bewijslast ligt bij jou. Ze werkt het in volwassen discussies.
Ik maak geen beschuldiging, ik informeer.
Wat je daar verder mee doet of wil doen is jouw zaak. Heel erg volwassen lijkt het me niet om te verwachten dat anderen je werk voor je doen. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen.
wooblabalurg
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:47:51 #163
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164909194
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat constante beledigen, waarom?

Ik ben oprecht geinteresseerd. Want als je graag een vruchtbare discussie wilt waarin mensen elkaar serieus nemen en ook daadwerkelijk aandacht schenken aan elkaars argumenten, dan zal je er toch echt mee op moeten houden om mensen zo weg te zetten.

Het doet namelijk serieus af aan enige inhoudelijke kracht van je berichten. En als het daadwerkelijk je doel is om te overtuigen, dan werkt het ontzettend averechts. Mensen luisteren niet als je ze beledigt.

Het kan natuurlijk zijn dat je dat taalgebruik alleen bezigt om te provoceren. Maar dat lijkt me nogal vreemd wanneer je juist zo afgeeft op externe groepen die hier de boel op stelten willen zetten.

Blijft over .. de klaagzang. En dan is een discussietopic in NWS niet echt de correcte plaats om 'te zeiken om het zeiken' en kan je beter naar KLB.

Just my two cents.
Als haat diep zit voelt beledigen als bevrediging van dit gevoel. Soort van masturberen dus.
wooblabalurg
pi_164909203
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:45 schreef Baconbus het volgende:
Ik maak geen beschuldiging, ik informeer.
Wat je daar verder mee doet of wil doen is jouw zaak. Heel erg volwassen lijkt het me niet om te verwachten dat anderen je werk voor je doen. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen.
Jij post
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:10 schreef Baconbus het volgende:
Al die andere bommen en mensenlevens vergeten we gewoon, want nu doen we wel echt iets nobels. :D
Dat is een fucking vage post omdat het totaal niet duidelijk is wat je met "al die ander bommen en mensenlevens" bedoelt. En vervolgens weiger je uit te leggen wat je precies bedoelt. Kan je begrijpen dat het jouw taak is je eigen post te verduidelijken?
pi_164909205
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:24 schreef Homey het volgende:

[..]

Politiek-correct links ziet moslims als kleine kinderen die toevallig stemrecht hebben (en 'toevallig' bijna altijd op links stemmen). Kleine kinderen hebben geen verantwoordelijkheden en zijn altijd onschuldig. Ze moeten 'beschermd' worden, iets dat alleen die zogenaamde zo sociale linkse medemens doet.
Dat is toch wel een enorme tegenstelling met het beeld dat vele FoK!-ers hier hebben over de moslim als slaaf van een enge god, niet in staat om zelf te bepalen of ze een lap stof op hun kop willen.
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:48:46 #166
452947 frietenstamp
pi_164909215
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:45 schreef probeer het volgende:

Ik ben geen vluchteling/moslim, je hoeft mij niet als debieltje te behandelen.
pi_164909283
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:48 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Gedraag je dan ook niet zo.
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:56:08 #168
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164909400
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:48 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Jij post

[..]

Dat is een fucking vage post omdat het totaal niet duidelijk is wat je met "al die ander bommen en mensenlevens" bedoelt. En vervolgens weiger je uit te leggen wat je precies bedoelt. Kan je begrijpen dat het jouw taak is je eigen post te verduidelijken?
Het is geen vage post, jij vindt hem vaag, mogelijk omdat het je niet veel zegt op basis van de informatie die je hebt.

Ik voel geen taak of last waar je het over hebt, misschien dat dat een voorwaarde is die je aan jezelf stelt?
wooblabalurg
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:56:56 #169
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_164909420
quote:
9s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gedraag je dan ook niet zo.
Hij kan er niks aan doen, komt uit een achterlijke cultuur enzo. Heeft nooit een kans gehad.
wooblabalurg
pi_164909575
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:48 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Volgens mij blijf ik erg netjes (in die post).

Nogal een contrast met:

quote:
We moeten de linkse mens ook zo gaan behandelen. Blijkbaar vinden ze dat fijn.

Geef Gia de tijd, ze weet niet beter. De achterlijkheid zit bij haar al generaties in de familie. Van Gia kun je nu gewoon niks verwachten. Ze moet spelenderwijs de wereld nog ontdekken, zet net haar eerste stapjes buiten de deur op FOK! Haar moeder was nog veel erger en haar oma helemaal, Gia is in dat opzicht al een vooruitgang maar je kunt haar niet als volwassen persoon behandelen of verwachten dat ze normaal functioneert zoals jij en ik. Geef het nog 70 jaar. Haar kinderen zullen al weer ietsje minder kansloos zijn en zo zal het elke generatie weer wat verbeteren. Gewoon op een uitkering zetten die Gia, wordt toch niks meer met haar.
En dat is maar een van je vele beledigende posts. Jou is vroeger nooit geleerd dat je anderen moet behandelen zoals jij zelf ook behandeld wilt worden?

Laat ik het dan wat duidelijker stellen. Geen enkele weldenkende volwassene neemt je serieus, nu of in de toekomst, wanneer jij je op die manier opstelt richting mensen met een andere mening.
pi_164909611
quote:
9s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:56 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hij kan er niks aan doen, komt uit een achterlijke cultuur enzo. Heeft nooit een kans gehad.
En het is toch zo verdomde tegenstrijdig.

"Al die haatdragende intolerante beesten moeten ons land uit!" roept hij, al scheldend op mensen met een andere mening.
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:09:37 #172
452947 frietenstamp
pi_164909696
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Volgens mij blijf ik erg netjes (in die post).

Nogal een contrast met:

[..]

En dat is maar een van je vele beledigende posts. Jou is vroeger nooit geleerd dat je anderen moet behandelen zoals jij zelf ook behandeld wilt worden?

Laat ik het dan wat duidelijker stellen. Geen enkele weldenkende volwassene neemt je serieus, nu of in de toekomst, wanneer jij je op die manier opstelt richting mensen met een andere mening.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om je klaagzang naar KLB te transporteren? Je gestalk is hier misplaatst.
pi_164909712
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:26 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik realiseer me drommels goed dat forums dienen als uitlaadklep. Dat hou je niet tegen. Maar dat hoeft een goede inhoudelijke discussie niet te belemmeren. Fatsoen moet je doen. Uiteindelijk krijg je daar op de langere termijn meer voor terug dan wanneer je het tegenovergestelde doet. (zo, nu ga ik echt afsluiten :) )
Op het moment dat iedereen die niet 'tegen de moslims is' (ik chargeer even, maar je snapt best wat ik bedoel) in dit soort topics constant uitgemaakt wordt voor rotte vis (en dat moet jij toch ook zien. Waarmee ik overigens niet stel dat jij daar aan mee doet. Wellicht juist de reden dat ik er tegen jou over begin.) dan belemmert dat een goede inhoudelijke discussie wel degelijk.
pi_164909754
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:09 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Zou je zo vriendelijk willen zijn om je klaagzang naar KLB te transporteren? Je gestalk is hier misplaatst.
Het is goed. Ik heb het vriendelijk geprobeerd, maar ben er nu wel klaar mee. Veel plezier met die existentiële onvrede dat niemand je ooit serieus zal nemen, omdat je nou eenmaal bent wie je bent. In die zin heel begrijpelijk dat je even lekker boos moet doen op een internetforum.
  zondag 28 augustus 2016 @ 14:06:15 #175
452947 frietenstamp
pi_164911350
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Het is goed. Ik heb het vriendelijk geprobeerd, maar ben er nu wel klaar mee. Veel plezier met die existentiële onvrede dat niemand je ooit serieus zal nemen, omdat je nou eenmaal bent wie je bent. In die zin heel begrijpelijk dat je even lekker boos moet doen op een internetforum.
:{w Flikker op met je gebetuttel. Ga koken, mens.
  zondag 28 augustus 2016 @ 14:12:28 #176
452947 frietenstamp
pi_164911631
Marokkanen doen even voor hoe je cultureel onaangepaste invaders aanpakt. Gewoon shamen die provocerend bitches. ^O^ _O_

quote:
THOUSANDS of British women heading to holiday hotspots in Morocco could be targeted by hardline Islamists who are waging an online campaign to shame those who wear bikinis.

“We have eyes that are filming you on the beaches and we will show your photos to prevent the deterioration of the country.”

"Morocco is a Muslim country which follows Islamic laws and customs. "You should respect these at all times.

"Be aware of your actions to ensure they don't offend

"You should respect local traditions, customs, laws and religions at all times."

http://www.express.co.uk/(...)s-wear-bikinis-beach
pi_164911878
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:03 schreef Gia het volgende:
Ik kwam die man tegen, met zijn zoontjes en hij liet ze stuk voor stuk mij een hand geven en zich voorstellen. Ik was op dat moment zeer zomers gekleed, want het was warm.
Deze kinderen groeien op in een vrij westen en wennen aan vrouwen zoals wij. Westers, los haar.
Wat ik al zei, het heeft tijd nodig. En er moet heel wat minder haat zijn naar moslims die hier gewoon willen wonen en een bestaan opbouwen. Dit zijn niet de terroristen. Maar als je blijft haten en onze manier van leven wilt opdringen, dan komt die omslag er nooit, omdat zij zich dan verwijderd gaan houden van westerse mensen.
Niet om op je woorden te pakken oid. Maar je geeft aan dat die eerste een te westerse vrouw heeft en nu een conservatieve, ik zie daar geen progressie in??!?
En je begint over haat. Ik heb helemaal geen haat naar moslims, ik vind het een heel raar concept om mensen te haten die je onbekend zijn. Dat is voor mij nooit de discussie.
quote:
Zaken als een boerkini haalt de vrouwen al veel meer uit hun isolement. Ze kunnen nu gaan zwemmen. Weliswaar nog niet gemengd, maar wel met andere vrouwen. Ze kunnen dan zien dat het niet erg is om een badpak te dragen, of een bikini. Langzaamaan gaat ook daar die omslag komen, maar bij ons heeft dat zo'n 70 jaar geduurd, geef hen die tijd ook. Ze zijn pas een kleine 40 jaar hier.
Dus, houd op met onze normen en waarden op te dringen en laat ze er eerst eens zelf aan wennen.
Prima, maar ik vind deze argumentatie anders dan roepen dat de burkini een teken van vrijheid is, dat is waar ik voornamelijk tegen ageerde.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_164912120
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:12 schreef frietenstamp het volgende:
Marokkanen doen even voor hoe je cultureel onaangepaste invaders aanpakt. Gewoon shamen die provocerend bitches. ^O^ _O_

[..]

http://www.express.co.uk/(...)s-wear-bikinis-beach
Grappig hoe vrolijk je wordt van zulk nieuws, Saudi-Arabië en Noord Korea moet je wel helemaal geweldig vinden.
pi_164912560
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden, niet de woorden van 'de gemiddelde moslima' ofzo.
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb zomaar het idee dat jij eigenlijk nooit met moslims praat, of persoonlijk kent.
Ik heb zomaar het idee dat jij eigenlijk nooit docu ofzo kijkt.
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 12:19 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Bedankt voor het delen van de mening van de gemiddelde moslima. Was er wel benieuwd naar.
Graag gedaan.
Hier nog enkele filmpjes, ipv de bekende en veilige beelden en ervaringen, voor een ietwat completere beeldvorming.

Bonusfilmpje;

Een hele fijne zondagmiddag nog gewenst.
pi_164912657
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:34 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

Ik heb zomaar het idee dat jij eigenlijk nooit docu ofzo kijkt.

[..]

Graag gedaan.
Hier nog enkele filmpjes, ipv de bekende en veilige beelden en ervaringen, voor een ietwat completere beeldvorming.

Bonusfilmpje;

Een hele fijne zondagmiddag nog gewenst.
Je onderstreept het punt van Gia, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')