Vraisquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Klopt, mankeert niks aan. Waar zit je in Neerlands mooiste provincie?
enige minpunt is dat ik vanavond weer terug de bakoven in moet :´)quote:
Ik wil nu een heel slecht grapje maken over een nudistenstrand maar dat doe ik maar nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:28 schreef Fred0w het volgende:
Actueel rond de 27 graden in Zeeland met een verkoelend windje.
Uurtje geleden nog wat castellanus gezien.
Lekker druk idd...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:02 schreef Frutsel het volgende:
harlingen meldt drukte drukte drukte 22 graden zon en supersfeertje
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik wil nu een heel slecht grapje maken over een nudistenstrand maar dat doe ik maar niet
dat gaat snel idd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:58 schreef marcel-o het volgende:
ineens..
vanuit t niets.
die zijn t leukst
gaat heel snel! dat is het lastige van deze situatie. Die bui kan over een half uur weer opgelost zijn, of het wordt een bui van formaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:56 schreef Fred0w het volgende:
In Utrecht is de eerste onweersbui ontstaan
Darn, gaat echt NET NET aan ons voorbijquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:17 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
hier gaat t wel lekker
waar zit jij dan ongeveer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:21 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Darn, gaat echt NET NET aan ons voorbijWerd hier al erg donker, maar er kwam niets uit!
Dat prikje bij Utrecht en dan houdt het op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:28 schreef marcel-o het volgende:
opvallend wel dat t daar zo hard los gaat.
buiten het lvl 1 gebied zelfs.
benieuwd wat in het lvl 2 gebied gaat gebeuren dan
screeny van GBquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat prikje bij Utrecht en dan houdt het op.
Dat het onstabiel is en dat er buien kunnen ontstaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:13 schreef kebabkever het volgende:
Wat zeggen de cape waardes nu dan?
Volgens Reinier van den Berg welquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:32 schreef Frutsel het volgende:
Mogelijke supercel over de grens bij kerpen?
Gebeurt verdacht vaakquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:56 schreef Lonaa het volgende:
Nou, voor de Twentenaren is het ook vrij kut om altijd alles net over Duitsland te zien trekken hoor.
Ja. Bijna iedere keer. Behalve die ene keer laatst toen iedereen z'n huis hier overstroomde.quote:
Was net binnengehaald.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:19 schreef bondage het volgende:
Volgens buienradar in het noorden nog niets aan het handje. Wel even in de gaten houden, heb was buiten hangen en zou beetje zuur zijn als dat weer nat wordt
Misschien dat ik dat bij voorbaat ook maar moet doen. Ik zie ze her en der spontaan ontstaan, dat is lastig te voorspellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was net binnengehaald.
Ben daar koning in, was weer nat te laten regenen
Wel vaker dan eens. Zelfs wel eens vaker dan eens bij de zelfde was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat bij voorbaat ook maar moet doen. Ik zie ze her en der spontaan ontstaan, dat is lastig te voorspellen.
En ja, het is mij ook wel eens gebeurd
In het noorden nog te weinig Cape, maar dat gaat veranderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:19 schreef bondage het volgende:
Volgens buienradar in het noorden nog niets aan het handje. Wel even in de gaten houden, heb was buiten hangen en zou beetje zuur zijn als dat weer nat wordt
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel vaker dan eens. Zelfs wel eens vaker dan eens bij de zelfde was.
Wou het net gaan checken maar dat hoeft nu niet meerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:26 schreef aloa het volgende:
[..]
In het noorden nog te weinig Cape, maar dat gaat veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |