Dat het onstabiel is en dat er buien kunnen ontstaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:13 schreef kebabkever het volgende:
Wat zeggen de cape waardes nu dan?
Volgens Reinier van den Berg welquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:32 schreef Frutsel het volgende:
Mogelijke supercel over de grens bij kerpen?
Gebeurt verdacht vaakquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:56 schreef Lonaa het volgende:
Nou, voor de Twentenaren is het ook vrij kut om altijd alles net over Duitsland te zien trekken hoor.
Ja. Bijna iedere keer. Behalve die ene keer laatst toen iedereen z'n huis hier overstroomde.quote:
Was net binnengehaald.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:19 schreef bondage het volgende:
Volgens buienradar in het noorden nog niets aan het handje. Wel even in de gaten houden, heb was buiten hangen en zou beetje zuur zijn als dat weer nat wordt
Misschien dat ik dat bij voorbaat ook maar moet doen. Ik zie ze her en der spontaan ontstaan, dat is lastig te voorspellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was net binnengehaald.
Ben daar koning in, was weer nat te laten regenen
Wel vaker dan eens. Zelfs wel eens vaker dan eens bij de zelfde was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat bij voorbaat ook maar moet doen. Ik zie ze her en der spontaan ontstaan, dat is lastig te voorspellen.
En ja, het is mij ook wel eens gebeurd
In het noorden nog te weinig Cape, maar dat gaat veranderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:19 schreef bondage het volgende:
Volgens buienradar in het noorden nog niets aan het handje. Wel even in de gaten houden, heb was buiten hangen en zou beetje zuur zijn als dat weer nat wordt
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel vaker dan eens. Zelfs wel eens vaker dan eens bij de zelfde was.
Wou het net gaan checken maar dat hoeft nu niet meerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:26 schreef aloa het volgende:
[..]
In het noorden nog te weinig Cape, maar dat gaat veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |