Vraisquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Klopt, mankeert niks aan. Waar zit je in Neerlands mooiste provincie?
enige minpunt is dat ik vanavond weer terug de bakoven in moet :´)quote:
Ik wil nu een heel slecht grapje maken over een nudistenstrand maar dat doe ik maar nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:28 schreef Fred0w het volgende:
Actueel rond de 27 graden in Zeeland met een verkoelend windje.
Uurtje geleden nog wat castellanus gezien.
Lekker druk idd...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:02 schreef Frutsel het volgende:
harlingen meldt drukte drukte drukte 22 graden zon en supersfeertje
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik wil nu een heel slecht grapje maken over een nudistenstrand maar dat doe ik maar niet
dat gaat snel idd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:58 schreef marcel-o het volgende:
ineens..
vanuit t niets.
die zijn t leukst
gaat heel snel! dat is het lastige van deze situatie. Die bui kan over een half uur weer opgelost zijn, of het wordt een bui van formaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:56 schreef Fred0w het volgende:
In Utrecht is de eerste onweersbui ontstaan
Darn, gaat echt NET NET aan ons voorbijquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:17 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
hier gaat t wel lekker
waar zit jij dan ongeveer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:21 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Darn, gaat echt NET NET aan ons voorbijWerd hier al erg donker, maar er kwam niets uit!
Dat prikje bij Utrecht en dan houdt het op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:28 schreef marcel-o het volgende:
opvallend wel dat t daar zo hard los gaat.
buiten het lvl 1 gebied zelfs.
benieuwd wat in het lvl 2 gebied gaat gebeuren dan
screeny van GBquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat prikje bij Utrecht en dan houdt het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |