Zo denk ik er ook steeds meer overquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:45 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik vind ze allemaal slecht. Het is geneuzel of je door de hont of de kadt wordt gebeten. Ik ben zeer links maar eigenlijk vind ik Gerard/Guurt nog de eerlijkste die er rond loopt in het Haagse. Echte staatsmannen bestaan niet meer en het is werkelijk voor iedereen aldaar een springplank naar het grote geld. Het klinkt oubollig maar de politiek is door en door verrot en wij zijn m.i. niet slim bezig als we deze clowns serieus nemen. Er is werkelijk niets goeds voor ons van te verwachten. Behalve voor de reeds zeer rijken die profiteren van de steeds snellere opwaartse kapitaalstroom.
Pim had de hersens.. heeft een universitaire studie gedaan.. zijn briljante opvattingen en empatisch vermogen hebben hem destijds enorm groot gemaakt. Politiek Den Haag is daarvan geschrokken. Volgens mij moest hij daarom uitgeschakeld worden. Theo van Gogh zei vervolgens. het resultaat van Pim zijn dood is de opstand van een nog rechtser geluid. Die is gekomen, misschien wel kunstmatig. Maar gekomen is hij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stiekem lijkt dat me niet eens zo'n heel raar idee.Het blijft wel aluhoedje en ik denk niet dat zo'n complot lang vol is te houden.
Ja ja bla bla politici zijn corrupte idioten. Maar ik vraag niet wat er mis is met politici, maar wat er mis is met 'het systeem'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat stond in die eerste 2 zinnen die je wederom niet gelezen hebt blijkbaar. Het komt erg onnozel over.
Het blijft een uitdaging om er wat inhoudelijks uit te krijgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Curieuze post ook van iemand die - zoals je ziet in dit topic - niet veel verder komt dan jij-bakken en wat vrijblijvende algemeenheden.
Goed dat je het kapitalisme eens onder ogen ziet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Fir3fly het volgende:
maar wat er mis is met 'het systeem'.
Wat ook weer onnozel is. Echt hoor. Ik heb geen zin in je. En de dokter heeft me ook verboden om zaken met je te doen. Dus daar hou ik me aan. Ik wil geen ruzie met de dokter, dat begrijp je ook wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja ja bla bla politici zijn corrupte idioten. Maar ik vraag niet wat er mis is met politici, maar wat er mis is met 'het systeem'.
Hoppa! Weer een vloot jij-bakken. Schitterend dit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wat ook weer onnozel is. Echt hoor. Ik heb geen zin in je. En de dokter heeft me ook verboden om zaken met je te doen. Dus daar hou ik me aan. Ik wil geen ruzie met de dokter, dat begrijp je ook wel.
Ik ben zwak, ik vergeef iedereen die een Herman Finkers quote gebruikt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoppa! Weer een vloot jij-bakken. Schitterend dit.
Nou mensen, laten we maar weer ontopic gaan en hier niet te lang in blijven hangen. We doen het wel met Robin voor de inhoudelijke linkse noot.
Vuurvlieg is gewoon onnozel. En hyperagressief bovendien. Ik vind hem persoonlijk geen prettige gesprekspartner. En hij heeft het altijd over inhoud. Maar die inhoud moeten de anderen altijd inbrengen want zelf doet hij dat nooit. Hij stelt alleen vragen van het kaliber: "wat is er mis met het systeem"? Terwijl je dat gewoon op school leert.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoppa! Weer een vloot jij-bakken. Schitterend dit.
Nou mensen, laten we maar weer ontopic gaan en hier niet te lang in blijven hangen. We doen het wel met Robin voor de inhoudelijke linkse noot.
Dat snap ik wel. Maar: wat zijn de serieus te nemen opties? Het is allemaal ruk en niet oprecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Bart2002, lees dit eens:
http://www.pvv.nl/index.p(...)elijkheidsverklaring
• Vlaktaks
• De hypotheekrenteaftrek blijft evenwel te allen tijde bestaan.
• Deregulering
• Het afschaffen van het algemeen verbindend verklaren van CAO's.
Om zo maar wat te noemen hoor... Dit is wat hij echt denkt. Hij zaait onvrede bij mensen door het vooral over immigratie te hebben zodat zijn echte programma buiten zicht blijft.
Jij bent toch links? Wat is er dan mis met bijvoorbeeld SP?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar: wat zijn de serieus te nemen opties? Het is allemaal ruk en niet oprecht.
In een Wilders topic kom je niet voor de "gezelligheid". Echte kerels bevechten elkaar daar op het snerpst van de schede.quote:
Echte kerels ja. Het is gewoon echt te sneu hoe jij de hele tijd persoonlijk wordt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
In een Wilders topic kom je niet voor de "gezelligheid". Echte kerels bevechten elkaar daar op het snerpst van de schede.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:37 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Die observaties vanuit het "gevoel" van de vrouw zijn altijd het beste. Daar kunnen we wat mee.
Dat Jan er niet meer is. Maar mijn voornaamste bezwaar is dat het altijd zo marginaal is. Zeteltje of 3? Eigenlijk is je stem verloren gegaan als je niet een echte vuist kunt maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent toch links? Wat is er dan mis met bijvoorbeeld SP?
Je hebt gelijk. Ik ga daar (wederom) op letten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is gewoon echt te sneu hoe jij de hele tijd persoonlijk wordt.
Marginaal? Een zeteltje of 3? De SP staat op 15 zetels momenteel hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat Jan er niet meer is. Maar mijn voornaamste bezwaar is dat het altijd zo marginaal is. Zeteltje of 3? Eigenlijk is je stem verloren gegaan als je niet een echte vuist kunt maken.
15. Ten tijde van Jan waren het er 9, maar ook een keer 25. Wat je marginaal noemt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat Jan er niet meer is. Maar mijn voornaamste bezwaar is dat het altijd zo marginaal is. Zeteltje of 3? Eigenlijk is je stem verloren gegaan als je niet een echte vuist kunt maken.
Ze hebben veel meer dan 3 zetels man. In de laatste peilingen staan ze trouwens op 15 zetels. En met die pessimistische houding kun je natuurlijk ook geen vuist maken...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Die Emiel Roemer doet het wel bizar slecht trouwens. De SP zou met hun potentieel makkelijk op 25 zetels moeten kunnen staan in de peilingen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze hebben veel meer dan 3 zetels man. In de laatste peilingen staan ze trouwens op 15 zetels. En met die pessimistische houding kun je natuurlijk ook geen vuist maken...
Ach ja. En in het echt worden het er gewoon weer 3 (zo voelt dat althans). Ik blijf trouwens op de SP stemmen tot aan mijn dood. Tegen wil en dank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Marginaal? Een zeteltje of 3? De SP staat op 15 zetels momenteel hoor.
Je bent wellicht in de war met de Partij voor de Dieren. Al heeft Jan Marijnissen daar nooit bij gezeten.
Maar goed, 15 zetels of niet, mij steekt het dat het bij de SP niet uitmaakt hoe groot ze worden omdat ze eigenlijk geen deuk in een pakje boter schieten momenteel (eigenlijk al jaren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |