Echt, de zelfverkozen selectieve onwetendheid is gewoon stuitendquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eh, wat? Fascisme was direct opgebouwd uit de extreem-rechtse tak van de katholieke kerk. Om maar niet te spreken over het geweld in Noord-Ierland.
Zelden zoveel onzin in één post gezien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er is nog net zoveel Nederlandse cultuur als 30 jaar geleden, er is geen enorme bevolkingsgroei, er is geen overbevolking, criminaliteit is geen onderdeel van een cultuur, vrouwen lastigvallen ook niet, een uitkering hebben ook niet.
Toch heeft ie gelijk, zeker als je de islam als politieke ideologie wil bestempelen mag je hier niet aan voorbij gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, de zelfverkozen selectieve onwetendheid is gewoon stuitend
Niet gelijk zo pessimistisch doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef Gutmensch het volgende:
De de-islamisering van Nederland levert 7,2 miljard op, ondanks alle economische sancties die dan door de hele westerse wereld tegen ons afgekondigd gaan worden?
Natuurlijk Geert
Voor iedereen op te zoeken. Nou, een koud kunstje om je claim te bewijzen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen op te zoeken. Ik heb de jaren 80 zelf meegemaakt en weet dat het een periode van grote sociale onrust en extreem hoge werkloosheid was.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zelden zoveel onzin in één post gezien.
De Nederlandse cultuur is vernietigd. Dat was 30 jaar geleden trouwens ook al grotendeels het geval. Maar nu volgen de restanten (zwarte piet, paaseieren, kerststol).
De bevolkingsgroei is gigantisch: In 70 jaar van 10 naar 17 miljoen mensen. Nederland is onleefbaar geworden.
Criminaliteit is onderdeel van cultuur, de ene cultuur is gewelddadiger dan de andere. Dat geldt ook voor het lastig vallen van vrouwen.
Even over die cultuur:
Ik heb in Oost-Europa de nodige stads- en dorpsfeesten bezocht. Er zijn altijd veel optredens van muziekgroepen, en altijd in de taal en cultuur van het betreffende land.
Nederland: Zelfs op 5 mei, onze bevrijdingsdag, zie je nergens Nederlandse cultuur. Een paar negers die op trommels slaan, rappers en een groepje linksen die vertellen hoe racistisch Nederlanders zijn. Het is om te kotsen
Komt doordat de werkelijkheid niet strookt met je geloof. Dat zie je ook bij jongeaardecreationisten, aanhangers van alternatieve geneeswijzen en platte-aardegelovers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat was ook buiten Nederland zo. Nederland is niet uit de ellende gekomen dankzij de EU. De jaren '80 is zeker geen argument tegen afschaffing van de EU.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen op te zoeken. Ik heb de jaren 80 zelf meegemaakt en weet dat het een periode van grote sociale onrust en extreem hoge werkloosheid was.
Islamisme is politieke islam. Soort van SGP'isme, maar dan veel breder en islamitisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Toch heeft ie gelijk, zeker als je de islam als politieke ideologie wil bestempelen mag je hier niet aan voorbij gaan.
http://lmgtfy.com/?q=Nederlandse+economie+jaren+tachtigquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor iedereen op te zoeken. Nou, een koud kunstje om je claim te bewijzen.
Wie stelt, bewijst.
Nee, hij heeft geen gelijk. Hij zit Nederland als een soort derdewereldland af te schilderen. Hij komt aan met vage white genocide theorietjes. Walgelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Toch heeft ie gelijk, zeker als je de islam als politieke ideologie wil bestempelen mag je hier niet aan voorbij gaan.
Jij wordt dus boos omdat steeds meer landgenoten niets moeten hebben van Nederlandstalige baggermuziek?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur is vernietigd. Dat was 30 jaar geleden trouwens ook al grotendeels het geval. Maar nu volgen de restanten (zwarte piet, paaseieren, kerststol).
De bevolkingsgroei is gigantisch: In 70 jaar van 10 naar 17 miljoen mensen. Nederland is onleefbaar geworden.
Criminaliteit is onderdeel van cultuur, de ene cultuur is gewelddadiger dan de andere. Dat geldt ook voor het lastig vallen van vrouwen.
Even over die cultuur:
Ik heb in Oost-Europa de nodige stads- en dorpsfeesten bezocht. Er zijn altijd veel optredens van muziekgroepen, en altijd in de taal en cultuur van het betreffende land.
Nederland: Zelfs op 5 mei, onze bevrijdingsdag, zie je nergens Nederlandse cultuur. Een paar negers die op trommels slaan, rappers en een groepje linksen die vertellen hoe racistisch Nederlanders zijn. Het is om te kotsen
Dat geldt juist voor jou. De extreme bevolkingsgroei ontkennen, terwijl je gewoon kunt opzoeken dat Nederland in 70 jaar tijd met 7 miljoen mensen is gegroeid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Komt doordat de werkelijkheid niet strookt met je geloof. Dat zie je ook bij jongeaardecreationisten, aanhangers van alternatieve geneeswijzen en platte-aardegelovers.
Heeft niets met Nederlandstalige baggermuziek te maken. Daar heb ik overigens ook niets mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wordt dus boos omdat steeds meer landgenoten niets moeten hebben van Nederlandstalige baggermuziek?
Maar wel met negers? Kunnen donkere mensen geen onderdeel uitmaken van de Nederlandse cultuur?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Heeft niets met Nederlandstalige baggermuziek te maken. Daar heb ik overigens ook niets mee.
Die groei is niet extreem, maar behoorlijk gematigd. Bovendien is de voorspelling dat we binnenkort juist te maken krijgen met een bevolkingskrimp.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat geldt juist voor jou. De extreme bevolkingsgroei ontkennen, terwijl je gewoon kunt opzoeken dat Nederland in 70 jaar tijd met 7 miljoen mensen is gegroeid.
Dat is dan ook absolute flauwekul.quote:Ontkennen dat er een relatie is tussen cultuur en criminaliteit.
Huh? Hij had het niet eens over Nederlandquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen gelijk. Hij zit Nederland als een soort derdewereldland af te schilderen. Hij komt aan met vage white genocide theorietjes. Walgelijk.
Waarom klaag je over de muziek danquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Heeft niets met Nederlandstalige baggermuziek te maken. Daar heb ik overigens ook niets mee.
Nee omdat de cultuur die hij wenst ongeveer70 jaar geleden is vernietigd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wordt dus boos omdat steeds meer landgenoten niets moeten hebben van Nederlandstalige baggermuziek?
Jij windt je op omdat 'negers' optreden op brvrijdingsfestivals. Wat mankeert jou in godsnaam?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee. Nederlanders zijn wit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar wel met negers? Kunnen donkere mensen geen onderdeel uitmaken van de Nederlandse cultuur?
Best eng om te constateren dat mensen zo denken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar wel met negers? Kunnen donkere mensen geen onderdeel uitmaken van de Nederlandse cultuur?
Jeuh, onverbloemd racisme.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee. Nederlanders zijn wit.
Deze moet ik even gequote hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vindt het een groot probleem dat zelfs op de nationale feestdag de Nederlandse cultuur is gemarginaliseerd. In Oost-Europa zie je op dit soort dagen echt geen negers op trommels slaan, maar alleen maar de lokale cultuur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij windt je op omdat 'negers' optreden op brvrijdingsfestivals. Wat mankeert jou in godsnaam?
Dat is prima, we zijn mede bevrijd door negers in de US army.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij windt je op omdat 'negers' optreden op brvrijdingsfestivals. Wat mankeert jou in godsnaam?
Volgens mij is de cultuur die hij wenst nooit werkelijkheid geweest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee omdat de cultuur die hij wenst ongeveer70 jaar geleden is vernietigd.
Je bedoelt dat ze in Oost Europa minder donkere mensen hebben waardoor je die minder ziet, ook op dit soort dagen? Ik probeer je te helpen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vindt het een groot probleem dat zelfs op de nationale feestdag de Nederlandse cultuur is gemarginaliseerd. In Oost-Europa zie je op dit soort dagen echt geen negers op trommels slaan, maar alleen maar de lokale cultuur.
Oh.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jij doet een claim. Dat Nederland één van de zwakkere landen in de EU was. En dat Nederland miljarden uit Brussel ontvang.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Nederlandse+economie+jaren+tachtig
Dan rot je toch lekker op naar Oost-Europa? De Nederlandse cultuur die jij voorstaat heeft nooit bestaan. En de waarheid is dat de meeste landgenoten niets moeten hebben van jouw ideeën.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vindt het een groot probleem dat zelfs op de nationale feestdag de Nederlandse cultuur is gemarginaliseerd. In Oost-Europa zie je op dit soort dagen echt geen negers op trommels slaan, maar alleen maar de lokale cultuur.
Ik ben blij dat ik niet meer in Nederland woon, want volgens Jan zou ik er sowieso niet mogen wonen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mening van uiting vrijheid en zo.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer in Nederland woon, want volgens Jan zou ik er sowieso niet mogen wonen.
Dat is een feit, staat bijvoorbeeld hier: https://www.europa-nu.nl/(...)rachten_en_subsidiesquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij doet een claim. Dat Nederland één van de zwakkere landen in de EU was. En dat Nederland miljarden uit Brussel ontvang.
Dan mag jij dat bewijzen, en kom niet met een algemene google-suggestie.
Dat is zeker een verklaring. Maar niet de enige.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze in Oost Europa minder donkere mensen hebben waardoor je die minder ziet, ook op dit soort dagen? Ik probeer je te helpen.
Mijn buitenlandse vrouw wel, want die is blank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer in Nederland woon, want volgens Jan zou ik er sowieso niet mogen wonen.
Jawel. Tot zo'n 80 jaar geleden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan rot je toch lekker op naar Oost-Europa? De Nederlandse cultuur die jij voorstaat heeft nooit bestaan. En de waarheid is dat de meeste landgenoten niets moeten hebben van jouw ideeën.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maltaquote:
Ik voldoe niet aan jouw arische Reinheitsgebot.quote:
Oeh lekker warmquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta
[..]
Ik voldoe niet aan jouw arische Reinheitsgebot.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waaruit bestaat de Nederlandse cultuur?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is zeker een verklaring. Maar niet de enige.
Stel dat op een dag alle allochtonen zouden verdwijnen, dan nog komt de Nederlandse cultuur niet terug. Deze is er namelijk niet meer. Nederlandse kinderen leren op school dat de Nederlandse cultuur niet bestaat, het westen slecht is en Afrika goed. Dit is al vanaf de jaren '70 het geval (cultureel-marxisme) en dat is ook wat ik zelf op school heb meegekregen.
In Oost-Europa is dat niet het geval. Daar leren kinderen trots te zijn op hun cultuur en daar worden ze opgevoed met hun cultuur.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh lekker warm![]()
Ik voldoe er ook niet aan en nu?
Denk dat Jan beter kan vertrekken aangezien hij overal last van heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Opflikkeren uit Nederland natuurlijk.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta
[..]
Iedereen mag hier van mij wonen. Blank, zwart, iets er tussenin, het maakt niet uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta
[..]
Trots zijn op je cultuur leer je door in het onderwijs te benadrukken hoe mooi onze cultuur is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waaruit bestaat de Nederlandse cultuur?
Wat geeft aan dat het Westen slecht is en Afrika goed?
Hoe leer je trots te zijn op je cultuur?
Wat heeft gezorgd voor je afkeer voor Afrika?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
[..]
Iedereen mag hier van mij wonen. Blank, zwart, iets er tussenin, het maakt niet uit.
Hoewel ik regelmatig mijn afkeer tegen Afrika uit, heb ik niets tegen een gezin Afrikanen in de straat. Maar het probleem met Nederland is dat het totaal uit de hand is gelopen. 100 Afrikanen in heel Nederland, prima. Die zullen geen invloed hebben op de cultuur en gewoon meedoen. Maar er zijn zoveel mensen uit niet-westerse landen hier naartoe gehaald, dat Nederland Nederland niet meer is en dat is een groot probleem.
Je claim was een vreemde, je stelde dat zelfs de economie van Frankrijk het beter deed. Nou, die was slecht in de jaren '80. Slechter dan die van Nederland.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is een feit, staat bijvoorbeeld hier: https://www.europa-nu.nl/(...)rachten_en_subsidies
Dacht dat jij niet geloofde dat Nederland de zwakke broeder van Europa was in de jaren tachtig, vandaar die google-link. De eerste hit geeft al bevestigend antwoord.
De feiten onder ogen zien: Afrikanen hebben nog nooit iets goeds voortgebracht (zoals wetenschappelijke doorbraken of welvarende fijne landen). 70 jaar ontwikkelingshulp heeft niets opgeleverd. Veel Afrikanen leven in bittere armoede, maar in plaats van hard werken maken ze zoveel mogelijk kinderen, zodat er nog meer mensen in armoede leven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat heeft gezorgd voor je afkeer voor Afrika?
Klopt. Maar dat was op grond van landbouwsubsidies, niet omdat Nederland een zwakke lidstaat was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je claim was een vreemde, je stelde dat zelfs de economie van Frankrijk het beter deed. Nou, die was slecht in de jaren '80. Slechter dan die van Nederland.
Maar goed, Nederland was netto-ontvanger van de EU van 1981 tot 1990. En is al een netto-betaler sinds 1990. 26 jaar.
Welke symbolen, tradities en muziek zou je graag terug zien omdat ze bij de Hollandse cultuur horen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Trots zijn op je cultuur leer je door in het onderwijs te benadrukken hoe mooi onze cultuur is.
Dus niet roepen dat we geen cultuur hebben en dat wij alleen maar rijk zijn doordat we Afrika zouden hebben leeggeroofd.
In Oost-Europa leren kinderen oude tradities, oude symbolen, traditionele muziek en dans gewoon op school of in cultuurcentra die zelfs in de kleinste dorpjes te vinden zijn. In West-Europa leren kinderen rappen
Eens. Maar gebruik dan gewoon blank en niet het politiek correcte wit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat lost toch op als de islam uit Nederland is?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat wil de PVV trouwens doen aan arbeidsmarktbeleid? Daar lees ik niks over. Status quo dus?
Wat levert hard werken op in een systeem dat corrupt is en waar slechts enkelen beter van worden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De feiten onder ogen zien: Afrikanen hebben nog nooit iets goeds voortgebracht (zoals wetenschappelijke doorbraken of welvarende fijne landen). 70 jaar ontwikkelingshulp heeft niets opgeleverd. Veel Afrikanen leven in bittere armoede, maar in plaats van hard werken maken ze zoveel mogelijk kinderen, zodat er nog meer mensen in armoede leven.
Nog eentjequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:59 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Eens. Maar gebruik dan gewoon blank en niet het politiek correcte wit.
Zolang Marokkanen en Turken etc. zich voornamelijk als Marokkanen en Turken profileren, zijn wij Nederlanders. Dat volk wil zich compleet niet vereenzelvigen met onze cultuur en normen en waarden. Ze noemen Nederlanders varkenskoppen en hebben niks met ons.quote:
Het arbeidsmarkt van de PVV is waarschijnlijk idd opgelost, aangezien er niks over in het programma staatquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:59 schreef skrn het volgende:
[..]
Dat lost toch op als de islam uit Nederland is?
Je snapt er duidelijk niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |