Braaaap!quote:
Door de tank heen dan?quote:
Heb ik ook wel eens gehad. Sta je op het startknopje te rammen, chocke heen en weer schuiven, benzinepeil checken en natuurlijk binnensmonds te tieren.quote:Op zondag 25 september 2016 17:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Vandaag een dom momentje. Na een peuk stop weer de sjoppert starten en na 10 startpogingen erachter komen dat de dodemansknop ingeschakeld is. Het is ook wel een kutknopje, ding heb je met een zuchtje wind al op uit staan
Na dat drama begon er leven in te komen. Wel eerst 1 grote knal en een dikke wolk rook maar het liep weer. Altijd leuk zo'n oldtimer!
Als je met z'n allen staat te wachten voor het stoplichtquote:Op maandag 26 september 2016 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hehe. Eigenlijk mooi om dat bij alle motoren waar je langsloopt even in te drukken.
Altijd leuk om dat in te drukken bij mensen die weinig motor rijdenquote:Op maandag 26 september 2016 10:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Sta je op het startknopje te rammen, chocke heen en weer schuiven, benzinepeil checken en natuurlijk binnensmonds te tieren.
En dan.... ohjaaaaaa
quote:Op maandag 26 september 2016 13:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je met z'n allen staat te wachten voor het stoplicht
Jij blijft ook bezig he.quote:Op maandag 26 september 2016 18:17 schreef Erasmo het volgende:
Vergeef mij want ik heb weer gezondigd![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht heel even dat je ruitje in een soort timelapse had gefotografeerdquote:Op maandag 26 september 2016 18:17 schreef Erasmo het volgende:
Vergeef mij want ik heb weer gezondigd![]()
[ afbeelding ]
Als mensen het bij mij doen schop ik ze, want brandstof pomp op de AT vind nie leukquote:Op maandag 26 september 2016 13:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Altijd leuk om dat in te drukken bij mensen die weinig motor rijden
Lolquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:04 schreef Nero22 het volgende:
Blacklining trok bij mijn Ninja gewoon de sleutel er uit. Krijgt hij het bijna voor elkaar dat ding het riool in te gooien.
Heb 1x geprobeerd en meteen weggegooid. Gewoon dunne handschoenen en kappenquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lol
Vandaag weer de motor gereden na de vakantie (11 dagen).
Meteen mijn nieuwe 'winter' handschoenen geprobeerd. Leek wel of het mijn motor niet was zo reed het
Heb nu al 3 sets handschoenen voor koudere temperaturen geprobeerd maar er zit er geen een echt fijn.
daar hoort ie ook thuisquote:Op dinsdag 27 september 2016 17:04 schreef Nero22 het volgende:
Krijgt hij het bijna voor elkaar dat ding het riool in te gooien.
Nee, maar ik heb van die handschoenen met gaatjes, die de zomer dus niks doen en als het koud is welquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
Nu al winterhandschoenen? Woon je op de Noordpool?
Verwarmde handschoenenquote:Op dinsdag 27 september 2016 18:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb 1x geprobeerd en meteen weggegooid. Gewoon dunne handschoenen en kappen
Spanbandjes gereed leggen dan maarquote:Op vrijdag 30 september 2016 10:51 schreef Salatrel het volgende:
Zo de wegen van maegrim en mij hebben zich gescheiden. Morgen met de boot terug naar Nederland
Welke kant van de accu moet bijvoorbeeld eerst los? Positief of negatief?quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:05 schreef Nero22 het volgende:
Wie wil mij helpen om verwarmde handvatten op mijn Hornet te duwen? Ik ben bang dat ik dit verneuk.
Het is al heel wat dat ik die twee kleine stukjes kap eraf heb gehaald om te kijken of ik daar bekabeling achter kan proppen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Welke kant van de accu moet bijvoorbeeld eerst los? Positief of negatief?
In theorie maakt het niet veel uit voor de accu maar ik ben een van van eerst negatief loshalen. Als je dan per ongeluk tussen de plus en het frame contact maakt met je gereedschap heb je geen kortsluiting.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Welke kant van de accu moet bijvoorbeeld eerst los? Positief of negatief?
Waar woonde gij ook alweer?quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:05 schreef Nero22 het volgende:
Wie wil mij helpen om verwarmde handvatten op mijn Hornet te duwen? Ik ben bang dat ik dit verneuk.
Amsterdam.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar woonde gij ook alweer?
Zit er btw geen handleiding bij? En volgens mij zijn er ook zat how-to's te vinden.
Alleen weet ik niet of daar ze daar ook beschrijven hoe je die hvv achter je contactslot moet zetten.
Ja, maar dan kun je je hvv dus aanzetten zonder dat de motor loopt en trek je de accu leegquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Amsterdam.
Er zit een handleiding bij, maar daar leggen ze niet eens uit hoe je dat ding aan moet sluiten op de accu. Schijnt wel gewoon aangesloten te kunnen worden zonder te klooien in de kabelboom. Op internet zat info te vinden, ook qua filmpjes, gelukkig. Ben gewoon bang om het te verneuken, als in: handvat eraf snijden en de nieuwe er niet meer opkrijgen.
Nieuwe oxford schakelt automatisch uit als de motor niet loopt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je je hvv dus aanzetten zonder dat de motor loopt en trek je de accu leeg
Overal valt een oplossing voor te vinden
Dat is wel nais. De vraag is of hij die heeftquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nieuwe oxford schakelt automatisch uit als de motor niet loopt.
Ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel nais. De vraag is of hij die heeft
Oude grips kun je er waarschijnlijk wel heel afkrijgen met een kruiskop schroevendraaier en wat WD40.quote:
Dat zijn betere tips dan het gebruiken van Vinnie zijn leuning.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Oude grips kun je er waarschijnlijk wel heel afkrijgen met een kruiskop schroevendraaier en wat WD40.
Hier gebruiken ze een platte schroevendraaier, maar die vond ik wat minder fijn werken.
Met welke kun je kortsluiting maken?quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Welke kant van de accu moet bijvoorbeeld eerst los? Positief of negatief?
Zou je daar dan tegelijk ook nog een filmpje van kunnen maken?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zou ik het nog met m'n leuter kunnen installeren
Oude grips eraf snijden vond ik prettiger en sneller. Dan kun je ze natuurlijk niet hergebruiken mocht je dat willen. Overigens werkt dat trucje uit t filmpje voor installatie wel goed, maar als je superglue gebruikt dan weer nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat zijn betere tips dan het gebruiken van Vinnie zijn leuning.
Theoretisch gezien zou dat moeten lukken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zou je daar dan tegelijk ook nog een filmpje van kunnen maken?
Als je een luchtcompressor hebt, dan kun je er lucht onder blazen. Ze komen dan normaal gesproken netjes los en kun je ze opnieuw gebruiken mocht je dat willen. Overigens kun je ze er ook zo weer opzetten als ze strak genoeg zitten zonder lijm of lubricatiemiddeltjesquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Oude grips kun je er waarschijnlijk wel heel afkrijgen met een kruiskop schroevendraaier en wat WD40.
Hier gebruiken ze een platte schroevendraaier, maar die vond ik wat minder fijn werken.
Is het niet gevaarlijk om ze zonder lijm vast te zetten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:17 schreef Morivar het volgende:
[..]
Als je een luchtcompressor hebt, dan kun je er lucht onder blazen. Ze komen dan normaal gesproken netjes los en kun je ze opnieuw gebruiken mocht je dat willen. Overigens kun je ze er ook zo weer opzetten als ze strak genoeg zitten zonder lijm of lubricatiemiddeltjes
Denk een beetje afhankelijk van hoe strak ze zitten. Als je het stuur en handvatten schoongemaakt/ontvet hebt, dan blijven ze goed zitten is mijn ervaring tot nu toe. Maar met lijm is natuurlijk altijd beter, voor de zekerheid. Zeker als ze redelijk makkelijk met de hand erop te duwen zijn, dan zou ik ze lijmen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Is het niet gevaarlijk om ze zonder lijm vast te zetten?
op zich niet, maar als je je motor met 1 hand vast houd terwijl ie schuin staat hoor plop en boem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Is het niet gevaarlijk om ze zonder lijm vast te zetten?
*plop*quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
op zich niet, maar als je je motor met 1 hand vast houd terwijl ie schuin staat hoor plop en boem.
En dan moet je je motor weer overeind zetten.
Verschilt, doorgaans gaan er wel enkele dagen overheen. Sommige zetten ze rijklaar in de winkel maar moeten ze nog wel gepoetst worden na een proefrit.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:03 schreef Verbodsbord het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik wil volgende maand een motor gaan kopen. Hoe gaat dat in z'n werk als je bij een dealer een motor gebruikt koopt? Kan je die dan dezelfde dag meenemen, of gaan er na aankoop nog een dag (of meerdere) overheen voor rijklaar maken etc?
Speciaal voor mooi weer winterrijdersquote:Op zondag 2 oktober 2016 16:25 schreef Tankiej het volgende:
Ik moet mijn handvatverwarming ook nog even repareren. Waarschijnlijk is er regenwater in de knop gekomen en veroorzaakt kortsluiting. Een knop die bedoelt is voor een motor en dus buiten, voor gebruik bij koud/slecht weer, en die dan niet water dicht is
hebben we het nog over gehad toch? Heb je al eens contact gehad met Triumph zelf hierover want dit zou niet mogen kunnen natuurlijk...quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:25 schreef Tankiej het volgende:
Ik moet mijn handvatverwarming ook nog even repareren. Waarschijnlijk is er regenwater in de knop gekomen en veroorzaakt kortsluiting. Een knop die bedoelt is voor een motor en dus buiten, voor gebruik bij koud/slecht weer, en die dan niet water dicht is
Klopt, nee nog niet. Kan wel eens contact opnemen inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hebben we het nog over gehad toch? Heb je al eens contact gehad met Triumph zelf hierover want dit zou niet mogen kunnen natuurlijk...
zou het sowieso ff proberen. heb best wel goede dingen gehoord over klantenservice van Triumph en nee heb je ja kun je krijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 06:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, nee nog niet. Kan wel eens contact opnemen inderdaad
Die koplamp... what the fuck. Het ziet er nu uit als een afgetrapte stuntfiets met dat goedekope ding. Die kentekenplaathouder is nog wel ok eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:49 schreef Salatrel het volgende:
facelift voor de MT-09 voor 2017 met een zo mogelijk nog lelijkere kentekenplaathouder:
[ afbeelding ]
nee want hij is eenzijdigquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:26 schreef Nero22 het volgende:
Die kentekenplaathouder is nog wel ok eigenlijk.
Doet me denken aan een badeend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:45 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
V-strom wordt eindelijk wat ruiger!
Ik blijf dit toch altijd wel echt een mooi model motor vinden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:44 schreef -Richard- het volgende:
Ik heb er geen lijm onder. Zit helemaal top! (progrip handvaten)
[ afbeelding ]
En het is waarschijnlijk niet eens de motor die je denkt dat het isquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik blijf dit toch altijd wel echt een mooi model motor vinden.
quote:
Mwah, mij doet het niet zoveel eigenlijk. Een fabrieks-af custom vind ik sowieso wat minder dan n waar zelf aan is gesleuteld.quote:
ging me meer om de onthulde modellen, anders kan ik inderdaad makkelijk een lijst van 100 mooiere motoren plaatsenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
[..]
Mwah, mij doet het niet zoveel eigenlijk. Een fabrieks-af custom vind ik sowieso wat minder dan n waar zelf aan is gesleuteld.
Deze vind ik een stuk toffer dan deze BMW:
[ afbeelding ]
Het ding is ook enorm groot
Het is toegestaan zolang je niet op een rijstrook komt voor een andere rijrichting.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:39 schreef spierbal het volgende:
Is het "voorpiepen" bij het stoplicht nou eigenlijk toegestaan?
Er stond namelijk politie achter mij vandaag, maar dacht g nou niet hypocriet doen want je doet het altijd. Zij reageerden er niet op.
Of kan ik nu achteraf nog een boete krijgen op basis van mijn kenteken?
thnx.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het is toegestaan zolang je niet op een rijstrook komt voor een andere rijrichting.
Maar zelfs dat heeft bij mij nog nooit tot een boete geleid. Zolang je maar niet zorgt voor gevaarlijke situaties en de doorstroming niet belemmert zal het wel loslopen.
Doe ik vaak genoeg, maar heeft ook nog geen boete opgeleverd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:47 schreef spierbal het volgende:
[..]
thnx.
En wat als je om de witte strepen/lijnen te ontwijken ietsiepietsie op de andere sorteervak rijdt, dan ben je wel de sjaak zeker.
ja precies.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Doe ik vaak genoeg, maar heeft ook nog geen boete opgeleverd.
Vaak is het een stuk makkelijker om even via een leeg sorteervak naar voren te rijden, dan tussen de strak op elkaar staande auto's.
Klopt, zag ergens voorbij komen. Even gezocht en toen zag ik meteen dat gewoon de originele was die beetje verbouwd is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doet me meer denken aan ouwe meuk dan een prototype
Als ze een rotdag hebben zouden ze er een artikel 5 van kunnen maken maar zolang je gewoon net aan stapvoets rijdt, geen tussengas geeft en van de spiegels afblijft is er niks aan de handquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:39 schreef spierbal het volgende:
Is het "voorpiepen" bij het stoplicht nou eigenlijk toegestaan?
Er stond namelijk politie achter mij vandaag, maar dacht g nou niet hypocriet doen want je doet het altijd. Zij reageerden er niet op.
Of kan ik nu achteraf nog een boete krijgen op basis van mijn kenteken?
ik zag het eigenlijk meteen aan de looks van de achterbrug, voorvorkpoten en en dat achterspatbordquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, zag ergens voorbij komen. Even gezocht en toen zag ik meteen dat gewoon de originele was die beetje verbouwd is.
#firstduckface
Hier vroor het alweerquote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vannacht 2 graden hier. Iemand al strooiwagens gespot?
Dus je gaat wd40 inslaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:31 schreef Erasmo het volgende:
Vandaag bijna de motor gewassen maar toen bedacht ik dat het strooiseizoen op het punt van beginnen staat
collega is er erg blij mee. Aantal duikers diende gebruiken ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:14 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft er trouwens ervaring met verwarmde handschoenen?
can confirm.quote:
Morgen eens kijken voor een setje Macna Atom bij een lokale zaak.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
collega is er erg blij mee. Aantal duikers diende gebruiken ook.
had je net zo goed ren optimate kunnen bestellen ipv 5 accu's laten stervenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Lidl acculader gescoord, eindelijk . Heeft mij een stuk of 5 accu's gekost omdat ik het vergat, lees te lui. Zeer binnenkort op stal en wat onderhoud verrichten, tot Maart de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |