Is het niet gevaarlijk om ze zonder lijm vast te zetten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:17 schreef Morivar het volgende:
[..]
Als je een luchtcompressor hebt, dan kun je er lucht onder blazen. Ze komen dan normaal gesproken netjes los en kun je ze opnieuw gebruiken mocht je dat willen. Overigens kun je ze er ook zo weer opzetten als ze strak genoeg zitten zonder lijm of lubricatiemiddeltjes
Denk een beetje afhankelijk van hoe strak ze zitten. Als je het stuur en handvatten schoongemaakt/ontvet hebt, dan blijven ze goed zitten is mijn ervaring tot nu toe. Maar met lijm is natuurlijk altijd beter, voor de zekerheid. Zeker als ze redelijk makkelijk met de hand erop te duwen zijn, dan zou ik ze lijmen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Is het niet gevaarlijk om ze zonder lijm vast te zetten?
op zich niet, maar als je je motor met 1 hand vast houd terwijl ie schuin staat hoor plop en boem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Is het niet gevaarlijk om ze zonder lijm vast te zetten?
*plop*quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
op zich niet, maar als je je motor met 1 hand vast houd terwijl ie schuin staat hoor plop en boem.
En dan moet je je motor weer overeind zetten.
Verschilt, doorgaans gaan er wel enkele dagen overheen. Sommige zetten ze rijklaar in de winkel maar moeten ze nog wel gepoetst worden na een proefrit.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:03 schreef Verbodsbord het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik wil volgende maand een motor gaan kopen. Hoe gaat dat in z'n werk als je bij een dealer een motor gebruikt koopt? Kan je die dan dezelfde dag meenemen, of gaan er na aankoop nog een dag (of meerdere) overheen voor rijklaar maken etc?
Speciaal voor mooi weer winterrijdersquote:Op zondag 2 oktober 2016 16:25 schreef Tankiej het volgende:
Ik moet mijn handvatverwarming ook nog even repareren. Waarschijnlijk is er regenwater in de knop gekomen en veroorzaakt kortsluiting. Een knop die bedoelt is voor een motor en dus buiten, voor gebruik bij koud/slecht weer, en die dan niet water dicht is
hebben we het nog over gehad toch? Heb je al eens contact gehad met Triumph zelf hierover want dit zou niet mogen kunnen natuurlijk...quote:Op zondag 2 oktober 2016 16:25 schreef Tankiej het volgende:
Ik moet mijn handvatverwarming ook nog even repareren. Waarschijnlijk is er regenwater in de knop gekomen en veroorzaakt kortsluiting. Een knop die bedoelt is voor een motor en dus buiten, voor gebruik bij koud/slecht weer, en die dan niet water dicht is
Klopt, nee nog niet. Kan wel eens contact opnemen inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2016 22:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hebben we het nog over gehad toch? Heb je al eens contact gehad met Triumph zelf hierover want dit zou niet mogen kunnen natuurlijk...
zou het sowieso ff proberen. heb best wel goede dingen gehoord over klantenservice van Triumph en nee heb je ja kun je krijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 06:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, nee nog niet. Kan wel eens contact opnemen inderdaad
Die koplamp... what the fuck. Het ziet er nu uit als een afgetrapte stuntfiets met dat goedekope ding. Die kentekenplaathouder is nog wel oké eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:49 schreef Salatrel het volgende:
facelift voor de MT-09 voor 2017 met een zo mogelijk nog lelijkere kentekenplaathouder:
[ afbeelding ]
nee want hij is eenzijdig aan de andere kant zit ie niet vastquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:26 schreef Nero22 het volgende:
Die kentekenplaathouder is nog wel oké eigenlijk.
Doet me denken aan een badeend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:45 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
V-strom wordt eindelijk wat ruiger!
Ik blijf dit toch altijd wel echt een mooi model motor vinden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:44 schreef -Richard- het volgende:
Ik heb er geen lijm onder. Zit helemaal top! (progrip handvaten)
[ afbeelding ]
En het is waarschijnlijk niet eens de motor die je denkt dat het is . Dit is een CBF600, en niet de CB600F, dat is de Hornet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik blijf dit toch altijd wel echt een mooi model motor vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |