En ondertussen duizenden Oost-Europeanen uitnodigen die Nederlanders werkloos maken. Pechtold kan dan wel een grote mond hebben, zijn IQ zal het IQ van Wilders niet veel overstijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
D66 ook, iedereen een vaste baan (maar niemand ontslagbescherming meer, dwz CAO) en 3 maanden vaderschapsverlof..
Dat was om jou eigenlijk. Hoe je topics in best serieuze onderdelen misbruikt als babbelbox.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zit je dan de hele tijd te huilen man
Het was geheel ontopic.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat was om jou eigenlijk. Hoe je topics in best serieuze onderdelen misbruikt als babbelbox.
Dat waren 'incidenten'. Net zoals de razzia's op joden in de jaren '40 incidenten waren. Het Nazisme was vrede.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:21 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
De aanlagen in Nice, Bataclan, Madrid, New York etc vond jij slimmer?
Nederlanders gaan toch niet in die slachterijen werken joh aan de lopende band, wie wil dat nou nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En ondertussen duizenden Oost-Europeanen uitnodigen die Nederlanders werkloos maken. Pechtold kan dan wel een grote mond hebben, zijn IQ zal het IQ van Wilders niet veel overstijgen.
Exact, je ziet ook dat de gevestigde partijen 0,0 van de opkomst van Fortuyn hebben geleerd. Hadden ze dat wel gedaan, dan had je nu geen PVV.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoewel Wilders een dwaas is, klopt het wel dat de gevestigde partijen dom bezig geweest zijn de voorbije jaren/decennia. Je ziet het al in andere Europese landen: de Brexitstemming, de opkomst van Le Pen in Frankrijk, Oostenrijk waar rechts bijna de helft vd stemmen haalt, steeds meer Duitsers die zich van Merkel afkeren. Dan heb je in NL het Oekraine-referendum gehad, in de VS is er Trump (niet-Europees, uiteraard). Het laissez-faire beleid van de gevestigde orde lijkt afgestraft te gaan worden de komende jaren.
Of het daarmee ook beter wordt is wel een groot vraagteken natuurlijk.
Net zo goed puur populistisch idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En ondertussen duizenden Oost-Europeanen uitnodigen die Nederlanders werkloos maken. Pechtold kan dan wel een grote mond hebben, zijn IQ zal het IQ van Wilders niet veel overstijgen.
Als het aan Pechtold ligt welquote:
Mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken. We hebben geen Oost-Europeanen nodig om werk te doen waar wij te lui voor zijn. Hard werken, presteren en genieten moet het motto zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nederlanders gaan toch niet in die slachterijen werken joh aan de lopende band, wie wil dat nou nog.
Rituele slachterijen of gewone?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nederlanders gaan toch niet in die slachterijen werken joh aan de lopende band, wie wil dat nou nog.
Dat kost meer dan dat het oplevert denk ik. Die mensen hebben allemaal last van hun rug enzo of kunnen niet onder een baas werken omdat ze niet om kunnen met autoriteit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken. We hebben geen Oost-Europeanen nodig om werk te doen waar wij te lui voor zijn. Hard werken, presteren en genieten moet het motto zijn.
Nou ja, jij roept dat wij hetzelfde bedoelen, maar dan heb je me niet begrepen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:18 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Je leest mijn reacties niet. Ik weet niet of je bewust mij 'verkeerd begrijpt' of dat je je echt blind staart op sommige woorden, zonder de woorden die daarna volgen te lezen.
Duidelijk voorbeeld waar ik heel anders over denk. Ik vind dat mensen moeten kunnen denken, en dus ook geloven, wat ze willen. Hoe abject de gedachten soms ook zijn, gedachten kan je moeilijk verbieden. Die Gedanken sind frei!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Oh dus als iemand wil geloven dat hij of zij in de hemel komt na het afslachten van vele onschuldige mensen dan moet hij/zij dat lekker zelf weten? Wat een intolerantie jegens de vrijheid!
Als er gewoon werk is gewoon salaris betalen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken.
Neem dan de D66: alle grenzen open voor mensen uit heel Europa. Dat wordt pas een feest.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of ze zijn werkloos tuig, of ze jatten onze banen.
Het leven is best overzichtelijk bij de PVV.
Dan leren ze dat. Je kan niet het overgrote deel laten werken terwijl een deel van hen lui op de bank zitten. Wie kan werken, gaat aan het werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kost meer dan dat het oplevert denk ik. Die mensen hebben allemaal last van hun rug enzo of kunnen niet onder een baas werken omdat ze niet om kunnen met autoriteit.
Ideologieen worden nu ook niet gelijk behandeld. Het neo-nazisme krijgt bijvoorbeeld een andere behandeling dan het humanisme.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wilders zich al te veel gelegen laat liggen aan artikel 1 van onze Grondwet. Hij heeft toch al eens geopperd om dat af te schaffen?
Dat is wat anders dan "mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken". Wat bedoel je nou eigenlijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wie kan werken, gaat aan het werk.
De Algemene Rekenmaker moet de definitieve plannen exact doorrekenen, maar het is juist slim om een programma aan het publiek zo kort en krachtig te presenteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef vigen98 het volgende:
Einde van de PVV? Mijn God dit kan je toch geen serieus partijprogramma noemen? Met sommige dingen ben ik het mee eens maar alles op 1 A4tjes? Zo makkelijk is regeren niet hé Geert.
Goden? Er is maar 1 Godquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:05 schreef Superpush het volgende:
Allemaal gelul. Hij kotst al jaren die lulkoek eruit maar bereikt niets. Volgens mij is hij hiervoor ingehuurd. In plaats hiervan moet nl iemand hebben die zorgt voor daden. Een groot gemaskerd bal is het nu. Maar ja nl is toch al aan de goden overgeleverd, maakt al niks meer uit.
Dat gebeurt ook al hoor, reken maar dat ze niet lekker op het bankje kunnen zitten en bijstand trekken, indien wel dan heeft rutte 2 aardig verzaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan leren ze dat. Je kan niet het overgrote deel laten werken terwijl een deel van hen lui op de bank zitten. Wie kan werken, gaat aan het werk.
Wat ik bedoel: als er werk is wat jij kan doen, en je ontvangt bijstand, dan ga je aan het werk. Is er geen werk (bijv bij hoge werkloosheid) of is er werk wat jij niet fysiek aan kan, dan hoef je uiteraard niet te werken maar krijg je wel gewoon bijstand.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan "mensen die in de bijstand zitten verplicht laten werken". Wat bedoel je nou eigenlijk?
Wodan, Thor, Tyr, Freya, Holda enz..quote:
Onze echte Europese goden. Links Nederland aanbidt voornamelijk de Arabische god uit de woestijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wodan, Thor, Tyr, Freya, Holda enz..
Dit soort opmerkingen zijn best flauw eigenlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onze echte Europese goden. Links Nederland aanbidt voornamelijk de Arabische god uit de woestijn.
Olie?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onze echte Europese goden. Links Nederland aanbidt voornamelijk de Arabische god uit de woestijn.
De concurrentie is inderdaad het probleem. Sluit de grenzen voor O-Europeanen en geef iedereen een fatsoenlijk minimumloon bij werk. Pas als er werk is wat geen enkele Nederlander kan doen haal je O-Europeanen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook al hoor, reken maar dat ze niet lekker op het bankje kunnen zitten en bijstand trekken, indien wel dan heeft rutte 2 aardig verzaakt.
Nederlanders kunnen echter niet concurreren tegen goedkope arbeiders uit Oost-Europa.
Kort en krachtig is goed inderdaad maar het liefst ook met argumenten. Zeggen dat NL uit de EU moet zonder de gevolgen te voorzien is uitermate stom. Ik ben niet fan van de bureaucratie van de EU maar het heeft ook veel voordelen gebracht. Nederland handelt enorm veel met de EU en als het uit de EU gaat staat Nederland in een zwakke positie en kan moeilijk dingen afdwingen in nieuwe verdragen. Als je in een unie zit kan je veel meer afdwingen. Wilders neemt altijd als voorbeeld Zwitserland, maar Zwitserland heeft zijn eigen koers gevaren en nooit hun systemen verandert naar het EU. Nederland kan simpelweg niet uit de EU zonder dat dit land naar de klote gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De Algemene Rekenmaker moet de definitieve plannen exact doorrekenen, maar het is juist slim om een programma aan het publiek zo kort en krachtig te presenteren.
Ja dan krijg je dus dat mensen worden wegbezuinigd en dan als tegenprestatie voor een bijstandsuitkering hun oude werk moeten doen. Maar dan niet voor een salaris maar voor een bijstandsuitkering.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: als er werk is wat jij kan doen, en je ontvangt bijstand, dan ga je aan het werk. Is er geen werk (bijv hoge werkloosheid) of is er werk wat jij niet fysiek aan kan, dan hoef je uiteraard niet te werken maar krijg je wel gewoon bijstand.
Hoezo flauw? Dat is onze cultuur. Het christendom en de islam is (gewelddadige) import. Jezus kwam uit het Midden-Oosten volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn best flauw eigenlijk.
En je weet waar Jezus vandaan kwam? :p
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wodan, Thor, Tyr, Freya, Holda enz..
Ja dus moet je niet net doen alsof het iets Westers of Europees is. En het is flauw omdat links niet geloofd maar vindt dat mensen het recht hebben om te geloven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo flauw? Dat is onze cultuur. Het christendom en de islam is (gewelddadige) import. Jezus kwam uit het Midden-Oosten volgens mij.
Dat moet je cijfermatig laten uitrekenen. Heb jij een rapport van de baten en lasten Nederland in de EU vs. Nederland uit de EU en sluit op eigen houtje handelsverdragen met Europese landen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kort en krachtig is goed inderdaad maar het liefst ook met argumenten. Zeggen dat NL uit de EU moet zonder de gevolgen te voorzien is uitermate stom. Ik ben niet fan van de bureaucratie van de EU maar het heeft ook veel voordelen gebracht. Nederland handelt enorm veel met de EU en als het uit de EU gaat staat Nederland in een zwakke positie en kan moeilijk dingen afdwingen in nieuwe verdragen. Als je in een unie zit kan je veel meer afdwingen. Wilders neemt altijd als voorbeeld Zwitserland, maar Zwitserland heeft zijn eigen koers gevaren en nooit hun systemen verandert naar het EU. Nederland kan simpelweg niet uit de EU zonder dat dit land naar de klote gaat.
Wat nou "onze" cultuur? Ik heb helemaal niets met (Joods-)Christelijke cultuur. Ben ik nu geen oprechte Nederlander?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo flauw? Dat is onze cultuur. Het christendom en de islam is (gewelddadige) import. Jezus kwam uit het Midden-Oosten volgens mij.
Nee, maar ik ben voor een unie zonder dat bemoei uit Brussel wat landen mogen en niet. Ik wil het liefst dat het economisch gericht is. Laat de wetten maar over aan de nationale parlementen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat moet je cijfermatig laten uitrekenen. Heb jij een rapport van de baten en lasten Nederland in de EU vs. Nederland uit de EU en sluit op eigen houtje handelsverdragen met Europese landen?
Je bent gewoon een heiden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat nou "onze" cultuur? Ik heb helemaal niets met (Joods-)Christelijke cultuur. Ben ik nu geen oprechte Nederlander?
Ho ho, ik neem het nooit voor het christendom op. Het christendon heeft de Europese cultuur verwoest, wat de islam in het M-O gedaan heeft. Links Nederland ziet dat echter niet in. Links Nederland vindt het christendm stom maar de islam heel erg leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus moet je niet net doen alsof het iets Westers of Europees is. En het is flauw omdat links niet geloofd maar vindt dat mensen het recht hebben om te geloven.
Ik ben het daar ook niet zo mee eens maar vaak vergeet men als ze dat roepen dat het ook uit het midden oosten komt. Iets waarvan men nu denkt dat ze totaal anders zijn dan ons en we ze beter uit de deur kunnen houden. En hier bedoel ik niet Zienswijze mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat nou "onze" cultuur? Ik heb helemaal niets met (Joods-)Christelijke cultuur. Ben ik nu geen oprechte Nederlander?
Onze cultuur is de cultuur van voor het christendom. De joods-christelijke cultuur is import.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
O echt? Heb je wat voorbeelden of ben jij zo'n tokkie die altijd maar schreeft RELIGIEE IS SHLECHT WANT SPROOKJUHHHquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ho ho, ik neem het nooit voor het christendom op. Het christendon heeft de Europese cultuur verwoest, wat de islam in het M-O gedaan heeft. Links Nederland ziet dat echter niet in. Links Nederland vindt het christendm stom maar de islam heel erg leuk.
Ik ben zelf links denk ik. Anders vinden vele dat hier wel. Ik zie religie liever gewoon verdwijnen. Vind er weinig leuks aan maar ik vind dat mensen het recht hebben om het te beleven. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ho ho, ik neem het nooit voor het christendom op. Het christendon heeft de Europese cultuur verwoest, wat de islam in het M-O gedaan heeft. Links Nederland ziet dat echter niet in. Links Nederland vindt het christendm stom maar de islam heel erg leuk.
Ik maak zelf wel uit met welke cultuur ik me verwant voel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onze cultuur is de cultuur van voor het christendom. De joods-christelijke cultuur is import.
Hoeveel Germaanse religies hebben we nog in Europa over sinds de kerstening?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
O echt? Heb je wat voorbeelden of ben jij zo'n tokkie die altijd maar schreeft RELIGIEE IS SHLECHT WANT SPROOKJUHHH
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben zelf links denk ik. Anders vinden vele dat hier wel. Ik zie religie liever gewoon verdwijnen. Vind er weinig leuks aan maar ik vind dat mensen het recht hebben om het te beleven. Dat is het verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |