Neem mijn inloggegevens en instellingen mee en zie wel, geen idee of studio bezet is maar zal wel meevallen denk ik, iedereen zit in Notthing hill dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je kans krijgt zou ik hem wel grijpen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem mijn inloggegevens en instellingen mee en zie wel, geen idee of studio bezet is maar zal wel meevallen denk ik, iedereen zit in Notthing hill dan.
Stuur wel DM wanneer ik me inrooster.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Laat je het weten als je vanuit daar mag draaien?
Top!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stuur wel DM wanneer ik me inrooster.
Zet er ook punt achter zo. Moet vroeg opstaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top!
Ik ga, ondanks de deuntjes, toch maar eens mijn nest opzoeken.
Goede nacht alvast en veel plezier bij Ariwa!
Hoiiiquote:
ohquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En omdat het een speciale vrijdag is, een stukje taart voor just me:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je zoon en schoondochter en heel veel plezier vandaag.quote:
zo'n taart doen wij ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 08:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En omdat het een speciale vrijdag is, een stukje taart voor just me:
[ afbeelding ]
hou op, schei uit, ik heb er nog de bibbers vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:04 schreef just me het volgende:
* just me krijgt flash back...iets met treinen...
Gaat lukken vandaag
Fijne dag vandaag just mequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hou op, schei uit, ik heb er nog de bibbers van
sexy benen hoor. Ik ben bang dat het hier zo ook weer gaat regenen, net als eerder vanochtendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Op het strand, in de miezerregen...![]()
[ afbeelding ]
Het is hier bij IJmuiden afwisselend zon, bewolkt en regenspetters. Eigenlijk wel prima na de hitte gisteren...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sexy benen hoor. Ik ben bang dat het hier zo ook weer gaat regenen, net als eerder vanochtend
best wel handigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb voor de zekerheid al vast een parasol geclaimd...
Want zaterdag...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:56 schreef knokkels het volgende:
Oeh, dat wordt morgen een leuke dag zie ik
Staan we op Outdoor Stereo in Hoornquote:
Klinkt als buiten en muziek, maar wat staat er op het menu daar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Staan we op Outdoor Stereo in Hoorn
http://partyflock.nl/party/302679:Outdoor-Stereo-Festivalquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als buiten en muziek, maar wat staat er op het menu daar?
quote:Programma van vandaag
13:47 - 15:50 DJ Knokkels - Liedjes met een lage rotatiecyclus
Het viel me in dat die de laatste tijd wat ondergewaardeerd waren door mijquote:
Ha, DDMquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh en groetjes van het eiland waar mijn vriendin vandaan komt:
[ afbeelding ]
Dat is 1 ananas!
Ha, PaRoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |