En als je een koran hebt ben je een crimineel, dus wordt je nationaliteit afgepakt en ga je terug naar de zandbakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:35 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat ze razzia's gaan houden om boekenkasten te controleren of je er geen koran in hebt staan. Een verbod zonder handhaving is natuurlijk ook niks.
 . Dit gaat ons zoveel geld opleveren, 7.2 mld om precies te zijn.
 . Dit gaat ons zoveel geld opleveren, 7.2 mld om precies te zijn.

En wat denk je dat er verandert wanneer het eigen risico verdwijnt? Juist, dan wordt alles nog duurder!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hou toch op. Landen genoeg waar de zorg van prima kwaliteit is en waar het niet zo belachelijk duur is. Een gemiddeld pakket kost je gewoon 125 euro PER MAAND + 450 euro. Daar moet weldegelijk wat aan veranderen. Waarom hebben zorgverzekeraars miljarden in kas aan winsten? Totaal onnodig.

quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lees maar eens een stuk en citeer het hier svp. Lees de eerste 200 bladzijdes van de Bijbel even en je komt tot de conclusie dat er geen verschillen zijn daarin. Het is maar net hoe je bepaalde dingen wilt lezen.

Dat zal voor de gemiddelde leek wellicht zo zijn, maar de Democratische voorverkiezing ging redelijk op de inhoud. Iets roepen over schreeuwen en halve crimineel doet daar weinig aan af.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Correct maar haar campagne is net zo erg als Trump alleen Trumpje schreeuwt wat meer en Clinton is een halve crimineel. Je zou maar in USA wonen nu tering

Dat ligt eraan. Vertel mij waarom het ergens anders wel kan? Misschien beginnen met absurde bonussen en salarissen stop te zetten? Zorgverzekeraars zouden winstvrij moeten opereren ipv alles oppotten wat ze nu doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En wat denk je dat er verandert wanneer het eigen risico verdwijnt? Juist, dan wordt alles nog duurder!

Nee dat zie ik echt niet gebeuren, deze drie zie ik nog wel samenwerken, ze hebben niet zoveel moeite met de anti-islam agenda van Wilders.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En SP. Ik roep al jaren PVV en SP.

Het nieuwe testament > het oude.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lees maar eens een stuk en citeer het hier svp. Lees de eerste 200 bladzijdes van de Bijbel even en je komt tot de conclusie dat er geen verschillen zijn daarin. Het is maar net hoe je bepaalde dingen wilt lezen.

Mein Kampf is niet verboden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mein Kampf is toch ook verboden. De koran is net zo'n haatzaaiend boekje.

14. Depends productie nationaliseren.quote:

Want alleen PVV-stemmers hebben moeite met het feit dat: "als iemand wil geloven dat hij of zij in de hemel komt na het afslachten van vele onschuldige mensen dan moet hij/zij dat lekker zelf weten?"quote:

Alsof dat iets is waar het geloof om draait. Dan waren we hier allemaal niet meer geweest geloof ik zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Want alleen PVV-stemmers hebben moeite met het feit dat: "als iemand wil geloven dat hij of zij in de hemel komt na het afslachten van vele onschuldige mensen dan moet hij/zij dat lekker zelf weten?"
Maar je gaf er geen antwoord op. Te moeilijk voor je dat je principes niet overeind kunnen blijven staan in de echte wereld?

Nee. Echt rechtstreeks van de Facebookpagina en Twitter van Wilders zelf.quote:

V for Vendettastyle ?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:35 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat ze razzia's gaan houden om boekenkasten te controleren of je er geen koran in hebt staan. Een verbod zonder handhaving is natuurlijk ook niks.

Het is wel zijn eerste bericht ooit..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:46 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee. Echt rechtstreeks van de Facebookpagina en Twitter van Wilders zelf.
Kan gehackt zijn natuurlijk.

Twee dingen:quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Want alleen PVV-stemmers hebben moeite met het feit dat: "als iemand wil geloven dat hij of zij in de hemel komt na het afslachten van vele onschuldige mensen dan moet hij/zij dat lekker zelf weten?"
Maar je gaf er geen antwoord op. Te moeilijk voor je dat je principes niet overeind kunnen blijven staan in de echte wereld?

quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:38 schreef Poepz0r het volgende:
Toch staat het christendom niet bekend om haar geweldpleging maar om haar goedheid.
 Daar zijn de meningen ook over verdeeld.
 Daar zijn de meningen ook over verdeeld.  

Nieuwe Facebookpagina volgens Wilders.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is wel zijn eerste bericht ooit..

Ik dacht toch dat zijn account gehackt is maar dan is de PVV site ook gekraakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nieuwe Facebookpagina volgens Wilders.
https://mobile.twitter.com/geertwilderspvv?lang=nl
Moet wel mooi worden die pagina

Oh, dit past wat mij betreft uitmuntend in de eerdere lijn van de PVV.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat zijn account gehackt is maar dan is de PVV site ook gekraakt.
http://www.pvv.nl/index.p(...)mma-op-facebook.html
Blijkbaar wil hij bewijzen dat zijn kiezers echt dom zijn.

Ligt aan verschillende factoren. Als er een aanslag komt met veel slachtoffers zal het, afhankelijk van waar, wel invloed hebben. Bijv. op eigen bodem wordt dat zeker stijgen dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Stijgen of dalen in de peilingen? Ik denk stijgen.

Vind je ze ook goed onderbouwd, of alleen populistisch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef Bart2002 het volgende:
Maar stiekem vind ik de punten wel uitstekend.

Het lijkt me duidelijk dat, als dit programma authentiek is, Greetje niet wil regeren. Dat moeten zijn aanhangers in hun oren knopen. Verder stemt-ie op vrijwel alle soc-ec. zaken gelijk met VVD, dus waarom zou je dan sws Greetje stemmen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wilders moet als ie de grootste wordt nou maar eens verantwoordelijkheid nemen. Alleen maar van alles roepen vanuit de oppositiebankjes is makkelijk genoeg, maar rommel hem eens een regering in onder de voorwaarde dat hij zelf minister van buitenlandse zaken wordt. Dan valt ie snel genoeg door de mand.

quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Blijkbaar hoef je, in de nieuwe wereld van de PVV, je niets aan te trekken van bestaande (grond)wetten, internationale verdragen of mensenrechten.

Volgens mij bezit de staat de de uitgaverechten en doen ze daar vervolgens niets mee! Mein Kampf drukken is technisch gezien dus niet verboden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het drukken van nieuwe uitgaven is verboden. Het boek zelf niet.
Gekke regel trouwens, maar goed.

Nou ja, ze zijn helemaal niet onderbouwd. Dat kan ook niet op 1 A4'tje. Maar de insteek is uitstekend m.i. Het zijn toch wel 13 zaken die de middenklasse en alles daaronder aangaan. Alles tegen het graaituig vind ik wel goed altijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:10 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Vind je ze ook goed onderbouwd, of alleen populistisch?

Ik vond het wel meevallen, meer een centrumrechtse hobby, maar blijkbaar heb jij je gelijk gekregen. Van Geert nota bene!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:30 schreef Monolith het volgende:
Ik heb enzovoort altijd al een linkse hobby gevonden.

twitter:volkskrant twitterde op donderdag 25-08-2016 om 21:09:42Wilders' partijprogramma is slechts één A4-tje. Meer context volgt ook niet https://t.co/me4ZtuzRkF https://t.co/Uj7c3PZiXC reageer retweet

Dus welkom terreur?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Je moet je geloof in vrijheid kunnen uitoefenen. Dus zonder daarin beperkt te worden.

Ik snap de behoefte aan "context" niet zo eigenlijk. Dat leveren de andere partijen ook niet echt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op donderdag 25-08-2016 om 21:09:42Wilders' partijprogramma is slechts één A4-tje. Meer context volgt ook niet https://t.co/me4ZtuzRkF https://t.co/Uj7c3PZiXC reageer retweet

Gaat-ie alleen regeren dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:15 schreef Bart2002 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen de punten zo mal vindt. Het zijn toch zeer plausibele zaken?

Misschien niet de SP van nu maar wel als ze retro-70's gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat zie ik echt niet gebeuren, deze drie zie ik nog wel samenwerken, ze hebben niet zoveel moeite met de anti-islam agenda van Wilders.

Het is eigenlijk wel pijnlijk dat men zelfs bij zulke belachelijke punten nog twijfelt of het echt is of niet. Andere partijenj zou om het hardste brullen dat de russen proberen de verkiezingen te beinvloeden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat, als dit programma authentiek is,

Internet is tegenwoordig 99,99% hoax, helaas. En van alle kanten, niet alleen van Greetje zijn kant trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel pijnlijk dat men zelfs bij zulke belachelijke punten nog twijfelt of het echt is of niet. Elke andere partij zou om het hardste brullen dat de russen proberen de verkiezingen te beinvloeden.

In welke mate helft afschaffen eigen risico bijvoorbeeld tegen graaituig? Of lagere inkomensbelasting? En voor wie komt er lagere inkomensbelasting?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn helemaal niet onderbouwd. Dat kan ook niet op 1 A4'tje. Maar de insteek is uitstekend m.i. Het zijn toch wel 13 zaken die de middenklasse en alles daaronder aangaan. Alles tegen het graaituig vind ik wel goed altijd.

En weer iemand met een historisch besef van 0,0%quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof dat iets is waar het geloof om draait. Dan waren we hier allemaal niet meer geweest geloof ik zo.
Maargoed, daarom stemt men PVV natuurlijk.

quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Bestaande (grond)wetten, internationale verdragen en mensenrechten werken inmiddels verstikkend en staan verandering/vooruitgang in de weg, we zitten opgesloten in ons eigen gecreëerde gutmensch-denken.
 Dit is echt heel erg dom om te zeggen.
 Dit is echt heel erg dom om te zeggen.

En (bewust?) verkeerde termen. Ik snap best wat hij bedoelt met "innovatie" en "windmolens" - maar er staat iets heel anders...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:18 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
In welke mate helft afschaffen eigen risico bijvoorbeeld tegen graaituig? Of lagere inkomensbelasting? En voor wie komt er lagere inkomensbelasting?
Het zijn allemaal nogal loze kreten.

Nou alle kleine beetjes helpen toch :pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:19 schreef Ulx het volgende:
Lagere inkomstenbelasting is nou niet echt heel nuttig als je inkomen al laag is.

Je hebt er meer aan als je een hoog inkomen hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou alle kleine beetje helpen toch :p

Het geeft de insteek aan. Niemand kan op 1 A4'tje alles kwijt compleet met duiding en pleidooi.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:18 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
In welke mate helft afschaffen eigen risico bijvoorbeeld tegen graaituig? Of lagere inkomensbelasting? En voor wie komt er lagere inkomensbelasting?
Het zijn allemaal nogal loze kreten.

Ik die weinig verdient toch ook. Gaat niet om astronomische bedragen nee :pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je hebt er meer aan als je een hoog inkomen hebt.

Waar is de uitgebreidere versie in te zien?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:21 schreef Bart2002 het volgende:
Niemand kan op 1 A4'tje alles kwijt compleet met duiding en pleidooi.

Vraag Geert. W.s. is die er niet. En dat is inderdaad een zwak "puntje".quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:22 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Waar is de uitgebreidere versie in te zien?

1. Daden en/of uitgewerkte gedachten die daden als doel hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Twee dingen:
1. Wil je gedachten strafbaar stellen of wil je daden strafbaar stellen?
2. Denk je nou echt dat de modale moslim het wel ziet zitten om mensen af te slachten in ruil voor een plekje in de hemel?

Dat punt staat me wel tegen. Fuck die scootmobielbrigade die schreeuwt om eenzijdige solidariteit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind dat we met die eigen risico wel een beetje doorslaan trouwens.

Klopt, dat moet inkomensafhankelijk worden iig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind dat we met die eigen risico wel een beetje doorslaan trouwens.

Je vindt die eigen risico niet wat aan de hoge kant?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat punt staat me wel tegen. Fuck die scootmobielbrigade die schreeuwt om eenzijdige solidariteit.

Eerder vermoeidquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:10 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Vind je ze ook goed onderbouwd, of alleen populistisch?

Wat dat betreft heeft hij het wel goed bekeken.
 Wat dat betreft heeft hij het wel goed bekeken.

Ik snap niet precies hoe het kan dat we van een ziekenfonds naar zo'n systeem zijn gegaan waar zorgverzekeringen gigantische winsten maken. Uiteraard wordt worg duurder en daar mogen we best iets voor betalen maar geloof dat het nu op 380 euro staat? Dat is echt teveel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, dat moet inkomensafhankelijk worden iig.
Ben eigenlijk ook wel voorstander van minder marktwerking in de zorg.
En de zorgverzekeraars die tientallen miljoenen uitgeven aan bonussen, marketing etc.
Verder moet de thuiszorg echt gewaarborgd gaan worden, zonder dat malafide bedrijven de boel naar de sodemieter helpen.

Ja maar anders wordt het voor iedereen duurder, ook de mensen die gezond leven :squote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je vindt die eigen risico niet wat aan de hoge kant?

Nah voor veel mensen die dit elke jaar moeten betalen is het ook gewoon simpelweg pech.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar anders wordt het voor iedereen duurder, ook de mensen die gezond leven :s

Het is misschien een idee voor een topic om de punten puntsgewijs te bespreken, 1 per keer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, dat moet inkomensafhankelijk worden iig.
Ben eigenlijk ook wel voorstander van minder marktwerking in de zorg.
En de zorgverzekeraars die tientallen miljoenen uitgeven aan bonussen, marketing etc.
Verder moet de thuiszorg echt gewaarborgd gaan worden, zonder dat malafide bedrijven de boel naar de sodemieter helpen.
We moeten verder alles inzetten op werk, werk, werk dus in die sfeer wat doen aan de lasten mbt jongere en oudere werknemers. Misschien moet je een soort basis-inkomen vanaf 57 of 60 creëren en dan de AOW weg.

Dat is gewoon zo'n punt dat je makkelijk kunt laten vallen bij de onderhandelingen. Eigen risico blijft, moslims eruit, prima.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah voor veel mensen die dit elke jaar moeten betalen is het ook gewoon simpelweg pech.

Komt wel joh, tegen de tijd dat we tegen de verkiezingen zitten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is misschien een idee voor een topic om de punten puntsgewijs te bespreken, 1 per keer.
Hier gaat het sowieso nergens heen. Iedereen roept maar wat en zo kom je tot niets. Een babbelbox. Meer is het niet.

Het is graaien op alle fronten. In de zorg, op de (huur)markt, in de pensioenpotten, het ov, op de arbeidsmarkt (flexcontracten, zzp-ers die elkaar kapot concurreren)quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik snap niet precies hoe het kan dat we van een ziekenfonds naar zo'n systeem zijn gegaan waar zorgverzekeringen gigantische winsten maken. Uiteraard wordt worg duurder en daar mogen we best iets voor betalen maar geloof dat het nu op 380 euro staat? Dat is echt teveel.

Wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo'n punt dat je makkelijk kunt laten vallen bij de onderhandelingen. Eigen risico blijft, moslims eruit, prima.

Gedachten verbieden is wel heel idioot en ook een beetje eng. Concrete voorbereidingen voor ernstige misdrijven mag je best wat tegen dien, maar gedachten? En hoe zie je dat dan voor je?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:23 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
1. Daden en/of uitgewerkte gedachten die daden als doel hebben.
Genoeg moslims die zich fel tegen islamitisch terrorisme uitspreken. Net zoals er veel niet moslims zijn die dat doen. Het gaat een beetje mis bij mensen die iedere moslim verantwoordelijk menen te moeten houden voor de misdaden van IS.quote:2. Denk je nou echt dat de modale moslim het wel ziet zitten om zich te verzetten tegen de mensen die mensen afslachten in ruil voor een plekje in de hemel?

Ik wel als arme pauper zijnde iig. Het werkt wel, ik ga gewoon niet meer naar de dokterquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je vindt die eigen risico niet wat aan de hoge kant?

Dit was er gekomen onder het mom van dat we dan de beste zorg zouden krijgen omdat men dan moet concurreren toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is graaien op alle fronten. In de zorg, op de (huur)markt, in de pensioenpotten, het ov, op de arbeidsmarkt (flexcontracten, zzp-ers die elkaar kapot concurreren)
Bedank de VVD daar maar voor, wat het meeste aangaat.

Ja dat bedoel ik. Pas gaan als het echt niet anders meer kan omdat het gewoon te duur is. En dan ben je ook nog verplicht om een zorgverzekering af te sluiten die gemiddeld 100 euro per maand kost.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wel als arme pauper zijnde iig. Het werkt wel, ik ga gewoon niet meer naar de dokter

Dit topic lijkt op wat men vroeger praktiseerde met het 27MC "bakkie". Het gaat nergens heen. Het is niet constructief. En het frustreert. En aan het einde van die hele dag en nacht inspanning is er volkomen niets bereikt. En morgen precies zo door.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Komt wel joh, tegen de tijd dat we tegen de verkiezingen zitten.

Klopt, maar dan moet je dus niet PVV stemmen om dat tegen te gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is graaien op alle fronten. In de zorg, op de (huur)markt, in de pensioenpotten, het ov, op de arbeidsmarkt (flexcontracten, zzp-ers die elkaar kapot concurreren)
Bedank de VVD daar maar voor, wat het meeste aangaat.

Je krijgt als arme pauper ook zorgtoeslag waardoor het je eigenlijk bijna niets meer kost.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Pas gaan als het echt niet anders meer kan omdat het gewoon te duur is. En dan ben je ook nog verplicht om een zorgverzekering af te sluiten die gemiddeld 100 euro per maand kost.

Op papier wel. In de praktijk is het compleet de verkeerde kant doorgeslagen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit was er gekomen onder het mom van dat we dan de beste zorg zouden krijgen omdat men dan moet concurreren toch?

Wie is dat dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:31 schreef Tuned22 het volgende:
Volgens Erik Scherder is langer doorwerken juist veel beter voor een mens
En als Scherder het zegt, dan is het zo

quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wel als arme pauper zijnde iig. Het werkt wel, ik ga gewoon niet meer naar de dokter
Je weet dat voor de huisarts geen ER geldt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Pas gaan als het echt niet anders meer kan omdat het gewoon te duur is. En dan ben je ook nog verplicht om een zorgverzekering af te sluiten die gemiddeld 100 euro per maand kost.

Dat ben ik dan ook niet van plan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je dus niet PVV stemmen om dat tegen te gaan.

De maximale zorgtoeslag is 80 euro ofzo toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je krijgt als arme pauper ook zorgtoeslag waardoor het je eigenlijk bijna niets meer kost.

Nou, dat is natuurlijk wel zo. De andere partijen gaan ons niet redden wat dat betreft. Behalve misschien de SP. Maar die blijft immer marginaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je dus niet PVV stemmen om dat tegen te gaan.

Een zorgverzekering met een hoog eigen risico ook zoietsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De maximale zorgtoeslag is 80 euro ofzo toch?

Nee maar de specialist wel toch? Of een blaasontstekingtest van 150 euro :pquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat voor de huisarts geen ER geldt?

Ja die kan je dan nemen als je nooit wat hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een zorgverzekering met een hoog eigen risico ook zoiets

Denk je dat andere partijen zijn programma's kennen dan en het zich interesseren? Het is toch al jaren meer van hetzelfde. De macht wil de macht houden en ze weten waarmee ze Geert kunnen lokken en zelf de macht kunnen behouden, tenzij ze liever met een ander in zee gaan. Stel een VVD en CDA (please no) hebben met een PVV de meerderheid, dan weten ze heus wel alles zo te draaien dat ze Geert iets getemd hebben en zijn puntjes tegemoet zijn gekomen. Iedereen happy. En zelfs VVD met D66 (niet onder Pechtold) lijkt mij nog bereid de PVV als 3e te nemen wanneer ze alle 3 echt groot zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat-ie alleen regeren dan?
Denk je dat andere partijen brood zien in zo'n programma?
Denk je dat de ingeboekte financiële pagina reëel is dan?

Ja want in Japan werkt dat ook zo fantastisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:31 schreef Tuned22 het volgende:
Volgens Erik Scherder is langer doorwerken juist veel beter voor een mens
En als Scherder het zegt, dan is het zo

Die kunnen oud worden hoor, Japannersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja want in Japan werkt dat ook zo fantastisch.

PVV stemt juist op die sociaal-economische zaken 98% mee met VVD, wat denk je zelf dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou, dat is natuurlijk wel zo. De andere partijen gaan ons niet redden wat dat betreft. Behalve misschien de SP. Maar die blijft immer marginaal.

Waarom maandenlang sleutelen aan shit die toch niemand serieus neemt? Sleutel dan 5 minuten aan shit die niemand serieus neemt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Of je het nou uitschrijft in een boekwerk van 200 bladzijden of dat je het op een a4'tje propt. Er is toch geen politicus die zich er aan houdt.Wat dat betreft heeft hij het wel goed bekeken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |