Ligt aan verschillende factoren. Als er een aanslag komt met veel slachtoffers zal het, afhankelijk van waar, wel invloed hebben. Bijv. op eigen bodem wordt dat zeker stijgen dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Stijgen of dalen in de peilingen? Ik denk stijgen.
Vind je ze ook goed onderbouwd, of alleen populistisch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:07 schreef Bart2002 het volgende:
Maar stiekem vind ik de punten wel uitstekend.
Het lijkt me duidelijk dat, als dit programma authentiek is, Greetje niet wil regeren. Dat moeten zijn aanhangers in hun oren knopen. Verder stemt-ie op vrijwel alle soc-ec. zaken gelijk met VVD, dus waarom zou je dan sws Greetje stemmen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wilders moet als ie de grootste wordt nou maar eens verantwoordelijkheid nemen. Alleen maar van alles roepen vanuit de oppositiebankjes is makkelijk genoeg, maar rommel hem eens een regering in onder de voorwaarde dat hij zelf minister van buitenlandse zaken wordt. Dan valt ie snel genoeg door de mand.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Blijkbaar hoef je, in de nieuwe wereld van de PVV, je niets aan te trekken van bestaande (grond)wetten, internationale verdragen of mensenrechten.
Volgens mij bezit de staat de de uitgaverechten en doen ze daar vervolgens niets mee! Mein Kampf drukken is technisch gezien dus niet verboden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het drukken van nieuwe uitgaven is verboden. Het boek zelf niet.
Gekke regel trouwens, maar goed.
Nou ja, ze zijn helemaal niet onderbouwd. Dat kan ook niet op 1 A4'tje. Maar de insteek is uitstekend m.i. Het zijn toch wel 13 zaken die de middenklasse en alles daaronder aangaan. Alles tegen het graaituig vind ik wel goed altijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:10 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Vind je ze ook goed onderbouwd, of alleen populistisch?
Ik vond het wel meevallen, meer een centrumrechtse hobby, maar blijkbaar heb jij je gelijk gekregen. Van Geert nota bene!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:30 schreef Monolith het volgende:
Ik heb enzovoort altijd al een linkse hobby gevonden.
twitter:volkskrant twitterde op donderdag 25-08-2016 om 21:09:42Wilders' partijprogramma is slechts één A4-tje. Meer context volgt ook niet https://t.co/me4ZtuzRkF https://t.co/Uj7c3PZiXC reageer retweet
Dus welkom terreur?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Je moet je geloof in vrijheid kunnen uitoefenen. Dus zonder daarin beperkt te worden.
Ik snap de behoefte aan "context" niet zo eigenlijk. Dat leveren de andere partijen ook niet echt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op donderdag 25-08-2016 om 21:09:42Wilders' partijprogramma is slechts één A4-tje. Meer context volgt ook niet https://t.co/me4ZtuzRkF https://t.co/Uj7c3PZiXC reageer retweet
Gaat-ie alleen regeren dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:15 schreef Bart2002 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen de punten zo mal vindt. Het zijn toch zeer plausibele zaken?
Misschien niet de SP van nu maar wel als ze retro-70's gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dat zie ik echt niet gebeuren, deze drie zie ik nog wel samenwerken, ze hebben niet zoveel moeite met de anti-islam agenda van Wilders.
Het is eigenlijk wel pijnlijk dat men zelfs bij zulke belachelijke punten nog twijfelt of het echt is of niet. Andere partijenj zou om het hardste brullen dat de russen proberen de verkiezingen te beinvloeden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat, als dit programma authentiek is,
Internet is tegenwoordig 99,99% hoax, helaas. En van alle kanten, niet alleen van Greetje zijn kant trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel pijnlijk dat men zelfs bij zulke belachelijke punten nog twijfelt of het echt is of niet. Elke andere partij zou om het hardste brullen dat de russen proberen de verkiezingen te beinvloeden.
In welke mate helft afschaffen eigen risico bijvoorbeeld tegen graaituig? Of lagere inkomensbelasting? En voor wie komt er lagere inkomensbelasting?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 21:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn helemaal niet onderbouwd. Dat kan ook niet op 1 A4'tje. Maar de insteek is uitstekend m.i. Het zijn toch wel 13 zaken die de middenklasse en alles daaronder aangaan. Alles tegen het graaituig vind ik wel goed altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |