Je moet het internet niet teveel door elkaar halen met de echte wereldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Ehh ... Kom je wel eens buiten de deur? Of hell, lees je wel eens wat op de frontpage? Dit forum?
Waar koop ik die steen waar je blijkbaar al een poosje onder leeft?

Echt he. Wat een figuur is het toch ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Geen geld meer naar innovatie
en dan laat ik de rest nog even buiten beschouwing, sorry hoor maar welke randdebiel verzint dat

Dus jij hebt vreselijk veel moeite met denken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:59 schreef DeLuna het volgende:
En niet om het een of ander, maar ik denk dat menig christelijke basisschool nog erger is dan een islamitische school. Die mensen zijn soms ook compleet van het pad wat mij betreft.

The lesser evil? Gast heb je dat programma weleens geleden. Het is zoiezo een weggegooide stem. Als je dat dan toch wil stem dan piratenpartij ofzo ipv een volslagen idioot als Wildersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Zelfs een diep treurige puntenlijst voor mij. Ik ben het volgens mij met de helft al niet eens. Ik hoop maar dat Geert ons loopt te FOKken (zou wel humor wezen). Maarja ik vrees van niet, het blijft tot nu toe nog de enige keuze, dus helaas. Een stem op een andere partij is sowieso nog steeds vele malen erger. VVD-PvdA-D66-CDA-GL kan gewoon niet. Dus de keuze voor 'the lesser evil', ook hier. Had men Pim Fortuyn maar niet de dood in moeten jagen.

Terug naar de tijden van Ar Raqqah en Mosulquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:06 schreef L3gend het volgende:
Geen geld meer naar Innovatie, weg met de auto, laptop en terug naar de paarden en typmachine

Daar heeft het inderdaad wel veel van weg ja. Alsof hij buitenspel gezet wil worden, zodat hij dan nog lekker door kan gaan met zijn haatzaaien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Geert is niet dom, dus die heeft echt wel in de gaten dat hij zijn politieke carrière kan beeindigen zo gauw hij deel uitmaakt van welke coalitie dan ook, omdat hij niets van zijn oorlogsretoriek en alles waar hij stemmers mee getrokken heeft, kan realiseren. Met dit verkiezingsprogramma zorgt hij ervoor dat dat niet gebeurt.

quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon alle linkse hobby's, natuur enzo.

En ook geen geld meer naar windmolens. Afbreken die kitischerige krengen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:06 schreef L3gend het volgende:
Geen geld meer naar Innovatie, weg met de auto, laptop en terug naar de paarden en typmachine

In dit land mag je geloven wat je wilt. En gelukkig maar, want dit is een vrij landquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, dan schaffen we die ook af. We zijn hier een joods-christelijke samenleving, ja. Als je zo nodig wil geloven dan geloof je daar maar in.

En lekker janken dat niemand met hem wil samenwerken. Dat doet het ook altijd goed in de media, dat hebben ze zelfs in Oss in de gaten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Daar heeft het inderdaad wel veel van weg ja. Alsof hij buitenspel gezet wil worden, zodat hij dan nog lekker door kan gaan met zijn haatzaaien.

Dat zal best. Iedereen moet geloven wat hij of zij wil, maar ik kan met de meeste streng christelijke mensen toch echt niet omgaan. Dat betekent overigens niet dat ze alle scholen maar meteen moeten sluiten of wat dan ook. Hetzelfde geldt dus voor islamitische scholen, niet mijn ding, maar dicht lijkt me wat overdreven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dus jij hebt vreselijk veel moeite met denken.

De Partij voor de Vrijheid ziet dat geloof ik toch andersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:08 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
In dit land mag je geloven wat je wilt. En gelukkig maar, want dit is een vrij land

Goodluck with that.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die grondrechten kan je aanpassen.

Er wordt de mensen ook niet verboden om te geloven wat ze willen. Lezen is ook moeilijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Vrijheid van geloof is hier een grondrecht

Overigens heb ik nog geen idee waar ik op ga stemmen als het zover is.

Maar toch nog even opnemen voor Geertje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
Wel mooi dat mensen roepen dat alle PVV-stemmers mongolen zijn. Wat zijn VVD stemmers dan?

quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
Wel mooi dat mensen roepen dat alle PVV-stemmers mongolen zijn. Wat zijn VVD stemmers dan?

Nee totaal niet, maar vind het altijd wel bijzonder dat mensen lopen te kankeren op bepaalde partijen maar zelf stemmen op de grootste tumor in de Tweede Kamer de VVDquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar toch nog even opnemen voor Geertje.

Maar ik hou van windmolens en uitvindingenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:12 schreef Roland_Deschain het volgende:
Prima plan van Wilders. Iedereen die niet PVV stemt is een fucking landverrader.

Eigen risico afschaffen? Alsjeblieft niet zeg! Dat houdt die premies nog een beetje binnen de perken.quote:

Verbod op de koran, heb je zeker overheen gelezen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:10 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Er wordt de mensen ook niet verboden om te geloven wat ze willen. Lezen is ook moeilijk

Alle moskeeën dicht en de Koran verbieden, dat is toch een heel ander soort kwaadaardige fascistische tumor dan de VVD.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar vind het altijd wel bijzonder dat mensen lopen te kankeren op bepaalde partijen maar zelf stemmen op de grootste tumor in de Tweede Kamer de VVD

Het wordt niet verboden maar er staat wel een straf op.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:10 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Er wordt de mensen ook niet verboden om te geloven wat ze willen. Lezen is ook moeilijk

Een coalitie 50+, PVV, SGP zou geweldig zijn voor Nederland.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
Beter stemmen we met z'n allen gewoon Henk Krol.

Ben het op dat punt ook met hem oneens, maar de VVD naait je net zo hard in je reet hoor (althans Jan Modaal).quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Alle moskeeën dicht en de Koran verbieden, dat is toch een heel ander soort kwaadaardige fascistische tumor dan de VVD.

Als je voor bent dan stem je tegen deze motie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef 99.999 het volgende:
Kijk er nu al naar uit hoe Halbe Zijlstra volgend jaar de samenwerking met de PVV gaat verdedigen.

Hou toch op. Landen genoeg waar de zorg van prima kwaliteit is en waar het niet zo belachelijk duur is. Een gemiddeld pakket kost je gewoon 125 euro PER MAAND + 450 euro. Daar moet weldegelijk wat aan veranderen. Waarom hebben zorgverzekeraars miljarden in kas aan winsten? Totaal onnodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Eigen risico afschaffen? Alsjeblieft niet zeg! Dat houdt die premies nog een beetje binnen de perken.

Ik denk dat ik de persco van die coalitie met dezelfde uitdrukking op m'n gezicht volg als het laatste kwartier van Ajax gisteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een coalitie 50+, PVV, SGP zou geweldig zijn voor Nederland.

Piratenpartijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:07 schreef alopio het volgende:
[..]
The lesser evil? Gast heb je dat programma weleens geleden. Het is zoiezo een weggegooide stem. Als je dat dan toch wil stem dan piratenpartij ofzo ipv een volslagen idioot als Wilders
 Ja hoor dat is niet je stem weggooien. _0-
 Ja hoor dat is niet je stem weggooien. _0-  

quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:08 schreef probeer het volgende:
zodat hij dan nog lekker door kan gaan met zijn haatzaaien.

quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je voor bent dan stem je tegen deze motie.

De lijsttrekker is iig plezierig voor het oog.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
PiratenpartijJa hoor dat is niet je stem weggooien. _0-

Eigen risico zou in de eerste plaats al inkomensafhankelijk moeten zijn imho. Maar goed, gaat hier over PVV programma. Ergens denk ik nog steeds dat dit een troll-programma is. Misschien door stagiaire van in-Holland in mekaar gezet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Eigen risico afschaffen? Alsjeblieft niet zeg! Dat houdt die premies nog een beetje binnen de perken.

Geloven is de grootste tumor op de aardkloot. Hoeveel mensen elkaar wel niet afslachten etc puur omdat ze geloven in een sprookje is wel belachelijk ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:17 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Geloven is inderdaad een grondrecht. _0-

Zo naïef en onnozel. Hoe oud ben je? 14?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:08 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
In dit land mag je geloven wat je wilt. En gelukkig maar, want dit is een vrij land

Wat mag je niet geloven dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:18 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zo naïef en onnozel. Hoe oud ben je? 14?

Hij bedoelt dat je die vrijheid helemaal niet hebt. Mensen kijken je aan, roepen naar je, schelden je uit etc. Is dat vrijheid van geloof? Dacht het niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat mag je niet geloven dan?

Burkinisquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:18 schreef Wespensteek het volgende:
Dat verbod op islamitische uitingen die in strijd zijn met de openbare orde is wel grappig, weet iemand wat allemaal islamitische uitingen zijn?
 ?
 ?

Jawel hoor je hebt nog steeds de vrijheid van geloof.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je die vrijheid helemaal niet hebt. Mensen kijken je aan, roepen naar je, schelden je uit etc. Is dat vrijheid van geloof? Dacht het niet.

Inderdaad. "Ja je mag geloven hoor, wij zijn heel tolerant. Lever wel even je koran en hoofddoekje in, want dat willen wij niet." Dan is vrijheid ver te zoeken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je die vrijheid helemaal niet hebt. Mensen kijken je aan, roepen naar je, schelden je uit etc. Is dat vrijheid van geloof? Dacht het niet.

Gelovigen in mijn woonplaats hebben andere ervaringen. Niet overal is het zo schraal wonen als in de Randstad.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]

Oh dus als iemand wil geloven dat hij of zij in de hemel komt na het afslachten van vele onschuldige mensen dan moet hij/zij dat lekker zelf weten? Wat een intolerantie jegens de vrijheid!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zal best. Iedereen moet geloven wat hij of zij wil
Lijkt je overdreven, maar is het niet. Bestudeer het maar.quote:, maar ik kan met de meeste streng christelijke mensen toch echt niet omgaan. Dat betekent overigens niet dat ze alle scholen maar meteen moeten sluiten of wat dan ook. Hetzelfde geldt dus voor islamitische scholen, niet mijn ding, maar dicht lijkt me wat overdreven.

"Willen jullie meer of minder Marokkanen?"?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:18 schreef Wespensteek het volgende:
Dat verbod op islamitische uitingen die in strijd zijn met de openbare orde is wel grappig, weet iemand wat allemaal islamitische uitingen zijn?

Heb je niet. Trek maar eens een boerka aan en loop eens door de stad. Als je die vrijheid had dan zou niemand je aanspreken of in elkaar trappen etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jawel hoor je hebt nog steeds de vrijheid van geloof.

Ben jij een PVV-stemmer?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Oh dus als iemand wil geloven dat hij of zij in de hemel komt na het afslachten van vele onschuldige mensen dan moet hij/zij dat lekker zelf weten? Wat een intolerantie jegens de vrijheid!
[..]
Lijkt je overdreven, maar is het niet. Bestudeer het maar.

Yup. Iemand mag dat geloven, zolang hij er maar niet naar handelt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Oh dus als iemand wil geloven dat hij of zij in de hemel komt na het afslachten van vele onschuldige mensen dan moet hij/zij dat lekker zelf weten? Wat een intolerantie jegens de vrijheid!

Ik woon nieteens in de buurt van de Randstad en hier is 2 weken geleden een vrouw total loss geslagen omdat ze moslima was/is. Maarja vrijheid is genotquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelovigen in mijn woonplaats hebben andere ervaringen. Niet overal is het zo schraal wonen als in de Randstad.

Zal ze wel uitgelokt hebben. Met haar hoofddoekje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik woon nieteens in de buurt van de Randstad en hier is 2 weken geleden een vrouw total loss geslagen omdat ze moslima was/is. Maarja vrijheid is genot

quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:24 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Zal ze wel uitgelokt hebben. Met haar hoofddoekje.

Jij snapt niet zo heel erg goed wat "vrijheid van godsdienst" is, is het wel?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik woon nieteens in de buurt van de Randstad en hier is 2 weken geleden een vrouw total loss geslagen omdat ze moslima was/is. Maarja vrijheid is genot

. Hoe vaker ik het lees, hoe maller het wordt.
 . Hoe vaker ik het lees, hoe maller het wordt.

Waarom verschijnen dat soort berichten nou nooit in NWS? Want als een Marokkaan een pakje kauwgom steelt bij de pomp, dan worden daar gelijk 49 topics over volgeluld.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]

Precies. Net als Pegida.Met hun varkensmutsjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:24 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Zal ze wel uitgelokt hebben. Met haar hoofddoekje.

De vrijheid van geloof zorgt dat je het recht hebt meer niet, het zorgt niet dat iedereen veilig over straat kan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je niet. Trek maar eens een boerka aan en loop eens door de stad. Als je die vrijheid had dan zou niemand je aanspreken of in elkaar trappen etc.

Jij hebt een hoofddoek om.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:18 schreef Wespensteek het volgende:

Jawel alleen zien we dat beide in een ander perspectief. Jij denkt waarschijnlijk vrijheid van geloof is geloven wat je mag, thuis bidden etc, maar dat is deels niet waar. Vrijheid van geloof is ook dat ik op straat zonder gezeik de kleding mag en kan dragen die ik wil (boerka bijvoorbeeld). Maar als ik dan uitgescholden word, geslagen word etc is er dan sprake van een vrijheid van geloof? Dacht het niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij snapt niet zo heel erg goed wat "vrijheid van godsdienst" is, is het wel?

Ik geloof wat ik wil. Knappe jongen die me dat verbiedt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:17 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Geloven is inderdaad een grondrecht. _0-

Met de grondwettelijke vrijheid van religie heeft jouw verhaal in ieder geval niets te maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel alleen zien we dat beide in een ander perspectief. Jij denkt waarschijnlijk vrijheid van geloof is geloven wat je mag, thuis bidden etc, maar dat is deels niet waar. Vrijheid van geloof is ook dat ik op straat zonder gezeik de kleding mag en kan dragen die ik wil (boerka bijvoorbeeld). Maar als ik dan uitgescholden word, geslagen word etc is er dan sprake van een vrijheid van geloof? Dacht het niet.

Volgens mij hoort het woord veiligheid weldegelijk bij een vorm van vrijheid. ''Iedereen KAN zijn wie hij of zij wil zijn in iedere situatie'' dat is de leus die je vaak hoort in Nederland en daar is echt al jaren geen sprake meer van.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De vrijheid van geloof zorgt dat je het recht hebt meer niet, het zorgt niet dat iedereen veilig over straat kan.

Vind de EU stukje erger dan de moslims. Overigens moet je niet vergeten dat de media o.a. je ook stuurt naar; KIJK alle moslims zijn slecht, weer een aanslag! En jij trapt erin.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:28 schreef 24Fan het volgende:
Punt 1 is sowieso al goed. Weg met die onzin.

De boerka/niqaab is beperkt verboden en geldt alleen voor openbare gebouwen en het OV. Op straat mag men nog steeds met dat soort verwerpelijke klederdracht lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nope. Anders hadden ze geweten dat islamitische uitingen die strijdig zijn met de openbare orde al lang verboden zijn. Alleen heeft de wet het niet specifiek over islamitisch.

Was een vermakelijk dag, dat CDA congres, man o man.quote:

Volgens mij is dat nog nooit zo geweest want een overheid kan dat niet garanderen maar met vrijheid van geloof heeft dat allemaal niets te maken. Net zoals de vrijheid van meningsuiting niet kan voorkomen dat iemand je op de bek kan aan als de mening hem niet bevalt. Ik ken een citaat dat ongeveer luidt: wie omgaat met andere mensen kan nooit volledig vrij zijn, daar zit een boel in.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij hoort het woord veiligheid weldegelijk bij een vorm van vrijheid. ''Iedereen KAN zijn wie hij of zij wil zijn in iedere situatie'' dat is de leus die je vaak hoort in Nederland en daar is echt al jaren geen sprake meer van.

Wat wil je met Siebrand aan het bewind. Man man wat een sukkel is dat zegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Was een vermakelijk dag, dat CDA congres, man o man.
En dan te bedenken dat ze nog in 1994 (voor de verkiezingen toen) zeiden: we rule this country.

Toen nog niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat wil je met Siebrand aan het bewind. Man man wat een sukkel is dat zeg

Je moet je geloof in vrijheid kunnen uitoefenen. Dus zonder daarin beperkt te worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met de grondwettelijke vrijheid van religie heeft jouw verhaal in ieder geval niets te maken.

Sinds wanneer hebben mensen alleen een boek nodig om te geloven?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Verbod op de koran, heb je zeker overheen gelezen?

Clinton mag je daaraan toevoegen koekoek. Nog nooit zoveel rotzooi gelezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:31 schreef Arth_NL het volgende:
Allemachtig, wat een programma. Zelfs die onzin die Trump uitbraakt lijkt beter doordacht te zijn dan dit.

Mein Kampf is toch ook verboden. De koran is net zo'n haatzaaiend boekje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Verbod op de koran, heb je zeker overheen gelezen?

Koran is niet haatzaaiend. Is maar net hoe je het leest. Bijbel EXACT hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mein Kampf is toch ook verboden. De koran is net zo'n haatzaaiend boekje.

Je kunt van de ideeën van Clinton vinden wat je wilt, maar een broddelwerkje als dat A4tje uit de OP het absoluut niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clinton mag je daaraan toevoegen koekoek. Nog nooit zoveel rotzooi gelezen.

En SP. Ik roep al jaren PVV en SP.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een coalitie 50+, PVV, SGP zou geweldig zijn voor Nederland.

Het drukken van nieuwe uitgaven is verboden. Het boek zelf niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mein Kampf is toch ook verboden. De koran is net zo'n haatzaaiend boekje.

Correct maar haar campagne is net zo erg als Trump alleen Trumpje schreeuwt wat meer en Clinton is een halve crimineel. Je zou maar in USA wonen nu teringquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt van de ideeën van Clinton vinden wat je wilt, maar een broddelwerkje als dat A4tje uit de OP het absoluut niet.

De koran staat bol met haatzaaiende teksten jegens joden/homo's/vrouwen/ongelovigen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Koran is niet haatzaaiend. Is maar net hoe je het leest. Bijbel EXACT hetzelfde verhaal.

quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:33 schreef Ludachrist het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op Elzies die dit allemaal komt verdedigen.

Lees maar eens een stuk en citeer het hier svp. Lees de eerste 200 bladzijdes van de Bijbel even en je komt tot de conclusie dat er geen verschillen zijn daarin. Het is maar net hoe je bepaalde dingen wilt lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De koran staat bol met haatzaaiende teksten jegens joden/homo's/vrouwen/ongelovigen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |